Ekonomika
zsl
2
A není to tak, že první čtvrtletí skončilo už před měsícem a senzace s předčasnými výsledky se tedy, pane redaktore, nekoná?
Gvick2
0
:yes: to musela být dobrá pařba, když pan redaktor měsíc chrápe.
Rubb
0
TVL to je pako, napsat 30.dubna, že 1Q/2014 ještě neskončil... >😁 :yes:
vrkuboy
0
Zaměstnanci ACZ berou asi 13. plat tak to mají kluci posunutý. >😒]
Michal Fokt
0
Zrovna řeším s úřady věci z března a nějak se mi to přeneslo. 😒 Slušný zásek. :😉
Krtek_no1
2
No a mně to třeba vůbec divný nepřišlo. Často se účetně rok uzavírá jinak než kalendářně takže můžou bejt kvartály klidně posunutý. Nevim jestli je to specifika US ale třeba Apple 24.4 oznámil pro změnu výsledky už za 2. čtvrtletí letošního roku.
Audi má quattro, Alfa Romeo má quadrofoglio verde, když zpívají čtyři, tvoří quartet. Jen pan Fokt nepochopil, že kvartál je čtvrtletí, ale neoznačuje 4 měsíce... >😒]
Číst to nebudu...., jen i zde si neodpustím poznámku jako reakci na naše kvalitní autožurnalisty (jak sami rádi píší nezávislé).
Jak je možné, že se v Americe VW nedaří, když... jsme si v nedávné minulosti mohli přečíst, že svatým grálem v severní Americe je VW...
VW GOLF, VW GOLF Variant.... v dieselu a s manuálem!!!!!
Není možné... >😒] >😒]
Jak je možné, že se v Americe VW nedaří, když... jsme si v nedávné minulosti mohli přečíst, že svatým grálem v severní Americe je VW...
VW GOLF, VW GOLF Variant.... v dieselu a s manuálem!!!!!
Není možné... >😒] >😒]
Jsi natuplý, takže to budu muset zopakovat. VW klesají v USA rapidně prodeje benzínových verzí, prodeje dieselů stoupají a každým rokem jich prodají více..... V dieselu tedy evidentně problém neleží ......
No ještě že jsem natvrdlý já a ne u VW... byť teda já problémy s prodejem aut v USA nemám, na rozdíl od nich...
Ono je to těžký, obecně je známý fakt a setkávám se s tím všude, že Němci mají vždycky pravdu...
Takže já jsem natvrdlý, amíci jsou natvrdlý...., jenom u VW jsou letadla... a tak nějak nechápou, že na trhu, kde dosahují výborných výsledků ve stylu...včera jsme prodali jeden diesel, dnes 2, máme 100% růst a úspěch..., jak to, že jsme neúspěšní a nevyrovná to ten propad v předmětu prodeje benzínu (aut, co amici skutečně chtějí, z 50 tis. ks na 35 tis. ks (když to je jen 30% pokles prodeje)...
Zatracená matematika...
>😁
To je snad ještě to jediné, co němcům brání v poručení větru dešti... Už měli být první a furt se plácaj na třetím fleku...
Stále se tady vyčítají Marchionneho prohlášení (co jsou v tom podání, jak jsou zde prezentována trapnost nad trapnost), ale v tomto si s Piechem a s dalšími mohou podat jen ruce... >😁
Ono je to těžký, obecně je známý fakt a setkávám se s tím všude, že Němci mají vždycky pravdu...
Takže já jsem natvrdlý, amíci jsou natvrdlý...., jenom u VW jsou letadla... a tak nějak nechápou, že na trhu, kde dosahují výborných výsledků ve stylu...včera jsme prodali jeden diesel, dnes 2, máme 100% růst a úspěch..., jak to, že jsme neúspěšní a nevyrovná to ten propad v předmětu prodeje benzínu (aut, co amici skutečně chtějí, z 50 tis. ks na 35 tis. ks (když to je jen 30% pokles prodeje)...
Zatracená matematika...
>😁
To je snad ještě to jediné, co němcům brání v poručení větru dešti... Už měli být první a furt se plácaj na třetím fleku...
Stále se tady vyčítají Marchionneho prohlášení (co jsou v tom podání, jak jsou zde prezentována trapnost nad trapnost), ale v tomto si s Piechem a s dalšími mohou podat jen ruce... >😁
Tohle už je zoufalství, rádoby zasvěcený komentář na téma hospodářských výsledků od člověka, který netuší, co je kvartál, přičemž se pokusem o sarkasmus předvedl jako totální hňup. Vystupoval jsem celkem dlouho proti ostouzení zdejších redaktorů, pane Fokte, ale všechno má své meze, vezměte to nástěnkaření v honda klubu, na to byste mohl stačit. :no:
a to je dobre, aspon oni maju rozum a nevrhaju sa strmhlav cestou nespolahlivych 1.2 TSI, novych trojvalcekov 1.0 TSI a chybnych prevodoviek DSG. Amik je Amik, chce auto na 300 000 mil a viac, nespolahlive a predrazene znacky nemaju v mainstreame sancu...
Oni předně nemají modely, které by sedly Američanům. Nic jiného v tom není. 😉
Přijde takhle émerická "Škopková" do showroomu VW a povída: Nemáte něco na normálního člověka? Jako na mě! >😁
to taky (a to je chyba VW) ale koncern a hlavně Audi nemají moc dobré renomé v US, američané jsou v prvé řadě patrioti, případně jsou citliví na cenu: proto také obliba japonských a korejských vozů, kteří jdou tomuto trhu vysloveně na ruku 😄 (na rozdíl od VW)
no a ti bohatší když už chtějí něco z EU tak berou MB, BMW...a ti hodně bohatí brity případně supersporty, kterým se tam daří taky skvěle
no a ti bohatší když už chtějí něco z EU tak berou MB, BMW...a ti hodně bohatí brity případně supersporty, kterým se tam daří taky skvěle
Pořád dohání propad z 80. let. Nicméně Audi v USA roky stabilně roste, takže tenhle pokles nejde na jejich hlavu. I letos zatím v každém měsíci myslím zaznamenali nárůst prodejů oproti minulému roku.
VW nema dobrou povest, zejmena co se tyka relativne drahych dilu, prumerne spolehlivosti (ne katastrofalni, ale ne na urovni Japoncu). U Audi se s vyssi cenou tak nejak pocita, povest, co jsem slysel neni zas tak spatna. Audi si taky kupuje trochu jina sorta lidi.
S tou citlivosti na cenu to je hluboka pravda, pred casem jsem to tu psal. Cim by tedy VW mohl zaujmout je cena, zaruka (jako to udelali Korejci a zcela zmenili vnimani svych znacek) a prakticnost. Entry golf by mel stat to, co jetta, priplatek za wagon 4500$ je sileny a jasne ukazuje, proc se ho moc neproda, prestoze znam dost lidi, ktery o nem uvazovali, ale v porovnani s mensim SUV to pak neni zadny rozdil. Motoricky tam neni problem, myslim, ze i tadu v USA by 1.6TSI jako entry stacilo. Pokud chce nekdo neco uzitkoveho na bezne jezdeni, jako je corolla nebo civic, nehleda trhace asfaltu. Golfu by mohl prekvapive pomoci jednoduchy evropsky design, takova ikea tu ma velky uspech.
S tou citlivosti na cenu to je hluboka pravda, pred casem jsem to tu psal. Cim by tedy VW mohl zaujmout je cena, zaruka (jako to udelali Korejci a zcela zmenili vnimani svych znacek) a prakticnost. Entry golf by mel stat to, co jetta, priplatek za wagon 4500$ je sileny a jasne ukazuje, proc se ho moc neproda, prestoze znam dost lidi, ktery o nem uvazovali, ale v porovnani s mensim SUV to pak neni zadny rozdil. Motoricky tam neni problem, myslim, ze i tadu v USA by 1.6TSI jako entry stacilo. Pokud chce nekdo neco uzitkoveho na bezne jezdeni, jako je corolla nebo civic, nehleda trhace asfaltu. Golfu by mohl prekvapive pomoci jednoduchy evropsky design, takova ikea tu ma velky uspech.
kym sa VW v USA pozbiera a zakaznici ho zacnu akceptovat... problem vidim dost v sterilite nude stereotype a absolutnom nezaujme zo strany VW spravit nieco "naviac" pre americky trh... pre cinu vw spravi aj 10 roznych modelov ..... aj rozne predlzene long passaty aj rozne pochromovane lavidy a kdejake gyce.... ale pre USA nevedia spravit nic... je to hanba... kvoli cinanom si necha VW aj do nadrze vrtat ale pre USA nevedia spravit jedno normalne auto v "americkom style".... zaujimave ze toyota s tymto problem nema a ani korejci... ktori su tiez prisposobivi vsade na svete..... momentalna ponuka aut znacky vw v usa je v porovnani s takou cinou co tam ponukaju totalna hanba.....
nemoze cerpat z dlhorocnej povesti.
Preto ma americky trh celkom realny pohlad na vec.
Modely VW dnes pripominaju modely Big 3 v case pred krizou. Nudny nizkorozpoctovy dizjan, priemerna technika, spolahlivost neurazi ani nenadchne.
Ma American jediny dovod vybrat si Passat pred Camry? Nema.
Preto ma americky trh celkom realny pohlad na vec.
Modely VW dnes pripominaju modely Big 3 v case pred krizou. Nudny nizkorozpoctovy dizjan, priemerna technika, spolahlivost neurazi ani nenadchne.
Ma American jediny dovod vybrat si Passat pred Camry? Nema.
Problém je také v tom, že VW musí vytvářet místo pro Audi .......... V Evropě tato symbióza funguje, v USA ne.
Bezny US zakaznik resi techniku na urovni audiosoustavy, jestli je pod kapotou V6 nebo neco jineho a jestli jsou sedacky vyhrivany (v chladnejsich statech).
S tim passatem a camry je to pravda, jen z duvodu bych souhlasil - na prvem miste - spolehlivost, naopak design je OK. Pohled US trhu je spise sportebitelsky, nez jakykoliv jiny.
S tim passatem a camry je to pravda, jen z duvodu bych souhlasil - na prvem miste - spolehlivost, naopak design je OK. Pohled US trhu je spise sportebitelsky, nez jakykoliv jiny.
Hlavně ještě řeší pověst, co si drží cenu, image zančky a spolehlivost.
Pověst má VW v USA mizernou, psolehlivost dle tabulek JD a oblíbenost mezi zákazníky naprosto mizernoua tím pádem moc nedrží cenu. Stačí?
Kdo má prachy jde pro Lexu, Infiniti, BMW, MB či Cadillac a kdo má méně koupí Buick, Toyotu, Nissan, Hondu, Chrysler či Ford.
Pověst má VW v USA mizernou, psolehlivost dle tabulek JD a oblíbenost mezi zákazníky naprosto mizernoua tím pádem moc nedrží cenu. Stačí?
Kdo má prachy jde pro Lexu, Infiniti, BMW, MB či Cadillac a kdo má méně koupí Buick, Toyotu, Nissan, Hondu, Chrysler či Ford.
tak jsme rádi že vw má vynikající výsledky, to i redaktoři tohoto, jistě nezávislého webu, budou mít vynikajíci platy, když pro vw dělají i nemožné😊