Čtyři roky po premiéře studie Yeti přiváží Škoda do Ženevy exponát se stejným jménem. Rozdíly? Sériový produkt má o něco delší příď, pohon předních nebo všech kol a výhradně přeplňované pohonné jednotky s přímým vstřikováním.
Chcel by som reagovať aj keď trochu pozde na miromena.Z akých zdrojov sú tie ceny ktoré zverejnil a nakoľko sú relevantné.Nemusí mi zdroje menovať, len či a nakoľko sú dvôveryhodné.
A či náhodou nemá viacej informácií o YETIM - myslím (nábeh výroby, aké druhy motorov vo výrobe ako prvé a pod.) Ďakujem
no třeba verve x fiesta. Tam to ford tolik neočesal. Někomu se možní nebude líbit ta střelená palubní seska, ale hodně lidí zas nadchne. Alespoň to není tuctovka.
Ahoj VESELYT, píšeš tu, že se divíš, cituji: "dívím se kde to jsem.. myslel jsem že jsem v diskusi a né nějaké prachsprosté internetová anonymní nadávárně" ale co děláš ty??? Sám si nazval lidi co dělají ve Škodovce "debilama" a asi si neuvědomuješ pár věcí:
1) Škoda není majitelem koncernu VW, tím je VW (možná už pomalu Porsche) a tudíš musí často sklopit ocas a udělat to, co jí VW nařídí za "vylepšení" na vozech
2) design - je velice subjektivní věc, já sám jsem patriot a vlastním Škodovku a přiznám, že z venku Yeti není 100% dle mého gusta, ale na druhou stranu má i něco do sebe. navíc určitě se hned neokouká, viz. Peugeot 206 (krásné malé líbivé auto již od 1. prezentace vozu, ale po roce se hafo lidem okoukalo a už ho ani nemuseli vidět), tkaže co když je to záměr, dělat něco jinak, neokoukanýho. K deisgnu interiéru, tak ten je nádhernej, propracovaný detaily na odkládání brýlí, lahve s vodou, ... příjemně zpracované materiály.
3) jak můžeš kritizovat motor 1,2 77kW. když jsi v tom ještě nejel, jsem nevěděl, že se dá posoudit kvalita motoru z fotky - asi jsi hvězda a měl bys Škoda nabídnout své služby, určitě tě i v krizi přivítá všema 10ti :yes:
Může mi někdo vysvětlit, proč v dnešní moderní době má nová Škoda opět (po všech ostatních modelových řadách - viz posledně new Suberb) na střeše tu odpudivou obří anténu?
Proč se konečně nenechá inspirovat u západních automobilek, které mají tento neduh již vyřešen, kupříkladu: anténa v čelním skle nebo jako populární žraločí ploutvičku... Opravdu to nechápu.
Je to 4x4! Musi to mit velke mezery mezi koly a blatniky. Nebo jak by si se ty tvaril kdybys vel na polni cestu smerem k chalupe a dojel bys na misto po rafku protoze gumi by se ti prodreli o podbehy?
Ale mas pravdu se zadnimi svetly. Kouknete na obrazky studie z roku 2005. Ta je mela lepsi, vertikalni v zadnich sloupcich. Tyhle jsou takove nijake, neurcite... skodovka vubec ty zadky podle me neumi...
Tak, tak, jenže vyprávěj to "koumákům" ve škodovce... Trošku víc přestřelila, vše začalo už fabii II. Ještě, že je krize, škodovce spadnul hřebínek, hlavně, co se týče cenový politiky, protože to bylo až směšný, co si účtovali!!! >:-[]
německý imbecil, co ve Škodovce předstírá, že je designer, naučí, že přední a zadní polovina auta spolu musí ladit? To už je druhé auto, které vypadá jako složené ze dvou různých vraků! A 1.2 hypersuperturbostříkačka do SUV na podvozku Octavie je opravdu úlet. To se chudák majitel nedoplatí, jak mu ten dravec každý měsíc ohobluje přední gumy.
pekne pekne naozaj je podareny tesim sa na prve testy jedine mi tam chiba 1,4 TSI(mozno tam bude nevem ale nepocul som o nom zatial...) a mozno nieco originalneho v interiery inak je velmi podareny zachoval si originalne tvary a prvky z koceptu a navyse je trochu seriovejsi abo jak to nazvat... :-):yes:
Podobná hodně jí neni ani omylem... Podobná je jen kolama, ale ty moje sou krapíteček větší... Máš pravdu, motor 1,2 opravdu nemám a ani mít nemůžu! >:-[] A věř mi, že ani nechci! :-!
Já prostě těmto maloobjemovým turbomotorům v těžkých autech nevěřím. Pokud se nepoučili z chyb Smartu, bude jejich životnost velice slabá v porovnání s nepřeplňovanou klasikou s větším objemem.
Musim si na to zvyknout. Je to takovy divny...
Rumunsterovsky predek a predni dvere to vylozene hyzdi, zadni polovina je lepsi, ale takova bezpohlavni. Ale je dobre, ze Skodovka po letech udelala auto, ktere nesoupe brichem po zemi. Asi to bude mit uspech u firem, ktere jezdi po horach, v dvousedadlove verzi.
Vem si to tak, že je to hodně podobná kára tý, co sedláš ty a ještě ke všemu s technikou, co ani nemáš a mít nemůžeš... A ta cena a ty servisy na každym rohu... co by si chtěl?!
Musim říct, že ve skutečnosti je Yeti ještě obyčejnější než na fotkách... :no: Bohužel bezpohlavní auto, celkově stánek škody auto mě dost zklamal... Zajímavě vypadaly lehce vytuněný fabie, jinak slabota... A holky yetiovský taky žádný nádhery nebyly... Bohužel! :-!
sorry, ale tenhle blábol se nedá číst. je potřeba vidět auto jako celek a ne studovat jeden detail na fotce. koukni se na www.autotelevize.cz - je tam video ze ženevy a auto vypadá opravdu dobře. navíc - kde jsi vzal cenu 750tis ??? Blázne...
Tak já tak spokojenej nejsem. Mlhovky sou ale teda vysoko..což mi na tom designu nevadí..zadek se mi moc nelíbí a dal bych i ty B sloupky černý..Pro mě byla prostě nejhezčí škodovka z blízký doby OctaviaII bez faceliftu
Mozna to sem nezapada, ale nelibi se mi, ta nizko posazena SAT NAV, ja vim ze mezi displeji bude ukazatel smeru, ale preci jenom po svych zkusenostech ze starsi A4 davam prednost autum co maji ci budou mit SAT NAV v zornem uhlu s pristrojovkou. Treba jako u noveho Scenicu.
Chapu VW pro Skodu by to byl prilis radikalni posun v teto jeji modelove rade.
:yes::-) je skvělí....každá automobilka vystavuje vždy tu nej výbavu,proti studii určitě zlepšení,rozměry vynikající,nikdo nemůže očekávat cenu v plný palbě pod 450000 naopak,mé korektní srovnání s KIA Sportage-též plná palba r.v.2006-700000,myslím,že tady škoda opět konkurenci válcuje(soul sx4 fiat)
Tak jo. Zase si tu nekdy poplacem, ze nase potreby zadny autovyrobce nechape. Nejspis hned az Skoda vypusti ceniky Yetiho. To tady potecou potoky slz. I kdyz v dnesnim Idnes tvrdi sef Skodovky, ze u zakladniho modelu budou cenove agresivni. Co to pro Skodu znamena? "Dej sem vsechny prachy co mas."? Dovime se za par tydnu. Ahoj.
No... s No.3 jsem se zrovna otrávil, zdroje opravdu tvrdí, že je ještě o 5 cm kratší než Note(!). Takže jentaktak délka stávajícího Matrixu. Taková budka nemůže mít ani po vytrhání podlahy víc než 1,5 kubíku a základní kufr někde kolem 350 litrů. Doufal jsem, že Kia povytáhne No.3 do délky. Čekám na ta oficiální čísla. - Síla Škody s jejími pomezními modely, jako Roomster a Yeti, je právě v tom, že je dělá o něco (10-15 cm) delší, těsně u hranice o třídu výš. V duchu Octavie vždy a všude.
C3 Picasso se mi sice líbí, ale až na externí podívání nejsem v autech frankomil, v přímém kontaktu dávám přednost jejich vínům a sýrům :-)
V SDA se máš radovat, že se v "měsíci 0+1" prodalo prvních 24 Soulů a že cee'd obnovil svou hegemonii v subkompaktech. Takové drobné radosti, ne převrat. Měj se :-)
Zdravim, ked sa tak divam na Yeti a vidim tych ludi stat pri nom, zas tak o moc vacsi od Soulu mi nepripada.
Vysoke to bude asi ako G+ len trochu dlhsie.
Btw. Soul je krajsi nazivo :-), a je vacsi ako na fotkach
Korejci ti podaj prst a ty bys hned celou korejskou ruku. Ono od zari zacina platit EURO5, takze ocekavam velke hnuti v oblasti motoru, zejmena naftovych. Treba se behem par mesicu dockame nejakych prekvapeni.
Jestli trpis posedlosti prostorem, tak se obavam, ze na takto malem pudorysu, bude zdaleka nejprostornejsi novy C3 Picasso. Novy KIA miniMPV jsem prilis nesledoval, pro mne ma od pohledu prilis nizky podvozek. Neprojel bych do garaze. Ale pokud si pamatuju, tak je to jeste o par cm mensi nez Soul, ne?
Obraty mám z Božky Němcové, Káji Erbena a tak, však víš, národní pokladnice a podobné věci na půdě. :-) Tvou autocenzuru soudit nemůžu, ale ty se určitě umíš zeptat sám sebe, co tě opravdu nutí ořezávat a jestli opravdu musíš. Neztrácej ocel :-)
V poledne mi to neuložilo reakci, je tu tlačenice :-) S tou 1,4 prima, však jsme po tom volali hned od začátku - a já teď začínám chtít ještě 6kvalt!
Jinak vidím, že rozdíl mezi hatchem a kombi nemíníš akceptovat, tak to nechme plavat. Já po zkušenostech s malými vozy ten rozdíl vnímám dost ostře a upřímně bych nikdy do tohohle kompromisu nešel, za ty věčné nervy s každým kusem bagáže mi uspořený groš nestojí. Soul bych si koupil jedině pro sebe samotného na čistou pohodu, ani ženský bych si tam nepouštěl, aby mi neošoupaly polstry a nepocamraly zmrzlinou :-)
Jestli chceš s něčím srovnávat Yetiho, pojďme se raději bavit o tomhle: [odkaz]
Když už ne typově, tak aspoň velikostně je to blíž ;-)
btw: koukni na stránky SDA na prodeje za únor, zaručeně tě potěší
:-) Kam ty na ty basnicke obraty chodis? No predstavit si to moc neumim, protoze ja si vsechny svoje napady orezavam sam. A kolikrat jsem za to na sebe velmi nasštvany. Za vsechny zocelene prumerare z Kolbenky zdravi Drapalik.
A Soul je CUV. Co to znamena? Zalezi na tom? Proste k tomu marketingovci prilepili nejaka pismena, ktera podle jijich nazoru to auto nejlepe prodaji. Ale ze bych kvuli tomu ja nemohl srovnavat? Zas takovy mocni carodejove v rom marketingu nesedeji.
370 je hodně ale to vše závisí na stupni základní výbavy (která ovšem zatím nebývá moc bohatá), ale bavme se o základní ceně 4-kolky která se mi zdá až neuvěřitelná , zdá se mi že to co píše miromen je trochu zcestné , protože 1.8TSI a haldex 4generace zabalené v tomto kabátě nemůže stát 400tis- porovnejme to s OctušíII která ve dvoukolce a ambiente výbavě s tímto motorem stojí 525tis - v tom případě by si tu Octavii koupil snad jen blázen. Toť můj názor
Hm, na druhou stranu 370 za zakladni 2kolku je po certech hodne. V dvoukolkach tohoto rozmeru je vyssi konkurence a takovato cifra je v podstate nejvyssi na ceskem trhu. Coz ovsem neni nic noveho.
Invenčný dizajn sa predáva, pokiaľ je podporený aj inými stránkami vozu. Ale inak s Tebou plne súhlasím. Úzka karoséria, minimalistické zadné sedadlá, za normálnu cenu dosť mizerné motorizácie, za lepšie výbavy a motory už dosť sebavedomá cena - to nie sú dobré predpoklady na bestseler. To máš ako v kolektívnych športoch - musia byť všetci dobrí. Vymakaní útočníci a slabá obrana nie sú najlepším celkom.
pokud bude 1,8 TSI 4x4 za 399tis tak se dle mého názoru jedná o sakra dobrou nabídku a to i když budu počítat nějakejch 50tis za dovýbavu(metla,klima atd.) ,ale obávám se že to bude v reálu asi více než uvádíš -no necháme se překvapit :yes:
No, já taky sním o dokonalém autě, pro mě, takový výrobce se ale ještě nenarodil, takový designér ještě neumí ani držet tužku... nebýt toho, že nás nadnášejí sny, už jsme dávno pod hladinou :-) Veřejné mínění, bohužel, je zprůměrovaný průměr, ze kterého lze vyplodit zase jenom průměr. Umíš si představit, jak frustrující život vede designér? Po každém vzletu mu průměráři zprůměrujou křídla, takže výsledek je pokaždé slepice >:D Teda, pokud se bavíme o velkosériových modelech
Kde jsi to vyhrabal, clovece? Neco se zda realne, ale rozdil 30tis mezi zakladem 2*4 a 4*4 mi prijde nepravdepodobny. To je za 4*4 + silnejsi motor sakra maly rozdil.
No tak 400t za čtyřkolku neni zase úplně tak špatné, ale jen se obávám co to bude mít v základu za výbavu, aby to nebyl Yeti "Junior", otevřené schránky, bez klima i rádia, prostě taková holota...... ale jen jestli to nejsou částky vycucané z prstu... na stránkách škody o nich zmínku nevidim.
Tak jo. Oni delaji drahoty a my zase delame, ze kdyz to tak orezou, tak si to mohou strcit ... kamkoliv. Je treba dat najevo, ze jsou tu i zakaznici, kteri nechteji nudna, fadni auta. Verejne mineni je sila. Kdyby jsme to nedelali, tak za par let vypadaji vsechna auta jako Golf. Ouu, to jsem asi nemel.
Info, ze ve druhem pololeti uz je ohlaseny do Soulu motor 1.4 jsem cetl ve dvou ruznych tistenych recenzich. Udajne to maji od distributora.
Ja samozrejme netvrdim, ze jedine dulezite pro rozhodovani o koupi je cena. To by jsme nediskutovali tady ale pod clankem o Dacii. Ale kdyz mam dve podobna auta, tak je to dulezity udaj. Treba pak zjistis, ze kdyz vyndas ze Soulu ten zadni dekl, tak se zavazadelnik podstatne zvetsi. Treba zjistis, ze vzadu vlastne vozis 2 decka a kdyz sklopis jednu sedacku, tak se ti tam nakonec vejde vse co pottrebujes. Anebo zjistis, ze hodne zavazadel vozis 5x do roka a vyresis to rakvi na strese. Z rozdilu 100tis to klidne poridis a jeste koupis cele rodine nova kola a odjedes s nimi na mesic k mori. Zivot je otazka priorit. Je na tobe, zda tech 100tis opravdu nutne musis utratit za par litru zavazadelniku, nebo zda je to jenom psychologicky problem ktery muzes vyresit uplne jinak. Nevim.
Nekdo pod nami napsal ceny. Nevim, kde je sebral, ale tak nejak bych je ocekaval (alespon ten zaklad 2*4). Takze hypoteticky - kdyby jsi mel Solu s 1.4, 5let zarukou a s plnou vybavou (6bag/ESP/klima) okolo 310tis a Yetiho, se stejnymi parametry za 400 (a mozna i o trochu vice), jak by jsi se rozhodl? No jasne. Kdo trva na 4x4, nebo jezdi kazdy tyden na chatu v 5ti a s kopou nakladu, nema zbyti. Ostatni si mohou vybrat.
Ale no tak ;-) Dělání drahot, jako že mě musí veřejnost ukecat, je normální marketingový postup, kterým se nejen testuje půda, ale především nabuzuje zájem o nový model. Kia se Soulem postupovala némlich stejně, teď zase dělá podobné drahoty se plážovým Soulsterem pro Ameriku. A pokud jde o odklon od konceptu, tak zrovna Soul se vzdálil víc, než Yeti, mám ti sem dát odkaz? Yeti od začátku vypadal jako něco s připřaženým vozíkem s hnojem nebo s rafťáckou výbavou. To mu zůstalo, bez ohledu na změny během vývoje. A samozřejmě nepřekročí svůj stín a zůstává škodovkou. Kdo viděl v konceptu místo ARA metrosexuální stylovku, ten je teď holt zklamaný. Na rozdíl od bezradného faceliftu Fabie (a ještě bezradnějšího Octavie) beru Yetiho jako model formulovaný s jasnou představou.
Nazdar, tentokrát nebudu souhlasit. Použitelnot auta pro různé potřeby různých uživatelů není žádná intelektuálská abstrakce, ale úplně přízemní pragma. Pro cílové skupiny, které potřebují auto jako kufr na kolech, má předem navrch Yeti. Pro ty, co buď reálně potřebují nebo z flancu chtějí mít 4WD, má navrch Yeti (a to i před SX4...). Házení korunou začíná až u skupin "komutérů", kteří vozí každý den v autě sebe+vzduch do práce a zpátky: Yeti s 1.2 2WD v tomhle pohledu lze proti Soulu zvažovat (podobně skupina "2. auto do rodiny", "trezor na manželku"...).
Jistěže křížem přes tahle hlediska jde slavné post-RVHP hledisko "každé auto je vhodné, pokud stojí nejmíň". Díky tomuhle zatemněnému postoji se tu dobře prodává Spark. Pokud si někdo takový s vypětím všech sil koupí Soul, bude mít asi pocit vítězství, to věřím.
Já mám sice na Korejce a speciálně Kiu slabost, ale v tomhle případě je imho na místě rozeznat, že Yeti je kombík přestrojený za křížence MPV/SUV, zatímco Soul je malý hatch přestrojený za městský muscle car s prvkem kvaziSUV. A když dáme stranou pragmatismus i lhaní si do kapsy přes vlastní peněženku, zbyde image a s ní spojené emoce. Což může být dilema, ale zase ne intelektuálské, alébrž osobní. Ke cti Soulu i Yetiho nepochybně slouží, že oba jsou schopní emoce vyvolávat (myslím ty kladné). I tady ale disponuje Škoda v rámci ČR nadále vyšší vahou image, kterou bude Kia jen zdlouhavě vyrovnávat (viz Toyota a další Japonci vs. Evropa).
Doopravdy si to všechno povíme, až Škoda doplní technické údaje a specifikace výbav a cen. A až dá najevo, jestli bude umět Yetiho marketingově uplatnit. Cenou se dá jistě zabít cokoli, ale ty zrovna v téhle chvíli pouze spekuluješ - dokonce i o motoru 1.4 do Soulu - nebo jsi to někde hodnověrně slyšel?
Zatím se měj ;-)
Ahoj. Resis zbytecne intelektualske dilema. Vsechno to vyresi Skodovacky cenik. Zatimco Soul se bude s perfektni vybavou prodavat okolo 300tis (jeste je v zaloze levnejsi 1.4 motor), tak Yeti se srovnatelnou vybavou, vykonem a zarukou bude, jak zname Skodu, s nejvyssi pravdepodobnosti okolo 400tis. Pak si povime, jestli ti posuvny sedacky za tech 100tis stoji. Jestli bude levnejsi, tak poslu osobni omluvny dopis starymu Pechovi a budu se 4x denne modlit zdravas Skoda.
Yeti puvodne ani nechteli vyrabet, ale jak rekl jeden z hlavounu "reakce verejnosti na koncept nas presvedcila". No a pak nechaji koncept plavat a vyrobi neco jineho. Jejich odvahu zahodit neco uspesneho a udelat neco jineho bych chtel mit. Nebo snad radsi nechtel.
S Roomsterem to mame stejne. Nizsi prodeje Roomsteru jsou vydavany jako dukaz toho, ze invencni dizajn se neprodava. Ale podle mne byl ten uzasny napad totalne zabit koncernovym marketingem, nikoliv dizajnem. Zacalo to tim, ze musel byt napasovan na nevhodnou platformu - z toho plynou ty prostorove problemy. Pokracovalo to nevhodnymi zastaralymi motory. A skoncilo to neuveritelne (minimalne v CR) mizernym pomerem cena/vybava. Takovy napor chyb by udelal neuspesny model i z perpeta mobile, natoz z auta.
U Yetiho se nastesti zda, ze platforma je OK, z motoru si asi zakaznici vyberou lepe nez drive. Takze uz to muze zabit jenom cena. A jak znam Skodu, tak nejsem prilisny optimista.
jak jsem říkal.. dívím se kde to jsem.. myslel jsem že jsem v diskusi a né nějaké prachsprosté internetová anonymní nadávárně... pro tvojí zajímavost jsem nadšenec do škodovek.. fábii a roomstera jsem přežil s tím ež přišla sprcha v pdobě superba 2 a te´d když přišel yeti který už je ve finále i designem interiéru v detailech i pak i celku extrémně podobnej s VW.. nabývám dojmu že si vlastně (když pominu nehezký design nedesign) nekupuju škodovku ale normální VW s jinou nálepkou na předku a to promiň ale to už si raději koupím origo VW než jeho náhrašku...
tak samozřejmě nejde o nějaké proudy vody ale o drobé proužky vody které zřejmě zatékají přes zadní okno přes stěrač... rozhodně jsem tím nechtěl naznačit že po dešti budete mtí vytopený kufr... jinak paiušalizovat to rozhodně nechci ale stalo se mi to už několikrát u asi dvou fábií II krátkejch že po dešti lehce zateklo... mimochodem jedna z nich (1,2) má problémy s řazením dvojky (přes zuby)... po asi 30tis km...
No protoze kocept Yeti byl delan uz se znalosti seriove podoby Roomsteru, uz ve vicemene seriove podobe. Presto i takto umirneny koncept neprosel a musel byt znudnen.
Tak to si nemyslím... podle mého je opak pravdou. Koncept byl krásně vyvážený, ale sériovka tuto vlastnost po studii nepodědila. I ona trpí mírnou disproporcí...
Já o Roomsteru taky uvažoval. Mám ho rád, líbí se mi jak design, tak i promyšlená a praktická konstrukce. Auto jako celek působí velmi pozitivně, ale pouze od verze Style. Základ je velmi strohý, stejně tak jako v případě Fabie...
Motory - základ nebrat. Měl jsem tu čest třikrát, pokaždé to byla kuriozita >:D . Lepší by byl 1,4 16V. Vcelku solidní motor po všech stránkách. 1,4 TDi PD (alias splašená sekačka na trávu) narušuje jinak velmi dobré kvality vozu.
Jinak dokonalé palubky v Laguně se nenabažím, její design a materiály jsou opravdu špičkové. Ale k Yetimu - nelíbí se mi rozvržení proporcí a snad až příliš jednoduché vzezření zádě. Jinak jsou zde i pravky, které sem i líbí, například situování mlhovek a podobně...
Možná patřím mezi výjimky, ale Roomster je jedinná Škodovka, která mě zaujala a chválím ji za neotřelý originální design. Na chvíli jsem byl zaslepen její originalitou a trochu o ni uvažoval. Ovšem uvnitř mě Roomster naprosto zklamal, jak přístrojovou deskou tak nabízeným vnitřním prostorem (ta parodie na prostřední sedadlo vzadu je teda otřesná), takže jsem včas vystřízlivěl a korunu tomu nasadilo projetí se s dieslem 1,4 TDI PD, s horším dieselovým motorem jsem "zatím" nejel (pokud nepočítám "vé3esku nebo Zetor 30).
Takže zpátky k Yetimu, za design mu dávám za 3 (oceňuji přední mlhovky, nelíbí se mi velké mezery mezi koly a Tiguanovskými blatníky, nelíbí se mi celková nevyváženost designu a proporcí), za vnitřní prostor mu dávám za 2- (oceňuji 3 samostatná sedadla vzadu, postrádám sklopné stolečky, palubka má ke špičkové palubce v Laguně III hodně daleko). Jako perličku na závěr: proč je v kufru měnič na CD >:D V dnešní době to působí jako závan ze záhrobí.
se vytrácí... My se těšíme na lifestylový vůz, který omráčí a navnadí lidi stejně jako studie, nadchne mladé a oni nám zacpou hubu nějakým připosránkem... Doslova. Kde jsou ty originální řešení a tvary konceptu? No nic, schováme to pod slupku uhlazeného a proporčnějšího designu... A ten interiér? Přístrojová deska? Kdybych byl 50 letý germánský pupkáč, asi bych ho ocenil, je přeci stejný jak v té mé služební octavia a manželčiném golf a dceřinné fabia... Ale copak takový interiér se hodí k takovému typu auta? Vám se někomu líbí? Přijde Vám ta přístrojovka jakkoliv inspirativní? Podle mne, promarněná šance. Čekali jsme pecku, přišla studená sprcha. A že zajímavý design a netradiční řešení právě v segmentu SUV prodávají, můžeme vidět na každém kroku. Zřejmě to pramení z cílové skupiny kupujících. Ano, Yeti si své kupce samozřejmě najde - je to praktická škodovka, nicméně nikdy po něm nebude tolik lidí toužit a nevzbudí takové emoce jako koncept a to je dle mého názoru špatně, protože na to měl a zasloužil by si to. Jo emoce...
Ano, šířka, případně poměr šířky a výšky je (již bohužel tradičně) Škodováckou bolestí číslo jedna. Koncept byl skvěle vyvážený a sympatický, v sérii se však proměnil v jezevčíka...bohužel.
Roomstera mám celkem rád. Je pravda, že při jeho vzniku stáli jiní lidé, včetně designéra. Série by sice měla prostor pro zlepšení, použil bych stylizaci přídě ze studie, ale i tak se jedná o originální, na poměry Škody až neobyčejný vůz...
Yeti mě zklamal. Ostatně, jak píšeš, od Škodovky nemůžeme čekat designová revoluční řešení. Výjimkou budíž jedině Roomster, který ale mnoho lidí nepřijalo...
Yeti je vcelku normální VW kombinace platforem evidentně pln
Co je impresivní je strategie VW/Porsche v oblasti SUV protože tak širokou škálu jak velikostně, tak výbavou, tak motory od socek až po mastodonty a exklusivní třídu prostě dnes mezi SUV nikdo ani vzdáleně nemá. Y, Ti, Q5, Tu, Cay, Q7 už nenechaly na trhu ani centimetr ve škále velikostí, ani KW v rozsahu výkonů a totéž platí o výbavách. Jeden by až uvěřil, že všechno sází na segment SUV protože takto obšancovaný segment už dlouho nikdo neměl.
Problém se zatékáním do Fabie II bych rozhodně nepaušalizoval-sám jezdím Fabii II a do kufru ani nikam jinam mi rozhodně během 1 roku používání nezatéká..
Yeti má jednu velkou výhodu: je evidentně použitelný pro dost různé skupiny lidí. Takový evropský Ferda Mravenec. Američan těžko pochopí, že tohle je vlastně rodinný pickup. Soul tyhle povahové rysy zkrátka nemá - chybí mu možnost 4WD i rodinné a dodávkové ambice. Porovnávání Soulu s Yetim je možné v podstatě jen podle vnějšího offroadově inspirovaného vzhledu - a tuhle úlohu řeší každý po svém. Vzhledem to ale imho končí. A v ČR a okolí má Yeti předpoklady vypálit Soulu rybník i po soulovské parketě - stylovka pro pozdně pubertální mládež a pro nezávislé singly a dvojičky. Protože leckdo může dát přednost buranskému retru Yetiho před vyfešákovanými svaly Soulu. Je docela možné, že ve vztahu Škoda-Kia budeme muset se srovnáváním počkat až na příští generaci Sportage - ve skutečnosti není od Yetiho velikostně zas tak daleko. Výroky Škody na adresu QQ vypadají na první pohled nesmyslně, ale právě vnitřní rozměry a variabilita Yetiho jsou ta argumentační logika, která bude nejspíš fungovat.
Koho chce oslovit? to nemyslite vazne? dneska kazdy prumerny Cech ci Slovak chce vytezit z minima maximum. Kazdej chce velikost osobniho auta ( s velkym kufrem) na podvozku 4x4 (i kdyz nebydli na horach) a chce to mit za slusny penize. Divim se skodovka neudelal neco takoveho driv. Kouknete se kolem sebe, o kolik je ted vice octavii 4x4, scout, malých SUV typu Tiguan, Sx4, atd a ruznych modelu od korejskych cinitelu. Proste tento trend pujde stale dopredu a uvidite, ze Kia bude na urcitych trzich mit nizsi uspech, jelikoz kdyz uz si nekdo koupi Soula, tak by ho chtel ve 4x4 a tech co jim staci jakoby SUV pouze s dvoukolka bude velice malo.
ja si neviem zodpovedat iba jednu otazku... koho chcela SKODA tymto modelom oslovit... mlade damy, mlade rodiny.... mne sa to auto zda ako z vnutra ako cista Octavia a z vonku sa mi to zda dost smiesne... :no::no:
Práve dnes som si mohol v predajni Kia prvý raz ohmatať nový Soul. No, čo povedať, páčil sa mi takmer vo všetkom, až na malý kufor. Ale keď teraz pozerám na nový Yeti, tak som na vážkach, čo by bolo lepšie. Yeti sa určite Škode vydaril, rozmery majú takmer identické(Soul410x178x161, Yeti422x179x169), u mňa by rozhodol podvozok, veľkosť kufra a cena porovnateľných výbav. To je ešte u Yeti vo hviezdach, ale škodovka s Yetim určite nesklamala, naopak, Yeti môže byť naozaj trhák. A tak len dodám Bravwo Škoda!
Proč Škodovka vždycky navnadí na krásné, hravé a originální koncepty a ve finále je skoro o veškerou originalitu a krásu připraví? Bylo mi předem jasné, že původního Yetiho nakonec zprzní jako finální verzi Roomsteru oproti konceptu, a nespletl jsem se. Stylové kliky dveří, krásná zadní světla, originální zrcátka, originální interiér, celkový robustní a krásně buclatý design, který se k malému tereňáku hodil,... Všechno pryč. Všechno, čím se koncept vytahoval. Nechápu, proč tedy ty koncepty Škodovka vůbec dělá. Stylová auta totiž dělají právě deetaily. Jinak by Mini, nebo nový Fiat 500 nikdy nebyly tím čím jsou. A proto se taky Roomster nebo Yeti nikdy mezi opravdu originální, krásná a propracovaná auta počítat nebudou. Alespoň ne v mých očích
A bude to mít taky tlačítko, kterým se dá přepínat mezi stálým pohonem dvou nebo čtyř kol, nebo zvolit automatický režim, tak jak to je např. u Suzuki SX4? Tam stálý pohon všech kol přechází v automatický režim v rychlosti 60 km/h. Bez tohodle udělátka, který nic nestojí (jedno tlačítko a kousek kabelů) nemá podle mě SUV význam.
Už to slyším, Haldex 4. generace je spolehlivej a rychlej, ten to nepotřebuje. Já ale myslím, že jo.
Tak vám nevím ?? Je to naprosté rozčarování.Chvílema mi to připomíná první fr - véčko,taky taková krabka.Je to sic pohled subjektivní,nic naplat ani bodík za snahu.Ze čtyři roky starého konceptu ne,ne,u mne propadák. :no::-(
Osobně bych byl radši, kdyby tu ekonomiku táhla něčím důstojnějším, navázala třeba na Octavii I a hlavně II a nezačínala s experimenty, se kterými Korejci skončili v 90. letech... :-(
Nechápu ten humbuk kolem. Spíš mi to připadá směšný. Kdyby to auto tady bylo před pěti lety, budiž. Ale teď? Naprosto obyčejná škodovka. Pozitivní je, že není tak škaredá jako Fábie 2.
Tak sa dnes hlásim k tomu, v čom som veril. Rozhodne sa nedá povedať, že by Yeti nebol tým najkrajším kompaktným SUV. YETI je bez pochyby najkrajšie a najštýlovejšie kompaktné SUV. Ale sakra, ten koncept. Keby aspoň nechali ten pôvodný tvar svetiel... Je to to isté ako u BMW 7. Diamantový dizajn, ale sakra, minuá generácia bola proste lepšia. A preto dodnes neviem pochváliť jeho dizajn. Je to škoda. Mimochodom, presvedčili sme sa o skromnosti nášho rodáka a zároveň budúceho velikána automobilového dizajnu. Jozef Kabaň je niekde vzadu, ako by sa až hanbil byť pri premiére auta, s ktorým nemá nič spoločné.
P.S.: Redakcia nám krásne ukázala odhalenia novinky, to treba oceniť. :yes:
Tak je Yeti konečně mazi námi. No musím ale říct, že mám poněkud smíšené pocity. Tak nejdřív k těm špatným pocitům. Z hlediska subjektivně- designového mě mrzí absence velkých koncových světel a dvojité zádi s nápisem. Také mě zaskočila informace, že motor 1.2 TSI má být jen s pohonem předních kol ( i když na stránkách škody píšou, že volba pohonu 4X4 je u modelu Yeti samozřejmostí, tak nevim), pokud by totiž opravdu byl pro čtyřkolku z benzínů jen 1.8, tak bude cena asi dost vysoká.
A teď k těm lepším stránkám. Trochu jsem se obávala, že v rámci úsporných opatření, to bude poskládaný z roomsteru a fabie II. Což se naštěstí nestalo a i přes těch pár změn oproti studii to nevypdá vůbec špatně. pěkně vypadá i interiér a snad bude dost velký i kufr. Jen se obávám cenově výbavové politiky...
Byl jsem hodně natěšenej na Yetiho a vůbec mě nezklamal. Jen si mohla Škoda ušetřit práci a místo Roomstera a Yetiho vedle sebe produkovat jen Yetiho s jednou nebo oběma hnanými nápravami. Jinak mají ode mě za 1 .
Opravdu pěkné, jsem rád že se škodováci výrazně nevzdálili od konceptu, kdo říká opak je nejspíš slepej, nebo spíš zaslepenej (kdovíčím).
u mě rozhodně :yes:
PS: akorát ten motor se mi zdá dost natěsno tam, to se bude parádně servisovat...
hm věc názoru, ale je to pořád designově fabie, její základní rysy ten design zachoval a přesto je naprosto jinej kapiš?
U hranatě děsnýho hatcbacku (jednička kulatý obliny, todle hrany) je spousta rysů, který prostě evokujou a připomínaj design a tvary fabieI... a co se kombíka týká, tak ten je téměř SHODNEJ s Fabií I combi... pžitom ale je stavěnej na designu dvojky >:-[] na kombík mi nešahej, ten se mi líbí - nejni tak hranatej ani krabicovej, jak hatch...
Yeti 2.0 TDI 125kW, v bíle nebo černé, s panoramatickou střechou, světlá kůže uvnitř, xenony (snad budou) ... to je vozík jak se patří. Na RAVku to velikostně nemá, ale SX4 family to rozválcuje jako nic.
Mna by zaujimalo, keby takuto odpornu krabicu predstavil nejaky...ako to poniektori nazyvaju--tretia trieda...ci uz podla vas je to Hyundai, Chevrolet a pod.
Smiesne ako tu niektori tento predpotopny dizajn vychvalujete...
KRABICA a nic ine!!!!!!!!
Mi to pripomina Fiat Doblo [odkaz]
a
Mna by zaujimalo, keby takuto odpornu krabicu predstavil nejaky...ako to poniektori nazyvaju--tretia trieda...ci uz podla vas je to Hyundai, Chevrolet a pod.
Smiesne ako tu niektori tento predpotopny dizajn vychvalujete...
KRABICA a nic ine!!!!!!!! :no:
jak nevycajchovali? dk ten kombík je pěknej, stejně jako FI, je mu hodně podobnej při zachování designu FII, to spíš hatch krabicovej, hranatej a ouzkej se nepoved:(:'-(
Naprosto s tebou souhlasím, na druhou stranu, co bys chtěl od Škodovky, že? Na to aby se ve Škodovce stali designovými vizionáři si ještě nějaký čas budeme muset počkat.
,,Škoda Yeti má zřejmě novou přístrojovou desku, kterou zřejmě uvidíme až v úterý ráno. Z prvního zveřejněného snímku je zřejmé, že Yeti sdílí moduly klimatizace a audio/navi – zařízení se Superbem a Octavií."
nie je tam nejako vela krat pouzite slovo zrejme?
Psát toto majiteli dvou škodovek je opravdu inteligentní... :no: Je to ovšem mnohem snazší než pochopit, že ne každému fandovi značky se nová designová linie škody zamlouvá.
Jetík je po dlouhé době škodovka, která se pravděpodobně(naživo jsem jí ještě neviděl - proto to pravděpodobně) povedla. Zatímco doposud koncern - zcela jistě nezáměrně >:D nechal škodovku dělat tuctovky pro plebs, tak teď se tu rýsuje něco, co by mohlo tigimu a dalším bratříčkům zamotat hlavu. Vypadá dobře - řekl bych přirozeně hravě a má jistý "flér"(flair se to p"ý"še), který dosavadní škodovky postrádaly. Po dlouhé době zajdu k dealerovi a vyzkouším si škodovku ;-)
pokud by měl těch 92 tak proč ne...:-) nakonec ale 77 kW je víc, než 74 u Renaultu, tak už jen si přát, aby ten motor dobře jel:-) a aby se ho brzo dočkala fabie... (i když nepochybuju, že stejně jak u renaultu, bude s tim motorem o 80 klacků dražší:( )
no u Fábie se s kombíkem moc nevycajchrovali. Doufám že Sup v kombajnu bude vypadat lépe... A facelift Okty?? Pro mne nejméně povedený lift v hisorii značky škoda... aneb názorná ukázka jak z elegantního auta udělat bastl připomínající korejské kreace z před deseti let... :no:8-s
zvyknout se dá na ledacos, ale tak domrvit povedené auto.. na to snad musí být školy :-|
Na Supkombi jsem dost zvědav. Jestli něco Škodovce kdysi šlo, tak to byly kombajny.
Mas pravdu, ze v kontextu celeho modeloveho spektra je Yetti vyhra. Na FL OII se da zvyknout, jen s vyssi a rozplyzlejsi pridi musi mit vetsi kola. Sup si muze slozit reparat s kombi, ktere by melo odstranit ne pihu, ale nevzhlednou bradavici C sloupku.
k sněžnému muži bych nebyl tak ostrý. Ten se dle mě povedl.
Yeti je jediná z nových Škodovek, která vzhledově za něco stojí. Možná ještě Roomster.
Ošklivka hatch připomíná naklíčenou bramboru, kombajn zase blbě zašpejlovanou jitrnici.
Na facelift Kokty nenacházím slov a Sup2 je jako siamské dvojče.
Takže jen houšť Yetiho.
Myslím že dottore bude mít z nás obou radost... >:-[] myslím, hochu, že zrajeme... ale mě se to Polo fakt moc líbí. Vypadá podstatně lépe jak nová Fiesta i třeba Ibiza, Corsa, 207, Clio, Punto, Mazda 2 atd. S tím lídrem se možná shodnem... ;-)
Ackoliv bych se tu mel venovat Jetymu, musim napsat jedine, pro me osobne Polo smazlo radost nad novym ceskym modelem. Je nadherne, dotazene, je to tvarove leader tridy. O to hur se snasi tvarova unylost nove skodovky pro volny cas a jeste hur Osklivka Fabka.
Mně se přední moc líbí, Polo vypadá ze tříčtvrťáku i v interiéru skvěle, ale zezadu jsem se ho trochu lekl. Na ty lampy je asi potřeba si zvyknout. ;-\
A ještě drobnost ke koncernovým sourozencům - srovnejme si Ibizu, nové Polo, dejme tomu budoucí A1 a designovou "ikonu" své třídy - Fábii. Ještě mi tady někdo chce tvrdit jaký klenot nám to v Boleslavi připravili??... >:-[] >:-[]
Nevelebme vse ceske, jen proto, ze je to ceske. Stavime se tim do role odpornych pisalku z AutoBildu, Quattroruotte nebo Aurocaru, kteri dokazi i z * vysoustruzit svycarskou cokoladu. To byla jen obecna poznamka, ne Yettiho prirovnani...i kdyz jsem po konceptu taky zklaman.
No nevypadá špadně tenhle škodováckej drzek. Koncept byl možná zajímavější, nicméně tomuhle malému SUV nelze na první dojem prakticky nic vytknout. Uvidíme jak se hošani boleslavský pochlapěj s cenou... Snad jen jednu výhradu bych měl a to k užití té dvanáctistovky v SUV... To je motor, který by slušel Fábiím a dejme tomu i Roomsteru. K Yettimu mi jaksi - nesedí. Jo a velký dík Markovi - nové Polo vypadá velice pěkně, čistě. Nová linie VW nastavená Scirrocem a novým Golfem se ukázala na dalším autě a mám takový pocit, že VW se konečně odpoutává od nudného designu, který ho provází už hezkou řádku let. Takže, doufám že se dottore neurazí, půjčím si jeho známé (a tentokrát opravdu upřímné) BRAVO YETTI, BRAVISSIMO NEUESTE POLO... :yes:;-)
Tvar je v zasade znamy, trocha odvazanosti a zachovani smelejsich detailu konceptu by nevadilo. Co vypada dobre je zatim jen nastineny interier a hlavne 4R motor s preplnovanim o 105HP. To, si myslim je zasadni pocinek.
tak to by nepoflusal jetiho >:D protze uz vzhledove je to auto pro ty mene majetne ;-). Ja jezdim v nove BMW 3 a do jetiho bych nesedl to uz raci fakt tu 120cu ;-)
To bych neresil, pro nej by byl vyvážený i design SsangYongu ... ovsem kdyby mel ve znaku Šíp :-!
Takoveho oddaneho a loajalniho clena (v tomto pripade koncernu VW) jako je GTI by mohla i KSC v dobach minulych zavidet.
Namestek propagandy pro budovani lepsiho sveta plneho kvalitnich plastu na ctyrech kolech ;-)
Pěkná přestřelka,jenom malý poznatek.Pokud považuješ ten šuplík z tvého avataru za cool ameriku,tak je mi tě docela líto.Snad se ti jednou poštěstí ochutnat,co je pořádné auto.Das Auto.
Já s tebou v tomto případě celkem souhlasím.Oproti konceptu je delší přední převis kvůli prostoru v kokpitu.Současná bolest současných Škodovek se opět prezentuje v plném světle-šířka.Koncept byl výjimečný vyváženými rozměry,zatímco realita je jiná.Pro budoucí majitele bude podstatné zvolit správnou barvu.
Přesto je potřeba Škodovku pochválit,celek není zdaleka tak špatný,jak zde někteří prezentují,jen dochází k jistému rozčarování oproti konceptu.Toto by ovšem mohla kompenzovat nabídka motorů,která je konečně relevantní a bez výraznějších slabin.
Vidim freneticke nadseni - tak jsem se musel na to auto podivat. A opravdu nezklamalo - opet jsem nevedel jsetli se koukam na nastupce nebo predchudce. Stodvacate provareni jednoho a tehoz dizajnu musi konzervativce opravdu nadchnout. Konecne zas vidi neco co uz videl. A to potesi.
Jednoduse receno, koncernovy cifrspion v honbe za vyssim vejvarem zatal svuj jedovaty drap hloubeji nez je zdravo - ta zadni svetla jsou nejlepsi ilustraci. Tim zbavil jiz pomerne umirneny koncept podstatne casti kouzla a pritazlivosti. Mene okouzleni zakaznici generuji nizsi prodeje. A dobre mu tak. Vzdy, kdyz chce marketing precurat sve zakazniky, precura jen sam sebe.
No jo. Na Roomsteru se proste sesla dobra parta. Invencni dizajner a ambiciozni sef technickeho vyvoje. Takze nakonec z invencniho konceptu zustalo pomerne dost. Oba uz jsou ale dnes pryc. Yetiho dokoncovali uz jini lide a vysledek ztratil osobitost. Obavam se, ze Skoda prohospodarila potencial osobnosti, ktere se dohromady sejdou jen vyjmecne a takova konstelace se uz dlouho nemusi opakovat.
Tak jisteze presne vedi, proc jmenovali ta auta, ktera jmenovali a nejmenovali ta ktera nejmenovali. V tiskovych prohlasenich se piluje kazde slovo. Ve srovnani se vsemi jmenovanymi totiz bude Yeti zazracne levnejsi. A ze je tu stejna, ale jeste levnejsi konkurence preci nebudou nikomu zduraznovat.
Co zas máte s těma kolama! Na určité auto, je výrobcem předepsaný obvod-průměr kola-pneumatiky, ten je prakticy fixní (+- pár mm), Zvětšovat kolo můžu (do určité míry) pouze do šířky, nebo zvětšovat poměr ráfku k výšce pneumatiky, ale při zachování jejího vnějšího obvodu-průměru. Takže že žádné "velké díry" v podběhu "většíma" kolama "nezalepíš", teda pokud nejsi ignorant, nebo blázen do BIG FOOT...Ale jak tady chcete diskutovat, když netušíte ani takové základní věcí..._? 8-s
Hosi, hosi. Nevite co je to marketing? Preci neni ucelem udelat 4x4 tak aby bylo levne, aby jste si to mohli levne koupit. Kdyz chcete 4x4 tak proste zasolite. Teprve, kdyby byly problemy to prodat, tak se udela opatreni. Ale draha Oktavka 4x4 se prodava vesele.
Neboj, sice tě tady pánové v područí soudruha Navtecha ukřižujou zaživa, ale nejsi v tom sám. S tvý názorem souhlasim, je to bezpohlavní mlok, studije byla opravdu dobrá, ale výsledek hroznej. :-!
To máš pravdu, sme! A sem za to rád.. Doby, kdy sis moh dát whoppera jen za hranicema sou už dávno pryč. Přece by nikdo z nás nechtěl návrat do let 80tých, kdy tu žádný možnosti kromě česko-sovětského přátelství a výdobytků soudruhů z NDR nebyly..
Na to se dá těžko odpovědět... Mezi desetiletým chlapcem z papuánská gvuinea a chlapcem ze zapadle vesničky v Číně je rozdíl i 6 metrů, tak si to vyber...
Vcera jsem ho potkal na dalnici, vracel jsem z Holandska a mezi Frankfurtem a Wurzbugkem, kdyz se zpomalil levej pruh, vidim v zpetnym ze me dojelo bily Scirocco. Tak po tom co se to zas uvolnilo jsem mu uhnul do pravyho...rikam si, treba tam ma 2.0 TSI tak mu nebudu s Alfou prekazet...no a najednou vidim ze ma vzadu napsany Polo :-) Takze ano, vypada to moc pekne, akorat ten predek je mnohem agresivnejsi nez zadek.
K Yetimu: na tech fotkach, hlavne v ty stribrny kde vynikne kazdej detail, mi to prijde hrozny...z bocniho profilu presne jak krabicovy kombiky ktery se delaly koncem 80. a zacatkem 90. let, akorat trochu zvednuty nad zem. Vim ze tim tu jdu proti proudu, ale prijde mi, ze kdyby to tu prezentovala naka jina znacka, obzvlast asijska, tak to vsichni hrozne hanite. A jenom protoze je to Skoda tak mate ruzovy bryle a najednou vidite dokonaly tvary...tot muj nazor.
Burgerking je světoznámá značka "kopírující" MC... U nás je v podstatě novum na trhu a jejím producentem je firma "Lužkové a restaurační vozy s.r.o". Nepočítám, že by neměli úspěch, stejně jako Starbuck, který jsem vplul nedávno.... jsme obětí globalizace.
ale ale...ja nikdy nerekl, ze mam neco proti Amikum... Jejich auta jsou plechovky, to vi snad kazdej. Ze boeingy vic padaji, to je jasny, ze nejim fastfood...nejim zrovna tak cinskej fastfood jako americkej nebo ceskej...ze jsou dobri pres computery...no to jsou, proto taky pracuju pro IBM...ale trebas do Microsoftu bych nesel ani za trojnasobnej plat...presne tak, zivot je o prioritach...moji prioritou je kvalita...jak v autech, tak v jidle, tak i v zamestnani :-)
Já su k.rva pivař, v tomhle s tebou diskutovat nebudu... Tvoje vědění končí s desátym pultrem vodový gábiny... Chce to rozhled, vyzkoušet taky německý, belgický a britský piva... Ale upřímě, na český piva se ostatní ani nehrabou, hlavně na Budvárka!
Ti blázni dostanou víc hudby než za předraženou oktávku, kterou má každej druhej. Ale život je o prioritách... Tak koukám, že ti amíci asi nebudou zas tak špatný, když ti sypou prachy, nebo seš bezpáteřní klasika, která na ně nadává, ale mergle od nich neurazej..? Kde už sem to jenom viděl... Doba normalizace?
Ale takovému Pepíkovi těžko vysvětlíš, že na světě můžou být ještě bohatší lidi než ti, které zná on z Prahy, kde je Metro a Burgerking pro "Kingy" jako je ON...! 8-s
no zatim co amici plati mne za dobre odvedenou praci tak jen nekteri blazni plati jim za nekvalitni oskliva auta... (Mimochodem, v IBM se jezdi auty z koncernu VW :-) )
Asi jsem slepý, ale ten gigantický převis vepředu a vzadu useknuté hned za koly je všechno jiné, jen ne vyvážené. 8-s Chápu, že je to asi daň za lepší rozložení hmotnosti, ale vypadá to nepěkně (zvlášť ta přední kola namáčknutá málem až do dveří)... ;-\
Staropramen dělá taky granáta, ale to člověku, co láme jednu gábinu za druhou, bo je nejlevnější, je asi nošení dříví do lesa... Že končí Kelt je jedině dobře, chlap má pít Guinesse, ale opět, to v tý senkrovně, kam chodíš asi neznaj... Velvet? Ženský pivo, doufám, že ho odpískaj! Sice furt lepší než desítka, ale gros! Chlap má pít minimálně 12ku a ne dělat prutokovej ohřívač vodový desítky... Ale jak vidím, vést rozhovor s všeználkem, kterej sice ví od všeho kousek, ale nikdy ne celej, je pro mě úplně zbytečná záležitost...
No, mě to nemusíš vysvětlovat, co probíhá na tvojí stanici "noname"... Všude jsem byl, ale Škodovkou přesto nejezdim. Jen nejsem afektovanej hňup a koukám asi dál, než ty a to snad neni zločin, nebo jo?!
haha...Brnak jako poleno, opravdu...uz asi mesic >:D Kdyz ono IBM kde pracuju jaksik v Praglu moc neni, leda tak obchodni zastoupeni... Ale ano, ja su buran z moravy co jezdi obycejnou evropskou karou, netravim pul dne pred zrcadlem abych byl cool prazak, nejim americky zradlo, varim si sam a zdrave... A metro? Toz to mi nic nerika... Jo a litam vyhradne Airbusem, ony tak casto nepadaji jako boeingy... :-)
No když něco "fuckt" netušíš, tak to ani nepochopíš, a když to nepochopíš, tak se tomu ani nemůžeš zasmát a jestli jsi to nepochopil v sedě tak si to dej ještě jednou na stojáka a hlavně nemlať tak do té klávesnice, nebo vzbudíš taťku a vypne ti počítač... 8-s
Koukej na to tak... jsi čech, nemyslim tim "věčně nespokojenej afektovanej čecháček", tak buď rád, co ta Škodovka dneska dělá. Jsi hrdej na "svoje" pivo a zamysli se nad tim, komu ta Plzeň a Staropramen patří?! No tobě fakt ne. Majitel Staropramenu nedávno koupil gigant Anhaiser a co myslíš, že se bude dít v tý tvojí knajpě, kam chodíš na to pifko kecat o autech? No to, že začneš chlemtat to, co ti určí... Tak se na to připrav... Kelt končí v květnu, pak zamáznou Velveta a zbyde ti jen ta desina Staropramen a ani se neprobereš z opice a Hoegaarden bude místo tý tvojí desítky... To ti podepíšu.
Buď na to, co dělá dneska ta Škodovka hrdej aspoň tak, jak jsi dneska hrdej na to pivo. Smát se ti budou jen hlupáci. ;-)
Emane, vim odkuď vítr vane... Hold Brňák... Jak vidí úspěšnýho Pražáka, tak hned závist. A máme to tady...
Takže ještě k tomu americkýmu autu, jim burákový máslo, nosim americký hadry, lítam americkejma letadlama a chodim jíst do Burgerkingu, kterýho mimochodem kromě metra taky nemáte... Je potřeba vidět svět v souvislostech, trošku se po tom světě porozhlídnout a nebejt furt zalezlej tam někde na tý moravě... :no:
no on ten porad asi nevidel...prece jenom kdo se diva na tupiky na HBO (teda krome tebe, ty to evidentne sledujes od rana do vecera na svym cool lcd ve svym cool ameeerickym bouraku) :-)
Já měl bílou barvu mnohem dřív, než byla v módě, ale na všechna auta se zdaleka nehodí, třeba z těch Eček nejvíc na Coupé, nejmíň na kombajn...Ale černá je už dneska děsná nuda, té už je víc než stříbrné a to je co říct, navíc je proti ní děsně nepraktická a při prodeji na ni najdeš každý škrábanec třeba i z kartáčů, i když tam já nejezdím, ale takových je málo...
presne tak... Skodovka nejenze tahne z velke casti ekonomiku tehle zeme, coz nekteri lide nechteji pochopit, ale také se jí daří. Rostou ji prodeje i zisky. To, ze design neni nic moc a ze za to muze VW kterej skodu omezuje je druha vec. Ale ze skodu kritizuje clovek jezdici v jakesik severoamericke kraksne z montovny ktera za chvilku krachuje, bo si jeji vyrobky nikdo nekupuje...to nepochopim...
Na stojáka dávaj na HBO, ale to asi doma mít nebudete, když je auto tvejch snů značky Škoda... Co plácáš s Bulharama fuckt netušim, asi chceš bejt vtipnej za každou cenu, to je i podstata toho pořadu. Vystupujou tam tupíci a chtěj bejt vtipný furt, ikdyž to znamená, že sou pak spíš směšný až k pláči. To je ostatně i tvůj případ, ty rozumbradíku! Všude byl, všechno viděl!
Ale rozumu moc nepobral, to je náš-váš Navtech! :-!
ok to beru....ale stejne je Yeti mensi nez Tiguan, tak by tam klidne mohli dat 1,4 90 kw 4x4, kdyz uz se Skodovce zda byt 1,2 na ctyrkolku slabe. Ale Fabia Combi 1,2 44 kw se jim malo slabe nezda 8-s
Proste at daji lidem na vyber i 1,2 4x4 (nebo alespon 1,4 4x4), kazdy at si rozhodne, co by rad...
Na stojáka? Namáš holku do normální postele? Takový pořady neznám, jen realitu a tu postel preferuju, než to klátit u táty na hromadě uhlí... Proto mě možná nechápeš. Pokud se vrátim k podstatě modelu o kterym je řeč, tak se neni za co stydět, pokud nejsem zoufalej bulhar. Tam se asi auta nedělaj, nebo aspoň auta s nějakou historií, ač by patřily jiným akcionářům. Nevyzvedávám Škodu do výše, ale chválim jejich snahu uživit naše "montážníky" narozdíl od uslintaných odborářů.
Urážet určitě nechci, ale tvůj příspěvek si mohl srhnout do jedné věty: "nesnáším škodovku". Na každé značce najdeš něco nedokonalého, co se týče designu, je to většinou subjektivní a co se týče závad? Zajdi si na diskuse vw,audi, bmw a budeš mít husinu.
NAVTECH je sice takový koření auto.cz, aby tady nebyla jenom nuda, ale poslední dobou dost přestřeluje a plete si tenhle server možná s pořadem "Na stojáka". Vyplodíš nějakej rozumnej názor bez těch kravin a trapností? Ty nebudeš Davídek, ale majinkej Davídeček, co mu teče jogurtíček po bladičce... :-!
Bílá je dneska módní věc... pokud chceš umocnit exkluzivitu auta, tak jedině černou. Za 3 roky, až se ho budeš chtít zbavit, tak bílou nikdo chtít nebude. Naopak černá nikoho nena...se.re. Chromnit schwarz určitě ne.
Jako ortodoxnimu zastanci znacky Skoda se mi tohle prditko libi.Samozrejme je to vlastovka ale nemyslim si,ze tak renomovana automobilka jako je Skodovka by pustila po propadaku Fabie II na silnici neco spatneho.Samozrejme asi bude neco skripet,Skodovka nema zkusenost s SUV ale nemyslim,ze to bude neco zavratneho.Zalezi hodne na cene,Skodovka dela trosku chybu v cenove politice,auta jsou hodne predrazena ale snad se i v tomto polepsi.Moc rad bych si tohle vozitko vyzkousel ale rozhodne nekoupil,mam rad vetsi auta a ze skritku mam fobii.Treba se naskytne prilezitost a "Jetika" budu mit moznost prohnat nekde po poli i na dalnici.
Já osobně jsem nadmíru spokojen. Tohle auto dokáže odeslat fungující vzkaz několika skupinám adresátů najednou. Až hrozí nebezpečí, že podřízne větev třeba Roomsteru. Víc crossover než řada těch, co to mají v papírech. Dokonce mi je jedno, že pár nápadů T.Ingenlatha padlo pod stůl, tentokrát nedošlo ke sterilizaci. Vidím šance veliké. :yes:
myslím že s tou cenou nebude kolega daleko... kdo si to koupí nebude pitomec ale bude mít zajímavýž pohled na svět.. mimochodem čekám že v základní výbavě geniálního motoru 1,2 bude tak obyč světlo, bez rádia, bez pc, bez klima, vzadu švihadla, 15" ostrý plecháče s gumama 195/65 a bez koberečků a další super vychytávky....
Musím souhlasit, to zhodnocení se dost povedlo. Teď ale k Yetimu. Předek se natáhl, blatníky se zvětšily, kola zmenšily, zadní světla jak z VW Fox místo původních vysokých, střešní nosiče konceptu zmizely tak jak jsme čekali. Celkově auto ztratilo vyváženost, nekonvenčnost a robustnost studie. Stal se z něj uhlazenější Roomster na vyšším podvozku, tak trochu zjezevčíkovatěl ve srovnání se studií. Zklamání... Ovšem GTI jak je zvykem bude hýřit superlativy i kdyby pod tou plachtou byla jen halda sra*ek ;-\
VESELYT se musíme, jen co je pravda... V jiný diskusi si dost přestřelil, ale tady s tebou NAPROSTO SOUHLASIM. Taky by mě zajímalo, co tam "dělá" za lidi... Navíc cenová politika týhle podivný značky v ČR mi fuckt nebere... Ono vlastně, kdo má novou Škodovku, tak je minimálně ve střední třídě! >:-[]
Ahoj, tak Yeti vo mne zanecháva zatiaľ rozpoluplné pocity. Ako tu už mnohí spomínali, zadok je pomerne konzervatívny, priamo volajúci po konceptových, vertikálnych svetlometoch. Ale inak, som rád, že má Škoda model, ktorý si nemožno pomýliť s ničím iným zo súčasnej svetovej produkcie. Až som prekvapený, ako sa tento model podarilo u konzervatívneho vedenia preadiť do sériovej výroby. Škoda sa profiluje ako svetová automobilka so širokým portfóliom a to by mali oceniť aj jej zarytí odporcovia. Každopádne, vďaka Markovi sa nám odhalil, aj keď to nerád priznávam, GTI, nový kráľ malej triedy. Technicistný, no pritom líniovo čistý design, ktorý nezostárne. Ako som hovoril už v minulosti. Keďže Fabia I prevyšovala pôvodný VW Polo takmer vo všetkých smeroch, dopadla Fabia II tak, ako ju všetci poznáme, s jediným cieľom. uvoľniť cestu na kvalitatívnu špičku novej generácii VW Polo...
:-) , souhlas, ta studie vypadala ještě tak nějak, ale dokázali to spolehlivě zprasit, ale bude dost pitomců, kteří budou kupovat, cena těsně pod půlmilionem a spousta dalších alespoň bude mít po čem toužit >:D
Ideální auto pro manželky! Myslím, že tenhle krasavec je bude důstojně vozit. Vysoký obrubník bude konečně přítel a mimčo se ze sedačky taky pohodlně vyndá. No a na ryby si to taky rád půjčím ;-)
První závorka trefa, to ostatní je zase mimo. Vem si nějaký velký techničák a mrkni na povolené rozměry kol, pokud jich tam je víc platí vždy, že obvod kola zůstavá téměř přesně zachován. Příklad Golf IV-VI. 205/55 R16, 205/50 R17, 225/45 R17, 225/40 R18. to číslo za lomítkem je poměr výšky pneu k šířce v procentech, takže např. u 17ek je 45 procent z 225, téměř naprosto stejně jako 50 procent z 205...přepočítej! Obvod kola je daný výrobcem a nelze ho libovolně měnit!!! mění se jízdní vastnosti, stálý převod, tachometr atd.
No byl to celkem průměrný večer ale vše se změnilo když jsem si otevřel stránky auto.cz a podíval se na fotky zbrusu nové Škodovky s názvem Yeti. V ten moment kdy jsem viděl ty fotky (který jsou samozřejmě výkladní skříní výbavy a kombinace barev aby to auto udělalo co nejlepší první dojem) jsem myslel že se již počtvrté za novodobou historii škodovky odporoučím do mdlob neústupného smrtícího smíchu... Po nástupu tohoto designu chaosu u Fábie a Roomsteru kdy dle (můj osobní název tak to berte s rezervou) názvu žádná linka nesouvisí s žádnou další nebo jen výjimečně a dohromady to dává opravdu patvar který dokáže na svém papíru vytvořit pětileté dítě s vyšší kvalitou a estetikou, po zkušenoswtech s Fábií v krátké verzi v reálném světě jsem zjistil že do ní lehce teče pátýma dveřmi... do každé... dále po zpackané reklamní masáži škodovky na novou fábii která pro mě skončila v moment kdy jsem se dozvěděl že Fábii se pozdě nafukují airbagy a škodovku to nechává klidnou jsem si myslel že už škodovka dostane rozum a udělá dobře aspoň Superba 2.. opak byl pravdou... přišlo auto které je téměř z jakéhokoliv pohledu velice nesymetrické, nadměrně mohutná záď s naprosto zpackanými liniemi které opět nemají spolu žádnou souvislost.. světla končí kdesi v prostoru kufru, kola jsou při pohledu zezadu kdesi proklatě blízko u podélné osy auta .. prapodivný Césloupek který umocňuje tak nějak "nedokončená" chromová linka která u sloupku dole vypadá jako kdyby tam někdo v malování omylem rozlil barvu na větší plochu než chtěl... co je ale směšnější je pohled zepředu kdy z některých úhlů drsně vypadající příď u mě vzbuzuje salvu smíchu díky ze dvou třetin uzavřené horní masky.. dále pak náznak tvaru kapoty která možná názkladním obrysem okolo světel může připomínat saab se taky moc nepovedlo na fotkách to vypadá ještě celkem dobře ale v realitě ta kapota tak nějak nepatří na svoje místo... vše bylo umocněno když jsem nedávno viděl Superba 2 s najetýma 23tis km a stářím 4měsíce kterému zoxidovaly oba dva znaky škoda a zpuchřel chromový díl spodní masky na předním nárazníku.. samovolně upadla krytka ostřikovačů... o prapodivně na ohmat působícím madlu dveří u řidiče raději narážet nebudu... to je každého věc... a teď je tu krása jménem Yeti a myslím spolu se Superbem jeden ze zlatých hřebu do rakve.. zezadu gazík... něco takovýho se opravdu hodí tak maximálně na nějakou nízkonákladovou tatu nano... zde už se ani nedá mluvit o designu zde je to opravdu něco co vypadá jako poskládané z několika různých aut.. třeba zadní světla mi připomínají světla z felície pickup po drobné modernizaci... světla nenavazují vůbec na nic... z bočního profilu který reklamě jakože má opravdu připomínat studii nezůstalo ale defakto vůbec nic z předtím na první i druhý pohled opravdu třídvéřové karoserie zůstal tak maximálně B sloupek... kliky z poloviny devadesátých let to "jistí"... nezbývá než doufat že zde pátýma dveřma do auta nepoteče airbagy se nenafouknou do přístrojovky ale před ní a včas a že ten krásný "hliníkový" kus nárazníku vpředu nezačne bobtnat... nezbývá než připomenout abysme byli realisté a zapomněli na to co vidíme na fotce a představili si takováho yetiho v obyčejné výbavě a né v top výbavě která se určitě bude blížit či možná i překračovat hodnotu třičtvrtě milionu.... PS: vím že je to detail ale nechápu co to ve škodovce dělá za lidi... zlatí borci co dělali Octávii 1 a Superba 1... udělat koženou řadící páku s hlavicí s jednou povrchovou strukturou a s manžetou s úplně na první pohled jinou vypadá opravdu tuzingově...
Délka auta není tak podstatná, jako rozvor a podívej se na ten skoro nulový zadní převis! takže i s tou délkou může mít rozvor Tiguanu. A kde pak bude SX4...?! 8-s
Já nevim... třeba proti RAV bych jí asi nestavěl a vůbec bych nepolemizoval o tom, kam jí chtěj stavět... Mě se na ní líbí, že jí vůbec zpytlíkovali dohromady a na Škodovku se mi to líbí. Nebral bych zásadně v potaz, že je to VW. Pro náš trh je to relativně nekonzervativní skvost a jsem zvědavej, jak se bude prodávat.
Asi celkem nerozumim o cem mluvis. Skodovka ceny jeste nezverejnila, ale uvedli konkurenty, proti kterym chteji Yetiho stavet. A od konkurence se daji odvodit ceny. Otazkou je, jestli auto rozmerove podobne SX4, ci Sedici bude prodejne za cenu Rav4 nebo Quasqai.
Vyvážený byl původní koncept, kterému sériovka nesahá ani po kotníky. Těšil jsem se na konečně vyváženou Škodovku, ale zase nic... původně jsem chtěl psát své páteční "Slovo o design" o něčem úplně jiném, ale teď neváhám ani chvilku...
"Škoda se naštěstí držela velmi striktně původního návrhu Thomase.." Mám halucinace já nebo autor článku? Tohle je roomster v provedení XL a s původní studií má kromě názvu společný jen přední mlhovky... :no:
Další dobrej vtip je kombinace SUV a sice přeplňovanýho, nicméně stále maloobjemového motoru 1,2. Takže to, že je americkej prezident černoch je proti tomuhle faktu stará vesta, kterou ví 99 lidí ze sta! >:-[]
Ale u Tiguanu se jedná o stejně drahý a téměř stejně výkonný motor! To je 1.4 s dvojitým přeplňováním a jen o 10 koní sníženým výkonem... Octávce taky nechali 1,8 turbo a Golf má 1.4 twin "turbo" (t+k) a stejné to bude u Yeti a Tiguanu...
uplny suhlas.
konecne skoda ktoru by som si kupil. som zvedavy na cenovku. ale vyzera mi to na to ze skoda uz cenovo nebude horsie na tom, teraz tie auta od nich isli celkom dolu
Jsem rad, ze nejsem osamoceny s timto nazorem! Kdyby alespon uvedli 1,4 (90 kw) 4x4, tak by to potom nemusela byt takova "pálka" jako za 1,8 4x4....I Tiguan ma v zakladu 1,4 4x4 se 110 kw - to by potom mel vetsi Tiguan slabsi ctyrkolku nez mensi YETI!! 8-s Jak rikam, me by na to jezdeni (i na snehu) bohate stacila 1,2 4x4! Nezbude nam nic jineho, nez nalehat na prodejce Skodovek a mozna se casem dockame i toho, ze nam Skoda "nadeli" dostupnou ctyrkolku...
No nějak se mnou vyloženě neoblíbené značky začínají vzpamatovávat, nejdříve scirocco, nádhera, i passat CC se mi celem líbí a to passaty nesnášim! Golf VI nic moc, prostě klasickej nudnej VW hatch ke všemu postavenej na generaci V, pak nový Suberb (první zmršená generace superbu ala passat byla strašná), předek a bok moc pěkný, zadek nic moc, dost mi evokuje zadek z megana první generace v sedanu po faceliftu, zbytečně pokažený design, no a teď Yeti, vážně hezké, ale souhlasím že měli nechat světla až po střechu, ale asi se chtěli lišit. Jinak mě se líbí víc než Tiguan, protože působí originálněji, ne jako zmenšená verze Tuarega pro "chudé". Polo vypadá taky velice hezky a řek bych že po prvé ve své historii. Každopádně Škoda u mě začíná bodovat, i VW si u mě začíná sbírat bodíky (Rocco rocks), konec nudných konzervativních designů.
PS: Yeti - 1.2 TSI nebrat, si dělaj srandu už ne? Když už tak 0.7 TTSI 100Kw aby to fakt jelo !
Je to celkem hezký a originální, ale stejně by mě zajímalo co ty 4 roky dělali.....vývoj auta u automobilek dneska trvá kolem 2 let, takže ty 4 roky mi přijdou jako hodně moc na to, jak je to s konceptem podobný, i pokud počítám v potaz testování, atd.
POLU se opravdu podařilo designově doslova "vyždímat" a perfektně "namíchat" to nejlepší z posledního Golfu a Ibizy!!! :yes: A JEŠTĚ K TOMU NĚCO PŘIDAT... ;-)
Ja si myslim, ze je to povedeny kousek. Nedokazu si tak uplne predstavit, jak bude Yeti veliky nebo maly, ale na fotkach vypada povedene. Prototyp byl ponekud hravejsi, nejspis zamereny spise na mlady lidi, ale konecna verze se promenila v dospely auto. Takze jednoznacne :yes: !!
Míčků mám asi víc, než 2000, ale VW neni moje guru, tak si prostě nejsem jistej... Ale vim jedno. Tohle, když v červený koupim svojí holce, tak mě vysaje do bezvědomí, což o tvym bhútánu se říci nedá.
Ale aspoň tie predné svetlá a zadné kliky skryté. Toto je jak roprávka, kde sú postavičky bez farby. Som si istý, že v tom má prsty určite VW, ktorý nechcel ohroziť Tiguana. Preto to aj tak vytrvalo tajili ako žiadne iné auto. :no::no:
zacina..pre mna neokuzlujece auto.totalna klasika neurazi nenadchne.sak skodovka si viac ani dovolit nemohla ohladom desingu.motori hodnotim na vybornu hlavne 1.2TSI.ale dialnica 130km/h udrzi to?uvidime po testoch :-) urcite to bude vyznamny hrac hlavne pre cesky a slovensky trh.
co sa tyka noveho POLA.tak toto som necakal :yes: ono skoda ze ten tvar ostal povodny skoro ale to auto vyzera nadherne drsne elegantne sportovo no, ale myslim ze takychto ich bude po cestach asi malo >:D takze chcem vidiet zakladnu verziu toho POLA :yes: ale konecne sa zobudili vo VW pretoze golf je pre mna sklamanim velkym.otras :no:
Tak tady opravdu začíná konkurence tahat za kratší konec ... Fabie, Punto, Corsa... Polo to prvním dojmem válcuje... ne že bych byl nějakým extra fanouškem Pola, ale tady smekám co lze revoluční evoluce vyždímat :yes:
přijde mi to hodně oem. Nelibi, to dole z těch dvou je teda lepši a o hodně, ze všech stran. Neni to uplně zle ale ten exterier mi přijde ošizeny o hodně hezkych prvku
Najprv ALFA ROMEO 8C COMPETIZIONE, potom Mito...
Fiat predstavil Grande Punto, ale čo to Bravo?
BMW tiež padá.
Mercedes-Benz má krsáen autá, ale čo ten Thaliový sedan E?
Peugeot s tým jeho vlažným 307 a strašným 206+.
RENAULT si po Lagune zlagunil a tým aj zkazil krásne Clio.
Fiat predstavil Grande Punto, ale čo to Bravo?
Lancia a jej prefintená Delta...
Seat a jeho Ibiza...
A čo Mazda s jej šesťkou?
Toyota a ten nový Avensis...
A šo Honda s tým jej Insightom?
SUBARU a jeho vodnatý Forester...
Dokonca FERARI a jeho BARBIE alias California.
A teraz Škoda so síce krásnym, ale počínšteným Yetim.
A čo VW s jeho maťetovým Polom?
Zachraňuje to CITROEN, LAND ROVER, AUDI a ... DACIA.
Je to plaču.
no tak zas tolik to golfu podobný není...spíš to jen akceptuje novej styl desingu vw..akorát ta spodní linka na předních světlech mi připomíná Audi..akorát,že tady ty diody nenajdem..:)
Zrejme to nebolo celkom možné. Zaprvé asi chceli štýl prispôsobiť súčasným produktom značky, zadruhé je predok predsa len dlhší, tým pádom menej mohutný.
Celkovo sám vieš, že každá štúdia čo ide do série, je viac-menej spotvorená a prispôsobená existujúcim platformám. Cena hrá väčšiu rolu ako dizajn. Žiaľ. Ale aj tak je to zatiaľ najsympatickejšia Škoda, hoci je to vlastne SUV, a túto kategóriu práve nemusím.
S těmi koly i podběhy naprosto souhlasím... i s tím, že si vlastně zvyknu... spousta věcí se mi na něm ale tradičně nelíbí :-( pořád čekám kdy škoda konečně předvede designově vydařenější auto, na které si nebudeme muset zvykat...
Práve to je horšie. Na štúdii A stĺpik efektne pokračoval strechou až dozadu.
Zadok je usadlejší, vysoké svetlá by mu dodali správny šmrnc. Tiež piate dvere vyzerajú byť opticky veľmi malé.
Celé auto je dlhšie - dlhšia kabína aj predná kapota, dlhšie previsy. Auto tým dostalo celkom inú formu. Tvári sa solídnejšie ako by sa žiadalo. Hravejšia forma by bola viac na prospech.
Ale aj tak to vyzerá DOBRE. Lepšie ako sa dalo čakať.
presne to me ted napadlo, babygolf. Teda, cekal jsem cokoliv, ale toto je brko jak blazen, dokonce si myslim, ze to bude opravdu kral tech subkompaktu, jak tu jeden prorokoval :-) No, v zivote jsem to nerekl a nechtel, ale: bravo vw! :yes:
Presne to som chcel napisat , nechapem preco 1.2TSI nie je stvorkolka :no: Je to nejaky problem alebo o co tu ide? Ved to bude najpredavanejsi motor tak ho mohli dat vo verzii 4x2 aj 4x4 a kto chce vyberie si. Na co mi je 118KW v takom aute to si kupim Scirocco nie? Inak vyzera celkom dobre paci sa mi az na ten zadok nic moc 8-s kazdopadne kvalita tam je o tom niet pochyb a zakaznikov si najde. Ale za tu 1.2TSI bez stvorkolky u mna velke minus :no:
Evidentně ne... a kromě těch světel zmizela spousta prvků, které se mi na studii líbily a naopak zůstala také spousta věcí, která se mi na konceptu nelíbila... bohužel... ;-\
Já ti věřil, vím že máš k infu blíž než všichni ostatní zde přítomní ;-) Jen mi to zkrátka přijde divné, asi si budeme muset zvykat ... Napřesrok Superb 1.2TSI 92kW a já omdlim :-)
Auto je to pekne, velikostne tak akorat - ani male ani velke, ale motory jsou pro me velkym zklamanim! Proc se proboha nedela 1,2 ve verzi 4x4 ??? Pro me a jiste i mnoho dalsich by tento motor byl dostacujici ctyrkolkou....vzdyt i Suzuki SX4 ma slabsi motor ve verzi 4x4 :-(
Tedy musim uznat, ze jsem celkem mile prekvapen. Byl jsem dost skepticky vuci Yetimu a popravde jsem se dost obaval vysledku, ten je ale nahodou povedeny. Jedine, co me trosku mrzi, je, ze neponechali zadni svetla z konceptu. Zajimave take vypada novy motor 1.2TSI, jsem zvedavy, jestli jej VW do sveho portfolia zaradi jako dalsi motor, nebo nim nahradi nejaky stavajici. Tesim se na utery, az se budu moct podivat na interier. Skoda :yes:
Nádherny dizajn. PETER KUKORELI navrhol prekrásnu karosériu. Veľmi stýlové delené predné svelá, prekrásne horné svetlá. Skutočne stýlový predok. :yes: Prekrásne bočná silueta a úžasný zadok.
Perfektne k tomu sekundujú zadné kliky ukryté vo dverách. A aj strešné nosiče nadväzujúce na A-STLPIK.
Čo je toto? Je to síce krásne SUV, ale prečo vyzerajú predné svetlá jak umelý cukrík? Prečo nezostala pôvodná maska? Prečo nemôže výzerať ako koncept, keď ten vyzeral jak sériový model? Prečo nemohol sériovku narvhnúť PETER KUKORELI.
Aby ste to pochopili: Človek dva dva roky čaká s tým, že odbivuje tú krásu a najednou...
Čistá práce. Absolutně harmonické, vyvážené, stylové auto. Markanty originální, pojetí auta adektvátní segmentu. Ten černoušek dokonale vyjadřuje potenci Yetiho. Produkční varianta dopadla o řád lépe, než stylistický záměr.
Kola fantastická, ližiny výborně zakomponované do střechy, čístá záď, výborné poměry plechů ke sklům, gladiátorské výkroje blatníků, není nic ke kritice. Škoda to dokázala :yes::yes:
Môj celkový dojem je celkom dobrý, aj keď je to trocha také že "Hm, no veď zvykneme si.."
Zadné svetlá ma teda sklamali. Ostalo to tam také prázdne, nedotiahnuté ;-\ Tiež ma trocha prekvapili veľké medzery medzi kolesami a blatníkmi. Ale celkovo Yeti spravil na mňa dobrý dojem. Držím palce! ;-)
nakonec to dopadlo líp než jsem si myslel. Zepředu a zboku hezký, jen ten zadek zase...myslím, že s původními světly až po střechu by to auto vypadalo o dost líp
Pohled dovnitř je skromný ale přesto se zdá, že mohl dopadnout nejlíp jak mohl. Variace Golf Plus / Tiguan se nekoná. Sláva, sláva, sláva .... vypadá to velmi dobře !!! :yes:
Tak toto je Škoda s veľkým Š.
Konečne niečo, na čo sa dá aj pozerať. Zmizli niektoré štylistické markanty, ktoré štúdii veľmi sekli, menšie kolesá a dlhší predok tiež nepridávajú na vzhľade, ale celkovo je to oveľa lepšie ako sme dúfali.
Výborne, Škoda! KONEČNE!