Jediny motor, jedina vybava, jedina karoseria... to je sakra malo pre rozmaznaneho europskeho zakaznika, ktory od strednej triedy ocakava podstatne viac.
Pridajte tomu autu diesel (aspon 2 rozne vykony, takisto pre benzin), kombi (mozno aj liftback), rozne kombinacie prevodoviek a pohonu, a zo dva-tri stupne vybavy, a predajne cisla vyletia na niekolkonasobok. Bohuzial v pripade tak malej automobilky ako Suzuki je to dost nerealne...
Ono toto auto ma daky charakter? Akosi ho nikde neviem najst. Kazdopadne ak chce prerazit v strednej triede, musi ponukat to co zakaznici cakaju. Neboj nic, pochopili to v Mazde aj Toyote, a casom to pochopia aj u Suzuki. Otazne je ako zareaguju. Ci zbalia paksamenty a odidu z trhu, alebo sa prisposobia...
Jistě že má charakter.
Zákazníci sou zblblí mediální masáží a tím co tvrdí dehtojezdci, jezdící za 5 (v reálu ale za 7 neb to drtí co to jde). zapoměli se zmínit, kolik z nich už měnilo turbo, vstřiky, žhavící svíčky, vstřikovače, dvouhmotáky atd....
S tímhle autem není problém jet za 6,5 mimo město....
Naprosta vetsina tech zminovanych "problematickych" dieselu zvladla 100.000km v Autobuild testu s vyrazne lepsim skorem nez tenhle benzinovy Kizashi. Ono tech jeho 4- je jeden z nejhorsich vysledku vubec aneb auto, ktere se rozpadne ani nenajede 100.000km neni uplne idealni.
Mimochodem, dnesni diesely maji uz zase vetsi spolehlivost nez dnesni benziny. To je poznamka mimo, Kizashi neni tak uplne "dnesni benzin".
tak posuzovat spolehlivost auta po jednom testu je samozřejmě nesmysl. Jistě, něco to naznačí, ale Suzuki nemá pověst nespolehlivých aut.
Problém je ten motor, takový benzín nikdo nekoupí. Buď měli dát něco obyčejného jako 1,6 nebo 1,8 nebo rovnou tam střelit třílitr s tou 4wd a bylo by z toho BMW "pro chudé".
Tech problemu je tam vic, treba fungujici automat, protoze to CVT se podle testu moc nepovedlo a navic je to CVT tedy prevodovka na sto tisic kilometru. To nikdo pri smyslech nekoupi.
Jinak problemem toho testu nebylo az tak to ze odesel merak v nadrzi, to se stane a je to nahodny problem, ktery opravdu neni dobre moc brat vazne na zaklade testu jednoho kusu, problemem bylo spise celkove opotrebeni vozu po tech projetych kilometrech.
jsme
- nacionalisti a máme rádi evropu
- Jako japonsky se nám učit nechce
- platit šíleně clem napal náhradní díly nechceme
- chápeme že japka jsou natom blbě, poválečná císařova armáda makačů chtě nechtě musí dopenálu a mladý vychovali dost úchylně - tzn, ekonomika je ve spirále, elektronickou mašinérii jim pohřbili taiwanci s korejcema v 2000tisících, pak jim ještě ktomu bouchla Fukušima to bylo smutný holt dědictví minulejch přiblblejch vlád budovat atomovku v seismicky akticní oblasti defakto napláži, ale my jsme evropani pochopte zas vy nás že tahat káry přez půl planety pokud to není bezpodmínečně nutny je bejkárna ;-)
prosímtě ten trapáckej test autobildu nepřipomínej...CVT tam, žádný problém na funkčnosti nemá, jen některým jezdcům neseděl..vůle na podvozku byla vyřešena stejně jako něco uvolněného u výfuku..a podle vyjádření automobilky se jednalo o nultou serii, a tyhle problémy, stejně jako vadný palivoměr se už u dalších řad neukázaly..takže hlavní problém byl, že novináři zůstali stát dvakrát u cesty s prázdnou nádrží
Kdo bude chtít sedan, tak si ho může koupit, ne? Pro tu většinu ostatních by tu bylo to kombi (v naftě), které by vydělalo na výrobu toho sedanu s tím charakterem, jak píšeš. ;-)
Nebol schopny rozoznat kombik od sedanu? >:D A co tak tuhost karoserie (ktoru rozpoznas v prvej ostrejsej zakrute), zvukovy komfort zadnej casti auta (to rozoznas hned) a aerodynamika ( ktoru zase sluchom rozoznas pri vyssej rychlosti) ??? Nehovoriac o dizajnovej stranke veci
Ale nepleť. Drvivá väčšina vodičov sú konzumenti, ktorí podobne jemné nuancy nerozonávajú a je m to šumítko. Nie je každý športovec a technik ako ty.
Čo sa dizajnu týka, dnes už kombíky nie sú sedanmi s batohom, ale sú zväčša elegantnejšie ako sedany. Alebo sú napríklad Taliani blbci, keď spravili Alfu po sedane aj v kombíku? Príkladov by sa našlo ešte dosť.
Prosímtě Bariku....I vzhledem k tomu, že za oceánem to Suzuki zabalilo už úplně, můžeme s klidným svědomím napsat, že turbochrochták zde chybí ze všeho nejvíce a 2.4 atmosféra je pro Evropu dost nevhodná motorizace. Kombi by zkazilo charakter? Charakter totálního průšvihu, nad kterým pláče i samotné Suzuki?
Proč se nekupuje? Protože prakticky 100% aut této třídy se kupuje jako služební do firem kde je jasně dané - bude to diesel, bude to koncern, obchoďák octavku, manager Superb/Passat. Firma má 18 % slevy, pěkně to vypadá v tabulce, i když ve výsledku je konkurence třeba pořád výhodnější. Jenže nekup to když máme takovou slevu.
Navíc velká část managerů, když už dostaně nějakou volnost výběru, tak se té svobody stejně zalekne a stádovitě nadále vybírá to co mají ostatní - tj. koncern v deiselu, a pokudmožn kombi. Sedana v životě neměl, ale budí se v noci hrůzou co když bude za čtyři roky potřebovat převézt ledničku, takže radši se bude zúčastňovat tradičního závodu mistrovství světa v převážení vzduchu.
Nechápem tie palce dolu, _Teddy_, myslím že si to vystihol dokonale. Niekedy až čumím, jak tu niektorí velebia množstvo motorov a prvkov výbavy áut koncernu VW a berú to za hlavný argument, prečo sa autá z VW Group predávajú a prečo ich kupovať, a zrazu, keď ide o japonské auto, to už nie je dôležité, a vytýka sa absencia akéhosi charakteru auta... Tomuto autu k úspechu chýba jedine možnosť výberu. Podľa vkusu, preferencií aj peňaženky. :yes:
Berte to len ako jednu z možností. Pre mňa je problémom tohto auta dizajn a ku študovaniu výbavy som sa ani neprepracoval. Väčšiou je chválený, ale mne sa nezdá primeraný konkurentom ako passat a mondeo. Kizasi je také nafúknuté, bacuľaté, trošku deformované (svetlá a výfuky), vyslovene som si raz to auto na chodníku obzeral a furt mi na ňom niečo nesedelo, dokonca na mňa nepôsobilo dojmom strednej triedy, chýba mu štíhlosť, elegancia. V tom je podľa mňa kľúč úspechu pasata a mondea, že sú to elegantné biznis limuzíny a to kiza nie je.
no okej, len keď sa hovorí, že ho us a eu prehliadajú, tak som si povedal, že so svojím osobným pocitom výjdem na verejnosť. Mne z toho aj tak vychádza viac bruchatosť ako športovosť. Oni aj novú SX4 dizajnovo trochu zmrvili (tiež sa tam hovorí, aké je to dobré auto, ale...). Okrem toho v eu v strednej triede nastaviť dizajn na športovosť s výraznými líniami znamená odsúdiť sa na malé predaje.
V USA skončila celá značka Suzuki, pokud je Vám známo, takže tam už se vozy této značky neprodávají. Celkem logicky asi málokdo bude koupovat vozy značky, o které se ví, že bude zrušený její prodej...
Áno, myslím, že to písali aj tu, na základe toho závery nerobím a ani netvrdím, že problémom je určite dizajn, ale že môže byť, lebo napr. u mňa je. Všetci hovoria o kombíkoch, dízloch, výbave, cene a preto som pridal aj svoj postreh, že nie všetci žerú Kiza diza. Ale pravdepodobne je tých malých nedostatkov toľko, že dajú spolu na veľký problém
Ano, když jsem tohle auto viděl poprvé naživo, iluze se mi rozplynula. Je takové malé a ten charakter se tam nějak těžko hledá. Nepůsobí to auto zrovna dojmem střední třídy.
Tenhle článek o ničem jen rozdmíchá emoce, ale prodeje Kizashi určitě nezvedne ;-) .
ten test by som nebral ako bernú mincu..to auto je fakt dost vydarene, len sa v suzuki netrafili do vkusu europanov..ale ako jazdenka moze mat zaujimave ceny
predaje v eu mohli byt mozno 3 az 5 krat lepsie ako su teraz.... a kludne by som si vedel predstavit aj kombik kizashi ---- k tomu stvorkolka diesel .... hm skoda .....
je to zaujimave.... mnoho aut ma kombiky v tejto triede ale chyba im stvorkolka.... suzuki kizashi pohon 4x4 ma ale zase nema kombik a ani diesel... velka skoda.... potencial 4kolkoveho suzuki v tejto triede tak ostal uplne ale uplne nevyuzity ;-\ ... hmm no jo
Většímu rozšíření v Evropě brání hlavně turbodiesel. Jedinou výbavu by kdekdo oželel, když je v podstatě kompletní za přiměřenou cenu. Ale holt nevýhody nafty si nechá ve střední třídě už málokdo vymluvit. Design je každého individuální pohled, mně osobně se líbí.
Jezdil jsem jak v manuálu s předním náhonem, tak 4x4 CVT a z tohoto pohledu v rámci srovnání s benzínovou atmosférou nemá auto zásadní problém. Naopak, jízdními vlastnostmi vyčnívá hodně vysoko. CVT mi kupodivu v podstatě nevadilo (vzhledem k tomu, že hluk od motoru do kabiny pronikal minimálně), ale manuál s předním náhonem byl samozřejmě lepší. Motor nemá onen turbokopanec, který spousta lidí preferuje, ale za ten lineární tah a příjemný projev ho není třeba zavrhnout, navíc na křižovatce se budete dívat, jestli nemá startstop jak je příjemně tichý. A spotřeba v zimě na sněhu, zkoušeno celý den různými lidmi, samozřejmě zkoušení toho co to umí nebo neumí stejně nepřekročila 9,8l (4x4 CVT) a to je hodně slušný výsledek.
Hlavný problém vidím v tom, že to auto málokto pozná, veľa ľudí ani netuší že Suzuki robí takýto model. Ďalším faktorom mimo firemnej klientely bude aj cena povinného ručenia, ktorá bude vzhľadom k objemu vyššia (teda aspoň v SR). Nehovoriac o mediálnej a krčmovej masírke o spotrebe dnešných dieslov. Marketing u Suzuki urobil niekde zásadnú chybu. Ale inak, konečne niekto kto sa v tom aj previezol, lebo väčšina diskutérov robí závery z obrázku. Za to ti dávam :yes:
Dynamicke bixenony, plne integrovana navigace, adaptivni tempomat, side assist, lane assist, absence parkovacich kamer, zpetna zrcatka bez automticke clony,keyless...
musím Ťa opraviť, keyless Suzuki už dlhé roky dodáva ako súčasť najvyššej výbavy aj v modeloch Swift a SX4. A musíš uznať že auto s keyless za nejakých 10 000€ Ti neponúkne každý ;-)
Ta konkurence je i třeba z Koreje a taky museli s cenou dolů, jinka by neprodali ani kus.
A taky je tu Mondeo, které není z VAG, přesto se prodává podstatně lépe - zkrátka Suzuki, které až doteď platilo za levné, malé auto, těžko trhne prodeji ve střední, ať je už jeho nabídka jakkoliv atraktivní.
Co to je "Hodili dobry marketing"?
To jako zajdou do Tesca, koupi tam krabici dobreho marketingu a hodi ji na kazde auto zvlast, nebo na vsechna dohromady, nebo..?
Znovu pisu - to auto dojelo na image Suzuki v nasich krajich a image se buduje sakra tezko a dlouho...
Suhlasim ale aj image sa da dobrou reklamou zatienit. Tesco je tiez na prd, a ludia tam aj tak chodia, lebo maju reklamu.
Edit: Keby to u nas malo aspon taku reklamu jak napr. Fabia tak verim tomu ze tych aut by sa predalo daleko viac. Ako som pisal, je otazne ci by par predanych kusov navyse zaplatilo ten marketing.
Zákazník střední třídy očekává možnosti výběru, hustou servisní síť, rychle dostupné náhradní díly a určitou prestiž. A to prostě SUZUKI nemůže nabídnout. Stejně jako neměl Phaeton co dělat mezi A8, S-Class a BMW 7 tak nemá Kizashi co dělat vedle Passatu, Mondea a Superbu...
Sympaticke auto so sympatickym motorom, ale v tejto triede sa nenosi vela veci:
[odkaz]
Dokoncim, ze auto malo za 100 tkm 2x odtah - prazdna nadrz (zly ukazovatel paliva) a rozpadnuta prevodovka. Hluk od kolies, ci uplne domrvena navigacia s radiom len dokoncila nie prave podareny test. Vstup na trh ala Daewoo Nexia sa tu neprepecie. A ponukat len sedan v EU je sice take mile, ale po zbeznej analyze trhu, minimalne divne.
Nuz pani od Suzuki, vela investovane neznamena dobre investovane. Skoda ten nedotiahnutosti. Mohol to byt zaujimvay pocin vedla Accorda 2,4 Vtec (ale ten to tiez asi zabali). :-(
Kizashi -ošklivý to není , problém s kvalitou u suzuki větších modelů /ne swift/ v poslední době je na mé GV2.4 toho bylo .... , vývoj původně myslel u kizachi i na kombi, ale zastavilo ho stažení suzuki z us trhu včetně kanady , a to kdysi v kanadě běžela výroba vitary pod názvem metro- geo....
tak ono by se to prodávalo - např benzin1.8 cca/aspoň/ 100kW předokolka , benzin 2.0 120kW předokolka +,4X4,+ automat ,2.0Tdi 110kW předokolka....ve 2.4 to koupí povinně jen suzuki dealer ,jako předváděčku - a to jsou ty prodané vozy a pak to odprodají za 60%původní ceny aby se toho zbavili ...Ve 4x4 benzinu jsou zavedené a výrazně kvalitnější vozy subaru .....
Suzuki 2.4 motor z Grand Vitary, se zvýšeným výkonem na 131kW v Kizashi ? žere ve vitaře průměrně přes 12l/100km 12,3 dlouhodobý průměr palubního poč.., totiž ne každý jezdí polabskou nížinou -tedy pohodově za 9,5l, a ať mi někdo vykládá , že 2.4 motor při 3000ot žere pod 10l, ve 4000 už okolo 12,5l , ten motor je pružnej , jede odspoda ,1500ot po zajetí si nechá líbit,jde slušně za plynem , ale dle objemu prostě žere i trávu z pangejtu, měl jsem tu čest s gv 5let a šlo to z domu, o nekvalitě a zklamání ze suzuki není třeba dál pokračovat...kdo tahá obytn.přívěs, nebo jiný= 1 koně chtěl by klidně 2.4 ale 4x4 a určitě ne v CVT ....vůz byl mířen na us trh, tím ,že se stáhli údajně nepočítají ani s následníkem, takže cimrmanovská slepá ulička...
Tak spotreba kolem 12l u vitary je dobra. Je to tezsi auto se stalou ctyrkolkou. To auto neni primatne urceny na dalnice a kolem 90 km.h to zere prijatelny litry. To ze jsi si nezjistil pred koupi fakta je vec jina. Co se tyce kvality tak ta je taky ok. Menime akorat oleje. To ze se kizashi pri testu porouchalo se stat muze a rozhodne bych z toho nevidel jasny zaver. Navic to so se rozbilo zacala automobilka hned resit, zmenila dodavatele, a svolala vozy k vymene vadnych kusu. Auta to jsou fajn a jako dalsi bude rozhodne opet Suzuki.
u GV se nemění jen olej , ale vrzající přední sedadla, zvlněné brzd kotouče, předřený hadičky servořízení,teplotní čidla automat klimatizace,vrzající řízení atd...
proto se prodávaj tak masově
fakt jap. kvalita po 3 letech provozu na silnici u pseudo terénního vozu SUV předřený hadice serva , v palubce drnčelo úplně všechno ...
suzuki šlo kvalitou hodně dolu, zajímavé, swift je vcelku ok...
Dobrej clanek, je skoda ze se neprodava. Auto je to vyborny, sam jsem s nim jezdil. Bohuzel evropa šetri a vsichni chtej naftu s intergalaktickym kufrem aby v nem vozili po vetsinu casu vzduch. Hold mentalita v evrope je jiná. :-(
Evropa se naopak chova racionalne, kdyz pred o neco malo levnejsim vozem s vice jak 10 let starou technikou dava prednost modernejsim, byt drazsim evropskym modelum, u nichz nasledny provoz vyjde na podstatne mensi penize.
Tyhle veci prvni majitel neresi. Relevantni je pro nej naopak to, ze servisni intervaly jsou u evropskych aut delsi a ze evropske auto proda snadneji a za o desitky procent vyssi cenu. :-)
Relevantní je pro něj naopak to, že dlouhými servisními intervaly ušetří v součtu pár tisíc a zničí auto.
Za prasárnu jménem Long-life by se naopak měli evropani stydět.
Jde o to aby mu to s tim longlife rezimem vydrzelo jezdit alespoň po dobu co ho má. Mame na jednom aute predepsano 40, nebo 45 tisic km na olej, to je hrozný, zkratili jsme to na 25 ale furt mi to prijde dost. Ty intervaly nejsou vyhodou pro majitele. To ze je suzuki v tomhle smeru strizliva je dobře. Dukaz nefungujiciho dlouheho intervalu je renault, ktery daval 30k km a pak se to sypalo, nasli by se urcite i jiny. Menim po 10k km a olej má dost.
jistě. A druhý majitel pak dostane v bazáru hromádku šrotu... Pro výrobce ideál, tak se v bazáru spálí a příště už půjde též pro nové.
To je tak, když se stále zkracuje ekonomická životnost automobilu a dělá se jen jako obrátkové zboží pro uměle živený konzum. O tom, jak se takto plýtvá zdroji a o tom, v jakém stavu budou dnešní nové vozy za 10 let jako ojetiny, raději ani nezmiňovat ;-\
V dnesni dobe je to spotrebak a automobilky nemaj zajem aby ty auta vydrzela. Proto mymu autu dopravam to co potrebuje aby mi vydrzelo. Uz jsem menil i olej v prevodovce. Maj napsano dozivotni napln. Co to je na aute dozivotni, to proste nejde. Pry je idealni menit v ty prevodovce po 40k km.
co je na ní zastaralého, na dobu kdy vyšla šla normálně s dobou. Dokonalý pohon všech kol který je srovnatelný nebo dokonce lepší než haldex, nebo motor, který je objemem poctivý a není hnaný turbem. Ten bude nesmrtelnej. Tyto věci určitě zastaralé nejsou. Jízdní vlastnosti a podvozek je top. Design, kterému se ani octavia, která zrovna vyšla nevyrovná? Beru že design je subjektivní, ale to ostatní nepopřeš. Něco si o tom autě zjisti a nebo si sním dokonce sjed a uvidíš, třeba by jsi mluvil jinak. Jediný co je škoda je to, že nemá 4x4 s manuálem, jinak nic.
Dnes by vozy velikosti Kizashi měly slušný interiér, kvalitní motory TDI, převodovky DSG, verzi kombi, Haldex a netahaly by břicho po zemi... A prodávalo by se to jako housky na krámě..
Kizashi je výjimečný model, srovnání s Passatem, Mondeem atp. je pro něj v jistém měřítku urážkou. Jestli si totiž Kizashi zaslouží za něco vynést do nebes, je to ta dotaženost modelu, cit pro jemnost detailů a zpracování. Kvalita požitých materiálů je opravdu výsostná až prémiová, ne-li přímo prémiová.
Jistě, pokud si u prémie připlatíte za alcantaru, kožený strop a čalounění palubky nebo dřevěné dekory atp., tak celkový dojem je samozřejmě s Kizashi neporovnatelný. Jenže v rámci "plastové" ligy je Kizaschi jednoduše TOP :-!
Proč jich zrovna u nás jezdí tak poskrovnu, je nad slunce jasné. Vozy této třídy sotva kdy koupí fyzická nepodnikající osoba a pokud už se někdo přecijen najde, obykle sáhne po dieselu, nejlépe ještě kombi.
Tohle Kizashi je prostě zcela přesně cílený model pro velmi úzkou skupinu lidí, na čísla prodejů Passatů, Mondeí a dalších nemyslí ani v růžových snech. Jak to Kizashi umí v globálním měřítku, naštěstí čísla z ČR prakticky neovlivní.
Kizashi na českých značkách je však hodno obdivu a uznání, majitel to totiž v hlavě bude mít velmi pravděpodobně dost jasně poskládáno.
Většinový Čech však zvolí Octavii v dýzlu, tak to zkrátka je.
niektorym autam eu trh moc nepraje ale to neznamena ze su to zle auta ( pripadne su uspesne na inych trhoch mimo eu ) ... ano suhlasim..... kizashi je iste kvalitne auto.......samozrejme v pripade predajov v eu svoju rolu zohrava zazemie znacky, imidz, motorova ponuka a tak dalej.... ale aj vdaka takymto autam je svet pestrejsi ..... a hlavne kazdy si moze vybrat to svoje auto....
PS: zaujimava dvojica... v eu malo vidana [odkaz] a pritom velmi posobiva ;-)
obe auta su podobne na pomery europy... su tu malo vidane a dost exoticke... samozrejme optima ma uspech hlavne v usa ;-) .. o kvalitach oboch aut niet pochyb.. su to krasne masiny
treba aj takuto exotiku... svet je hned krajsi :-) ... vacsinou postaci dat pekne kolesa a farbu [odkaz]
[odkaz]
tak ono stačí alespoň ten vůz vyzkoušet nebo přinejmenším vidět. A teprv pak tu něco psát ;-)
Novou M6 jsem neviděl, ale jinak je pro mě Kizashi TOP co se materiálů, zpracování týká. V podstatě stejný pocit jsem měl snad jen ve Volvu, to ale přidává svěží švédský design a přirozeně méně plastu a více přírodních materiálů.
Mondeo? Plastová "cetka". Passat? Prostě koncernový standard. Superb? Dobře udělaná spotřebka. ... Ne, Kizashi má prostě to, co konkurence postrádá :-!
Tak koukám na ten interiér a řekl bych že tam méně plastu asi nebude ;-) .
Než jsem koupil nové auto, v hledáčku byl chvilku právě i Kizashi. Pak jsem ho poprvé viděl, zjistil jak je to malé auto a vzhled mě taky moc neoslovil.
Ford je jen spotřebka, o tom žádná. Nehraje si zatím na prémii a navíc mám zajištěný kvalitní servis. Prostor, rozdíl v ceně a podmínky nákupu jsou něco, co Kizashi nenabídne.
Nebudu ale psát o Kizashi, něco o cetkách a podobné kraviny ;-) .
A ten, co si Kizashi nekoupí, ten to má v hlavě poskládáno nejasně? Nebo je to vysloveně trouba, když si koupí ockávku a ne Kizashi? Takhle se na to koukat nedá.
Jinak auto jsem měl tu čest řídit (v manuálu), dojmy už nedovedu přesně popsat (je to tak 2 roky zpět), ale vím, že se mi hodně líbilo, motor měl odpovídající zátah, sytý zvuk a chovalo se opravdu agilně :yes:
ne ten co si nekoupí kizashi to má poskládaný v hlavě jinak, převážně ekonomicky jinak. Spíš by se dalo říct že ten kdo si Kizashi koupí je blázen , ale já to vidím tak že to je člověk co neřeší moc peníze ale spíš svůj pocit z auta , koupí si ho z nějakýho důvodu a ten důvod je uplně jinej než ten který mají ti co si kupují třeba VW ,Škoda,Ford,...
Za rovnake peniaze je mazda 6 kombi, co tiez super jazdi, ale je nepomerne krajsie, premiovejsie, vybavenejsie, modernejsie, s lepsou spotrebou a spolahlivostou...
Pripadne pre nasinca octavia RS s obrovskym kufrom...
Plusy:
- skvele jazdne vlastnosti
- vybava
- prehladny interier
- charakterny a spolahlivy motor s moznostou lacnej prerabky na LPG
Minusy:
- Nevyzera na auto za 26000 EUR. Skor mi to primomina staru lacnu SX4 sedan. Videl som nazivo, posobi tak mensie, baculatejsie. Z dialky zaujme, po priblizeni sa zovsednie.
- Interier opat nevyzera na 26000 EUR. Skor ako kopia swiftu za 9000 EUR. Velka chyba.
- CVT-cko je jasna nevyhoda, manualne radenie tiez nie je podla testu dokonale
- ziaden diesel, kombi, asistencne systemy...
- nespolahlivost, je to prvy pokus v danej striede a ma detske choroby...
- zostatkova cena bude strasne nizka...
Keby stalo pod 20 000 EUR a bolo spolahlivejsie, ok, beriem, ale za tuto cenu? Preco je tak drahe? Inak ak je toto kisashi stredna trieda, tak potom octavia je vyssia stredna, mazda 6 tiez...
ja mam taky tusak ze kizashi proste nevystihlo dobu a ten nabeh konkurencie kam vsetci smeruju... mne proste kizashi pride ako auto z r 2005.... proste posobi ma mna starsie... ci uz maska alebo ten bocny profil a aj celkovy zjav ... tam to pekne vidiet .... aj razvor 2,7 metra je dnes uz na chvoste v tejto triede... v r 2005 by kizashi bola iste pecka ale dnes uz asi nie.... ja si nemozem pomoct ale citim tam vek... ci uz interier aj exterier...aj razvor... posobi na mna ako 10 rocne auto v strednej triede.... ako auto robene za stareho receptu podla starych osvedcenych pravidiel ... ale dnesne auta su uz inde... a kizashi uz od nova zrejme nezachytilo tento nastup a smer .... obrazne povedane ... moj nazor
plne suhlasim, ked clovek sadne dozadu do octavie a potom si pozrie kufor, nemoze byt o kisashi a strednej triede rec - v dnesnych casoch je to nizsia stredna a tomu by mala odpovedat aj cena - rozhodne pod 20 000 EUR, aby to bolo predajne, kludne bez koze a awd. Toto sa na nejaku strednu a prepych nemoze v dnesnej dobe ani hrat, tak desat rokov dozadu, ako vravis...
Nechapem, co na tom kisashi moze stat 26000 EUR a viac, vydavky na reklamu nulove, asistencne bezp. systemy ziadne, motor z ineho modelu
nespolahlive ... a kolko ste tych kizashi zodrali ked si totot dovolite tvrdit? je to zaujimave ak vw dostane legendarnu 6 ci co to dostal nikomu to nevadi rovnako ako tu pri recenziach pozeram tie tsi vacsinou uz po prvej servisnej sa vyskytuju problemy hlavne ze ryzu nechcu taliani a francuzi sa sypu no fajn potom ak v neakom teste obstoji ine ako nemecke auto napr grand scenic stale je to pre vas francuzska sra*cka teraz uz aj suzuki... v cz a sk je banda obmedzenych... doplnte si sami
Suzuki si neošklivím, máme novou vitaru ale tahle recenze je trošku úlet. Kizashi je jak zvenku tak zevnitř malé. V kufru skutečně jak někdo vtipně poznamenal nepřevezete ledničku, ale problém je že ani kočárek nebo sekačku, prostě nic. Charakternost 2.4i je daná tím že do 4000ot vůbec nejede a teprve u 6000 má deklarovaný max výkon. Pochybuju že se s ním někdo dostane pod 10l při nějaké normální jízdě. CVT navíc zabíjí už tak nízkou dynamiku. Uvnitř taky nic moc, tvrdé plasty a neodvětrávaná kůže taky neni nic o čem bychom dneska psali domu. Jako výhoda tak zůstává akorát vyspělý pohon 4x4.
pod 4000 to nejde no mna jebne ... hmotnost+ pohon 4x4+aerodynamika.... tieto faktory (este nieco by sa naslo mozno) alebo ako to nazvat musi ta atmo2.4 prekonat co sa prejavi na spotrebe a dynamike (podla mna v pripade gv minimalne ) a zo vsetkeho je najhorsie ked majitel auta je ... dajme si doplnanie do textu ako na zds
Hmotnost je o.k., brzdit to moze CVT a euronormy - aj stara V6 2.4 121kW bez priskrtenia euronormami je z dnesneho pohladu do 3000 lenoch. Ze ta V6 taha do 6500 akosi dnesni turbovodici nevedia docenit...
no to je hroznee 8-s akoze ak mi niekto povie ze ma radsej fukany benzin ok to beriem kazdemu sa paci nieco ine ale treba chapat ze kazdy motor ma svoje charakteristicke vlastnosti vyplyvajuce s konstrukcie ...
Kizashi může být nabité výbavou za super cenu, ale pokud se nabízí v Evropě pouze jako sedan a ještě navíc malý a nehezký, tak nemůže uspět. Konkurence je obrovská a Kizashi by s tímto modelem uspělo, pokud by ho nabídli o 10 let dříve včetně minimálně kombi verze...
měl jsem 2 nové současně koupené (firemní) VW Passat 2,0 TDI r.v. 2007. ve cca 120 000,- km oba šílené závady - pal. čerpadlo, chladič oleje, vstřiky, el. ruční brzda, vysvícené xenony atd. (viz www.vw-club.cz, tam brečí nad kvalitou Passatů) Takže útěk od nafty, a na radu řady servisáků zpět ke kořenům. Atmosférický velkoobjem benzín. Nové Kizashi manuál předokolka. Najeto 28000, naprostá spokojenost, prům. spotřeba 8,8 - počítáno z knihy jízd, Passat 7,7 l/100, Max výbava v ceně, kterou jinde tvrdě platím. VW Pas. v tomhle by vyšel na cca 950 000,-. Poloviční pojistka: 14700,-/rok havarijka+povinné, a hodina v servisu: VW 1250,-, Suzuki 660,-. A nemá se na motoru co podělat, rozvod řetěz. Není okoukané, jezdí velmi slušně Já jsem spokojený. Vada je, že se na něj čeká cca 6 měsíců - já koupil předváděčku - sleva za 650 km nájezd 150 000,- + zimní gumy k autu. Výměna oleje 15000 km, ale longlive servis je stejně podvod - viz testy olejů....Vady (lze li to tak pojmenovat): citlivé řízení, citlivé na podélné koleje - dáno rozměrem pneu, výstražné pípaní při otevřených dveří, panty zasahují do kufru, display hrubý - nic moc grafika, není v češtině, denní svícení xenonem nebo mlhovkami, nemá přisvícení do zatáček., nemá ve stropu kufru háček na pověšení tašky.. dokoupil jsem dojezdovou galusku (lepení nevěřím) za 8000,-, Výbava je super, včetně výkonného audia s basákem před zadním sklem.
Né,že by mě tvoje pohádka nerozesmála,ale napíšu ti jak funguje TDI.Měl jsem služební Oktávku kombi 2,0 TDI 81kw koupenou v listopadu 2012.V září 2013 s ní jel jeden můj kolega a sestřelil na dálnici prase takže totálka.Za těch 9.měsíců měla najeto 185 tis.km.Neměla jedinou závadu.Servis po 30 tis.km.V 90 tis.byl servis vynechán,nebyl čas,takže na jednu výměnu oleje najela cca 65 tis km.Pak zase po 30.tis. a furt jezdila bez nejmenších potíží (to k tomu long life oleji).Teď máme Superba 2,0TDI 103kw.Zakoupen 15.11.2013 v Auto Trio.Teď je na něm cca 150 tis km a jenom jezdí.Servis samozřejmě po 30 tis.km.Soukromě mam Golfa VI 1,6TDI 2012 od Klokočky,teď mam najeto 40 tis.a taky žádná závada.Divný co.Kdybys chtěl,tak napiš,já tě v těch autech s těma km svezu,abys věděl,že to co píšeš není reálný.Já nejsem žádnej cvok,abych si myslel,že TDI je nějaký vrchol spolehlivosti.5ale na tohle už nešlo nezareagovat.A ty xenony,na tom Superbu jsou ,ale né po 150 tis km vysvícený.Buď soudnej.
nebudu se hádat, ale já o voze a ty o koze - mluvím o Passatu, 2,0 TDI 103 kW PD, obecně sračkový motor, vstřiky měnily na svolávačce u obou, naštěstí zdarma.... na webu clubu si najdi diskuzní vlákno k závadám tohodle typu Pašíka.... a když budeš chtít můžu ti poslat servisní historii obou - z počítače AutaJarova, včetně cen - to zasraný palivový čerpadlo mě stálo 13 000, odtah platil výrobce - záruka mobility, prasklej olejovej chladič 16 000, a to mě stražili prasklou hlavou za údajně cca 80 000. Takže mícháš různý motory a různý auta. Manželka má 1,4 Golfa - 180 000 km a taky bez problémů - akorát už žere víc olej. Jenže Ty passaty se prostě sraly a oba stejně.
mireles, mozes mi dat popis trasy, kedze denne ti vychadza skoro 1000 km ?! (pracovne dni) To znamena aj po DE dialnici ca 8-10 hodin v aute ?
Cize inak povedane zmyslom vyuzivania auta je len jazda samotna ? Kde robis ?
A rovno sa spytam ak dlhorocny majitel Audin, co beries ako zavadu, pretoze skoro vsetko je hadam uz spotrebak. Tak cca od cias vahy vzduchu, ze ....
No vychází to denně kolem 650km.Dělám u Luboš Kaiser Coach Company Praha a Superb slouží ke střídání řidičů na autobusech.Firma vlastní 20 busů,které jezdí po Evropě.No a když už je nějaký řidič tvz.vyjetý podle AETRu tak se jede střídat.Nejčastěji do Frankfurtu,Mnichova,Zurichu,Občas Dijon
,Paříž,Milán,Florencie.20.busů a cca 30 řidičů,takže občas jedno auto nestačí tak se bere šéfikova Oct.A to se hodně střídá i letecky Řím,Amsterdam,Paříž tam jsou levné letenky.Zbytek musí odjet Superb. :-)
Takze ak dodrzujes prestavky, tak defacto zijes v aute ? Alebo toho Superba soferuje ten, co sadne za volant busu ?
Tak ci onak nie je to na tvoje triko a uplny prehlad asi nemas (ani rozpis servisneho planu nepoznas).
Ked uz to beriem tvrdo matematicky, tak je to taka ista pravdepodobnostna "pohadka" ako od gatavakano. A to teda skor verim jemu, ako byvaly majitel TDI.
Ber to jak chceš.Jinak TDI soukromě mam už třetí a neměnil bych.Nikdo tě v tom jezdit nenutí,klidně si kup Kizashi a jezdi od benzínky k benzínce. :-):-):-)
Rozvod řetěz = nemá se co podělat >:D
Passat ve 120tkm závady, Suzuki ve 28tkm nic = Suzuki je držák a Passat křáp >:D
Max výbava v ceně ano, ale max výbava dle Suzuki, ostatní mají v maxu daleko víc.
Každopádně ale gratuluju k vlastnictví, tohle auto je na našich cestách vzácnější, než Ferrari :-)
když začala TOYOTA prodávat kupátko GT86, tak to všichni kritizovali a hledali mouchy, a vloni auto roku vyhrálo ve své kategorii SUBARU BRZ..... a přitom jsou to naprosto totožná auta se stejným motorem od Subaru....
Za to, že se Suzuki s Kizashi odvážilo do pro něj takto neprobádaných vod, dávám :yes: za odvahu. Ale buď totálně selhal jeho marketing, nebo to auto nebylo urečené primárně pro Evropu. Tipuju spíš tu druhou možnost. Proto Kizashi naprosto míjí vkus a potřeby evropských zákazníků střední třídy. Je vidět, že autor článku tomuto autu fandí, ale celý článek je vlastně jen dlouhou obhajobou jeho nedostatků (bráno evropskýma očima). Když si to shrneme, tak je Kizaschi pro Evropany 1) v interiéru příliš stísněné, 2) s podprůměrným zavazadelníkem 3) s designem, který většinu Evropanů nenadchne 4) s naprosto nežádanými motorizacemi, diesely naopak chybí, 5) s nemožností si nakonfigurovat výbavu (to je ale problém všech japonských značek 6) Zoufale chybí verze kombi 7) Propad ceny ojetého vozu bude strašidelný 8) pro nikterak levný sedan střední třídy má značka Suzuki nevyhovující image. Jak už jsem řekl, Suzuki je mi sympatická značka, ale s výše uvedenými charakteristikami bylo Kizashi v Evropě předem odsouzeno k neúspěchu - bohužel! :-(
ad 7) A také najdete propad ceny Kizashi - 2,5 roku staré auto s 50tkm ve čtyřkolce (dnešní nová cena 760tKč) - v nabídce za 299 .... což je brutální propad o 61%.
jsem nikdy nejel a ani nevím, co si mám o takových autech myslet. Mě připadá, jako by se na jeho designu podílela škoda-auto, protože je stejně škaredé a bez nápadu jako škodivky. Prostě Suzuki stejně jako Škoda vyrábí "stará auta", protože se bojí riskovat použít novou technologii a bojí se těžkostí a nákladů na design jiný, než podle pravítka. Největší odvahu asi poslední dobou nasbírala při promáčknutí zadního čela, ale také podle pravítka.
To bude asi tím, že dřívější článek píše o testu (realitě), zatímco dnešní slinty jsou (asi skrytě, nicméně na soukromém kontě pana redaktora určitě viditelně) zaplaceny... :-|
Proč sem pleteš nějaký "VAG"? Suzuki jednoduše od počátku evropské prodeje Kizashi nezajímaly, nechtěli jej sem ani dovážet, tomu odpovídá výsledná nabídka a tomu odpovídají konečné prodeje. Problém je, že jaksi nejen ty evropské, ale i globální, takže jakékoli naděje na rozšíření palety motorizací a karoserií samotné Suzuki již dávno pohřbilo a svou černou ovci nabídky již nechává jen pomalu dožít.
A to mě osobně všechny tři koncepty Kizashi opravdu velmi zaujaly a i produkční verze mi připadá zajímavá.
- Od Suzuki u nás nikdo nečeká auto střední třídy, a navíc je to Japonec.
- Je jenom v benzínu, a to bez turba.
- Je jenom v sedanu, a ještě s malým nakládacím otvorem a vysokou hranou.
- Má variátor, což je podezřelé.
- Nemá "cenu již od" nastavenou řekněme tak na 500 000.
Čili sumárně si ho koupí pár zámožnějších fandů, čímž to hasne.
zejména jako ojetina neb 3-4 roky starý auto v týhle výbavě za 300-400 tis je dobrej kup. Navíc velkým plusem motor, 2,4 atmosféra je klasika. Dobrý výkon, slušná spotřeba, žádný turob, ideál.
Vše akorát kazí ta CVT převodovka no, škoda že tam není 6st. HDM automat či dvojspojka.
Ale za tu cenu se to dá přežít, bonusem je navíc fakt, že je to AWD.
Kizashi je stare auto. Prislo na trh kedy, pred 4 rokmi?
Uz ked prislo na trh, vyvolavalo zmiesane dojmy. Niektori ho chvalili, ale vsetci mu predpovedali komercny neuspech. Uz vtedy -- pred tymi 4 rokmi -- kritizovali zastaraly interier, zastaraly automat, nezmyselnu jedinu motorizaciu resp. vybavu, atd. Porovnavali ho s dvojkovou Octaviou atd.
V sucasnosti, po tych 3-4 rokoch, je Kizashi totalne out -- sami si odpovedzte na otazku, ci by ste dali za cca 600.000 CZK prednost Kizashi pred skvelou Mazdou 3, Seatom Leon, trojkovou (!) Oktavkou, Focusom, Golfom, Peugeotom 308, atd.? Ked navyse Kizashi je ako ojetina totalne nepredajne, takze po kupe 100% strata hodnoty.
V tejto realite, v tomto kontexte, vyda AUTO.CZ test s titulkom "Kizashi -- proc ho jeste nemate?" WTFF???
osobně považuju kizashi za velice povedené auto, ale bohužel ekonomická krize a zaslepenost diesly v Evropě..a omezená nabídka motorů mu zlomila vaz..popravdě nechápu remcání nad velikostí auta- každý nepotřebuje stěhovák a je v něm více místa než ve srovnatelném BMW 3 nimulé generace a nemluvě o Mercedesu C...Cena přestřelená není..nebo mi řekněte, kdo vám dá srovnatelně vybavené auto za tuhle cenu..a argument spotřeby je relevantní jen částečně - jestli koupím srovnatelného např Passata, Superba s úspornějším Dieselem o cca 200tis dráž, tak nevím nevím, kolika lidem se ta nafta opravdu vyplatí...komentovat design nemá cenu...podle mého oka to je nádherné auto a současný passat a faceliftovaný seperb hnus...ale tohle nikomu nevnucuju. Současný problém je opravdu pokles ceny a velice těžký následovný prodej...bohužel
Nesrovnávej to pořád s Passatem, nebo Superbem. V článku z odkazu si hlavně prohlédni tabuku "vnitřní rozměry". Je smutné, že v Octavii je některých ohledech uvnitř víc místa a má delší a vyšší sedačky.
To všechno je na střední třídu ale hodně málo, o tom je řeč. Ne že mají lidé potřebu kupovat stěhováky >:D
no to je trochu vlastní gol- nemyslíš ? V testu jasně píší, že krom místu nad hlavou zadních cestujících kde je na tom Octavia lépe, je na tom po všech stránkách lépe Kizashi- a slovy redaktora -"Stručně shrnuto – není pochyb o tom, že Kizashi si zaslouží být řazeno o třídu výš. "Z osobní zkušenosti jen dodám, že měřím 179cm a za stejně velkého řidiče jsem si sedl naprosto bez problémů a tím, že Octávii považuju za velice nepohodlné auto-hlavně v druhé řadě, tak konfort tam je neporovnatelný a ty tabulkové rozměra sedadel nic neřeší...ale každý vnímá pohodlí jinak
další expert z MHD: kategorie sedan
rozměry: délka šířka rozvor
Kizashi 4650 mm 1820 mm 2700 mm
Avensis 4700 mm 1810 mm 2700 mm
Passat 4769 mm 1820 mm 2712 mm
proti Passatu a Avensisu teda opravdu trpaslik, ty jsi fakt poznal na délku auta rozdíl - 5 a 12 cm a u rozvoru 1,2 cm ???? Avensis je užší. Kdybych byl sprosťák nazval bych tě de.....lem, protože zase porovnáváš sedan a kombi....
Nejsem sprosťák, ale klidně tě tak nazvu a klidně si o tom s tebou budu povídat ty MHD. Už jsi to auto v reálu vůbec viděl? Opravdu mám rád takové hloupé keci...
Edit: aha, takže pán je hater - [odkaz] Tak potom asi "hate-list"
"proti Passatu bomba...." a dál už fakt nemusím - [odkaz]
ty pako, Passata (2 souběžně) jsem měl 7 let a Kizashi mám 1,5 roku, takže opravdu vím o čem mluví.. Najdeš mě i na www.VW-club.cz a tady máš diskuzi "spokojených" vlastníků Passatů k závadám : [odkaz] tak si tam přečti, proč mě Passat tolik sra...l. oproti první Octavii I - 1,9 TDI, která byla naprosto super,
Tak vynechme, že jsi měl smůlu na Passaty. Tvé příspěvky tady jsem samozřejmě četl a pochopil jsem, že máš Kizashi asi v pronájmu od zaměstnavatele.
To, že za ním stál při focení včera právě Avensis a navíc kombi, to já neovlivním. Rozhodně netvrdím, že je Avensis velké auto. Jen říkám, že prakticky stejně velké auto vedle Kizashi vypadá větší, i když to tak třeba není. Možná jsem to nenapsal úplně dobře. Jde mi o to, že to auto je skutečně na střední třídu dnes docela malé a hlavně v reálu vypadá ještě menší, než vlastně vůbec je.... i v bílé barvě.
Proti tomu autu nic nemám, jen říkám co vidím a jak to auto na mě působí.
to auto, přestože má skoro shodné rozměry s Passatem (- 10 cm na převisech, protože rozvor má stejný) působí opticky menší, to je pravda. Nemám ho v pronájmu od zaměstnavatele, ale platil jsem ho sám - mám ho ve své firmě, proto jsem opravdu hodně kalkuloval varianty aut nafta - benzin, turbo, atmosféra, značky, pojistka, hodina práce v servisu, výbava, nájezd km/rok, délka záruky atd. A tohle Kizashi se mi naskytlo jako předváděčka, najeto 620 km, za 520 000,- vč. DPH + nové zimní gumy a Passata jsem tam nechal na protiúčet. To skoro nešlo nekoupit. Do toho 7 let + 120 000 km starého VW bych musel nainvestoval cca 60 - 80 000 CZK (letní + zimní gumy, xenony, výměna rozvodů,vodního čerpadla, doporučují i výměnu olej. čerpadla,řídící jednotka ruční brzdy, kotouče, destičky a buhví co ještě). Takže k Pasatu jsem doplatil cca 250 000,- (po odpočtu DPH - jsem plátce) a odvezl jsem nový auto. Tož tak. A už končím s diskuzí na tohle téma. :-!
No, myslím že když teď ve svých příspěvcích použiješ copy a paste, login už máš, tak může vzniknout slušná recenze na moje.auto.cz, právě pro tenhle model od Suzuky. Přidej pár fotek a první recenze Kizashi je tady.
Mimochodem chápu, že jsi auto koupil, když jsi měl tak super podmínky. Za takovou cenu včetně DPH, jedna z nabídek co se asi neodmítá.
Taky ti přeju prima den a sloužit bude a když nebude tak pude >:D Teď mě čeká 30 000 km prohlídka, tak jsem zvědavej co tam najdou. Zatím se to tváří, že tomu nic není. Joooo a nechám vyměnit houkačky, originál má zvuk jako když kvičí podsvinče, to se nadá poslouchat.
já ho viděl a žádný šok jsem teda neutrpěl :-) můj první dojem byl, že je dost široké..a to srovnání s Avensisem je dost usměvné. Možná bys byl překvapený, jak vedle Kizashi působí drobně BMW 3 (E90), nebo Mercedes C..Je jané, že sportovněji zaměřené auto bude působit drobněji, než užitkověji zaměřený avensis..
- není to rohlík na krámě. To, že máte rohlík za dvě kačky a je jich všude plno, ještě neznamená, že je to kulinářský zážitek.Jasně - koupíte ho v akci, lacino, najíte se, ale je to takové.... takové nic......
Ale kdo by kupoval nějakou fajnovku - mnohem dražší, která chutná ne?
Pochopili? Tak polopatě...
Kizashi nebude trhat rekordy a jistě ani stupnice nadšení mainstreamového publika. On je totiž obecný vkus jiný. A to tak, že velmi - tedy u nás. V Evropě a vůbec - Kizashi se prostě netrefilo. Už to tu padlo mnohokrát - není to kombi. Nemá to dýzl, nemá to katalog příplatkové výbavy na pět stran a hlavně to nezačíná na "Mámo to musíme mít" 199 999,-. Ani náhodou....
Těch, kteří si pořídí auto pro zábavu je čím dál tím méně a pokud, tak sáhnou po něčem jiném(tady to zase kazí CVT-nikoliv špatná, ale v našich končinách nedůvěryhodná- síla zvyku).
Drtivá většina z nás - těm, kteří si to mohou dovolit tiše a upřímně závidím - si nekupuje auta čistě pro radost, ale jako snůšku kompromisů mezi peněženkou a společenským "statusem". Mít tu možnost - jistě by si Kizashi pořídilo více řidičů...
A ještě ad onen super dýzl kontra velkoobjemový benzín(tedy velkoobjemový na naše poměry, že?) - tak nějak nepočítám služební "dravce" , kdy je to v podstatě každému putna a drtí to na padrť, neb firma to snese. Bavme se o logice věci - vlastního ježdění za vlastní - se vším tím ohledem na náklady, problémy a potenciální problémy.... Skutečně by všichni ti pravověrní zastánci nafty hupsli za vlastní do dýzlu? Nevěřím.... Z prostého důvodu - mám kolem sebe dost lidí, kteří z nafty přešli zase na benál..... A já jsem jeden z nich - Z dieselové toyoty - kde se přibližoval problém se vstřiky, dvouhmotou etc - jsem přes super spotřebu cca 5,5 nafty - pustil do světa a jal se volit benál - a z "vážení", zda nový 1,2TSI koncernový motor s dokoupenou zárukou(bez té Vám to normální mechanik nedoporučí...) jsem skončil náhodou v atmosférické 1,8 v Signumu. A víte Vy co. Na to, jak je to auto těžké jako Milka na bublinkové dlažbě - tak jezdím za průměr - podle nohy - od 6,7-7,5 benálu - na dálnici. A to to má jen pětikvalt......................
Ale abych uklidnil rejpaly - dát mi někdo služební diesel - vezmu ho a rád - hlavně, že bych nemusel cálovat............. ;-)
jo, přesně tak.... jezdil jsem 3 auta (cca 13 let) na naftě, kromě spolehlivé první Oktávky, kde se podělala pouze váha vzduchu, byly vždy problémy. U druhé 1,9 TDI PD mi odešlo 3 měsíce po záruce turbo, o passatu jsm už psal. Ta úspora za nižší spotřebu a relativně slušný výkon je dost draho vykoupená. A to jsme ještě nediskutovali na téma kvalita nafty a vliv na motor. Downsizing motor je krásná věc, ale jakou bude mít finální životnost? U Forda uvažovali o jeho výměně v autě po 100 000 km....kus za kus. K Passatu 2,0 TDI PD - to je obecně jeden z nejhorších naftových motorů, který kdy ve VW vyrobili - stačí vygooglovat informace, - zvuk traktoru, žere olej - mě od začátku cca 2,5 l na 10 000 km - podle servisu prý bohatě v normě :-( , konstrukčně vadný náhon olej. čerpadla, vstřiky, vypadávání napínací kladky rozvodu, dost často prasklá hlava. A tahle verze z roku 2007, je pravidelně na posledních místech žebříčku spolehlivosti. To, že nemám 10ti stránkovou knížku s příplatkovou výbavou? Mě fakt nebavilo 4 hodiny konfigurovat auto, protože když chci A tak jedině s B, ale nejde tam C, a když to A, tak zaplatíte i to B, které vlastně nechcete a musíte si vystačit bez toho C. Tady (SUZUKI) má všechno za stejnou cenu. Porovnejte si výbavy - třeba elektr. sedačky s 2 paměťmi, 3 stupňové vyhřívání, bezklíč start, park senzory vpředu vzadu, senzor deště, automat. smětla, stmívání zrcátek, střešní okno, etc. Motor to má z Vitary, který je naprosto bezproblémový. Výkřiky některých diskutérů, kdy motají různé typy naft. motorů a srovnávají naftu PD s CR a SDI, Suberba, Golfa Oktávku - to je o ničem, seděli možná tak v žigulu. Já jezdím sám, 2 x měsíčně s rodinou (3 lidi), tak mě vyhovuje Kizashi. Ale všechno má svoje ale, nízkoprofil 18´´ kola - sedí, ale cítíte každou díru, ale zatáčku projedu tak, že Golf by byl na střeše (pro kritiky - normální Golf, ne GTI !!) Věřte mi, že jsem dlouho počítal, ale nafta mi při 25 000 km za rok nevychází. A navíc, jak psal kolega nahoře, je sice firemní , ale musím si na všechno vydělat. Tož tak. Závěrem: sterilní a emočně impotentní Passat se 7 let starým interiérem, a přední maskou - kdy v zrcátku nepoznáte jestli je to golf, nebo jetta když se ještě vyráběla nebo polo mě fakt neohromuje. Ale to je otázka vkusu.
Suzuki im predalo podiel vo firme a slubovalo si nove technologie a diesle. Kym sa rozisli, Kisashi v EU skrachoval. S dvojlitrom dieslom od VW by to zrazu pre niektorych bolo mozno zaujimave.
Škoda, že sa tu na "mojeauto" nenájde nik s práve týmto autom. Rád by som si počítal dlhodobé skúsenosti s týmto autom.
A k tej spotrebe....to je tak ako keď niekto fajčí alebo častejšie si zvykne dať do nosa....keď si zráta koľko peňazí za mesiac alebo potom za rok minie tak sa za hlavu chytá ale aj keby prestal tak by tie peniaze neodložil na účet ale peniaze by sa rovnako rozkotúľali (veď nie na darmo su guľaté) a ani by nevedel ako. A k pointe....to isté je to aj so spotrebou...že dá človek za mesiac o nejakých 20€ viac na benzín to človeka nezrujnuje, ale keď dojde do servisu a popýtajú 500-600€ a neviem ešte koľko viac eur tak to už človek pocíti, to mi nikto nevyvráti!!
To by asi byla velká haluz kdyby se našel někdo s tý hrstky co si to koupili. Máme dva 2.4i čtyrválce. Vitara a Mistsu a oboje žere a nejede. Výhoda je snad jen spolehlivost. Tyhle motorizace si zbožšťujou jenom ti co v nich nemusej jezdit. Stejně tak "výbavu" - xenony na*** (nedaj se srovnat ani s těma v O2), kůže taky, neni odvětrávaná to je za trest.