Novinky
Škoda je mistr na develvaci zkratky RS, takže neuškodí zde uvést několik vysvětlujících zkratek, které matou veřejnost a které v manuálu firmy Škoda asi nenajdete...
RS = rádoby sportovec
HTP = ***topojede
TDI= traktorový diesel
.....
😄 😉 😄 :yes:
RS = rádoby sportovec
HTP = ***topojede
TDI= traktorový diesel
.....
😄 😉 😄 :yes:
ach jo, to zas bylo moudro... ;-\
Vysvětlení zkratky😒br />
JEJE = JE mi JEdenáct
Tak jsi se dostatečně identifikoval... Na pubertální fórky jsi evidentně přeborník
JEdenáctiletý JEliman
A další zakomplexovanej příznivec Škody, kterýmu jsem šlápnul na jeho oblíbenou značku... Chlapci chtělo by to se víc vyjadřovat k tématu, ale to vás jistě v hodině ČJ jistě ještě naučí, stejně jako chování, nebojte to přijde s věkem >😁 >😁 >😁
Ty zkratky byt tebou vynechal,ale davat motor TDi do něčeho co má být sportovní je blbost.Kdyby to bylo správné tak se dočkáme třeba dieslového M3 nebo imprezi wrx sti.VW taky nemam rad ale do sportaku by měl jit benzin a ne palivo pro nakladaky a traktory.Koncern VW to chce asi změnit ale asi narazí na konkurenci
přesně tak diesel do sporťáku prostě nepatří a nechápu, že má někdo tu drzost si koupit např: Octavii RS TDI, Megane Sport dCi, apod. :no: Lidi zamyslete se!!! chcete se sportovně svézt nebo jen levně přepravit z místa na místo... tyhle věci jsou neslučitelný!!! Proč asi WRCéčka nejsou dieselový??
Vis proc jsou sportovni a zavodni diesely protoze se ni ma dobre fixluje v Le Mans nebo WTCC. :no: :no: :no:
a prečo seaty WTCC-čka sú dízlové..nie sme v 80. rokoch kámo, bré ránko
asi proto že VW benzín stal za h....?
Oficiální zdůvodnění bylo Seat měl nejlepší podvozek, ale byli jsme pomalí, tak nám FIA umožnila (viz. výše Deadlift) použít chrochtáka. Byla to dvojí výzva protože auto je o 30kg těžší a v zatáčkach pomalejší, náročnější na pneumatiky, ALE NA ROVINKÁCH jsme o trošku rychlejší >😒]
Zdroj: [odkaz]
Oficiální zdůvodnění bylo Seat měl nejlepší podvozek, ale byli jsme pomalí, tak nám FIA umožnila (viz. výše Deadlift) použít chrochtáka. Byla to dvojí výzva protože auto je o 30kg těžší a v zatáčkach pomalejší, náročnější na pneumatiky, ALE NA ROVINKÁCH jsme o trošku rychlejší >😒]
Zdroj: [odkaz]
To je také otázka toho, co pro koho znamené "sportovní" a co ještě "normální" auto. S "rychlou" naftovou verzí opravdu problém nemám. RS, tak jak je teď servíruje Škodovka jsou značně o kompromisech a třeba ve vztahu ke třídě HH bych je opravdu sportovními nenazval a proto mi přítomnost nafty opravdu nevadí. Spíš je škoda, jak zde někteří zmiňují, tak trochu devalvace "značky" RS. Pokud by zde byli výborně vybavené a se silnými motory verze Laurin & Klement ( což považuji za "marketingové" označení nejvyšších verzí ) i třeba se sportovnějšími podvozky a vedle toho více sportovně zaměřené RS, tak bych byl radši.
Nevie nahodou niekto,kde sa nachadza pan ktory pred 3 tyzdnami pisal v diskusii pod Lanciou Delta toto:Tak černá střecha... no, tak tohle zatím staví na hlavu jakoukoliv estetickou představu o harmonii. Dole byla zatím vždy pohledově těžší barva. Dokonale to vykoumali u Škody s Fabií (vím, po nich to převzal nedávno i MINI,nebo to bylo naopak, no to je jedno) - dole cokoliv, nahoře lehoučká bílá...?
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pro tebe znova. Tobě se tato studie líbí? Je povedená? Není. A dost rekací zde tvrdilo to samý. Ta barva je opravdu špatná.
Doufám, že tam daji nějakej úspornej motor TDI, co jede ale nežere >😁 >😁 >😁, Pokud chce škodovka udělat sportovní Fabii, měli by se nechat trochu inspirovat závodní Fabií S2000 a dát tam benzínovej dvoulitr nejlépe s turbem... Ale nadruhou stranu chápu, že nikdo z Vás šetřivejch zabedněnců, co uznáváte motory jen s označením TDI a průměrnou spotřebou 4,5 l/100 km, by to neocenil!!!
PS: jestli máte někdo rozunej argument proč do sportovního auta diesel tak mi napište, rád se pobavím >😁 >😁
PS: jestli máte někdo rozunej argument proč do sportovního auta diesel tak mi napište, rád se pobavím >😁 >😁
Tak Ti skúsim odpovedat ja... ako vlastník a priaznivec benzínových motorov a ako striktný zástanca názoru, ze do sportového auta patrí tocivý vysokootáckový benzín... a ako clovek, ktorý sa hanbí za to, ze patrí do jednej skupiny s hulvátsky argumentujúcim polointeligentom urázajúcim vsetkých, co majú iný názor. Lebo som presvedcený, ze "audi alteram partem" nie je nový prototyp Audi, ale zlaté pravidlo akejkolvek debaty.
Tak 1.: mozno priaznivec dízlu ocenuje subjektívny pocit sily, daný vysokým krútiacim momentom turbodízla.
2. Mozno priaznivec dízlu nemá rád kvíliace vysokootáckové motory Hondy a spol., ktoré sa do 4000 ot. prejavujú letargicky a nepotrebuje k pocitu sportovosti mat na konci otáckomeru osmicku.
3. Mozno niektorí i od sportového auta ocakávajú, ze ich auto i pri rýchlych dialnicných presunoch nebude tocit trvalých a hlucných 5000 otácok.
4. Mozno si niekto pod sportovým autom predstavuje zátah na kazdom prevodovom stupni, ked pri bezných otáckach zatlací plynu na podlahu a zapracuje turbo.
5. Azda niektorí i pri túzbe vlastnit rýchle a výkonné auto nechcú kupovat akcie rafinérie, aby mohli vela jazdit.
Atd. atd.
Opakujem, ja k predmetnej skupine ludí nepatrím. Toto fórum je vsak snád viac ako iné známe snahou o slusný dialóg, alebo aspon nemalá cast má o to záujem. Ak chces medzi nich patrit, setri suterénnou argumentáciou typu zabednenci a pod., i ked s niekým nesúhlasís. :-!
Tak 1.: mozno priaznivec dízlu ocenuje subjektívny pocit sily, daný vysokým krútiacim momentom turbodízla.
2. Mozno priaznivec dízlu nemá rád kvíliace vysokootáckové motory Hondy a spol., ktoré sa do 4000 ot. prejavujú letargicky a nepotrebuje k pocitu sportovosti mat na konci otáckomeru osmicku.
3. Mozno niektorí i od sportového auta ocakávajú, ze ich auto i pri rýchlych dialnicných presunoch nebude tocit trvalých a hlucných 5000 otácok.
4. Mozno si niekto pod sportovým autom predstavuje zátah na kazdom prevodovom stupni, ked pri bezných otáckach zatlací plynu na podlahu a zapracuje turbo.
5. Azda niektorí i pri túzbe vlastnit rýchle a výkonné auto nechcú kupovat akcie rafinérie, aby mohli vela jazdit.
Atd. atd.
Opakujem, ja k predmetnej skupine ludí nepatrím. Toto fórum je vsak snád viac ako iné známe snahou o slusný dialóg, alebo aspon nemalá cast má o to záujem. Ak chces medzi nich patrit, setri suterénnou argumentáciou typu zabednenci a pod., i ked s niekým nesúhlasís. :-!
Myslím, že zrovna tahle mutace je pro fabii jako... nestvořená. Fabia přece karoserií míři jinam. Je to avantgardní subkompakt, ve své třídě jedinečný svým pojetím "jiného" auta. To se Škodovce moc povedlo, ostatně také tomu napovídají prodeje. Ovšem RS? To mi nějak nepasuje.
do fabie RS se měl montovat 1.8T a bylo by vymalovaný nevim koho napadlo tam dat TDi
Tak slůvko "avandgardní" má úplně jiný význam, který je Fabii velmi cizí...
Fabia je "jiná" jen svými disproporcemi...
...
Nicméně souhlasím s tím, že se ke karosérii Fabie II. (která je úzká, vysoká a má jiné poslání) verze RS nehodí.
Fabia je "jiná" jen svými disproporcemi...
...
Nicméně souhlasím s tím, že se ke karosérii Fabie II. (která je úzká, vysoká a má jiné poslání) verze RS nehodí.
Tak s tim naprostej souhlas a díky tomu tak trochu s obavami očekávám co z Fabie RS bude, resp. jak "agresivní" úpravy karoserie Škoda zvolí, aby auto působilo sportovním dojmem a hlavně jak to "celé" začlení do modelového portfolia značky ve vztahu k image značky.
Přeci jen si tak nějak neumím představit, ve vztahu ke značce jako takové, Fabii RS s bodykitem z S2000 a třeba 2.0T kolem 200-240 HP. I když by pravděpodobně takovou verzi zdejší "sportovní milovníci" jistě přivítali s nadšením. Každopádně od toho tady Škoda jaksi není.
Přeci jen si tak nějak neumím představit, ve vztahu ke značce jako takové, Fabii RS s bodykitem z S2000 a třeba 2.0T kolem 200-240 HP. I když by pravděpodobně takovou verzi zdejší "sportovní milovníci" jistě přivítali s nadšením. Každopádně od toho tady Škoda jaksi není.
Hoši, jste vedle jak jedle. Je to něco úplně jiného. 😉 >😁 Btw výfik to má na jedné straně... >😒]
tak nahraj alespoň malou nápovědu (exterier či interier či motorový prostor či podvozek ) co? 😉
No vpodstatě to souvisí i s tím motorovým prostorem... i kdyžto bude jinde... 😉
Tak první fotky jsou na netu 😉 Je tam ale docela dost maskovaná, zejména ty LED přední světla nejdou vidět vůbec...😉
[odkaz]
[odkaz]
fotky teda hrůza , ale alespoň něco ,díky! jen u toho liftu nechápu stará zadní světla?
Tak maskování ne? Se tam dají buď staré, nebo se na nové přilepí reflexní páska, aby to vypadalo jako před FL...
Mimochodem to údajně fotil za jízdy, kde se s ním naháněl, takže buďme rádi alespoň za toto...
Mimochodem to údajně fotil za jízdy, kde se s ním naháněl, takže buďme rádi alespoň za toto...
Prepáčte mi za tieto OT, ale fkt mi to nedá. Ptáčka odstavili. >😁 >😁
[odkaz]
[odkaz]
... z té úzké a vysoké krabice se těžko vykouzlí auto, které by budilo alespoň zdání, "že to jede" 😄
Asi tak. Druhá generace Fabia nemá proporce, které by byly vhodné pro stavbu ostřejšího hatche.
No Fabii by slušel motor 1.4 TSI (125 kW). Když už nic jiného, tak alespoň slušný motor. Nic to však nemění na tom, že současná Fabia je nepovedená - jak vzhledově, tak i starou platformou. Už jen šířka 1642 mm v době, kdy konkurence má přes 1700 mm, mluví za vše... Nevím, ale Škoda má potencial postavit dobré auto, ale vždy to po.se.re buď na krátkém rozvoru nebo úzké karoserii...
Kdyby měla škodovka takovej diesel jako BMW (123d), tak by v RS klidně bejt mohl. Jinak 1.8T ideální volba. Proti tomu, že je auto úzký nic nemám, jde spíš o vejšku, tu by bylo třeba snížit.
2. Na 2.0TDI zapomenout - už jen kvůli jeho zástavbovým rozměrům.
3. U té 1.4TSI se těště na tu vrcholnou verzi 😉
4. Bude mít i něco společného se Superbem V6 😉