Ačkoli považuji design Subaru za spodinu, takto vybavené a výkonné auto za 1,2 míče mi připadá jako hodně dobrá nabídka. A navíc to sti není ani tolik ošklivé.
No toto STi je zďaleka najkrajšie Subaru od prvej generácie Imprezy a vybavené tým, čo STi má mať (t.j. zlaté disky, krídlo...) je skoro dokonalé. :-)
Btw. možno si spomínaš na kolegu z MACZ, ktorý by ho o tomto čase už mal mať.
Subaru WRX STI = Levorg sedan, máš ho před sebou. Je to Levorg, ale nejmenuje se Levorg... Pokud jde o kombík, ten byl prozatím ohlášen jen pro japonský trh, pokud se nepletu.
Já samozřejmě vztah WRX x Levorg znám. Ptal jsem se pravě na kombík. Myslím si ze vynechání evropského trhu by byla chyba, ale u Subaru jsou mistři záhad nejen v otázkách techniky a designu:) nicméně si myslím ze i na našem trhu by našel uplatnění zvlášť při absenci klasické imprezy
Možná ano. Impreza je takový veselý model, třeba v Německu je podle všeho oficiálně k dostání... Nicméně se obávám, že kombík by si tu moc zákazníků právě nenašel, a tak se nedivím, že ho ohlásili zatím jen pro Japonsko a tady zatím není.
není vůbec špatná cena,hlavně když to porovnám s 1,7mil,které kdysi chtělo Mitsubishi za Evo.Popřípadě když to srovnám s cenami trojkových bavoráků a čtyřkových audin s podobným výkonem.
Proč srovnáváš prémiové sedany s ultimativní čtyřkolkou? Když už musíš srovnávat německou prémii, tak aspoň s M235i nebo S3. Nehledě na to, že rozdíl v ceně je znát. Tohle je srovnání jak z autosalonu...
interier je komickej ;-\ proč jsou v jednom autě tři displeje + plno panelů co ukazují pásy a jiný blbiny? Sportovně červený cejchování budíku se špatně čte aspoň takto na fotce
Problém téhle palubky není v barvě, ale ve faktu, že je doslova přeplácaná číslíčkama. U nás by se řeklo "cypovin milion".
Barvičky pak ten chaos jen podtrhují, je jich tam víc jak v jedničkovém Superbu a ten byl večer jak ulice v Las Vegas...
Může mi někdo vysvětlit, co má "...senzor šera pro automatické rozsvěcení světel, zatmavená zadní skla, automatické stěrače, charakteristický spoiler na víku zavazadelníku, inteligentní klíč, navigaci, audiosystém Harman/Kardon se zesilovačem a zadní parkovací kameru" společného se sportem? :-)
Interiér je klasicky komicky budgetový ála Ceed za dvěpade, tohle spojení lowendového interiéru a designu se špičkovou technikou mně nepřestává fascinovat. O jízdě nepochybuju - tedy v tom smyslu, že schopnosti tohoto auta využije tak maxímálně jedno až dvě procenta reálných kupců, to ale není chyba Subaru :-)
A cena?
No, to auto má 300 koní, je to čtyřkolka a dělá kilo pod pět a půl sekundy (jo, já vím, Golf to umí pod pět ;-) ), takže snad nikdo nečekal, že ho budou balit v Tescu k chipsům...
Golfa R klidně dám manželce, když bude potřebovat objet nějaký maminkovský povinnosti s dětma,ale Imprezu bych jí asi nenechal, to by mně za tu dřinu nakopla. To je ten megarozdíl mezi těmito dvěma tak podobnými a zároveň neskutečně rozdílnými auty.
To mi připomnělo mé snad jediné setkání s (před)posledním STI v reálném provozu - červené se dvěma dámami uvnitř...na parkovišti u obchodního centra.. :-)
mas pravdu....... velky prepad cien je preto lebo je to specificke auto pre uzku vrstvu zakaznikov, je to tak.... tento typ aut cenovo pada ovela rychlejsie v pomere k cene noveho auta ... ako napriklad taka fabia alebo golfik ktore si drzia vyssie percenta z povodnej hodnoty, Staci si len pozriet za co sa da kupit dnes stare subaru SVX a je to na smiech... a pozri si golfy z rovnakych rokov a padnes na zadok aky je tam nepomer vzhladom k povodnej cene .... je to tak ... mas pravdu... tieto auta klesaju na cene rychlejsie :yes: co inak nie je ziadna novinka ani prekvapenie ;-)