Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Kultovní indické vozy Ambassador se přestaly vyrábět

19 komentářů

Arese
Racionálně vzato je samozřejmě dobře, že se takovýto automobilový dinosaurus odebéře na věčnost, ale přiznejme si, že to auto má i nezpochybnitelné charisma starých dobrých časů.
Tenhle Hindustan se proslavil i v reklamě, když si ho mladý Ind předělal na zadokolkovou 206 >😁, aby na něj letěly holky. Nejlepší byl fór, jak mu snížil čumák tím, že na něj posadil slona >😁 >😁 >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
myslim ze existuje auticko ktore bolo este aj dlhsie ako 60 rokov vo vyrobe [odkaz] 😉

kazdopadne hindustan ambassador je skvela ( nielen indicka ) legenda.... :yes😒br />
PS: mne trosku ambassador karoseriou pripomina staru octaviu
MariAchi
Pro zadluženou fabriku je to sakra dobrej důvod >😁
Avatar - pumpkin
pumpkin
Už asi nie, no. Sakra, mali to ešte pár rokov potiahnuť aj za cenu dlhov, aby tromfli Chrobáka. >😁
Avatar - Anonym
Anonym
ale v jakých počtech kusů... Hindustan proti tomu byl masovka
Avatar - pumpkin
pumpkin
Fakt? Ja že to už Ocelot dávno zabalil...
Avatar - pumpkin
pumpkin
Chrobák sa predsa vyrábal dlhšie, nie?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stejsn
Stejsn
A víš třeba, že se dodnes vyrábí 1203ka?
honysek
Jasně, díky za připomenutí...
Avatar - Anonym
Anonym
Ambassador byl taky modernizován, jsou tam jiné motory, trochu jiný interiér a upravený pdovozek. Ale nebyla to tak rozsáhlá modernizace, to je jasné.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ano je to dost mozne ze T2 sa zmenil viac ako ambassador 😉

ale ta podobnost hindustanu s octaviou je pekna [odkaz]
honysek
Dovolím si oponovat. Ano 60 let je úctyhodný výkon, ovšem docílený jen díky obrovské indické zaostalosti a minimálnímu rozvoji. Stejně tak u nás fungovala řada 105 - 135 od Škody, Trabant 601 v NDR, Lada v Rusku, "staré Passaty" v Číně.. apod. Pokud by se tyto státy rozvíjely normálně, tak by nikdy podobné " legendy" nevznikly...
Avatar - Anonym
Anonym
další z legend zřejmě končí. Musím smeknout, protože tak dlouho se ve výrobě neudržel snad žádný jiný model jakékoliv značky. Opravdu úctyhodný výkon. :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
pozeram do 15 rocneho autoakatalogu z r 1999 ktory mam doma v sufliku a kukam ze ambassador mal v r 1999 na vsetkych kolesach este bubnove brzdy, sila 😉

pozeram ze mal na vyber dva motory a to benzin 1,8 54 kw a diesel 1,5 26kw ... neskutocne cisla uz dnes ..... a hlavne pre europana ... pri hmotnosti 1,2 tony to asi ziadne delo nebolo ... ale tie bubny vpredu iste dostavali zabrat