Design
Nevim, ale u mě osobně nemá moc velkou váhu prohlášení člověka, který za svého působení v Seatu doslova zničil perspektivní model Toledo III. svými opravdu komplikovanými tvary. Vím, že tento model byl schválen i vedením VW, takže vina není jenom na jeho straně, ale on je pod tim podepsanej a tohoto člověka si za to prostě nevážim.
Silva :no:
Silva :no:
Chcelo by to nemeniť si pojmy a dojmy. Silva je podpísaný pod dizajnom, nie pod tým, že sa aplikoval na všetky modely a už vôbec nie pod tým, že celé portfólio "športového" Seatu prerobili na tlsté MPV... A to v tej dobe mohlo za stagnáciu Seatu, nie dizajnový jazyk da Silvu.
Mimochodom, je niečo, za čo si ľudia môžu vážiť teba?
Mimochodom, je niečo, za čo si ľudia môžu vážiť teba?
snaha o snížení spotřeby a aktivní bezpečnost na jedné straně a ochrana chodců, resp. celková pasivní bezpečnost na straně druhé. Pro lepší aerodynamiku a tím pádem nižší spotřebu je potřeba stavět auta s klínovitým profilem a nízkým ostrým předkem. Z takových aut s tenkými sloupky je taky líp vidět. Ale kvůli ochraně chodců jsou předky dnešních aut bachraté a zbytečně vysoké. A sloupky jsou někdy i dvojité a tak silné, že prokazatelně brání ve výhledu a snižují aktivní bezpečnost. Celkově mám pocit že čím novější auto tím hnusnější. Sice drobné detaily vypadají dobře a moderně, ale celkové proporce totálně ztratily eleganci. Třeba stačí srovnat dnes tolik diskutovanou Alfu Romeo, třeba modely 145 a Mito. 145 má krásně ostrý sportovní profil, zatímco Mito je jak ocumlaný napuchlý bombon.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
toyota a honda jsou dve rozdilne automobilky, jako designer si vsima jinych veci ktere ty jako laik vubec nevidis
[odkaz]