ale na druhou stranu si uvědom kolik by fabia s timto motorem stala.byl by to hothatch jak vyšitý ale za nehorazne penize.spiš by to chtělo počka jak se bude tvařit 1.2TSI co ma jit do yetiho.
Kdyby měla škodovka takovej diesel jako BMW (123d), tak by v RS klidně bejt mohl. Jinak 1.8T ideální volba. Proti tomu, že je auto úzký nic nemám, jde spíš o vejšku, tu by bylo třeba snížit.
No Fabii by slušel motor 1.4 TSI (125 kW). Když už nic jiného, tak alespoň slušný motor. Nic to však nemění na tom, že současná Fabia je nepovedená - jak vzhledově, tak i starou platformou. Už jen šířka 1642 mm v době, kdy konkurence má přes 1700 mm, mluví za vše... Nevím, ale Škoda má potencial postavit dobré auto, ale vždy to po.se.re buď na krátkém rozvoru nebo úzké karoserii...
Tak s tim naprostej souhlas a díky tomu tak trochu s obavami očekávám co z Fabie RS bude, resp. jak "agresivní" úpravy karoserie Škoda zvolí, aby auto působilo sportovním dojmem a hlavně jak to "celé" začlení do modelového portfolia značky ve vztahu k image značky.
Přeci jen si tak nějak neumím představit, ve vztahu ke značce jako takové, Fabii RS s bodykitem z S2000 a třeba 2.0T kolem 200-240 HP. I když by pravděpodobně takovou verzi zdejší "sportovní milovníci" jistě přivítali s nadšením. Každopádně od toho tady Škoda jaksi není.
To je také otázka toho, co pro koho znamené "sportovní" a co ještě "normální" auto. S "rychlou" naftovou verzí opravdu problém nemám. RS, tak jak je teď servíruje Škodovka jsou značně o kompromisech a třeba ve vztahu ke třídě HH bych je opravdu sportovními nenazval a proto mi přítomnost nafty opravdu nevadí. Spíš je škoda, jak zde někteří zmiňují, tak trochu devalvace "značky" RS. Pokud by zde byli výborně vybavené a se silnými motory verze Laurin & Klement ( což považuji za "marketingové" označení nejvyšších verzí ) i třeba se sportovnějšími podvozky a vedle toho více sportovně zaměřené RS, tak bych byl radši.
Mne sa ziadna Fabia nepaci a moze mat strechu akej farby chce,ja som len reagoval nato,ako tu pred 3 tyzdnami jeden nemenovany clovek kritizoval ciernu strechu ineho auta a vychvaloval bielu strechu Fabie a za tyzden tu ciernu strechu ma aj na Fabii >:-[]
asi proto že VW benzín stal za h....?
Oficiální zdůvodnění bylo Seat měl nejlepší podvozek, ale byli jsme pomalí, tak nám FIA umožnila (viz. výše Deadlift) použít chrochtáka. Byla to dvojí výzva protože auto je o 30kg těžší a v zatáčkach pomalejší, náročnější na pneumatiky, ALE NA ROVINKÁCH jsme o trošku rychlejší >:-[]
Zdroj: [odkaz]
Tak Ti skúsim odpovedat ja... ako vlastník a priaznivec benzínových motorov a ako striktný zástanca názoru, ze do sportového auta patrí tocivý vysokootáckový benzín... a ako clovek, ktorý sa hanbí za to, ze patrí do jednej skupiny s hulvátsky argumentujúcim polointeligentom urázajúcim vsetkých, co majú iný názor. Lebo som presvedcený, ze "audi alteram partem" nie je nový prototyp Audi, ale zlaté pravidlo akejkolvek debaty.
Tak 1.: mozno priaznivec dízlu ocenuje subjektívny pocit sily, daný vysokým krútiacim momentom turbodízla.
2. Mozno priaznivec dízlu nemá rád kvíliace vysokootáckové motory Hondy a spol., ktoré sa do 4000 ot. prejavujú letargicky a nepotrebuje k pocitu sportovosti mat na konci otáckomeru osmicku.
3. Mozno niektorí i od sportového auta ocakávajú, ze ich auto i pri rýchlych dialnicných presunoch nebude tocit trvalých a hlucných 5000 otácok.
4. Mozno si niekto pod sportovým autom predstavuje zátah na kazdom prevodovom stupni, ked pri bezných otáckach zatlací plynu na podlahu a zapracuje turbo.
5. Azda niektorí i pri túzbe vlastnit rýchle a výkonné auto nechcú kupovat akcie rafinérie, aby mohli vela jazdit.
Atd. atd.
Opakujem, ja k predmetnej skupine ludí nepatrím. Toto fórum je vsak snád viac ako iné známe snahou o slusný dialóg, alebo aspon nemalá cast má o to záujem. Ak chces medzi nich patrit, setri suterénnou argumentáciou typu zabednenci a pod., i ked s niekým nesúhlasís. :-!
Myslím, že zrovna tahle mutace je pro fabii jako... nestvořená. Fabia přece karoserií míři jinam. Je to avantgardní subkompakt, ve své třídě jedinečný svým pojetím "jiného" auta. To se Škodovce moc povedlo, ostatně také tomu napovídají prodeje. Ovšem RS? To mi nějak nepasuje.
Dole i nahoře cokoliv, ovšem (vyjma pláten cabrioletů) nahoře lehčí barvu naž je na spodku. Vidím ale, že ses našel, přeju hodně zážitků v horní Fabii. Nebo v tom kýči z minulého týdne... 8-s >:D
přesně tak diesel do sporťáku prostě nepatří a nechápu, že má někdo tu drzost si koupit např: Octavii RS TDI, Megane Sport dCi, apod. :no: Lidi zamyslete se!!! chcete se sportovně svézt nebo jen levně přepravit z místa na místo... tyhle věci jsou neslučitelný!!! Proč asi WRCéčka nejsou dieselový??
Doufám, že tam daji nějakej úspornej motor TDI, co jede ale nežere >:D >:D >:D, Pokud chce škodovka udělat sportovní Fabii, měli by se nechat trochu inspirovat závodní Fabií S2000 a dát tam benzínovej dvoulitr nejlépe s turbem... Ale nadruhou stranu chápu, že nikdo z Vás šetřivejch zabedněnců, co uznáváte motory jen s označením TDI a průměrnou spotřebou 4,5 l/100 km, by to neocenil!!!
PS: jestli máte někdo rozunej argument proč do sportovního auta diesel tak mi napište, rád se pobavím >:D >:D
Ty zkratky byt tebou vynechal,ale davat motor TDi do něčeho co má být sportovní je blbost.Kdyby to bylo správné tak se dočkáme třeba dieslového M3 nebo imprezi wrx sti.VW taky nemam rad ale do sportaku by měl jit benzin a ne palivo pro nakladaky a traktory.Koncern VW to chce asi změnit ale asi narazí na konkurenci
Taky nemám rád škodovku. Nevadími, ale nemám ju rád už jenom protože že to má každý druhý. Sice teď podědím fafo, ale moje další auto bude 100pro něco jiného.
Nevie nahodou niekto,kde sa nachadza pan ktory pred 3 tyzdnami pisal v diskusii pod Lanciou Delta toto:Tak černá střecha... no, tak tohle zatím staví na hlavu jakoukoliv estetickou představu o harmonii. Dole byla zatím vždy pohledově těžší barva. Dokonale to vykoumali u Škody s Fabií (vím, po nich to převzal nedávno i MINI,nebo to bylo naopak, no to je jedno) - dole cokoliv, nahoře lehoučká bílá...?
a to by mne také zajímalo co? co má sup V6 jiného než ostatní ,4x4 to snad ne ? tak asi ten volant :-) 100oktan je jak tajemnej hrad v karpatech >:D >:D
A další zakomplexovanej příznivec Škody, kterýmu jsem šlápnul na jeho oblíbenou značku... Chlapci chtělo by to se víc vyjadřovat k tématu, ale to vás jistě v hodině ČJ jistě ještě naučí, stejně jako chování, nebojte to přijde s věkem >:D >:D >:D
Z různých kuloárů jsem slyšel, že Fábia RS bude podobně jako Octávia II RS ve dvou provedeních - tedy diesel i benzín. 1.6TDI je motor zaměřený na spotřebu a emise, takže s tím určitě počítáno nebude, do Fabky narvou jistě 2.0TDI a velmi pravděpodobně 1.4TSI. Teď jde jen o to, jaký výkonostní stupeň obou verzí (diesel i benzín jsou jak cca 140PS, tak 170PS). Jen doufám, že model RS bude nějakým způsobem rozšířený, staré RSko mělo "jen" jiné nárazníky a to by na Fábii II moc sportovnosti nepomohlo, je moc vysoká a úzká...
Škoda je mistr na develvaci zkratky RS, takže neuškodí zde uvést několik vysvětlujících zkratek, které matou veřejnost a které v manuálu firmy Škoda asi nenajdete...
Toho bych se nebál, jako seriovku nic podobného nemůže automobilka typu Škodovky pustit do světa, to je jak od Milotecu. Spíš jde o to, aby to Fabia RS neodnesla nasazením nafty, jako posledně, aby polo resp. ibiza gti neměly zbytečně další konkurenci. Sice chápu, že RS s tdi 1,6 s výkonem kolem 100 kW by nadchla mnoho čipařů, ale tsi by takovému autu slušelo mnohem víc. Popravdě, myslím ale, že přesně tak to dopadne, a fabia rs dýzl bude jediná možnost.
Vidíš, a mně se to zase líbí. Jestlipak to nebude tím, že mi to připomíná bi-colore od známé nekonzervativní evropské značky Lancia? Konečně něco od koncernu, co není provedeno striktně v ponurém anglo-saském myšlení. :yes:
Tak jestli takhle má vypadat budoucí Fábie RS, tak tedy potěš pánbůh, to bude designové veledílo.... 8-s O techniku bych se nebál, čekám stejnou jako v případě Pola GTI ale designově to moc nevidím. Každopádně tahle červenočerná kreatura na kolech je děsná. Malý dotaz na závěr, neangažovali soudruzi z Boleslavi Jardu s Bertoňákem?? Anebo na interiéru pracovala mladá Blažková??? Nad tímhle krasavcem nezbývá než dát :no::no: