Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo Giulietta a MiTo QV nastupují po modernizaci (+video)

Alfa Romeo detailně představuje dvojici svých nejostřejších hatchbacků v lehce omlazené podobě, jejíž premiéra se odehrála na letošním ženevském autosalonu.
Zpět na článek
Avatar - Inferius
11. 6. 2014 11:51
Giulietta
Říkejte si teda všichni co chcete, ale tohle je prostě to nejhezčí auto v této třídě. :-)
Jediné co na to trochu stačí je nová A class
11. 6. 2014 13:07
Re: Giulietta
Alfa v ČR doplácí krom nevalné a neprávem ěpatné image hlavně nepochopitelnou cenovou politikou...
Avatar - Ja Prvni 123
11. 6. 2014 19:48
Re: Vkus až na 1. místě
>:D

Tohle Ti asi na stránce fans koncernu neprojde...

:-!
Avatar - rohYpnol
11. 6. 2014 16:53
Vkus až na 1. místě
FL se opravdu povedly, je jedině dobře, že Alfa pouze "oprášila" své klenoty a nezasáhla do šarmantních linek. Iteriér potřeboval omladit jak sůl a přesně to se stalo. Skvěle.

Miss nižší střední a miss malých vozů je jasná, Alfy stojí jednoduše na stupních nejvyšších.
11. 6. 2014 11:32
červená
Já celkově na červenou moc nejsem, ale ta červená metla co je na té Giuliettě je nádherná. :yes:
11. 6. 2014 19:59
Re: Giulietta
To je otázka vkusu. Já si zase myslím, že je to ve třídě jedno z nejhezčích - ne-li nejhezčí auto a design stárne pomaleji, než u některé konkurence. Co bych vytkl, kdybych musel hledat mouchy, tak spíš vnímání celkově. Je to sice moc hezké auto, ale spíše bych jej koupil přítelkyni než sobě samému.
Avatar - Deathstar
11. 6. 2014 13:50
Ceny..
Giuletta QV v rozumné výbavě (barva, xenony, kůže) stojí 940 tisíc a Mito QV v obdobné výbavě děsivých 660 tisíc!!

K tomu všemu nepříliš valná převodovka TCT jako jediná možnost..

Stačí abych k ceně MiTa QV přihodil zanedbatelných 40 tisíc a můžu si jít pro Leon Cupra s pořádným manuálem, diferákem, a 110 koňmi navíc.. V Alfě už úplně ztrácejí rozum..
11. 6. 2014 16:17
Re: Ceny..
Tu nevalnou převodovku jsem nepobral... Není horší než DSG... V praxi je dokonce přívětivější... Hodně tedy záleží na konkrétním autě srovnání... Ale TCT a DSG v Octavii, jsou naprosto vyrovnané převodovky...
Avatar - Deathstar
11. 6. 2014 16:44
Re: Ceny..
Třeba převodovku zlepšili, ale v předfaceliftové Giulettě 1.4 to bylo utrpení. Škubavá, nepříliš reagující, nelogická odezva..Možná smůla na kus, ale DSG mi přišlo mnohem lepší.

A i kdyby nakrásně TCT byla skvělá, už jenom nemožnost volby manuální převodovky ostrý hatch silně degraduje. Navíc za tu cenu.
Avatar - šmoula nešika
12. 6. 2014 14:39
Re: Ceny..
Já si myslím, že české zastoupení Alfy Romeo může být rádo, když něco se svou image a politikou prodá, takže přitlačit ke zdi... >:-[] A pak máš tedy nově dvouspojku v sérii, to se taky musí zohlednit.
Avatar - Deathstar
12. 6. 2014 13:03
Re: Ceny..
Moje hodnocení nemůžu dát protože jsem dané specifikace nevyzkoušel. Ale recenzi TG věřím:)

V normálních verzích jsem jel (Golf 1.4 i Giuletta 1.4). Velký rozdíl mezi nimi není, Golf je uvnitř z kvalitnějších materiálů a působí hodnotněji, Alfa působí extravagantněji, originálněji, ale taky trochu křehkým dojmem. Jízda je více méně stejná, u obou klidná, nerušivá, Golf je možná o chlup tišší a má lepší manuální řazení, Alfa zase v režimu D jde více za plynem a působí živěji.

Jinak při srovnání pod kolik jde doopravdy cenovka, je mi jasné, že sleva půjde ukecat, jenže to záleží na dealerovi. A mimochodem ceny se neukecávají jen v salonech Alfy .To je taky častý argument alfistů,:"že na to uhádají slevu" ..Jako kdyby showroomy AR bylo jediné místo kde se prodávají auta pod ceníkovou cenou..

Jediná měřitelná hodnota je ceníková cena (jakkoliv je pro reálný svět nadnesená) a v té platí, že ve srovnání s konkurencí, je Giuleta QV drahá a MITO QV dokonce pekelně drahá záležitost..
12. 6. 2014 07:50
Re: Giulietta
Přitom jinak je to hodně povedené auto.
Avatar - šmoula nešika
11. 6. 2014 14:51
Re: Ceny..
[odkaz] Takhle by to cenově ušlo... Uvidíme, jestli ještě sleví. Ale pokud tomu nedají výfuk ze 4C, jako že určitě ne, který dává vzpomenout na 147 GTA, těžko se ve srovnání např. s Cuprou nebo GGTI Perf. prosadí.
Avatar - SCHROJF
11. 6. 2014 12:48
Re: Giulietta
Ak tvoj nazor zdiela "tolko" stastnych majitelov ako u nas v SR...a myslim si,ze pocet predanych kusov Giulie bude podobny...tak krasa je asi to posledne,preco si ju kupovali...v CR ich za rok 2013 bolo totiz iba "96"!
[odkaz]
;-)
11. 6. 2014 12:07
Re: červená
Je taky pěkně drahá. Stojí, tuším, 60 tis.
Avatar - Inferius
11. 6. 2014 11:48
Re: červená
souhlasím; i když ta červená trochu "maskuje" zadní světla a to je trochu škoda, protože ty jsou na tom zadku to nejhezčí ;-)
Avatar - Deathstar
12. 6. 2014 10:05
Re: Ceny..
Ale možnost volby by tu měla být..Všichni (kromě divného nového Clia RS) dávají možnost manuálu, i Golf R, který by jako velice civilní a cestovní hot hatch 4x4, sváděl k tomu mít jenom automat.

Tohle je od Alfy prostě typické, velice omezené možnosti individualizace za vysokou cenu.

Apropo:
[odkaz]

Nevím jestli dát přes 900tisíc za hot hatch od Alfy, který se chová "normálně" a "nudně" je zrovna to pravé. Vzhledem k ceně a kvalitám univerzálního Golfu GTI..
11. 6. 2014 21:34
Re: Giulietta
Mluvíš mi z duše, doufal jsem, že při faceliftu ten čumák kompletně překopou a konečně mu dají nízká, dravě se tvářící světla. Bohužel se tak nestalo... Dát na auto, které trpí přehnaně vysokou přídí světla na výšku, to je naprostá designová absurdita. Jo, kdyby měla Giu povedený předek, tak ho Italové najust překopou a zkazí. Ach jo :-(
Avatar - Ja Prvni 123
11. 6. 2014 19:44
Re: Ceny..
šmánkote chlapi.,. dvouspojka má nějhak smysl JENOM v tomto použití.
Kašlete na reklamy a myslete hlavou.
Každá dvouspjka trochu škupe a těžko se s ím popojíždí... její hlavní přednost je, že přerušení výkonu na kolech je zlomkové = dává smysl jen u sportovních aut.
Všude jinde je hydroměnič nesrovnatelně lepší...
Takže jesli je něco nesmyls, tak kombík oktávie s 1.6 dieselem.. a DSG.
V "ostré" Jůlince je úplně na místě.
Že bych to JÁ nechtěl je úplně jiná písnička.
Pro mě 120 koní s manuálem úplně stačí... a v tomhle provedení je za nějakých 550, i v "obyčejné" červené.
Co je na tom špatně?
;-)
11. 6. 2014 15:56
Re: Ceny..
Co je na TCT nepříliš valného, můžeš to nějak rozvést?
11. 6. 2014 15:54
Re: Giulietta
Problémem je předek, kterej vypadá, jako kdyby mopse někdo během zívání kopl do držky. Čekal jsem, že ta face-hrůza bude vyfaceliftována, ale face byl jednou z věcí, kterou facelift nepostihl - bohužel.
Avatar - Deathstar
13. 6. 2014 09:02
Re: Ceny..
To si děláš srandu? Zlé je už jenom to, že Golf GTi performance DSG, stojí s pár příplatky 780 tisíc a Alfa s podobnými příplatky 940 tisíc...

To sakra není stejně.. >:-[]

Navíc to že se Alfa chová "normálně" přece neznačí že je stejně kvalitní jako Golf.To je jenom jízdní vlastnost co mají podobnou.. Zkus si do nich někdy sednout.

Alfa se od minulosti hodně posunula, Giuletta je v pěkná, je stylová, ale nový Golf je uvnitř a i celkovou kvalitou a bytelností pořád někde úplně jinde. Navíc je Golf prostornější uživatelsky přívětivější a má větší kufr. Toliko k té univerzálnosti...

Alfa QV je zkrátka předražená, kdyby byla ultimativním sportovním hot hatchem tak OK, kdyby byla dotažená a univerzální jako Golf tak OK, ale ona není ani jedno. Jezdí normálně a kvalita a uživ. hodnota je taky jen normální..A stojí z hot hatchů téměř nejvíce..Na hlavu..
12. 6. 2014 22:14
Re: Ceny..
Co je zle dat 900t. za Alfu, ktora sa chova normalne a teda je rovnako kvalitna a univerzalna ako GTI, pricom jazdne je na tom lepsie?

Btw, ten test je absurdny, najma veta o prevodovke, kde je zle, ze radi presne a plynulo a nedrnci cez zuby....ak by to vsetko robila opacne, tak by to bolo zase zle.
Predpojate nezmysly. Tazko sa pise test, ked dopredu musime dokazat, ze to auto je na***.
Avatar - Emel
12. 6. 2014 16:43
Re: Vkus až na 1. místě
No právě... první co tě napadnou jsou koncernoví fanatici. Vidíš tu snad nějaké?
Avatar - šmoula nešika
12. 6. 2014 14:49
Re: Vkus až na 1. místě
Musíš dávat pozor. Jináč se tím svým neustálých plakáním nad vadným kusem tobě nepře... (takové slovo asi ani neexistuje) kusem pašíka dostaneš mezi diskusní jelitu xautofobistů jako Áda. A to nechceš... ;-)
Avatar - šmoula nešika
12. 6. 2014 14:42
Re: Ceny..
To je (jako nostalgie) asi ta pověstná nesynchronizovaná zpátečka... >:D
12. 6. 2014 12:04
Re: Giulietta
To je právě otázka. Zřejmě si nemyslí, že by redesign přídě přinesl dostatečný nárůst prodejů. Nebo na to nemají prostředky, to je další možnost.
Avatar - Ja Prvni 123
12. 6. 2014 11:35
Re: Vkus až na 1. místě
:-)

Ale né.. já si to neberu osobně.
Jen to bylo to první, co mě napadlo, když jsem to přečetl.

:-!
Avatar - Ja Prvni 123
12. 6. 2014 11:34
Re: Vkus až na 1. místě
vážně?
Já sem se jen přidal do diskuze srovnávající TCT s DSG.
S vlastní zkušeností.
Hořkou.
>:-[]
Avatar - Ja Prvni 123
12. 6. 2014 11:30
Re: Ceny..
služební auto... a ani firma není vlastníkem - operativní leasing.
Všem je to jedno... a jen já se vztekám.
A tříbím si svůj vztah k VW.
;-)
12. 6. 2014 10:45
Re: Giulietta
Pokud by ale tou investicí získali vyšší čísla prodejů...
Mnoho lidí si pod pojmem facelift představuje "jiné" auto se stejnou, nebo mírně omlazenou technikou, ale tady se v podstatě jen přestěhovala obrazovka do palubní desky a éto vsjo.
Jo - a to TCT, ale to už měla AR dříve, jen v jiných konfiguracích.
12. 6. 2014 10:34
Re: Giulietta
No, když na to ženskou koukáš zezadu, tak to beru >:D
A ta Giulieta je na tom stejně :-)
Jo, styl, detaily, proporce, to je všechno echt ital a tam to beru, stejně jako nabídku výbav a doplňků, jízda taky OK...Kromě toho předku nemám problém.
12. 6. 2014 10:30
Re: Ceny..
Podle toho, co píšeš, jsi to snad koupil složené z vrakáče, sorry, ale po třetí reklamaci by to auto zůstalo v saloonu a já bych šel jinam. Co tě nutí u toho konkrétního kusu zůstat pořád dál něco řešit?
12. 6. 2014 10:28
Re: Ceny..
Ano, ale znáš podíl manuál / automat?
12. 6. 2014 10:27
Re: Ceny..
To mně docela zajímá - můžeš se nějak rozepsat o té nudě za volantem Giuliety QV a o kvalitách Golfu?
TG mně ale nezajímá, jde mi o tvoje hodnocení, pokud nemáš vlastní zkušenosti, tak asi těžko posoudíš, za co dát 900 tisíc.
Mimochodem před pár lety jsem byl ve frontě na QV a cenovka nešla přes 700k, to jen tak na okraj k těm 900k...
12. 6. 2014 10:03
Re: Giulietta
Pokud by takovou úpravu udělali pořádně, vyžádalo by si to nejspíš rozsáhlé změny a to není levné.
12. 6. 2014 09:52
Re: Ceny..
Asi opravdu špatný kus. Mně přišla (vzhledem k tomu, co to je) dobrá. Nicméně převodovka je důvod, proč mám rád mezi kompakty BMW. Plus nabízí kupé (dvoudveřový sedan). :-)
Avatar - Emel
12. 6. 2014 08:31
Re: Vkus až na 1. místě
Nesmíš brát to spiknutí tak vážně. Giulietta je povedené auto a líbí se převážné většině diskutujících... čumák je kontroverzní místo a názory se různí, jak u MiTa tak u Giulietty.
Avatar - Emel
12. 6. 2014 08:29
Re: Ceny..
Mají i automaty... ale taky mají snad všichni manuál.
Avatar - Emel
12. 6. 2014 08:22
Re: Giulietta
Tak by to mělo být, ale není. Prostě vysoká světla u mě nebodují, bez ohledu na to co to je za auto. Vel Satis, Espace, Civic 7G (myslím 7), Giulietta, Impreza (víš která), Qashqai před FL... ve všech případech to považuju za krok zpět ve srovnání s jinými generacemi (Espace III, Civic 8G, 159 / 147).

Zároveň ale... Giulietta má svůj styl, dotažené detaily, výrazné proporce a celkově se mi to auto líbí. Je to jako když má ženská křivé zuby a velký nos... nemusí to nutně vadit, respektive jako celek to pořád může být super.
12. 6. 2014 07:56
Re: Ceny..
S vyjímkou formule 1 mezi HH - Mégane RS - mají už prakticky všichni velcí hráči na tomhle hřišti automaty a troufám si neomaleně odhadnout, že ty tak tvoří cca 75% prodejů u HH. TCT napevno je od AR dobrý tah - zvlášť když nahrazuje nepovedený manuál.
12. 6. 2014 07:55
Re: Ceny..
V praxi se jí proti DSG dá vyčíst jen hodně pomalá reakce při přehazování R-1, nebo naopak, to trvá fakt dlouho a pokud přidáš plyn dřív, klidně ti auto skočí a zdechne.
Ale to je jediné.
Naopak plusem je, že TCT v manuál režimu drží zařazený kvalt a nepřeřazuje (aspoň první generace to uměla), pokud nedáš pokyn.
Plynulostí rozjíždění a jízdou je s DSG plně srovnatelná, osobně bych ji do QV rozhodně bral mnohem raději, než gumově působící manuál.
12. 6. 2014 07:49
Re: Giulietta
"Zvykl" a "dá se s tím žít" můžeš použít na Logana, ale ne na Alfu Romeo.
11. 6. 2014 23:26
Re: Ceny..
Nikoliv, do faceliftu měla QV manuální převodovku a pak se k ní přidala i dvojspojka. Tím si ale nejsem jistý, možná do faceliftu QV měla jen manuál. Každopádně jestliže teď ten manuál z nabídky vyřadili, je to hotová katastrofa, která odradí značnou část zákazníků. Asi mají těch zájemců o Giuliettu nadbytek... ;-\
Avatar - Ja Prvni 123
11. 6. 2014 22:32
Re: Ceny..
QV ji neměla nikdy, ne?
Obyčejné verze ji mají pořád...
;-)
Avatar - Ja Prvni 123
11. 6. 2014 22:31
Re: Ceny..
no - tak takový "smolný" kusy existují minimálně 2... ale nějak mi to opravili - už to nedělá.
Teď už to jen vybruje celou podlahou... a občas to "kope".. zejména při popojíždění.

Zase mi přestaly fungovat některý kontrolky.. jako třeba náplň ostřikovačů. Ale s tím se dá žít. Co by člověk chtěl - vždyť je to auto jen za milion, a už to má rok a najeto 50 tisíc km!
Takže už je tak asi v polovině plánované životnosti, no...
;-)
Největší síla je, že tomu "povolila" sedačka řidiče... ale to se ještě chastám reklamovat, jak pojedu na prohlídku na 60 tis.
Jsem zvědav, jak se k tomu fau vé postaví... vážím ani ne 90 kg, takže mou prostorovou náročností by to být nemělo.
11. 6. 2014 22:13
Re: Vkus až na 1. místě
Nejspíš si vzal ten rohYpnol a začal psát >:D
11. 6. 2014 21:37
Re: Ceny..
Jsem v šoku. Proboha, kam se u Giu QV poděla manuální převodovka? To tu verzi při faceliftu zrušili, nebo ji jenom český importér přestal nabízet?!!!! 8-s 8-s 8-s
11. 6. 2014 21:30
Re: Ceny..
kámoška má asi smůlu na kus u svého nového Passata Alltrack s DSG.... jede takhle na plný plyn a najednou auto totálně přestane zrychlovat, drží otáčky jak kdyby klouzala spojka a prostě "plachtí".... když pak dáš nohu z plynu a chvilku to necháš být tak si to nějak sedne a zas to jede....

Prej u předjíždění vyloženě lahůdka.... :yes:
11. 6. 2014 17:40
Re: Giulietta
Souhlasím, předek jak u Giulietty, tak MiTa je největší problém. Opravdu nechápu, proč si za těmi vertikálně umístěnými světly Alfa stojí, je to opravdu ošklivé. Škoda zahozené příležitosti s tím něco udělat. O všem ostatním (ceny, reklama, zastoupení atd.) nemá ani smysl mluvit...
Avatar - Emel
11. 6. 2014 17:20
Re: červená
Tak hodně podobnou barvu má Clio, Mazda 6, Tesla S...
Avatar - Emel
11. 6. 2014 17:19
Re: Giulietta
Nečekal jsem že by s tím facelift něco udělal, je evidentní, že si Alfa za světly na výšku stojí. Mně to připomíná sovu... ale už jsem si zvykl, dá se s tím žít.

A vnitřek je parádní. Hranaté volanty nemusím, ale zbytek je super.
Avatar - 3_diamanty
11. 6. 2014 15:19
Re: červená
cervena metla je nadherna z mojho pohladu takmer na kazdom aute... od dacie po rolls-royce .... je to skutocne dobre pouzitelna a efektna farba... podobne aj cierna a biela su fajn ;-) :yes:
Avatar - šmoula nešika
11. 6. 2014 14:57
Re: červená
Jo, ta z 8C... Z ní jsem se jednou při prolézání konfigurátoru málem svalil ze židle. >:-[] Darda.
Avatar - šmoula nešika
11. 6. 2014 14:54
Re: Giulietta
To víš no, prodejci Alfy (zvláště v našich končinách) rozhodně nepůsobili a ani nepůsobí nějak přesvědčivě, jak cenami, tak službami, což v kombinaci s rychlou ztrátou hodnoty a nulovou reklamou způsobuje téměř neprodejnost těchto vozů.
11. 6. 2014 13:21
Re: červená
Bavím se o barvě.
Ceníková cena je 62 tis. Kč.
11. 6. 2014 13:00
Re: červená
jak jsi na to přišel ??? třeba na Auto kelly jsou kolem třech tisíc...
12. 6. 2014 10:46
Re: Vkus až na 1. místě
Jedinej, kdo tady začal rozsáhle pindat o koncernu jsi ty sám, kromě tebe se všichni ostatní věnovali od začátku Alfě, pane razdvatrojko.
11. 6. 2014 16:04
Re: Ceny..
Co je "nepříliš valné" na TCT, ktora je minimalne tak dobra, resp. lepsia ako 7st. DSG?