Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Šéfdesignér VW Group: Emisní normy mohou zkazit design aut

Design aut bude v budoucnu komplikovaný a navíc se může velice unifikovat. Myslí si to alespoň Walter de Silva.
Zpět na článek
9. 5. 2014 15:13
9. 5. 2014 21:13
Avatar - Peto02
9. 5. 2014 15:05
identicky design
Tak tato veta pana sefdesignera VW ma naozaj pobavila: "Jejich proporce a boční profily jsou takřka identické. Rozeznat je od sebe je možné jen díky detailním prvkům" >:D Toyota Prius s Hondou Insight su si trocha podobne ale niesu zase tak identicke ako vozidla od koncernu VW, kde unifikacia uz davno funguje. Bezny lajk ktory sa nemota okolo aut by si myslel ze je to jedno a to iste vozidlo s odlisnym optipakom:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
9. 5. 2014 23:46
Re: identicky design
skoda a vw jsou jedna automobilka, podoba skodovky na vw je umyslna aby ji lide na zapade vic kupovali.
toyota a honda jsou dve rozdilne automobilky, jako designer si vsima jinych veci ktere ty jako laik vubec nevidis
9. 5. 2014 23:48
Re: identicky design
to je asi jako by c klasse mela stejne proporce jako a4

[odkaz]
9. 5. 2014 15:13
Silva
Nevim, ale u mě osobně nemá moc velkou váhu prohlášení člověka, který za svého působení v Seatu doslova zničil perspektivní model Toledo III. svými opravdu komplikovanými tvary. Vím, že tento model byl schválen i vedením VW, takže vina není jenom na jeho straně, ale on je pod tim podepsanej a tohoto člověka si za to prostě nevážim.

Silva :no:
Rozbalit vlákno
1
9. 5. 2014 21:13
Re: Silva
Chcelo by to nemeniť si pojmy a dojmy. Silva je podpísaný pod dizajnom, nie pod tým, že sa aplikoval na všetky modely a už vôbec nie pod tým, že celé portfólio "športového" Seatu prerobili na tlsté MPV... A to v tej dobe mohlo za stagnáciu Seatu, nie dizajnový jazyk da Silvu.
Mimochodom, je niečo, za čo si ľudia môžu vážiť teba?
Avatar - WinNatural
9. 5. 2014 16:38
Tak to mají kliku ...
Tak to má VW kliku jako od blázince, na jejich designu se již nic zkazit nedá >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
9. 5. 2014 21:02
Proti sobě půjde
snaha o snížení spotřeby a aktivní bezpečnost na jedné straně a ochrana chodců, resp. celková pasivní bezpečnost na straně druhé. Pro lepší aerodynamiku a tím pádem nižší spotřebu je potřeba stavět auta s klínovitým profilem a nízkým ostrým předkem. Z takových aut s tenkými sloupky je taky líp vidět. Ale kvůli ochraně chodců jsou předky dnešních aut bachraté a zbytečně vysoké. A sloupky jsou někdy i dvojité a tak silné, že prokazatelně brání ve výhledu a snižují aktivní bezpečnost. Celkově mám pocit že čím novější auto tím hnusnější. Sice drobné detaily vypadají dobře a moderně, ale celkové proporce totálně ztratily eleganci. Třeba stačí srovnat dnes tolik diskutovanou Alfu Romeo, třeba modely 145 a Mito. 145 má krásně ostrý sportovní profil, zatímco Mito je jak ocumlaný napuchlý bombon.
Rozbalit vlákno
1
9. 5. 2014 21:33
Re: Proti sobě půjde
Plus ešte stále silnejší hlas úspor vo výrobe aj konštrukcii. Také stĺpiky idú spraviť aj tenké aj pevné, ale to by nesmeli byť zvarené iba z plechových výliskov.
9. 5. 2014 23:48
Emisní normy mohou zkazit design aut?
Jak tohle může trvdit člověk, který produkuje to, co produkuje?????
Rozbalit vlákno
0