Novinky
Nádhera!
Jen ty displejíčky v kapličce, to je hlína >😁 To se nemůžou podívat do toho Golfa jak na to, himbajs?
Jen ty displejíčky v kapličce, to je hlína >😁 To se nemůžou podívat do toho Golfa jak na to, himbajs?
jj, len sa stavim ze mimo "letiska" a na dobrej klukatej trati "dovrchu" to STI necha ten golf na golfovom ihrisku kam patri >😁 (nic v zlom ...)
není vůbec špatná cena,hlavně když to porovnám s 1,7mil,které kdysi chtělo Mitsubishi za Evo.Popřípadě když to srovnám s cenami trojkových bavoráků a čtyřkových audin s podobným výkonem.
Ta záruka je zajímavá. Aspoň pro ty, co už udělali zkušenost s přidřeným motorem z minulé generace.
interier je komickej ;-\ proč jsou v jednom autě tři displeje + plno panelů co ukazují pásy a jiný blbiny? Sportovně červený cejchování budíku se špatně čte aspoň takto na fotce
Tak jeden náš nemenovaný kolega diskutér by ho už o tomto čase mohol mať, tak snáď sa skoro pochváli recenziou. 😄
No toto STi je zďaleka najkrajšie Subaru od prvej generácie Imprezy a vybavené tým, čo STi má mať (t.j. zlaté disky, krídlo...) je skoro dokonalé. 😄
Btw. možno si spomínaš na kolegu z MACZ, ktorý by ho o tomto čase už mal mať.
Btw. možno si spomínaš na kolegu z MACZ, ktorý by ho o tomto čase už mal mať.
Budíky se budou číst úplně v pohodě. Tady je to rozostřené protože fotograf ostřil na volant - hloubka ostrosti byla nízká...
netuší někdo, kde se zasekl Levorg? Počátkem roku bylo velké haloo, ale pak kde nic tu nic 8-s
Ačkoli považuji design Subaru za spodinu, takto vybavené a výkonné auto za 1,2 míče mi připadá jako hodně dobrá nabídka. A navíc to sti není ani tolik ošklivé.
noo to je možný ale určitě neměla automatický zapnutí klimatizace při zapnutí ofuku oken >😒] >😒]
mas pravdu....... velky prepad cien je preto lebo je to specificke auto pre uzku vrstvu zakaznikov, je to tak.... tento typ aut cenovo pada ovela rychlejsie v pomere k cene noveho auta ... ako napriklad taka fabia alebo golfik ktore si drzia vyssie percenta z povodnej hodnoty, Staci si len pozriet za co sa da kupit dnes stare subaru SVX a je to na smiech... a pozri si golfy z rovnakych rokov a padnes na zadok aky je tam nepomer vzhladom k povodnej cene .... je to tak ... mas pravdu... tieto auta klesaju na cene rychlejsie :yes: co inak nie je ziadna novinka ani prekvapenie 😉
Tady jen připomenu, že v roce 2001 měla fůůůůj fóbie okna v elektrice komplet s automatikou 😄
To mi připomnělo mé snad jediné setkání s (před)posledním STI v reálném provozu - červené se dvěma dámami uvnitř...na parkovišti u obchodního centra.. 😄
Možná ano. Impreza je takový veselý model, třeba v Německu je podle všeho oficiálně k dostání... Nicméně se obávám, že kombík by si tu moc zákazníků právě nenašel, a tak se nedivím, že ho ohlásili zatím jen pro Japonsko a tady zatím není.
Problém téhle palubky není v barvě, ale ve faktu, že je doslova přeplácaná číslíčkama. U nás by se řeklo "cypovin milion".
Barvičky pak ten chaos jen podtrhují, je jich tam víc jak v jedničkovém Superbu a ten byl večer jak ulice v Las Vegas...
Barvičky pak ten chaos jen podtrhují, je jich tam víc jak v jedničkovém Superbu a ten byl večer jak ulice v Las Vegas...
Golfa R klidně dám manželce, když bude potřebovat objet nějaký maminkovský povinnosti s dětma,ale Imprezu bych jí asi nenechal, to by mně za tu dřinu nakopla. To je ten megarozdíl mezi těmito dvěma tak podobnými a zároveň neskutečně rozdílnými auty.
Já samozřejmě vztah WRX x Levorg znám. Ptal jsem se pravě na kombík. Myslím si ze vynechání evropského trhu by byla chyba, ale u Subaru jsou mistři záhad nejen v otázkách techniky a designu😊 nicméně si myslím ze i na našem trhu by našel uplatnění zvlášť při absenci klasické imprezy
Trochu si to popletl s tím Tranzitem, chtělo to fotku nějakýho eMkovýho BWM s performance packetem >😁
schopnosti toho auta využije na uzavřený trati profík , stejně tak schopnosti Golfu R nebo i GTI . 😉
má moje WRX z 2001 taky jen u řidiče a nikdy jsem nepochopil proč to není alespoň na obě přední okna .
Si piš. Když to všechno před sebou hrnu hlava nehlava, tak to je perfórmenc jak sviňa.
[odkaz] >😒]
[odkaz] >😒]
Takhle by ses mohl ptát u každé automobilky a jejích doplňkových sad. Co má společnýho "performance" s níže uvedou výbavou?
Boční pruhy
Černá mřížka chladiče
Hliníkové pedály
Karbonové interiérové lišty
Karbonové kryty vnějších zpětných zrcátek
Pruhy na přední a zadní kapotu
Tlumič výfuku
Volant Alcantara
>😁
Boční pruhy
Černá mřížka chladiče
Hliníkové pedály
Karbonové interiérové lišty
Karbonové kryty vnějších zpětných zrcátek
Pruhy na přední a zadní kapotu
Tlumič výfuku
Volant Alcantara
>😁
Subaru WRX STI = Levorg sedan, máš ho před sebou. Je to Levorg, ale nejmenuje se Levorg... Pokud jde o kombík, ten byl prozatím ohlášen jen pro japonský trh, pokud se nepletu.
Proč srovnáváš prémiové sedany s ultimativní čtyřkolkou? Když už musíš srovnávat německou prémii, tak aspoň s M235i nebo S3. Nehledě na to, že rozdíl v ceně je znát. Tohle je srovnání jak z autosalonu...
Interiér je klasicky komicky budgetový ála Ceed za dvěpade, tohle spojení lowendového interiéru a designu se špičkovou technikou mně nepřestává fascinovat. O jízdě nepochybuju - tedy v tom smyslu, že schopnosti tohoto auta využije tak maxímálně jedno až dvě procenta reálných kupců, to ale není chyba Subaru 😄
A cena?
No, to auto má 300 koní, je to čtyřkolka a dělá kilo pod pět a půl sekundy (jo, já vím, Golf to umí pod pět 😉 ), takže snad nikdo nečekal, že ho budou balit v Tescu k chipsům...