Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Bez starostí: S operativním leasingem od 4.499 korun měsíčně

Škoda zveřejnila podrobnosti k nabídce operativního leasingu s nulovou akontací pro soukromé osoby. Za nový vůz nezaplatíte ani 5.000 Kč měsíčně.
Zpět na článek
3. 6. 2014 13:54
Reklama jak vyšitá....
Už nějakou dobu sleduji že na auto.cz je to čím dál horší z kvalitou článků. To co pan redaktor stvořil totiž není informativní článek, recenze ani test. Jinak než reklama se to nazvat nedá!! Nikde žádné porovnání, podrobnosti, případné upozornění na zápory. Už mi tam chybí jen doporučení a nasměřování k dealerovi. Pěkně se čtenáři houpou, zůstává jen zamyslet se do kdy jim to budou čtenáři žrát.
Avatar - Missouri
3. 6. 2014 14:01
Priority
Nemít už vlastní nové auto, asi by mě nabídka operativního leasingu zaujala. Nenesu s ním totiž v podstatě žádná rizika. Auto není moje, takže se o ně nemusím bát. Ano, pro většinu mužů je auto emotivní téma, i pro mne. My totiž auta milujeme. Ovšem racionálně vzato se chováme přinejmenším nemoudře. Jen pro ilustraci; proč si vlastně na běžná rodinná auta denní potřeby nasazujeme veliká litá (a patřičně těžká) kola s nízkoprofilovými a hodně širokými pneumatikami? Jenom proto, že to dobře vypadá. Vůbec nám nevadí vyšší neodpružená hmotnost, tvrdý podvozek, vyšší spotřeba, drahé pneumatiky – vzhled a lepší jízdní vlastnosti vítězí. Lepší jízdní vlastnosti? A na co? Copak s rodinným kombíkem jezdíme na okruh závodit? Houby, tlučeme se s ním po městské dlažbě a postáváme na křižovatkách.

Vrátím-li se k operativnímu leasingu, člověk, který odhodí emoce a má odpovídající příjem, o něm nemůže nepřemýšlet. Jde totiž o elegantní řešení, je to bez starostí. Pokud auto vlastníte, musíte se starat, nejen, že stárne a ztrácí na hodnotě, je to i přítěž, jednou se ho budete muset zbavit a přiznejme si, že toho, co nám dlouho patřilo, se nezbavujeme zrovna lehce, majetek je zkrátka koule u nohy.

Pokud je někdo v situaci, kdy si na nové auto půjčil a navíc platí ze svého nové pneumatiky, servisní prohlídky a případné opravy, plus povinné ručení a havarijní pojištění, aby po osmi letech zjistil, že má staré auto a na nové by si musel zase půjčit, jenže je mu třeba už skoro šedesát a neví dne ani hodiny…

Těším se na to, až zareagují i jiné automobilky a nabídnou nám totéž, co Škoda. Pokud to příznivě ovlivní ceny, třeba toho jednou využiju.
Avatar - Missouri
3. 6. 2014 15:47
Re: Priority
Auta jsou jako ženy. Pokud se zamilujete, chcete ji jen pro sebe. Úplně za každou cenu. Zaplatíte, na co ukáže, dřete se, honíte se, ona se zdobí šaty a šperky, v posteli vášnivě vzdychá a vy z toho šílíte. Po pár letech vystřízlivíte, jenže zjistíte, že ji máte napořád, a s ní ještě potomky, náklady rostou a emoce jsou pryč. Tajně se ohlížíte po jiných, sníte o nich, toužíte po nich, jenže smůla, zbavit se té ojeté by vás zruinovalo. Ach jo, kdybych se tak nikdy nezamiloval, říkáte si. Mohl bych si na rok nebo dva pronajmout nějakou mladou a atraktivní, přispívat jí na domácnost a jenom si užívat. A až by mě omrzela, šel bych do jiné… Uff
Doufám, že sem holky nechodí. :*)
Avatar - Swordfish76
3. 6. 2014 14:57
Re: Priority
Napsal jsi to naprosto přesně. Auto je prostě věc, spotřebák. Spousta lidí to ale bere jako nástroj pro honění si ega. Platí předražené úvěry, bojí se v noci spát, aby to nikdo neukradl, lítají po servisech atd. A proč? Aby zjistili, že platí bankám jako mourovatí a když to doplatí, zůstane jim notně ojetá kára s třetinovou hodnotou a zvyšujícími se náklady na servis. Jak píšeš, snad se přidají i ostatní automobilky/dovozci a nabídka se rozšíří.
Avatar - grifith
4. 6. 2014 17:45
Re: Myslím si, že se to vyplatí
13 let starý Megane, kterému dáš servis ročně za 20 tisíc korun? To jsi vybral poměrně solidní střep. Jinak pojistka 7500 ročně bez havarijka, to už je teda také síla, raději nevědět detaily. Nezlob se na mě, ale ty asi nejsi automobilový znalec...
3. 6. 2014 17:21
Diesel vs. benzín
Škoda Octavia 1.2 TSI (77 kW) Fresh Ambition 6.699 Kč
Škoda Octavia 1.6 TDI (77 kW) Fresh Ambition 7.899 Kč
Za 24 měsíců nájmu to dělá rozdíl 28800 Kč.
Při maximální povoleném nájezdu 40 tkm a při rozdílu ve spotřebě 1,5l/100 km a při ceně 35 Kč/l je rozdíl v nákladech na palivo 21000 Kč.
Zajímalo by mě, kdo si toho diesela pronajme :-)
Avatar - Stephen
3. 6. 2014 15:44
Re: Priority
Nelze než podepsat. Kdysi jsem býval do aut blázen. Ale s postupujícím časem a věkem jsem tenhle zápal nějak ztratil. A právě kvůli tomu, že žijeme tam kde žijeme začíná být vlastnictví auta skoro riskantní podnik. Myšlenka, že ten samohyb nevlastním, jen jezdím, zaplatím paušál a rok až dva to vrátím a vezmu si další nové auto, při stále stejných nákladech a nulových starostech, ta mě láká převelice!
Ceny jsou "hraniční", ale nejsou v některých případech úplně mimo. Rapid a Octavia TSI jsou celkem zajímavé. Při intervalu prohlídek 2 roky/30.000 km a ceně zimních gum v těchto rozměrech úplně stačí program START a je to pohoda. Maximálně jedna prohlídka za zhruba Kč 6.000,--. Při tomto proběhu vydrží gumy 4 sezony, takže se dá říci, že 2 auta. A je vyřízeno.
Nabídka aut se časem rozšíří, ceny klesnou a ostatní se taky budou muset pohnout a nabídnout operák pro spotřebitele. Já mám teď docela brouka v hlavě, zda svoje neprodat a nejít do toho mezi prvními.
3. 6. 2014 15:31
Re: Stáří
Tak tak. Nepředpokládám, že typický zákazník, který plánuje využít nabídku operativního leasingu teď jezdí v 15let starém autě
Avatar - Hittman
3. 6. 2014 15:00
Stáří
Co pořád melou dokola o stáří vozového parku pomalu v každém článku? Až budu brát jak sousedi v Německu či Rakousku, můžu si dovolit omlazovat vozový park ...
Avatar - Swordfish76
3. 6. 2014 14:52
Férová nabídka
Zrovna řeším auto pro manželku, převážně bude jezdit po městě, občas mimo, dvě malé děti v sedačkách. Vždycky jsem říkal, že škodovku bych si nekoupil kvůli tomu, že se kradou a odrbou člověka v servisu. Ale ten operák bych klidně využil - Rapid Spaceback 1.2 TSI/63kW Fresh Ambition - má to vše co manželka užije, prostorné, kufr 415l na dětské věci, motor plně dostačující, 5899 Kč měsíčně včetně servisu, pneu a pojištění a pak budu jen lít benzín a jezdit. Žádné starosti, nebude mě mrzet jestli to někdo ukradne, nebo se to podělá, bude to problém majitele, nebudu mít starosti se servisem, možnost náhradního auta, žádné starosti s přihlašováním ani následným prodejem. Prostě budu jen platit a jezdit. Pro mě férová nabídka. Nepotřebuju auto vlastnit, jsou to jen starosti a takhle můžu mít každé dva roky nové. :yes:
Avatar - Drevokocůr
3. 6. 2014 12:11
Re: Výbava
Opravdu docela dost za ty holobyty bez kuchyňských linek! >:-[] :no:
Avatar - Ji/Ri
3. 6. 2014 12:10
Peugeot
...má lepší nabídku.... Za prachy okty dostaneš středně vybavenou 508smu v kombíku... zajímavá je Rpd Spcbck, ale nevím, co je to za výbavu....
Avatar - grifith
4. 6. 2014 20:00
Re: ceník pro zaměstnance ŠA
Pěkné a to se některým líbí už "základní" verze... Škoda jak vidět má prostoru dost a dost a to, co nabízí jako hlavní nabídku soukromým osobám, pěkně osolila. >:-[]
4. 6. 2014 19:54
ceník pro zaměstnance ŠA
Pro zajímavost uvádím ceník půjčovného pro zaměstnance ŠA - na 1 rok, nájezd 20000 km

Typ 5% spoluúčast 1% spoluúčast

Rapid Ambition 1.2 TSI 63 kW 3500 Kč 3750 Kč
OCTAVIA Ambition 1.2 TSI 77 kW 4400 4700
OCTAVIA Elegance 2.0 TDI CR DPF 110 kW 5600 5900
Yeti Elegance Outdoor 2.0 TDI 103 kW 4x4 6600 6900

Na příkladu Rapidu je vidět, že cena je cca o 37% nižší. K dispozici jsou téměř všechny modely.
4. 6. 2014 08:24
Re: ?
Tak si to spočítej. Koupíš nové auto a užíváš jej. Jaký je pokles jeho hodnoty za 1 rok? Tuto částku poděl 12 a zjistíš, že operačka není až takový nesmysl a co rok (nebo 2) můžeš jezdit v novém autě, paráda, ne?
3. 6. 2014 22:00
Re: ?
v záruce ano, ale v tom je právě háček. Spousta zde diskutujících stále dokola řeší, jak je to drahé a počítají kolik to stojí za 5let apod. Zdá se mi ale, že nikomu nedochází, že zde je to právě tak, že 2 roky v případě jakékoliv poruchy to řeší záruka. Takže, když najedu těch 15 ročně, prostě mě výdaje na to auto nestojí nic jiného než ta splátka/měsíc. Dokážu tedy v poho plánovat měsíční výdaje rodiny.
Pokud ale auto koupim na leas. 3 roky a víc a nejsem tak chytrý, že si koupim prodl. záruku, nebo přejedu km mám smůlu, platím. Po pravdě, budu platit i tady, když km přejedu. Ale je to nastavené dobře.
A dále-pokud budu auto vlastnit, tak ho určitě budu mít déle jak 2 roky, takže budu následně servis platit - po 2 letech.
Já se na to zítra půjdu zeptat k dealerovi. Ze zdejsi diskuze to totiž vypadá, že je v tom nějaký háček. Pokud mají podobný produkt v zahraničí, nebo ho využívá automobilka pro své zaměstance, tak to přece musí fungovat, jinak by to nemělo smysl.
Třeba budu první, kdo si objedná Citigo. Žena říká, že ho chce, tak uvidíme :-)
Avatar - Ja Prvni 123
3. 6. 2014 19:04
Re: Jak tady dost brblám, tak tohle se mi líbí...
Ano, opravdu se domnívám.
;-)
Kdo si koupí dvouletýho Rapida?
Kdo má těch cca 250 tisíc, tak si koupí něco nového...
Většina hledá něco tak do 100 tisíc...

Navíc s vědomím, že je kousek od kritické hranice původních TSIíček.
;-)
3. 6. 2014 19:01
Rapid za 720 tisíc
Nejdřív sem si myslel, že je to dobrá nabídka. V kontextu příspěvku, kde byly napsány měsíční částky pro pojišťováky. Pak sem se ještě jednou podíval do tabulky od Škody, kde částky byly dvojnásobné a už mi to tak fajn nepřijde.

Pokud bych to vzal pouze řečí čísel, tak při měsíčním nájemným 6000 měsíčně na následujících 10 let to mám 720 tisíc korun, během kterých bych vystřídal třeba 5 nových Rapidů, který mi nikdy nebudou říkat pane a nic za ně nedostanu.
Za ty stejné peníze mám dva slušně vybavené Rapidy, které po 5-ti letech dokážu prodat za třeba 180 tisíc korun. Tedy 360 tisíc, tedy přesně polovinu toho, co bych zaplatil na nájemným.

Sice moje čísla nerespektují servisní náklady, ale během 10 let určitě nebudou činit 360 tisíc.
3. 6. 2014 16:30
dobrá nabídka
Moc nechápu, co se tady vlastně kritizuje. Zrovna řeším auto pro manželku.
Nejspíš půjdu do Citigo - jezdí jenom po městě, dál jedem služebákem. Za cca 4.500,- mám po starostech a hlavně neřeším, že po doplacení úvěru mám staré auto, které mě stojí další peníze na servisu. Po 2 letech mám zase nové :-) To mi pořád vadilo, proto jsem do toho zatím nešel.
Ted to vypadá dost nadějně. Navíc spoluucast 1% - mám to na služebáku a super. Když ho ukradnou - ukradnou to škofinu. Navíc, kdyby drahá polovička nebyla skopojena, po 2 letech vyměníme za jiné.
Bratranec s manželkou to má takhle v D a funguje to dobře.
Mě spíš trápí, jak je zajištěno, že po těch 2 letech bude nabídka pořád na pronájem. Abych pak nemusel koupit :-) ono v CZ je možné všechno.
Avatar - grifith
3. 6. 2014 15:12
Re: Férová nabídka
Samozřejmě chápu, že někoho může tato nabídka oslovit, osobně v ní však až tolik výhod nevidím. Za dva roky člověk zaplatí 142 000 Kč - kompletní pojištění na dva roky cca 14 000, pneu 15 000, jedna návštěva servisu 5 000, stěrače plus další spotřebák 5 000. Za používání tedy platím roční amortizaci v hrubé počtu nějakých 50 000 Kč. Což mi vzhledem k prodejní ceně domácí značky po dvou letech provozu přijde jako pěkný vývar pro automobilku.
3. 6. 2014 15:05
Re: Srovnání.
Zlodějina to není. Vem si, že ty peníze co píšeš jsou komplet náklady za fungl nový auto. Neřešíš vůbec nic, ani gumy, akontaci atd. Někdo kdo si nekupuje auto na několik let, chce jezdit pořád novym a nic neřešit (tady fakt doslova) je to super. Otázka je kolik takových lidí bude, ale já v tom rozhodně smysl vidím. A chceš si koupit auto na dýl a nemáš na něj hned všechny peníze? Tak tady máš pořád Škofin. Prostě žádná zlodějina jen další možnost financování :yes:
3. 6. 2014 13:46
Taky možnost
Systém jak by to mělo fungovat je nastaven v zásadě dobře. Když půjdou časem ceny dolů, tak to bude stát za úvahu. Teď je to fakt vhodné asi jen pro někoho, kdo chce nové auto na rok. Akorát se obávám, že lidé tohoto typu budou očekávat a vyžadovat bohatší výbavu než základ. Ale myslím, že Škoda se k tomu postupem času dopracuje a bude to regulérní možnost jak si "pořídit" nové auto.
Avatar - cri-cri
3. 6. 2014 12:23
Cena začína na 2218 Kč pro pojištováky a jiné zamestnance
No to pěkně berou na hůl lidi, vložim sem můj starý příspěvek :
---
Určitě jsem pro rozšíření nabídky, ad začne cenová válka v téhle oblasti, ad to za pár let je i lizačka třeba jen max s 2% RPSN (bez pojistení) kam to taky časem dojde.
Jen tak pro zajímavost mam ceník "operačka" na 12 měsícu pro zaměstanance/ partnery jedné firmy (finančnictví, proste obyčejné pojištováky co jsou na OSVČ nebo občas na HPP) ale podobně to bude u mnohých dalších, jen to neni veřejné.
tak je na ochutnávku:
1.) ŠKODA Citigo 3 dvéřové provedení (9 měsíců / nájezd 15 000 km)
ŠKODA Citigo Ambition 1.0 MPI 44 kW UNI (klima, radio a tak, cenikova cena 231 500 Kč) Měsíční splátka 5% / 1%
2 218 Kč
2 370 Kč
2.) hodim tu vždi jen nejlevněší verze (je to jinak mraky verzí)
ŠKODA Fabia SLX Ambition 1.4 MPI 63 kW (ŠKODA Fabia (12 měsíců / nájezd 20 000 km)) Měsíční splátka 5% / 1%
2 530 Kč
2 730 Kč
3.) Rapid Ambition 1.2 TSI 63 kW, (12 měsíců / nájezd 20 000 km)
Měsíční splátka 5% / 1%
3 500 Kč
3 750 Kč
4.) OCTAVIA Ambition 1.2 TSI 77 kW (cenikovka 467 900 Kč) (12 měsíců / nájezd 20 000 km) Měsíční splátka 5% / 1%
4 100 Kč
4 400 Kč
5.) nejdrazsi co tam je: OCTAVIA Combi Elegance 2.0 TDI CR DPF 110 kW DSG (cenikovka 868 400 Kč) 7 500 Kč
7 800 Kč
6.) superB ale bohužel neni

tak že pokud slibuji Rapid od 5OOO Kč, tak to bude pěkny vývar pro škodu Ale nějak se musí začít a časem to bude klesat

Jinak bych doplnil, pokud někdo v budoucnu planujete operativní leasing a nemáte s tím zkušenost tak doporučuji max na 12 měsícu a pak hned vyměnit auto za nové, neb nebudte platit ani jeden servis či vyměnu oleje, který často je nastaven na 1 rok/20 tis km.

inak k té nejlevnější fabce, ikdyž ji nemusím takm třeba pro manželu/ milenku (nenáročnou to zas tak neni špatná volba za 2530 Kč
ŠKODA Fabia SLX Ambition 1.4 MPI 63 kW s metalickým lakem, interiér Onyx, Deaktivace airbagu spolujezdce, Rezervní kolo ocelové (plnohodnotné), zvedák vozu, klíč na kola, Paket SLX (Klimatizace, Rádio SWING, Kola z lehké slitiny ROTARE 15", Malý kožený paket s tříramenným volantem, SUNSET, Black Packet II, Prodloužená záruka 4 roky nebo 60 tisíc km), Paket SLX PLus (Multifunkční ukazatel (MAXIDOT), Tempomat, MDI, Loketní opěrka vpředu)
---
a pokud by jste chtěli turbo tak je za 2700 Kč, což je asi ideál z těch levných aut, po roce vrátíte tak že prvni servis a za par let připadné zničení motoru bude už rešit neštastník co to koupí.
ŠKODA Fabia SLX Ambition 1.2 TSI 63 kW s metalickým lakem, interiér Onyx, Deaktivace airbagu spolujezdce, Rezervní kolo ocelové (plnohodnotné), zvedák vozu, klíč na kola, Paket SLX (Klimatizace, Rádio SWING, Kola z lehké slitiny ROTARE 15", Malý kožený paket s tříramenným volantem, SUNSET, Black Packet II, Prodloužená záruka 4 roky nebo 60 tisíc km), Paket SLX PLus (Multifunkční ukazatel (MAXIDOT), Tempomat, MDI, Loketní opěrka vpředu)
Avatar - DawQa
3. 6. 2014 11:57
nabídka
nechápu proč se tam nevyskytuje žádný automat.
Avatar - dolfi
3. 6. 2014 19:48
Zůstane pouze starost...
...jak sehnat prachy! ;-)
3. 6. 2014 13:00
Cena
Ta cena je mimo ne? Když budu platit každý měsíc cca 7000 tak za 4 roky mám tu octávku taky a bude moje takže pak už nic platit nebudu jenom palivo a servis a ještě za ni dostanu prachy až ji budu chtít prodat. A citigo vychází ještě hůř.
Avatar - grifith
5. 6. 2014 15:14
Re: ceník pro zaměstnance ŠA
Je to síla, před více než dvěma lety jsem financoval jeden ze svých vozů úvěrem, díky němuž jsem nepřeplatil ani korunu. Bohužel bez možnosti výběru pojistitele, který si samozřejmě trochu přihřál svou "polívčičku". I přesto to v té době byla nejvhodnější investiční strategie. Jak píšeš, ten rozdíl mezi financováním Hondy a Škody je prakticky o parník... ;-\
Avatar - Swordfish76
5. 6. 2014 15:07
Re: ceník pro zaměstnance ŠA
S tím naprosto souhlasím. Jen pro doplnění srovnání, klasický finanční leasing na tu Hondu z UniCreditem nabízí za úrok 1.7% p.a., Octavia za stejnou cenu a při stejných parametrech leasingu (akontace, délka splácení) se Škofinem za úrok 9.8% p.a. Obojí bráno dnes z leasingových kalkulaček na webu Škody a Hondy. 8-s
Avatar - Swordfish76
5. 6. 2014 15:01
Re: Myslím si, že se to vyplatí
Ta první vyšla a druhá taky a každá další vyjde podobně třeba i na 20 let.
Je to prostě jen další alternativa jak mít k dispozici auto. Všichni taky přeci neplatí hypotéku, když chtějí bydlet. Někomu se to vyplatí, někomu ne. A to se na rozdíl od auta bydlení dá považovat za investici. V tom modelu jsem nezohledňoval, že při finančním leasingu musíš mít akontaci, kterou jinak můžeš použít na něco jiného, třeba právě na nějakou investici, která vygeneruje nějaký zisk. A už vůbec neuvažuju subjektivní aspekty, jakože někdo škodovky nerad, nejvíc se kradou, má ji tu každý druhý, někdo chce mít stále nové auto a prudit tím soudedy apod. Jedna věc je na to jít z čistě ekonomického hlediska, druhá věc je, že pokaždé v tom hrají roli i další faktory a často právě tyhle převáží tu ekonomickou stránku. Za mě osobně to stejně nejspíš dopadne tak, že když si budu vybírat jestli Hondu Civic na leasing nebo Octavii na OL, tak to vyhraje ta Honda, i kdyby to ekonomicky vyšlo hůř. Prostě jsem srdcem hondař (mám už třetí Hondu) a je mi bližší 1.8 atmosferický motor než 1.2 turboi když holt za tuhle preferenci budu platit víc. To je stejný jako proč iOvce kupujou předraženej iPhone, kdž stejnou službu za menší peníze nabídne i levnější telefon. Nebo proč si někdo koupí Hondu za za 420k a ne třeba Hyundai za 350k, když obojí udělá stejnou službu.
Avatar - grifith
5. 6. 2014 14:00
Re: Myslím si, že se to vyplatí
Snažíš se krásně, ale upřímně mlátíš prázdnou slámu, najednou děláš rozvahu na deset let apod. Ta první ti nevyšla, tak to zkoušíš jinak. Já tvrdím, že produkt je nastaven tak, že pro soukromé osoby je stále mnohem lepší využití značkových finančních produktů. Srovnání s jedním tebou vybraným vozem je sice pěkné, ale to na výhodnost produktu neukazuje - nesrovnatelné motorizace, výbavy atd. Nehledě na to, že v nabdce je mnoho jiných značek.
Dále jsi správně uvedl, že pokud se z jakéhokoliv důvodu rozhodneš nepokračovat v OL, pak je to další z faktorů jeho nevýhodnosti. Zbude ti pouze hezká vzpomínka. U soukromých osob je vlastnictví po delší dobu zcela běžný jev a OL se domnívám toto není schopen změnit.
Avatar - Swordfish76
5. 6. 2014 13:28
Re: Myslím si, že se to vyplatí
A pro ty, kdo stále budou argumentovat tou zůstatkovou hodnotou. Příklad kalkulace na 10 let, kdy potřebuju mít k dispozici auto. Neuvažuju inflaci, bude stejná pro oba případy. Při klasickém leasingu Hondy Civic v ceně 420t Kč na 5 let - 105.000 akontace, 60*7100=426.000 splátky vč. pojistky, 5*7000 = 35.000 Kč servis, 4*8.000 3 sady pneu + druhé ráfky = celkem 598.000 za první auto. Zůstatková hodnota bude 180.000, tu použiju na akontaci druhého auta ve stejné ceně, takže pak už jen připočtu nižší splátky 60*5866=352.000 včetně pojistky + 5*7000 servis + 2 nové sady pneu za 16.000 = 51.000, celkem 403.000 za druhé auto, celkem tedy zaplatím za 10 let přesně 1,001,000 Kč. S OL budu platit pouze 120*7599 = 912.000Kč, takže stále ušetřím 100.000 Kč a stále jezdím max. 2 roky starý autem v záruce oproti klasicky leasovanému nyní zase 5 let starému autu po záruce. Předpokladem je, že nechci mít auto starší než 5 let. Nemůžu si pomoct, ale stále tvrdím, že se to vyplatí. Přestane se to vyplácet v okamžiku, kdy si řeknu, že už žádné auto nechci a nepotřebuju - po skončení OL nebudu mít nic, z klasického leasingu mi zůstane 180.000 Kč, tedy budu za 10 let v mínusu 80.000 Kč. Nemám data abych spočítal, jak to bude, když třeba 4. auto z OL odkoupím. a nechám si ho 4 roky.
Avatar - grifith
5. 6. 2014 12:39
Re: ceník pro zaměstnance ŠA
Takže se shodneme, že jde o velmi drahý produkt, jenž se prakticky s aktuálními nabídkami značkových úvěrů nedá příliš srovnat. Já to samozřejmě jako možnost vítám, každopádně její nastavení je jak vidno trochu "lichvářské". Ale zákazníky si to určitě najde.
Avatar - grifith
5. 6. 2014 12:36
Re: Myslím si, že se to vyplatí
Sám sis odpověděl, nevím, jestli umíš počítat, ale když si ty dvě varianty srovnáš, pak u Civicu jsi po pěti letech v plusu o nějakých 50 tisíc. Navíc u úvěru si lze nastavit parametry dle svých požadavků (výše akontace, délka splátky), což u OL není možné. Tak nevím, kde chceš vyhazovat ty prachy oknem, jestli si to myslel u toho OL, pak lze souhlasit. Ano, při navýšení v OL se můžeš chvástat tím, že máš prakticky třetí nové auto, ale vzhledem k příchodu nových generací u domácí automobilky nový model můžeme očekávat nejdříve někdy od roku 2020. Ale to jen vyloženě na okraj.
Avatar - Swordfish76
5. 6. 2014 12:27
Re: ceník pro zaměstnance ŠA
No tak jasně, tohle není žádná charitativní činnost, ale klasickej komerční produkt, jehož cílem je vydělat. A Škofin nikdy nepatřil mezi ty levné. Rozhodně to není pro každého, základem je zbavení se pocitu, že věc musím vlastnit k tomu, abych ji mohl používat, což pro závistivé Čecháčky je dost velký problém. Někomu se to vyplatí, většině možná ne. Důležité je, že tu tahle možnost, jinak v okolních zemích běžná, konečně je.
Avatar - Swordfish76
5. 6. 2014 12:17
Re: Myslím si, že se to vyplatí
Placený přispěvatel :-) Jako vtip fakt dobrý :-) Pokud se ptáš na moje auto, tak mám Hondu Stream RN3, r.v. 2001, motor 2.0 i-VTEC, 115kW, aktuálně najeto 146.000 km, spotřeba dle TP je 8,5l/100km, reálně ale jezdím za 9,5-10l, je to díky více než 90% podílu jízd po dálnici a ve městě. Jinak pořídit cokoliv z bazaru do 100 tisíc může jen naprostej zoufalec nebo ten, kdo prostě na nic lepšího nemá finance.
Jasně že uvažuju i nad klasickým leasingem - auto v ceně 420 tisíc (Honda Civic 1.8 Sport), leasing na 5 let, akontace 25% - když to spočítám, tak mi vyjde, že zaplatím 105.000 akontaci, a k tomu 60* splátku 7.100Kč včetně pojištění s 5% účastí. K tomu zimní pneu (počítám 15 tisíc včetně ráfků) a roční servis za 7,000 Kč. Celkem za 5 let tedy zaplatím nějakých 582 tisíc. Výsledkem bude, že pak budu mít před barákem 5 let starou Hondu s cca. 100 tisíci najetými km, po záruce a s reálnou hodnotou někde kolem 180.000 Kč, kaže budu uvažovat o dalším leasingu.
Nebo si vezmu Octavii na OL - zaplatím za 5 let 60*7599 Kč (OL včetně servisu a pojistky) = 456.000 Kč a za 5 let budu mít před barákem už třetí nové auto, s najetými cca. 20.tisíci km, pravděpodobně novou generaci. Takže co je lepší? Mít stále nové auto před barákem, které mi sice neříká pane, ale používám ho úplně stejně a ušetřit nějakých 130.000 Kč za 5 let, nebo trvat na tom, že musím auto vlastnit a jen pro ten pocit vyhodit ty prachy oknem?
Avatar - Frodo-Byginc
5. 6. 2014 07:01
Re: Myslím si, že se to vyplatí
to sis koupil ještě jeden megan za ty peníze :-) za servis a pojistku 7500kč to jsi borec radši jezdi jezdi na kole to má menší naklady >:D
Avatar - grifith
4. 6. 2014 13:36
Re: Myslím si, že se to vyplatí
Jsou příklady, kdy ti může OL vyjít zajímavě, pak je otázkou, proč daný člověk někdy nepřemýšlel nad běžným finančním produktem některé z automobilek.
Avatar - Swordfish76
4. 6. 2014 13:02
Myslím si, že se to vyplatí
Tak jsem si udělal rychlou kalkulaci. Mám 13 let staré auto, sice v dobrém stavu, ale je 13 let staré. Platím ročně 12.000 pojistku, kolem 15.000 servis, každé dva roky nové pneu (jednou zimní, jednou letní) a při nájezdu 20.000 km, spotřebě 10l/100km a ceně 36Kč/l moje náklady na benzín jsou 72.000 ročně. Celkem tedy 105.000 Kč ročně, což je 8800 Kč měsíčně. Když si vezmu Rapida Spaceback na OL i s tím full servisem tak moje roční náklady budou 12*5.899 + 47.000 za benzín (počítám stejný nájezd a cenu PHM, spotřeba 6.5l/100km), celkem to dělá 117.000Kč ročně, což je 9800Kč měsíčně. Takže zaplatím o 1.000Kč měsíčně víc než dnes a místo 13 let starého auta, které se může podělat kdykoliv, a i bezpečnostně je zastaralé, mi běhěm pár dní může před barákem stát fungl nové. Bez starostí se servisem, bez strachu jestli a co se může porouchat, bez starosti jestli to pak prodám a za kolik, nebo mi to někdo ukradne. Po dvou letech ho vrátím a vezmu si jiné nové, třeba i větší, bude-li potřeba. Někdo sice bude říkat, že je lepší platit 5 let leasing a pak být majitelem. Ale on si pak bude vozit zadek v 5 let starém autě, sice svém, zatímco já budu tou dobou mít už třetí nové, rok staré auto, pravděpodoně nový a modernější model.
Avatar - grifith
4. 6. 2014 12:21
Re: ?
Ano, i kdyby jsi prostou amortizací při koupi vlastního vozu ušetřil oproti operativnímu leasingu 25% či více, je to pořád hodně solidní hodnota. Prostuduj ceny ojetých Rapidů či ostatních modelů. Z aktuální nabídky je to jasně patrné.
4. 6. 2014 12:12
Re: ?
Násobně více? Myslíš jako 1,1 násobně více? Nebo 1,2? Hmm, opravdu hodně násobně to přeplácíš. K zákazníkům, co nebudou hledět až tak na peníze, k těm mi takový produkt vysloveně sedí, co mi k nim spíš nesedí, to jsou auta typu rapid, fabia nebo cígo.
4. 6. 2014 12:01
Re: Stáří
Jde samozřejmě o marketing. Myšlenka spíš je, že tenhle program bude generovat mladé ojetiny, které nebude problém v ČR prodat.
Avatar - grifith
4. 6. 2014 11:00
Re: ?
A na co to chceš přepočítávat? Já auto od novoty mám, ale kdybych na něm měl "tratit" 50 tisíc ročně, tak to bych si něco podobného sakra rozmyslel...Pocit nového auta ti sice nikdo nezaplatí, ale zároveň nevidím důvod za tento pocit přeplácet násobně více, než při vlastnictví vozu. Mohu přistoupit na myšlenku, že zákazníci tohoto prouktu až tak nehledí na peníze, poté však nevidím nejmenší důvod, proč by si dotyčný nepořídil vozidlo vlastní a nebude nutně muset tratit tak velké cifry.
4. 6. 2014 09:32
Re: Nevýhodné
Dovolím si nesouhlasit - placení nájmu v bytě který dlouhodobě užívám je opravdu nevýhodné,protože po dvaceti letech placení hypotéky hodnota bytu klesne nepatrně, čili je lepší částku co bych dal za nájem vrazit do splátek hypotéky,protože mi pak zbyde byt v přibližné hodnotě toho co jsem do něho vrazil. Jenže auto ztrácí hodnotu tak rychle, že po dvou letech už je cca na 70% ceny, čím dražší , tím víc... takže když budu já platit dva roky nájem a na konci nebudu mít nic,tak ty si koupíš auto za 400 tisíc a za dva roky budeš mít auto v hodnotě 250 tisíc...
4. 6. 2014 09:12
Re: ?
Nelze všechno přepočítat pouze na kačky. A nebo jo, na kolik si ceníš pocit, že můžeš každé 2 roky jezdit v novém autě?
4. 6. 2014 09:10
Re: Výbava
když

pro čechy kulový dělá v podobě čistýho vzduchu [odkaz] elektroaut a elektrodobíječek, musí nějak rozdmýchávat koncernovou pokračující filozofi spalovacích popelnice a celýho strojírenskýho bysnysu na to navázanýho.
A
nejjednodušší jak čechy dál mámit je dát jim další drogu přeci ;-) : Nový auto - ikdyž jen pronajatý - a když už ho dotyčnej nevlastní jen platí palivo, proč by ho tím pádem nevohulil? nešetřil motor studený starty - vždyť je v záručním servisu platí škoda, proč by šetřil brzdy? když se zkroutí kotouče platí škoda. to samý čepy, podvozek na terénech, gumy ... blablabla...
Celý je to o další komerční spotřebě, společnosti co bude konzumovat a nadále plýtvat utrácet a tím točit jejich způsobem jejich byznys...

Je to o napálení blbců. A těm kterým to zaplatí firma je to jedno, firma si to veme na marži z lidí. V konečným důsledku to budou platit civilisti

Výsledkem je mnohem větší zaprodanost čechů v jejich systému - a samozřejmě elektromobily tam nedají - tzn. snaží se upoutat zákazníky k spalovacím popelnicím - je to boj s elektromobily [odkaz] [odkaz] ;-)
4. 6. 2014 09:04
celej cenik
[odkaz] tady je dole na strance celej cenik a priblizne podminky, a verim ze kazdy si to dokaze spocitat sam :-)
Avatar - grifith
4. 6. 2014 09:03
Re: ?
Rozhodně není propad ceny vozu domácí automobilky takový, jako jej nastavila sama Škoda. U Rapidu to vychází na 50 tisíc ročně, 100 tisíc za dva roky. Pokud by se následná výkupní cena (tedy možná odkupní cena pro zákazníka) pohybovala pod hranicí 200 tisíc, bral bych to jako zajímavou možnost... Jinak mi to až tak výhodné nepřijde.
Avatar - Stephen
4. 6. 2014 09:01
Re: Nabídka je to dobrá
Mě na tom láká hlavně to, že vlastník nebudu! Nicméně jsem si včera velmi podrobně prostudoval Obchodní podmínky ŠkoFINu a za sebe říkám, že než podepsat tuhle prasárnu, tak budu raději jezdit mastnou tyčí. Tak jednostranně napsané OP jsem za víc jak 20 let u aut a v obchodě neviděl!
Uvidíme co trh, ostatní značky nebo probrání se ŠkoFINu. V tuto chvíli je to bohužel mrtvé.
Avatar - grifith
4. 6. 2014 08:57
Re: Jak tady dost brblám, tak tohle se mi líbí...
No moc běžné to teda není : [odkaz]
Samozřejmě mohou být i jiné možnosti, ale důvod, proč si drtivá většina pořídí raději domácí automobilku (i když jako ojetinu) před tebou zmíněným C-E, je jasný. Jako možnost výběru ti to nikdo nebere...
Avatar - fOE
4. 6. 2014 08:48
Re: Urok nikde
Tak bohuzel nejde mi vlozit link, takze alespon odnaviguju:
www.bmw.de => finanzieren-versichern => Leasen pak uplne dole Jetzt konfigurieren => vyberte si vuz ktery vas zajima a v naslednem konfiguratoru pak jdete do Finanzieren & Versichern pro moznosti financovani/leasingu.
Urok maji na strankach uveden 6-6,5%, ale z toho jde udelat sestina po navsteve nejake BMW pobocky bez nejakeho smlouvani, bylo mu to nabidnuto fakticky ve dverich. Samozrejme podle vasi situace (mesicnich prijmu, zamestnani atd...).
Kamos se tak dostal na 1% pri jahreswagen s 15tis km, 5er (stejne podminky by dostal i na novy vuz), vcetne pojisteni a servisu v celkove cene 45tis E, lease na 3 roky, najezd 35tis km/rok (kazdy dalsi km myslim 0,06E), akontace 20% a vysledny doplatek nejakych 23-25tis E (za 3 roky bude mit auto skoro 150tis km a cenu prave tech 25tis E, takze spis zvazuje ze neodpkoupi a veme novou 5er, pri strate ceny 5er a uroceni 1% je to pro nej asi nejvyhodnejsi moznost).
4. 6. 2014 08:33
Re: Nabídka je to dobrá
Tady každý řeší, že nebude vlastníkem. A co? Jde to na tom autě nějak poznat?
4. 6. 2014 08:31
Re: Jak tady dost brblám, tak tohle se mi líbí...
Síla, jaké jsou dnes ceny nových vozů. Ale je to sedan, tady frčí hatchbacky, liftbacky, kombíky... Docela by mne zajímalo, jak by to zamávalo s prodejem, kdyby udělal citroen podobně levné 5dvířko.
4. 6. 2014 08:25
Nabídka je to dobrá
Nabídka to není špatná, určitě o to zájem bude.....myslím.Ale existují i varianty třeba 2-3 roky starých ojetin s minimem km se zárukou 5-7 let, které v podobné "bezstarostnosti" vyjdou podobně a byl bych vlastníkem.Vše má své....pro a proti a je to úhlu pohledu na věc.Pokud by to člověk počítal jen na peníze, je otázka co vyjde lépe....a i o peníze jde.Musí se to hodit na papír.....a sčítat, dělit násobit. :-)
Avatar - Choochoo
4. 6. 2014 08:24
Re: Priority
Jenze ta mlada z tebe porad taha prachy, a mas na novou tak z nadprumernym platem a jako bezdetnej. Pak uz zbyva jen na udrzbu, takze ta jeta po 5 letech je skoro beznakladu, bez finteni a staci par kacek na beznou mazaci udrzbu ;-) Nemluvim uz o duchodu, tady uz nejaka udrzba ztraci smysl, bud je levnejsi nova .... nebo se musis smirit s tim co mas doma >:D Urcite vyjde si tu mladsi pripadne nekde na chvilku zapujcit >:D
Ve vysledku je to bud ze mas po 5 letech slusne zajete auto a dalsich 10 let muzes jeste vyhodne provozovat, pripadne za 1/3 prodat nebo po 5 letech nemas nic a mas pred sebou dalsi petiletku. Kdyz vidis jak 90% obyvatel zbidou vystaci se svym platem, atk je tato nabidka hodne nevyhodna
4. 6. 2014 08:20
Re: Nevýhodné
A teď si představ, že kvůli práci musíš (nebo chceš) co 2-3 roky změnit působiště, přijde ti pronájem bytu jako nesmysl? Pronajatý byt může být pro někoho velice výhodné řešení, pro někoho je to nesmysl. Stejné je to s operačním leasingem, který se očividně míjí tvým potřebám, pro někoho s jinak nastavenými prioritami to ovšem může být výhodná nabídka.
Avatar - Frodo-Byginc
4. 6. 2014 07:03
Re: Jak tady dost brblám, tak tohle se mi líbí...
To podle mě byla lepší akce od Renault Thalia úvěr na 3.roky splátka kolem 4000 a auto potom bylo vaše :-)
4. 6. 2014 06:56
Re: Výbava
Tak to ma poslalo do kolien! >:D

BTW cenim novy nick. Najma to ceske "ů" vyzera nadherne...
4. 6. 2014 00:54
Nevýhodné
Ať počítám jak počítám, auto na operativní leasing mi připadá výhodné asi jako bydlení v pronajatém bytě. To znamená - neustále platím a na konci mám - nic. Někdo tvrdí, že je to cena za provoz auta "bez starostí". No ale s žádným novým autem nejsou starosti. Auto je v záruce. Žádné nenadálé investice se nepředpokládají. Některé automobilky i narovinu nacení veškeré předpokládané investice v průběhu života auta - prohlídky. I to povinné ručení a pojistku si člověk sjedná výhodněji než když to má "v ceně" pronájmu. Tohle nevýhodné "gesto" skutečně vozový park neomladí. Na to je potřeba zvýšit kupní sílu obyvatel, nebo počkat až Dacia začne vyrábět to malé superlevné auto na bázi minulé generace Twinga.
3. 6. 2014 22:49
Drahé
Až půjdou měsíční částky na všechny modely o 25% dolů, začnou o tom mnozí uvažovat (a ptát se na salónech). Až klesnou o 35% věřím, že to zaujme ty co místo rapida za hotové půjdou do holé oktávky "bez starosti". Nabídku "Škoda mezi námi" uváděnou výše jsem zvažoval využít, ale nakonec se mi kvůli limitu kilometrů nevyplatila a to je na polovičních sazbách za měsíc oproti této zkoušce matematiky :-)
Avatar - Stefič
3. 6. 2014 22:26
Re: Cena
možná, že když slíbí, že v ní bude bydlet, tak mu na ní dá banka hypotéku...na 25 let
Avatar - Ja Prvni 123
3. 6. 2014 22:02
Re: Jak tady dost brblám, tak tohle se mi líbí...
Dva roky stará Oktávka?
Běžně je za 250 tisíc.. proč by to mělo být jinak?

A soudím podle sebe - pro mě je teda tahle nabídka nesrovnatelně lepší:

[odkaz]
Avatar - grifith
3. 6. 2014 21:52
Re: Jak tady dost brblám, tak tohle se mi líbí...
Proč? Jednoznačně pro to, že bude novější, tudíž s předpokladem nižšího nájezdu (což pro tvou fóbii z rozvodů může být plus). Musíš pochopit jeden fakt tuzemského trhu a tím je to, že domácí automobilka má solidní základnu zákazníků-patriotů a tak se dokáže prodat skoro vše, co není úplný vrak. Natož zánovní dva roky starý vůz s nájezdem do 40 tisíc. Trh ojetých Rapidů se teprve rozbíhá, pravý boom teprve přijde. Tebou zmiňovaná Octavia je ve srovnatelném roku výroby na jiné cenové úrovni...
Avatar - Ja Prvni 123
3. 6. 2014 21:42
Re: Jak tady dost brblám, tak tohle se mi líbí...
Možná... ale za 250 tisíc koupíš Oktávku - proč bys kupoval Rapida?
A můžeš mít celou plejádu Francouzů.. z nichž rozdně Citroen Elysee je lepší volba.
A bude za tu cenu novej.
Nechápu to.
Ale nemusím chápat všechno.
;-)
Avatar - Ja Prvni 123
3. 6. 2014 21:41
Re: ?
to je rozšířený omyl: servis není oprava poruchy.
;-)
Servis je běžná údržba.. výměna oleje, filtrů atd...
3. 6. 2014 20:57
Re: ?
poruchu? tak pokud bude v záruce tak s ní neřešíte nic ani teď, pokud to nebude na záruku, tak v rámci programu Start servis v ceně je nebo není??? Jak je to napsaný tak chápu, že není. Takže zaplatíte stejně jako u vlastního auta. Při bouračce je to havarijně pojištěný, takže to jde z toho. Jediné v tom vidím to, že vám asi zatím dají jiné auto, což u vlastního né vždy a zadarmo je, i když asistenční služby k pojistkám na toto myslí také a ani zde neznáme nabídku a podmínky po havárii.
Mne tam neštimuje ta měsíční cena/ služby. Chápu, že jako dlouhodobý pronájem to vyjde levněji, než auto z půjčovny, ale pro soukromou osobu mi tam ten bonus schází. Stejně musíte v rámci základního programu řešit věci okolo auta, jako u svého. - a nebo je to blbě napsaný co je součástí těch služeb
3. 6. 2014 20:35
Re: ?
Neni to pro každého, ale, co vím, interval výměny oleje je 30tiskm, nebo 2roky. Takže, když nájezdim 15rocne, coz se bezne jezdi, tak neřeším nic. A auto vlastnit nechci. Takhle, když žena nabourá, nebo má poruchu zajede k dealerovi a stojí to 1000, nebo nic. JA starost nemam a to je hlavní. Nemám na to cas:D.
Avatar - grifith
3. 6. 2014 20:27
Re: Zůstane pouze starost...
Samozřejmě jako u velké většiny finančních záležitostí musíš na začátku umět přemýšlet a počítat.... Nic víc v tom není. :-!
3. 6. 2014 20:18
Re: ?
no je to právě pro ty co nechtějí své vlastní auto
3. 6. 2014 20:01
?
trochu tomu nerozumím. Jak bez starostí? Za základní verzi start mám v ceně pronájem auta a pojistku?
Servis tedy předpokládám platím já, když ten je v ceně až ve verzi komplet?
K čemu je tedy ta nabídka start?
Za Rapida platíte 5000 měsíčně a po dvou letech co? Není váš, a odkup? Cena ve hvězdách. Nebo pokračujete dál zase 5tisíc? To stojí za to, že máte zase nové auto, ale které vám neříká pane? Tak to už můžeme splácet 5000 měsíčně úvěr na své auto ne?
Avatar - grifith
3. 6. 2014 19:22
Re: Jak tady dost brblám, tak tohle se mi líbí...
Pak lze jen dodat, že tedy bohužel příliš neznáš cenové rozpětí a případné rozdíly v cenách nových a ojetých vozů. Potenciálních zákazníků zánovních ojetin je poměrně solidní množství, v dané ceně mnoho nových vozů této kategorie není.
Avatar - grifith
3. 6. 2014 19:17
Re: Férová nabídka
Samozřejmě i tohle je možnost, pokud nechci potenciálně problémový motor, tak si jej nepořizuji. Osobně tomuto příliš nerozumím, ale budiž... člověk nemusí rozumět všemu ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
3. 6. 2014 19:02
Re: Férová nabídka
???
Rozdíl tohodle a koupě auta (ať už na úvěr nebo ne) je, že při tomhle auto nevlastníš = po 2 letech ho vrátíš.
No a TO pokryje to riziko.
Když to auto vlastním.. tak pak mám doma časovanou bombu... a čekám, kdy mi zarachtí řetěz - po záruce.
V případě dvouletého pronájmu to prostě neřeším.. a kdyby to náhodou nevydrželo ani ty dva roky, tak pak to skutečně pokryje záruka.
;-)
3. 6. 2014 18:27
Re: Priority
Tady na to hrozně pomáhá si dát sedum piv a jednu zelenou :-)
3. 6. 2014 17:40
Málo kilkometrů
Nabídka celkem dobrá, jenom by mohli přidat kilometry, asi tak jednou tolik :yes:
3. 6. 2014 17:39
Re: Urok nikde
muzes prosim byt konkretnejsi, co se tyce toho BMW? Zajima me to. Diky.
Avatar - Frodo-Byginc
3. 6. 2014 17:22
Re: Jak tady dost brblám, tak tohle se mi líbí...
To si spousta lidí auta vezme a nebude na to mít to splácet,a výhodný to není platit 2 roky auto a pak nemít nic ;-\
Avatar - grifith
3. 6. 2014 17:18
Re: Férová nabídka
Toto riziko ti pokryje záruka bez ohledu na majitele.
Avatar - grifith
3. 6. 2014 17:16
Re: Jak tady dost brblám, tak tohle se mi líbí...
Opravdu se domníváš, že pokles hodnoty u Rapidu je cca 50 tisíc ročně? Osobně mě to až tak výhodné nepřijde. Veli čistě teoreticky pro někoho, kdo aktuálně nemá na nové, ovšem i tento argument trochu pokulhává, protože takový člověk nebude mít na vyhazování peněz typu pronájmu auta...
Avatar - Ja Prvni 123
3. 6. 2014 16:53
Re: Férová nabídka
No - já teda jedno auto vlastnit potřebuju.
Pro klid duše.
A o to se starat, jao o vlastní.
;-)

Za tím účelem ale máme doma Fiata Punto II... takže na lítání po drkotavé dálnici by se krátkej Rapid použít dal.
Avatar - Ja Prvni 123
3. 6. 2014 16:52
Re: Férová nabídka
pro mě je důležité pokrytí rizika kolapsu TSI.
;-)
Avatar - Ja Prvni 123
3. 6. 2014 16:49
Jak tady dost brblám, tak tohle se mi líbí...
řeší to můj největší problém se Škodovkou - mizernou životnost.
V tomhle režimu bych si to asi risknul.
Rapid 1.2TSI za 6tis měsíčně... to je 144.000,- za dva roky... to je jen o málo víc, než pokles hodnoty.
Takže jo, do toho bych šel.
A když se to TSI rozpadne, tak to neřeším a auto jim prostě vrátím.
Kromě toho dva roky asi vydrží i to TSI.
;-)
3. 6. 2014 16:09
Re: Priority
>:D :yes: Nevím jestli je vtipné nebo smutné, že máš úplnou pravdu :*)
3. 6. 2014 15:40
Re: Stáří
To je pravda, tohle je podle mého vhodné pro úplně opačné lidi, tj. ty co kupují nová auta.

Ale tak marketing Škodovky no, jsme hrdinové co z dobrého srdce podporují Česko >:D Spousta lidí podle toho bohužel auta fakt vybírá >:-[]
Avatar - grifith
3. 6. 2014 15:27
Re: Srovnání.
Nevím, osobně z nastavení produktu nejsem také nijak nadšen, propočet jsem dával níže, ale roční prostá amortizace vozu české provenience v částce 50 000 Kč mi přijde jako poměrně vysoká hodnota. (Rapid 63kw Fresh Ambition)
Avatar - fOE
3. 6. 2014 15:08
Re: Urok nikde
Pronajem, neboli lease, je forma pri ktere cast ceny auta behem pronajmu obycejne i splacis a na konci pronajmu muzes auto odkoupit za zustatkovou cenu podle toho co je ve smlouve, nebo taky ne. Takze jde o urok, pokud ti je odkup umoznen.
Doporucuju navstivit nejakou leasingovou (pronajmovou) kalkulacku dostupnou na nemeckych strankach. Podle uroku ma smysl celou nabidku posuzovat.
Treba BMW v nemecku je schopno a ochotno dat na leasing (ne financovani, ale pronajem) urok kolem 1%. Takze clovek nepreplati fakticky nic kdyby se pak nasledne rozhodl vuz odkoupit.
;-)
3. 6. 2014 14:44
Srovnání.
Této reklamě chybí jakékoli porovnání třeba cena/výkon: za cca 60 000 ročně si můžu dovolit jezdit do práce taxíkem (nebydlím v praze, ha,ha) a to pohodlným autem a řidičem, né nějakým pidi kostitřesem. Možná by do limitu vlezla i doprava na dovolenou. Lidi toto je celkem zlodějina, ale volů se najde asi dost.
3. 6. 2014 14:39
Re: Cena
Abyste za Octavii platil 7000,- musíte složit 40-50% akontaci...
3. 6. 2014 14:35
Re: Urok nikde
Úrok? Jde o pronájem vozu, ne o úvěr ;-)
3. 6. 2014 14:21
vpodstate
se me libi jedina nabidka a jeste ma nedostatky, Octa kombi 1.2TSI , ale schazi automat a cena je tak o 11-12 stovek vejs nez by bylo zdravo :-)
Avatar - grifith
3. 6. 2014 13:51
Re: Cena začína na 2218 Kč pro pojištováky a jiné zamestnanc
Určitě tento interval považuji za zbytečně nadhodnocený, bohužel fleety toto žádají a tak je při dlouhodobějším používání je vhodné interval upravit dle zdravého rozumu. Těmto operativním vozům to může být relativně jedno, po dvou letech se prodají v programu Škoda Plus jako zánovní kousek a tent jeden pozdní servis by snad nemusel znamenat velkou tragédii... Uvidíme. ;-)
Avatar - fOE
3. 6. 2014 13:19
Urok nikde
Z clanku jsem se nedozvedel za jaky urok skoda tuto sluzbu nabizi. Precijen po skonceni najmu je bezne nabidnout vuz k odkoupeni, tak me zajima za jakou castku a kolik procent uroku si skoda uctuje pro kazdy ze svych balicku.
Avatar - Litrico
3. 6. 2014 13:15
Re: Jiný výkon
Na stranke Skody maju chybu, cena zodpoveda verziam s vykonom 63 kW.
Avatar - cri-cri
3. 6. 2014 13:07
Re: Cena začína na 2218 Kč pro pojištováky a jiné zamestnanc
Přiznám se že nevím kdy má škoda první servis, ale je to plně možné že az po 30 tis, což tedy neni zrovna ideální pro dlouhodobou životnost motoru, ale to taky neni cílem Škody ani jiné automobilky >:-[]
Avatar - grifith
3. 6. 2014 12:40
Re: Cena začína na 2218 Kč pro pojištováky a jiné zamestnanc
První servisní prohlídka u nabízených modelů by měla být až po dvou letech nebo 30 tisících km, nepletu-li se. Čili teoreticky za dobu užívání se auto ani nemusí na servisní prohlídku dostat...
Avatar - Kubis001
3. 6. 2014 12:33
Jiný výkon
Až na to, že na stránkách Škody nenabízejí vůbec tady uvedené verze 63 Kw ale 77Kw u obou Rapidů...
Avatar - grifith
3. 6. 2014 12:19
Re: Vyplnění mezery na trhu
V podstatě máš pravdu, domácí automobilka se snaží využít určitou mezeru na trhu. Limit kilometrového proběhu není špatný, pro běžné uživatele dostačující, ovšem sám se domnívám, že nastavené nabídka cen je opravdu hraniční - pro mě osobně již spíše "přeshraniční". Ale je zde produkt, který rozšiřuje nabídku možného financování nového vozu.
3. 6. 2014 11:49
Vyplnění mezery na trhu
Jak už zaznělo v diskusích u starších článků na toto téma - mezera je (byla) poměrně malá, ale není se čemu divit, že po ní Škodovka skočila.

Z mého pohledu je hodně zajímavá nabídka Rapida a Octavie Fresh Ambition s 1.2tsi, popř. Yeti (byť Active). U zbytku úplně nevím, např. ta drahá dieselová Octavie nevím k čemu je při limitu 40t km za 2 roky. Naopak Citigo jen o pětistovku pod Rapidem taky nemá moc smysl..

Pro někoho kdo chce bez starostí točit nová auta jde podle mého o dobrou nabídku, byť hoooodně na hraně s výhodností oproti úvěru.

Za možnost volby :yes:
3. 6. 2014 11:28
Výbava
Škoda, že jsou to všechno holobyt verze, v podstatě nepoužitelný.. ;-\ Ten Yety vychází celkem dobře, ale zas.., Active... 8-s
4. 6. 2014 17:02
Re: Myslím si, že se to vyplatí
Možná je to placený přispěvatel, ale já s ním docela souhlasím.

Mám 13let starého megana coupe kterého jsem před rokem a 9měsíci koupil, spotřeba 6,8L při ceně 35kč/l. nájezd cca 12000 ročně, servis tak 20 000 ročně, zimní kola 3000, pojistka kolem 7500 BEZ havarijního ročně mi dá.

11 760 = 57120(24000/100*6,8*35) - 45360(24000/100*5,4*35) zaplaceno navíc na benzínu
40 000 = servis za 2 roky
15 000 = pojištění 2 roky
40 000 = pořízení vozu (hodnota v tuto chvíli už nulová nebo minimální pokud ho někdo koupí, klidně to odtud odečtu)
3 000 = zimní kola
celkem tedy nějakých 109 760kč
--------------------------------------… />120 000 = zaplaceno za rapid během 2let (servis se mě netýká 30 000km nebo 2 roky)
+ 6000 za zimní kola

tady je rozdíl 16 240 a komfort mezi novým a 13let starým vozem za to si myslím stojí. Být tahle možnost před tím než jsem si megana koupil a vědět co mě všechno bude stát, klidně si toho Rapida na OL pořídím.
4. 6. 2014 13:46
Re: Myslím si, že se to vyplatí
Napis co mas za auto, rok, najete kilometry. Doporucuji se podivat okolo sebe, zrejme zijes dal od civilizace, jinak bys uz poridil cokoliv z bazaru do 100tisic a budes na tom lepe nez jsi ted. Placeny prispevateli :-)
4. 6. 2014 08:26
Re: Rapid za 720 tisíc
A koukni se na to obráceně, za 720 tis. jezdíš 10 let co 2 roky v novém autě. V NOVÉM AUTĚ. Paráda, ne?
Avatar - Ji/Ri
3. 6. 2014 15:23
Re: Férová nabídka
....to máš v popisu práce tohle plodit? Tohle je průhledné jak jednička sklo 8-s