Novinky
[odkaz]
>😒]
>😒]
To je parodie na auto.
Realita je jinde😒br /> [odkaz]
Že se Schreyer s Gunakem nemuseli je známé, tak jako, že spolupracovali i na tom konceptu VW. Je otázka, kolik a co na něm kdo dělal. Umím si představit, že si Schreyer své nápady odnesl s sebou k jiné značce a tam je rozvíjí dál. Co je na tom špatně? Nic.
Realita je jinde😒br /> [odkaz]
Že se Schreyer s Gunakem nemuseli je známé, tak jako, že spolupracovali i na tom konceptu VW. Je otázka, kolik a co na něm kdo dělal. Umím si představit, že si Schreyer své nápady odnesl s sebou k jiné značce a tam je rozvíjí dál. Co je na tom špatně? Nic.
Výborný odkaz, díky :yes:
Jako každá umělecká tvorba je i (ten kvalitní) design aut věcí vývoje osobnosti tvůrce a ten má právo prostě myslet po svém a používat svůj šuplík s nápady, to si pejskové můžou klidně hlasivky uštěkat. Někdy se jeho vize postupně přestanou z nějakého důvodu investorovi (automobilce) líbit (Bangle, de Silva), takže i velká osobnost může dostat stopku. Schreyer se imho chová dost obezřetně a svoje řešení nijak autoritativně netlačí do popředí - nechává hodně prostoru ostatním designérům v rámci Kie (nebo dnes H/K) a vyžaduje pouze některé jednotící markanty. Takže máme dost odlišnou Sportage, Rio...
Dnešní etapa designu je imho výrazně ovlivňovaná generací, která prošla londýnskou Royal College of Art anebo zkušeností v koncernu VW, zejména v Audi. Je to jiné, než e😜resivní design po italsku, ale není to rozhodně studené. Schreyer patří mezi dominantní figury téhle "skupiny".
Myslím ale, že diskuse tady by se užitečněji mohla zabývat tím, jestli imageový zadokolkový sporťák od Kie už ano nebo ne. Podle mého na to Kia opravdu ještě není z hlediska pozice značky zralá. Pro ni (i pro Hyundai) se v rámci posouvání vnímání značky výš v téhle fázi imho vysloveně vyplatí soustředit se na módní zboží - čili na CUV, která podle všeho budou hlavním typem karosáže téhle dekády. H/K mají v tomto manko, prošvihly francouzský nástup, ale jako obří výrobce by měly být schopné zmobilizovat se a umazat ho. Svým způsobem připraveni jsou (Venga/ix20, Soul, vlastně i Sportage/ix35) a pekingská premiéra cosi naznačila.
Jako každá umělecká tvorba je i (ten kvalitní) design aut věcí vývoje osobnosti tvůrce a ten má právo prostě myslet po svém a používat svůj šuplík s nápady, to si pejskové můžou klidně hlasivky uštěkat. Někdy se jeho vize postupně přestanou z nějakého důvodu investorovi (automobilce) líbit (Bangle, de Silva), takže i velká osobnost může dostat stopku. Schreyer se imho chová dost obezřetně a svoje řešení nijak autoritativně netlačí do popředí - nechává hodně prostoru ostatním designérům v rámci Kie (nebo dnes H/K) a vyžaduje pouze některé jednotící markanty. Takže máme dost odlišnou Sportage, Rio...
Dnešní etapa designu je imho výrazně ovlivňovaná generací, která prošla londýnskou Royal College of Art anebo zkušeností v koncernu VW, zejména v Audi. Je to jiné, než e😜resivní design po italsku, ale není to rozhodně studené. Schreyer patří mezi dominantní figury téhle "skupiny".
Myslím ale, že diskuse tady by se užitečněji mohla zabývat tím, jestli imageový zadokolkový sporťák od Kie už ano nebo ne. Podle mého na to Kia opravdu ještě není z hlediska pozice značky zralá. Pro ni (i pro Hyundai) se v rámci posouvání vnímání značky výš v téhle fázi imho vysloveně vyplatí soustředit se na módní zboží - čili na CUV, která podle všeho budou hlavním typem karosáže téhle dekády. H/K mají v tomto manko, prošvihly francouzský nástup, ale jako obří výrobce by měly být schopné zmobilizovat se a umazat ho. Svým způsobem připraveni jsou (Venga/ix20, Soul, vlastně i Sportage/ix35) a pekingská premiéra cosi naznačila.
JJ, to bylo první co mě napadlo, když jsem tu Kiu Rabbit uviděl. >😁
To, že to má i stejnou barvu fakt bije do očí a člověku se chtě nechtě vkrádá myšlenka, že se tím Rabbitem Kia inspirovala. Koneckonců, ona ta Škoda rabbit není tak neznámá, účinkovala i v klipu Rihanny.
To, že to má i stejnou barvu fakt bije do očí a člověku se chtě nechtě vkrádá myšlenka, že se tím Rabbitem Kia inspirovala. Koneckonců, ona ta Škoda rabbit není tak neznámá, účinkovala i v klipu Rihanny.
Kii? Pokud se vůbec skloňuje, tak pak Kia - žena, tedy maximálně Kie.
Ještě jsi zapomněl ke svému odkazu napsat, že Schreyer neodešel, ale byl vyhozen >😁 pro neschopnost.
Ještě jsi zapomněl ke svému odkazu napsat, že Schreyer neodešel, ale byl vyhozen >😁 pro neschopnost.
Prý nejdříve zlepšení image a pak sportovní modely. >😁 :yes😒br />
A co jako zvýší té značce to image? Kia Rio? Sportage?
Zlepšila image Hyundaie Elantra? Ne, na vnímání značky sakra zapracovala auta, která drze vlezla do zelí renomovaným zančkám - Genesis, Genesis Coupe, Equus.
Co zajistilo respekt jinak naprosto sterilnímu Peugeotu? 205 GTi. A co Renault a jeho RS, popřípadě Spider Sport, Clio V6? A tak můžeme pokračovat donekonečna. Kia se musí smířit s tím, že je budgetovou značkou Hyundaie, jedinou komplikací bylo, že Schreyer designem zašlapal Hyundai do země a tak je třeba utlumit Kiu jinak. 8-s
A co jako zvýší té značce to image? Kia Rio? Sportage?
Zlepšila image Hyundaie Elantra? Ne, na vnímání značky sakra zapracovala auta, která drze vlezla do zelí renomovaným zančkám - Genesis, Genesis Coupe, Equus.
Co zajistilo respekt jinak naprosto sterilnímu Peugeotu? 205 GTi. A co Renault a jeho RS, popřípadě Spider Sport, Clio V6? A tak můžeme pokračovat donekonečna. Kia se musí smířit s tím, že je budgetovou značkou Hyundaie, jedinou komplikací bylo, že Schreyer designem zašlapal Hyundai do země a tak je třeba utlumit Kiu jinak. 8-s
osobne by som prijal aj nieco take ako rio GT alebo optima GT.... teda nejake sportove variacie odvodene od beznych modelov ako to ukazal ceed GT a pro ceed GT..... snad sa raz dockame, pomaly ale isto sa uz kia dostava k zakaznikom a jej imidz ide z roka na rok hore a to je pre mna potesitelne zistenie