Novinky
Mig_35
3
Ta záruka je zajímavá. Aspoň pro ty, co už udělali zkušenost s přidřeným motorem z minulé generace.
Ačkoli považuji design Subaru za spodinu, takto vybavené a výkonné auto za 1,2 míče mi připadá jako hodně dobrá nabídka. A navíc to sti není ani tolik ošklivé.
No toto STi je zďaleka najkrajšie Subaru od prvej generácie Imprezy a vybavené tým, čo STi má mať (t.j. zlaté disky, krídlo...) je skoro dokonalé. 😄
Btw. možno si spomínaš na kolegu z MACZ, ktorý by ho o tomto čase už mal mať.
Btw. možno si spomínaš na kolegu z MACZ, ktorý by ho o tomto čase už mal mať.
netuší někdo, kde se zasekl Levorg? Počátkem roku bylo velké haloo, ale pak kde nic tu nic 8-s
Subaru WRX STI = Levorg sedan, máš ho před sebou. Je to Levorg, ale nejmenuje se Levorg... Pokud jde o kombík, ten byl prozatím ohlášen jen pro japonský trh, pokud se nepletu.
Já samozřejmě vztah WRX x Levorg znám. Ptal jsem se pravě na kombík. Myslím si ze vynechání evropského trhu by byla chyba, ale u Subaru jsou mistři záhad nejen v otázkách techniky a designu😊 nicméně si myslím ze i na našem trhu by našel uplatnění zvlášť při absenci klasické imprezy
není vůbec špatná cena,hlavně když to porovnám s 1,7mil,které kdysi chtělo Mitsubishi za Evo.Popřípadě když to srovnám s cenami trojkových bavoráků a čtyřkových audin s podobným výkonem.
Nádhera!
Jen ty displejíčky v kapličce, to je hlína >😁 To se nemůžou podívat do toho Golfa jak na to, himbajs?
Jen ty displejíčky v kapličce, to je hlína >😁 To se nemůžou podívat do toho Golfa jak na to, himbajs?
interier je komickej ;-\ proč jsou v jednom autě tři displeje + plno panelů co ukazují pásy a jiný blbiny? Sportovně červený cejchování budíku se špatně čte aspoň takto na fotce
Budíky se budou číst úplně v pohodě. Tady je to rozostřené protože fotograf ostřil na volant - hloubka ostrosti byla nízká...
Červená se celkově čte blbě, protivnější už je snad jen modrá ;-\
Já bych nejradši zelenou anebo tu ohavnou žlutou ze starých Opelů, ta byla fajn 😄
Já bych nejradši zelenou anebo tu ohavnou žlutou ze starých Opelů, ta byla fajn 😄
Může mi někdo vysvětlit, co má "...senzor šera pro automatické rozsvěcení světel, zatmavená zadní skla, automatické stěrače, charakteristický spoiler na víku zavazadelníku, inteligentní klíč, navigaci, audiosystém Harman/Kardon se zesilovačem a zadní parkovací kameru" společného se sportem? 😄
Interiér je klasicky komicky budgetový ála Ceed za dvěpade, tohle spojení lowendového interiéru a designu se špičkovou technikou mně nepřestává fascinovat. O jízdě nepochybuju - tedy v tom smyslu, že schopnosti tohoto auta využije tak maxímálně jedno až dvě procenta reálných kupců, to ale není chyba Subaru 😄
A cena?
No, to auto má 300 koní, je to čtyřkolka a dělá kilo pod pět a půl sekundy (jo, já vím, Golf to umí pod pět 😉 ), takže snad nikdo nečekal, že ho budou balit v Tescu k chipsům...
Interiér je klasicky komicky budgetový ála Ceed za dvěpade, tohle spojení lowendového interiéru a designu se špičkovou technikou mně nepřestává fascinovat. O jízdě nepochybuju - tedy v tom smyslu, že schopnosti tohoto auta využije tak maxímálně jedno až dvě procenta reálných kupců, to ale není chyba Subaru 😄
A cena?
No, to auto má 300 koní, je to čtyřkolka a dělá kilo pod pět a půl sekundy (jo, já vím, Golf to umí pod pět 😉 ), takže snad nikdo nečekal, že ho budou balit v Tescu k chipsům...
Ty stěrače jsou tam, aby ses měl při plné palbě mezi stromy čeho pořádně leknout 😄
jj, len sa stavim ze mimo "letiska" a na dobrej klukatej trati "dovrchu" to STI necha ten golf na golfovom ihrisku kam patri >😁 (nic v zlom ...)
Takhle by ses mohl ptát u každé automobilky a jejích doplňkových sad. Co má společnýho "performance" s níže uvedou výbavou?
Boční pruhy
Černá mřížka chladiče
Hliníkové pedály
Karbonové interiérové lišty
Karbonové kryty vnějších zpětných zrcátek
Pruhy na přední a zadní kapotu
Tlumič výfuku
Volant Alcantara
>😁
Boční pruhy
Černá mřížka chladiče
Hliníkové pedály
Karbonové interiérové lišty
Karbonové kryty vnějších zpětných zrcátek
Pruhy na přední a zadní kapotu
Tlumič výfuku
Volant Alcantara
>😁
Jojo, hlavně ty pruhy, to je potom perfórmenc 😄
schopnosti toho auta využije na uzavřený trati profík , stejně tak schopnosti Golfu R nebo i GTI . 😉
Golfa R klidně dám manželce, když bude potřebovat objet nějaký maminkovský povinnosti s dětma,ale Imprezu bych jí asi nenechal, to by mně za tu dřinu nakopla. To je ten megarozdíl mezi těmito dvěma tak podobnými a zároveň neskutečně rozdílnými auty.
Tak jeden náš nemenovaný kolega diskutér by ho už o tomto čase mohol mať, tak snáď sa skoro pochváli recenziou. 😄
má moje WRX z 2001 taky jen u řidiče a nikdy jsem nepochopil proč to není alespoň na obě přední okna .
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
mas pravdu....... velky prepad cien je preto lebo je to specificke auto pre uzku vrstvu zakaznikov, je to tak.... tento typ aut cenovo pada ovela rychlejsie v pomere k cene noveho auta ... ako napriklad taka fabia alebo golfik ktore si drzia vyssie percenta z povodnej hodnoty, Staci si len pozriet za co sa da kupit dnes stare subaru SVX a je to na smiech... a pozri si golfy z rovnakych rokov a padnes na zadok aky je tam nepomer vzhladom k povodnej cene .... je to tak ... mas pravdu... tieto auta klesaju na cene rychlejsie :yes: co inak nie je ziadna novinka ani prekvapenie 😉