Ekonomika
Gilgit
Zapomnel jsi jeste dodat legendu legend, tedy Brouka.
Más samozrejme pravdu, v zemi s vysokou zivotní úrovní a vyvinutým automobilovým trhem by se Hindustan Ambassador tak vysokého stárí nedockal. Ale presto je to svým zpusobem legenda a duvod k nostalgickému zamyslení. Nekdy je príjemné vrátit se v case nazpet. I kdyz je jasné, ze dnesní indictí majitelé Hindustanu Ambassador by rádi meli modernejsí automobil.
Más samozrejme pravdu, v zemi s vysokou zivotní úrovní a vyvinutým automobilovým trhem by se Hindustan Ambassador tak vysokého stárí nedockal. Ale presto je to svým zpusobem legenda a duvod k nostalgickému zamyslení. Nekdy je príjemné vrátit se v case nazpet. I kdyz je jasné, ze dnesní indictí majitelé Hindustanu Ambassador by rádi meli modernejsí automobil.
Gilgit
To más pravdu. Pokud to momentální zastavení výroby Hindustanu Ambassador je navzdy, tak se Brouk vyrábel déle. Slovy "nejdéle vyrábený velkosériový osobní automobil" jsem mel na mysli moznost, ze toto prerusení výroby jeste není konecné, a ze je to tedy nejdéle SOUCASNE vyrábený velkosériový osobní automobil. Ale existuje velké riziko, ze výroba se jiz opet nerozjede.
Gilgit
To je otázka. Behem výroby toho vozu v Brazílii doslo ke zmene generací, takze se nejedná o technicky identický vuz který byl jen prubezne modernizován. Takze ta otázka je sporná. Kazdopádne ale je toto auto taky legenda.
Gilgit
Presne tak. Hindustan Ambassador je nejdéle vyrábený velkosériový osobní automobil na svete. Taky se obávám, ze toto muze být definitivní konec. Jeste ze se kolegovi pri návsteve letosního autosalónu v Dilí podarilo najít dealera firmy Hindustan, coz vubec nebylo jednoduché, a vyfotografovat aktuální model.
myslim ze existuje auticko ktore bolo este aj dlhsie ako 60 rokov vo vyrobe [odkaz] 😉
kazdopadne hindustan ambassador je skvela ( nielen indicka ) legenda.... :yes😒br />
PS: mne trosku ambassador karoseriou pripomina staru octaviu
kazdopadne hindustan ambassador je skvela ( nielen indicka ) legenda.... :yes😒br />
PS: mne trosku ambassador karoseriou pripomina staru octaviu
Už asi nie, no. Sakra, mali to ešte pár rokov potiahnuť aj za cenu dlhov, aby tromfli Chrobáka. >😁
Ambassador byl taky modernizován, jsou tam jiné motory, trochu jiný interiér a upravený pdovozek. Ale nebyla to tak rozsáhlá modernizace, to je jasné.
ano je to dost mozne ze T2 sa zmenil viac ako ambassador 😉
ale ta podobnost hindustanu s octaviou je pekna [odkaz]
ale ta podobnost hindustanu s octaviou je pekna [odkaz]
Dovolím si oponovat. Ano 60 let je úctyhodný výkon, ovšem docílený jen díky obrovské indické zaostalosti a minimálnímu rozvoji. Stejně tak u nás fungovala řada 105 - 135 od Škody, Trabant 601 v NDR, Lada v Rusku, "staré Passaty" v Číně.. apod. Pokud by se tyto státy rozvíjely normálně, tak by nikdy podobné " legendy" nevznikly...
další z legend zřejmě končí. Musím smeknout, protože tak dlouho se ve výrobě neudržel snad žádný jiný model jakékoliv značky. Opravdu úctyhodný výkon. :yes:
pozeram do 15 rocneho autoakatalogu z r 1999 ktory mam doma v sufliku a kukam ze ambassador mal v r 1999 na vsetkych kolesach este bubnove brzdy, sila 😉
pozeram ze mal na vyber dva motory a to benzin 1,8 54 kw a diesel 1,5 26kw ... neskutocne cisla uz dnes ..... a hlavne pre europana ... pri hmotnosti 1,2 tony to asi ziadne delo nebolo ... ale tie bubny vpredu iste dostavali zabrat
pozeram ze mal na vyber dva motory a to benzin 1,8 54 kw a diesel 1,5 26kw ... neskutocne cisla uz dnes ..... a hlavne pre europana ... pri hmotnosti 1,2 tony to asi ziadne delo nebolo ... ale tie bubny vpredu iste dostavali zabrat
Tenhle Hindustan se proslavil i v reklamě, když si ho mladý Ind předělal na zadokolkovou 206 >😁, aby na něj letěly holky. Nejlepší byl fór, jak mu snížil čumák tím, že na něj posadil slona >😁 >😁 >😁