Kolona osmi Škodovek vyrazila včera v 10 h z Prahy po vlastní ose k jezeru Wörthersee, kde se ode dneška koná tradiční tuningový sraz. Redaktor Světa motorů Jiří Baborský je u toho.
Kde vidis tu masu u Tourera na predku kde se blatnik lame tak 5cm na lemem do kapoty nebo na zadku kde si auto drzi klinovity tvar a zadni blatnik je rozrazen umne vlnou. Videl si to na vlastni oci? Asi ne protoze bys jinak videl ze plechace Civic nenabizi a vsechny vybavy maj v zakladu hliniky. Takze stejna bida to bude stale jen u koncernu ;-)
muzes porovnat, akorat ty kola nejsou zaklad hliniky 16" ale uz vyssi vybava 17", coz ale na vnejsi prumer kola nema vliv, ten se nemeni.
[odkaz]
Akce asi napadita, to asi jo, ale tam to konci.
Neni otazka jestli "LZE" neco dokoupit nebo ne, ale to je primo potreba. Rapid vypada opravdu tragicky, mala kolecka a obrovska masa materialu. Na plechacich opravdu bida.
[odkaz]
Vysledek Skodovackeho tuneni je vlastne seriove auto konkurence, ktera uz nabizi hliniky casto v zakladu a i bez paketu vypada moderneji a ne tak lowendove. Cena nakonec bude jak auto o tridu vysse.
V nasledujúcich dňoch sa môže našou dedinou prehnať Škoda s partiou tunerov. Zvýšte preto pozornosť a autá nechajte zamknuté v garáži. Ferov syn na to minulý rok doplatil a všetci dobre vieme ako teraz vyzerá jeho Favorit... Koniec hlásenia.
Prosím, nereaguj na mne, píšeš obyčejný *** a Tesle děláš leda ostudu!
Jen se modlím, jestli ty nejsi ten majitel Tesly, kterého já osobně znám, ale to takový neskutečný internetový pako snad není. :no:
Dobrej stance na Rapidu na úvodní fotce. Jestli v tomhle stavu přijedou až do Veldenu, tak budou pro smích. Nutně to potřebuje snížit a nainstalovat podložky... 8-s
To sem muzes dat kazdeho kombika, protoze ten ma vzdy vice masy nez liftback, HB, sedan. Tohle je ale neni kombi ale sedan s patymi dvermi, proste Rapidu se malo co v krase vyrovna. Spise si mel dat odkaz na konkurenci ale P308 a Citroen a ten na silnici nevypada tak nabubrele ;-)
Jenze to by pak nemohly delat tuning po ceste, protoze by uz nebylo co tunit. Je potreba si vzdy vybrat neco hodne bidneho a to u tohoto Rapida neni problem. Takze souhlas s tim tvym koncem, bude to dramaticky rozdil, ale tomu se prizpusobi i cena. Vysledek bude dramaticky vuci tomuto Rapidu, ale ne vuci zakladu konkurence, ten je nekde jinde
Veru, taký Rapid Spaceback na 17kach s čiernou strechou a zadným sklom vyzerá o dve triedy lepšie, ako tento biely holobyt (ale to platí pre väčšinu áut tejto triedy). A možno to je hlavný zmysel tohto "tuningu po ceste": narvú tam maximálne možné kolesá, nejaké tie spoilery, možno polepy/fólie, aby bol vidieť ten dramatický rozdiel oproti tomu základu, ktorý vyzerá ako nedokončený polotovar.
Tragické foto: [odkaz]
A pre zmenu na smiech: [odkaz] -jak koza, čo jej paznechty nalakovali na červeno...
Kam sa sakra podel vkus a aspoň nejaké estetické cítenie...
Kdyby raději nabízeli boční plasty na přední sedačky...
Ta nabídka spoilerů a kol na Rapid je jistě chvályhodná, ale nejpotřebnější díl v nabídce originálního příslušenství pořád chybí - jednoduchý boční kryt pod přední sedáky, aby nebyla vidět ta kolejnice s tím hnusným nýtem či co to je. Citigo tím trpí také, ale u minivozu to snad jakž takž lze zkousnout. Ovšem u auta, které škodovka řadí do segmentu C, je to neakceptovatelné řešení - je to totiž to první, co řidič a spolujezdec uvidí, když otevře dveře... Přitom by stačil plast se dvěma druky, který měl už Favorit a Felicie, výrobní cena tak 100 Kč na auto...
si děláš srandu ne? Rapid je vysoká a úzká sociální koza a růžové kola ala blondýna, prahové lišty a rychlé pruhy tomu moc nepomůžou :no: Tohle je holá ubohost!
Boha, taky tuzing som uz dlho nevidel. Cervene disky! Hehe... Uz len brzdice do cervenej, velku nalepku Brembo (samozrejme cervenu) na dvere, duc-duc "hudbu" na plne gule (teda ak to ma vobec radio) a mozete vyrazit...
Chvilku, jen asi 11 let ;-) Od roku 2003 vyhláška Ministerstva dopravy hovoří takto: „Tabulku registrační značky umístí vlastník nebo provozovatel vozidla do místa určeného konstrukčním řešením tak, aby při běžném provozu na pozemních komunikacích nedošlo k její ztrátě.“
Toliko z vyhlášky Ministerstva dopravy č. 401/2003 Sb.
Dle současné legislativní úpravy je tedy způsob připevnění SPZ už jen dobrou radou.
Veru, čakal som, že tuning Rapidu dosť prospeje, ale tento vulgárny tuzing je tragikomický, človek nevie, či sa má na tom aute smiať, alebo zaplakať nad ním.
A tie červené kolesá len zvýraznili výšku podvozku, chcelo by to radikálne znížiť a rozšíriť, t.j. kratšie športové pružiny a tlmiče plus dištančné podložky.
Akurát optická disproporčnosť nemusí byť zapríčnená práve pomermi jednotlivých rozmerov, ale skôr tvarovým riešením a rozvrhnutím jednotlivých (optických) hmôt. Je to možno jedno z meradiel kvality dizajnu, a je vidno, že Rapid v tomto smere veľmi neboduje...
Tohle se už prodává a je to na bazarech (minuly odkaz už nefunguje co sem dával výše).... v čem tedy spočívá ten nový paket? V tom, že ta kola jsou červená a kus volantu s řadičkou téže? Vypadá to určitě solidně oproti tomu holobytu na plechu, ale nezdá se mi, že je to novinka?
Re: Kdyby raději nabízeli boční plasty na přední sedačky...
Dodávateľ nahodí cenu podľa množstva, pokiaľ pôjde o plast bez zvláštnych požiadaviek na vzhľad, čiže vezmú to jak to vypadne z mašiny a v debne alebo vo vreci hromade pošlú, kľudne to tých 15 Kč za kus, alebo ak chceš 20 môže byť, doprava to zvihne o pár halierov, odvezie sa jeden plný nákladiak za týždeň...
Montáž veľmi nepočítaj, narátajú na to nejakých 20 s, čo je pri cene hoci 500 Kč/hod, tak okolo 3 Kč. Takže dáš nejakých 20 Kč a predávať to budeš plus výrobná marža napr. 1200% si na 240 korunách, plus marža pre predajcu - a kryty koľajníc máš za bratský príplatok 400 plus-mínus nejaké dobré. ;-) Tak nejak to chodí...
Re: Kdyby raději nabízeli boční plasty na přední sedačky...
No ano, co by na dvou jednoduchých plastových výliscích mělo stát více? Ale i kdyby to bylo 200 nebo 300 Kč, tak by si to spousta majitelů Rapidu ráda dokoupila a na sedačky doinstalovala, první dojem z auta by totiž byl hnedle výrazně lepší...
Kombi mívají nad zadním kolem sklo. Samozřejmě, pokud designér zvolí "dynamickou" linku a spodní hrana oken stoupá do nebes, pak má i kombi nad zadním kolem velkou masu plechu.
tak posobia vyrazne cervene disky na bielej podlozke cakajucej na farbicky.
Citigo ako pozeram a mozem aj oci vylozit, ziadnu vyraznu, nebodaj prevratnu zmenu nevidim. Aj v priamom porovnani povodny vs. upraveny obrazok je velmi tazke najst rozdiel. Takmer 24kKc vyhodenych von oknom, vyjma diskov, tie mozu byt.
Mimochodom, kde su tie cierne polepy?
Skoro každý dnešní auto na malejch (základních) kolech vypadá tragicky, Oktávka, Golf kombi, Mondeo, Passat ... na Hondu jim nešahej >:-[]
Taky mne zajímá, jak moc to změní. Předpokládám, že velké zásahy do auta dělat nebudou, aby vyměnili celou přední masku (viz rozdíl mezi Oktávkou a O RS), nebo přidělají širší prahy? Snad to nedopadne jako vesnickej závoďák s laminátovým křídlem a podsvícené diodama z baumaxu >:D Osobně by se mi líbil na tuhle akci spíše Spaceback, uvidíme :-)
Vrtat do ní můžeš, nesmíš porušit modrý pruh s vlajkou EU, jakékoli písmeno či číslo a takovou tu ochranou vlnku. Jinak je na papírku, který dostaneš společně s RZ napsáno, že ji provrtat můžeš :-)
Re: Kdyby raději nabízeli boční plasty na přední sedačky...
Kousek pokrouceného plechu (lopatka na uhlí) stojí 10x méně, než jiný kousek jednoduššího tvaru a méně pokroucený (díl auto-škoda), ale s embosem Volkswagen.
Ono samotná myšlienka farebných diskov nie je zlá, viem si predstaviť auto s diskami zladenými s farbou karosérie.
Toto je ale nevkus (rovnako u nás behá jedno päťkové biele GTI s ružovými! diskami). :no:
Re: Kdyby raději nabízeli boční plasty na přední sedačky...
No to si zase nemyslím. Výrobní cena možná jo, ale u subdodavatele, který za ten díl bude chtít dostat zaplaceno. Zaplatit bude třeba i přepravu, uskladnění a nakonec i tu montáž do auta.
Masa plechu kolem zadního kola je taky dost velká, v té modré aspoň nebijí do očí ty plastové lemy. Navíc ještě ta nesmyslná manýra se skrytou klikou zadních dveří u kombíku, kterou se nakazil i Renault... proboha proč? Mně tam prostě ta klika chybí.
Tady máš jednoho hezkého Rapida... jo, a vnější obvod kola je stejný jako u těch plecháčů, to jen tak na okraj ;-)
jsi v čechách a tak se píše o škodovce. podivej se na německé servery a uvidíš, že o německých autech se píše v první řadě daleko více, než u nás o škodě.
Už existují modely nové a už konečně celkem líbivé škodovky. Původně se mi ani nechtělo věřit, že jde o model škodovky, ale podle čumáku je to ona. Její fotky jsou v novém katalogu, letáku Globus!!! (Hned za Roomstrem).