Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Rolls-Royce nechce motorárnu, nadále hodlá používat německé V12

Zatímco Bentley si motory vyrábí samo, jeho konkurent chce nadále používat agregáty vyráběné v Německu.
Zpět na článek
Avatar - Ham.
13. 5. 2014 10:59
Motor německý
převodovka německá, karoserie německá, kůže z bavorských býků, je na tom autě ještě něco britského mimo figurky Emily? ;-)
Avatar - fOE
13. 5. 2014 15:50
Re: Nechce motorárňu
To zcela jiste nebudu, ikdybych mel stesti a nasel na ulici vyherni los (musim ho najit, bo nesazim >:D ) tak volim neco co chce clovek ridit, ne v cem se chce nechat odvezt. Tak ci onak by mi ale zbytecne maly dojezd vadil, hlavne tim "zbytecne", vadi mi i dnes (najedu 150-200km denne), vadil by mi i pak ikdybych se nemusel hnout pri samotnem tankovani z auta.
Jednoduse jen nemam rad hloupe veci a tlacit palivo do 12 valcu ikdyz uz se vime zaridit jinak (vypinani nekolika valcu) mi hloupe proste prijde a nemyslim, ze by muj nazor na toto zmenilo 100mil. na ucte.
Avatar - Barrichello
13. 5. 2014 12:25
Re: Nechce motorárňu
Na vypínání válců nic špatnýho není, funguje dobře a vůbec neobtěžuje.
Avatar - Stejsn
13. 5. 2014 11:27
Re: Motor německý
Doufejme že ne spolehlivost.
Avatar - fOE
13. 5. 2014 14:50
Re: Nechce motorárňu
Takze pri klidnem presunu po dalnici v ramci rozumnych limitu tam budes zbytecne tlacit benzin do 12 valcu ikdyz 1) nepoznas rozdil v chodu proti 6 valcum treba, 2) nepoznas rozdil ve vykonu, protoze tech 6 valcu na tvuj presun maximalne staci 3) naopak poznas vitr v nadrzi, nerikam v penezence, to asi opravdu nikdo resit nebude, ale stat na pumpe kazdych 700km, nebo kazdych 450-500km je rozdil a otravne?
Avatar - fOE
13. 5. 2014 13:26
Re: Motor německý
Pokud bude britsky design, exkluzivita RR, nebudou uvnitr ovladace z 1er atd... tak si myslim ze se az tak moc nedeje. ;-)
Avatar - Lucaslegend
13. 5. 2014 12:33
Re: Nechce motorárňu
Tak zrovna na 12 valci by mi vobec nevadilo mat tlacidlo na eco rezim na vypinanie 4 az 6 valcov, stale by to slo minimalne ako 6 valec :-) ale naco je vypinanie valcov na pole 1.4 tsi...vypne dva valce a je z toho nechutny 2 valec :-)
Avatar - Barrichello
13. 5. 2014 15:07
Re: Nechce motorárňu
Talčidlo není potřeba a ani ekorežim. Auto to může dělat automaticky, ani o tom nevíte, že to tam je. Přestě tak se to měl u HEMI v 300C.

Je zbytečný aby to jelo na 8 válců když se někde kocháš 80kou.....Když je výkon třeba, bhem pár milisenkud je z toho zas poctivá V8 a už jedeš na plný výkon. Když ho nepotřebuješ, sporří to benzín.
13. 5. 2014 12:07
Re: Nechce motorárňu
chtělo by to spíš vyrobit atmosférický V12 a pokud možno bez přímého vstřiku a vypínání válců
13. 5. 2014 14:31
Re: Nechce motorárňu
a proč by si někdo kupoval 12 válců, kdyby si nějaký vypínal? v jakejch situacích by řidič RR potřeboval všech dvanáct, aby si je kvůli tomu jako zapnul? je to nesmysl - dvanáct válců je síla a prestiž. a to s vypínáním končí. palivo nikdo neřeší.

naopak u 1.4 tsi je vypínání důležitý a přináší úsporu a doporučuji si to auto zkusit. žádnej nechutnej dvouválec tam totiž není. i na dva válce je to pořád kultivovanej a příjemnej motor.
Avatar - Lukixe
13. 5. 2014 11:32
Nechce motorárňu
To je samozrejmé,bez toho aby to niekto napísal :-) Rolls nie je kórejčan,aj keby im to časovo a finančne vychádzalo tak by si nedovolili vyrobiť vlastný motor pretože by sa im každý smial že je to ten istý od BMW ktorý okopírovali,jedine že by prešli na nejaký 3val,3turb,diesel-hybrid >:D
13. 5. 2014 15:33
Re: Nechce motorárňu
Z tvého názoru je víc než zřejmé, že nikdy nebudeš majitelem této značky.