Ekonomika
v každém případě to je zajímavý model. Má nové tvary, které se vymykají celkovému looku Jeepu. Nebýt těch nasávacích otvorů v přídi, nehádal bych to na příslušnost k této značce.
No, uvidíme co trh na to. Alespoň tady v ČR to nebude mít jednoduché už proto, že každé prodané auto Jeepu je Grand Cherokee a Wrangler (Compas je tak trochu okrajovka).
No, uvidíme co trh na to. Alespoň tady v ČR to nebude mít jednoduché už proto, že každé prodané auto Jeepu je Grand Cherokee a Wrangler (Compas je tak trochu okrajovka).
.... no, přijde mi to teda fakt šíleně drahé.... Dát za SUV s délkou kolem 4,5m se čtyřválcovou naftou skoro milión, to zvládne asi jen Evropan.... 😉
Jeepu přeju úspěch, ale myslím že třeba v ČR budou za tyhle ceny zákazníky hledat těžko, no uvidíme....
Jinak něco málo k evropským prodejům Jeepu😒br /> [odkaz]
Jeepu přeju úspěch, ale myslím že třeba v ČR budou za tyhle ceny zákazníky hledat těžko, no uvidíme....
Jinak něco málo k evropským prodejům Jeepu😒br /> [odkaz]
navyse v 4kolke ... kde .... zakladna prevadzkova hmotnost 125 KW verzie su takmer 2 tony podla katalogu .... takze tych 125kw ako vrcholna dieslova motorizacia je podla mna docela malo bez urazky ... to uz aj sportage ma silnejsi motor ... siel som uz niekolkokrat s pajerom 3.2 DID 118kw dieslom a nie je to ziadne delo .. ano ano ..... je jasne ze cherokee bude mensie a je o dost lahsie ako pajero ale stejne si myslim ze na SUV ako cherokee ktoreho priorita stejne nebude tazky teren ale vozenie sa po dialnici ( na rozdiel od pajera ) je to malo.... dnesne SUV takejto triedy by tych 140-150 kw mali mat... vid take sorento santa fe alebo nemecke X3ky, GLKkacka, Q5ky .... tie su predsa len uz inde
so 103 kw dieslom si tuto 4kolkovu dvojtonovu karu ani neviem predstavit... to je snad nejaky vtip ....
preco tam nedaju nieco poriadne? jediny normalny a schopny motor je tam ten benzinovy pentastar ... co je vcelku smutne ked uvazime fakt ze sa nejedna o ziadnu super technicku lahodku
so 103 kw dieslom si tuto 4kolkovu dvojtonovu karu ani neviem predstavit... to je snad nejaky vtip ....
preco tam nedaju nieco poriadne? jediny normalny a schopny motor je tam ten benzinovy pentastar ... co je vcelku smutne ked uvazime fakt ze sa nejedna o ziadnu super technicku lahodku
on fiat zřejmě jiné diesly krom 3,0 V6 nemá - co by zde mohl použit a ten by se tam nevlezl, navíc už je v Grnadčíru...
Tak ono je rozdíl 125 kW a 135 KW (Korea Watt) v Sorentu, to že je to auto vydechlé, o tom jsme se bavili již někdy minule. Ano, nepopírám že by Cherokeemu silnější diesel nechyběl, možná se dočkáme v budoucnosti, na druhou stranu se nabízí 3.2 Pentastar který svou službu odvede taky 😄
PS: Přečti zkušenosti majitelů Freemontu, který se nabízí v totožných motorizacích - 103 kW Man., 125 kW Man. nebo AT. I já jsem s těmi 125 kW ve Freemontu (2t, AWD, HDM AT) neměl problém, ano z 0 na 100 něco přes 11s, ale pružnost dostačující 😉
PS: Přečti zkušenosti majitelů Freemontu, který se nabízí v totožných motorizacích - 103 kW Man., 125 kW Man. nebo AT. I já jsem s těmi 125 kW ve Freemontu (2t, AWD, HDM AT) neměl problém, ano z 0 na 100 něco přes 11s, ale pružnost dostačující 😉
Je fakt že 2 tuny je hodně, to vážilo moje 300C, jenže to nabízelo 3,0 V6 motor co se týče dieslů. Anebo benzínové V6 a V8.
Je fakt že u SUV asi nikdo nečeká dynmaiku sportáku, ale stejně.
Je fakt že u SUV asi nikdo nečeká dynmaiku sportáku, ale stejně.
Nemá cenu na to reagovat a nepopírám že víc je vždycky lepší a s tím třílitrem, že už je v JGC máš asi taky pravdu. To, že časem přidje posíléní je taky asi pravda, nemůžou vystřílet všechny patrony. Ale😒br />
- Německá SUV této třídy mají možnost silnějších dieselů, ale ještě sem v žádném nejel a ani sem neviděl. Takové Q5 převážně jezdí s naftovým dvoulitrem, co jsem si ráčil všimnout, to není omluva, to je konstatování faktu.
- Všimni si zajémavé věci. Ty jízdní parametry mezi tou silnější naftou a pentastarem nejsou až tak rozdílné. Tyhle ty mastodonty stejně nikdy o moc víc nepojedou. I s tím Pentastarem je to znatelně pomalejší než moje auto, fyziku prostě neobčůráš a nikdy z takovýho auta neuděláš lehkonohýho sprintera. Ten slabší diesel s čtyřkolkou, tam už je to na hranici příjemné použitelnosti, ale ten silnější diesel v rámci jízdních vlastností své třídy je NAPROSTO v pohodě. Tam fakt není reálně problém.
- A poslední bod. TA CENA JE FAIL!!!!!!!!!!!!!!!, to je prostě úlet, za který to nejsou schopni reálně prodat. Já se o tohle auto chtěl zajímat, ale je na ceněné úplně mimo realitu. Kdyby byly ceníkové ceny - 200 tis., pak by to bylo cenově konkurenceschopné a lidi by to kupovali jak utržení ze řetězu, ale v době, kdy se Forestr dá koupit v pohodě s podobnou motorizaci za 800 tis. (od 699 tis.) a třeba CX5 - o chloupeček menší od 515 tis. (572 v naftě) je toto prostě úlet. Nevím, kam budou chtít cenově posadit Renegade, který je opravdu velikostně konkurencí pro Yeti a spol, které se dneska dá nové koupit za 350 tis. Už třeba ceny u Compassu byly poměrně mimo mísu, ale tohle je fakt mimo a 9st převodovka se bojím to nevyváží..., ale třeba se mýlím.
- Všimni si zajémavé věci. Ty jízdní parametry mezi tou silnější naftou a pentastarem nejsou až tak rozdílné. Tyhle ty mastodonty stejně nikdy o moc víc nepojedou. I s tím Pentastarem je to znatelně pomalejší než moje auto, fyziku prostě neobčůráš a nikdy z takovýho auta neuděláš lehkonohýho sprintera. Ten slabší diesel s čtyřkolkou, tam už je to na hranici příjemné použitelnosti, ale ten silnější diesel v rámci jízdních vlastností své třídy je NAPROSTO v pohodě. Tam fakt není reálně problém.
- A poslední bod. TA CENA JE FAIL!!!!!!!!!!!!!!!, to je prostě úlet, za který to nejsou schopni reálně prodat. Já se o tohle auto chtěl zajímat, ale je na ceněné úplně mimo realitu. Kdyby byly ceníkové ceny - 200 tis., pak by to bylo cenově konkurenceschopné a lidi by to kupovali jak utržení ze řetězu, ale v době, kdy se Forestr dá koupit v pohodě s podobnou motorizaci za 800 tis. (od 699 tis.) a třeba CX5 - o chloupeček menší od 515 tis. (572 v naftě) je toto prostě úlet. Nevím, kam budou chtít cenově posadit Renegade, který je opravdu velikostně konkurencí pro Yeti a spol, které se dneska dá nové koupit za 350 tis. Už třeba ceny u Compassu byly poměrně mimo mísu, ale tohle je fakt mimo a 9st převodovka se bojím to nevyváží..., ale třeba se mýlím.
Podle mě ty ceny nastavily proti RR Evoque, což mi nepřijde jako moc dobrý nápad.
...jestli je to tak, pak mají ooobr smůlu 😉 . Cena je úděsná. Sázel bych to někde kolem 700k a i na to by musely být akce.
Tohle je absolutní přešlap.
Tohle je absolutní přešlap.
Jo tady se shodneme. Jak sem psal ceníkové ceny -200 tis. dolů, pak by to šlo jak housky na krámě (vzhledem ke třídě toho auta). Bohužel se to cenově dostává do téměř stejně kvalitní (ale na trhu etablovanější) konkurenci....
A když vemu jaká je cena toho auta na US. trhu (ano nedá se to přímo srovnávat), pak je prostě chyba dovozce takto nastavit cenu, pokud chce víc prodávat. A znovu - ten 9st automat by měl být konkurenční výhodou ne argumentem pro navýšenou cenu.
A když vemu jaká je cena toho auta na US. trhu (ano nedá se to přímo srovnávat), pak je prostě chyba dovozce takto nastavit cenu, pokud chce víc prodávat. A znovu - ten 9st automat by měl být konkurenční výhodou ne argumentem pro navýšenou cenu.
Jinak starý Grand Cherokee byl asi taky víc off-roadově zaměřený než ten nový a že by se ten nový špatně prodával si teda fakt nemyslím....
Třeba v dubnu 2014 se v Evropě prodalo o 50% více Jeepů než vloni.... a to už vloni ty čísla rostly, takže se nejedná o růst z nulového základu....
A mimochodem, v USA se tohodle Cherokee prodá přes 10.000ks měsíčně (v dubnu to bylo 15.000)
Takže asi tak.... 😉
Btw. z těch všech bych si opravdu vybral Jeep. Na oční se nechystám a kurz estetiky nepotřebuji.
I když upřímně volbu Cherokee fakt nechápu, nota bene že tady máš za ten mega V6ku AWD, kdeže u Jeepu má za mega dehet s AWD. Záruku nabízí všichni, tu bych neřešil >😁 A zkuešnosti s technikou nula, je to nový model, nový motor v případě V6 3,2 a navíc servisy Fiat a servis amerik - o tom už sem slyšel pár veselých story 😄
už si videl Cherokeeho na živo ? Ja to vidím každý deň a je to vcelku príma dizajn. V začiatkoch som bol skeptický ale naživo je to naozaj fajn auto, s bezkonkurenčnými vlastnosťami v teréne - tam nemá reálne na európskom trhu konkurenciu. To durango je oproti jeepu mastodont, aj keď uznávam že cena je dosť lákavá. Ale v európe by som z tým jazdiť nechcel a parkovať už vôbec nie.
Oproti tomu Durango potkávám celkem často, je jich tu poměrně dost a to už nějaký pátek. Je to sesterský model GrandCherokee, velikost je v pohodě. Není to větší jak Ford E😜edition a ten sem viděl včera a řídila ho jedna moc pěkná slečna >😁
Nejsem jako wolff, murphy apol., kterým byl do roku 2009 nějakej chrysler putna a nadšeně hýkat začli až když to fiat koupil.
Navíc nevidím nic špatnýho na tom ukázat, že za tyhle prachy nabízí amerika podle mě lepší vozy.
Konkurenci podporuješ nebo ne? Psychopate >😁
Pokud něco Fiat udělá dobře, ocením to, zatím krom faceliftů chargeru, challengeru a nového motoru hellcat se jim nic tkaového nepovedlo....
A asi se bude prodávat slušně..až ta nesmyslná cena půjde dolů.. >😁
Chevrolet je nafuknuta ohava, GMC lepsi a z tej trojky je najlepsi Dodge; kazdopadne na kazdom vidiet svoje roky. Jeep je aktual, najzaujimavejsi a neokukany.
Jinak ta Acadia už vypadá aktuálně trochu jinak, Denker tam má starou fotku [odkaz]
U VW bych si asi nevbral, ale u němců obecně si vybrat jde, moc toho není ale něco se najde.