Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volkswagen Golf Sportsvan 1.6 TDI DSG – Ne sportovec, ale praktik

Nástupce Volkswagenu Golf Plus naznačuje svým jménem snahu o sportování. Stále se ale jedná o praktické MPV.
Zpět na článek
16. 6. 2014 10:17
16. 6. 2014 10:46
16. 6. 2014 11:16
16. 6. 2014 11:53
16. 6. 2014 10:25
16. 6. 2014 10:50
16. 6. 2014 15:07
16. 6. 2014 17:17
16. 6. 2014 17:46
16. 6. 2014 19:26
16. 6. 2014 12:04
16. 6. 2014 14:59
16. 6. 2014 10:56
16. 6. 2014 11:19
16. 6. 2014 11:40
16. 6. 2014 14:02
16. 6. 2014 21:06
16. 6. 2014 18:40
16. 6. 2014 21:24
16. 6. 2014 20:44
16. 6. 2014 21:27
16. 6. 2014 21:28
16. 6. 2014 21:45
16. 6. 2014 21:21
16. 6. 2014 21:31
16. 6. 2014 21:39
17. 6. 2014 14:59
18. 6. 2014 07:45
Avatar - Ji/Ri
16. 6. 2014 09:01
Shrnovačka I. Barové piano
1. nejede
2. neřadí
3. hlučné
4. žere
5. chrochtá
6. doladit
7. cena
8. ....vw syndrom. Na fotkách parádní, ale ve skutečnosti je více přitažlivý snad i Barkas.

Interiér vynikající, zpracování vynikající. Celkově 1,5 * ..... možná dvě. Naživo je to zajímavé jak žvýkačka na chodníku - občas si všimneš, ale jdeš dál.
Bavit se o ceně je zbytečné, je to novinářské auto. Ale, čti mezi řádky - s použitelným motorem jsi přes 1.
Dnes velmi zřetelně - rozladěn jak barové piano.
Rozbalit vlákno
93
Avatar - Emel
16. 6. 2014 09:31
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Zase to nepřeháněj. Konfigurace přes mega je úlet, za nějakých 650 bude možné poskládat něco rozumného s 1.4TSI. A spotřeba... 6.5 není málo, ale v mixu města a dálnice s vyšším autem to není žádná tragédie.
Avatar - iudex
16. 6. 2014 09:47
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Tak je to trochu expresívne podané, ale inak má Jiri pravdu. Za tie peniaze by to malo lietať a nie riešiť, že do kopca to nejde a motor si nerozumie s prevodovkou.Jasné, tento konkrétny model sa ako predvádzačka po tom, čo pochodí redakcie, bude predávať za 600, ale i tak, nové si asi za takúto cenu k svojej spokojnosti nevyskladáš.
Avatar - Stefič
16. 6. 2014 09:50
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Nesmysl, precti si vybavu,. Je tam halda kravin, ktere si skoro nildo nekoupi. Jak pise Emel. Za 650 podle ceniku, za 600 v realu dobry kup. Jako mensi MPV super.
Avatar - Ji/Ri
16. 6. 2014 09:52
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Gratuluji k výběru 8-s ....takže, za 600 si koupíš: viz. výše můj první příspěvěk.... ale každý máme jiné preference. ;-)
Avatar - Stefič
16. 6. 2014 09:56
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Tak to, zr se ti nelibi je tvoje vec. A ostatni body mi pripadaji silne detinske. Neradi iako ze nema paku nebo jak jai to jako myslel. Chrochta? Blik, je to nafta. Ostatni fakt nema smysl komentovat
16. 6. 2014 09:58
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Ty jsi znackovej optimista. Nejde o to, ze chtochta, ale jak hlasite. Ze nekdo neodladi dobre automat je na povazenou. Nejlepsim pohonem pro napravu podobnych chyb je hlasita kritika. Pak se vyrobce chyti za hlavu a kona. Servilita a smirlivost (proc vsak, jsme zakaznici) nasledne vedou do pekel.
Avatar - KANKUNEN
16. 6. 2014 10:03
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Mám zkušenost ze Superbu a taky je tam motor podtáčen a pak vibruje autem. Při přepnutí na sport to zase jede ve vysokých otáčkách a ideál by bylo něco mezi.
18. 6. 2014 09:40
Re: Shrnovačka I. Barové piano
jo GOLF to je pojem
ale
není GOLF [odkaz] [odkaz] jako GOLF [odkaz] [odkaz] soudruidi ;-)
Avatar - Ji/Ri
16. 6. 2014 09:59
Re: Shrnovačka I. Barové piano
...nečti mě, ale test. Který bod je "silně dětinský"?
16. 6. 2014 09:56
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Tak sup pro nej...
Avatar - Stefič
16. 6. 2014 09:59
Re: Shrnovačka I. Barové piano
A hlavne nezapomen na zminku o nudnem designu a poruchovosti TSI. To kekaude VW diskusi neodmyslitelne partri
16. 6. 2014 10:00
Re: Shrnovačka I. Barové piano
...tohle vypada na prodejce :-) . Kde jsi to ode me kdy cetl???
Avatar - Ji/Ri
16. 6. 2014 10:06
Re: Shrnovačka I. Barové piano
....tepnami v očích mlátí do monitoru >:D tohle jsem četl dvakrát a prstem přiloženým k placce sledoval vlákno, jestli je to fakt tobě >:D a hele ho ;-)
Avatar - Ozzman
16. 6. 2014 10:25
Re: Shrnovačka I. Barové piano
No, TSI, zvláště ty základní, poruchový prostě je, s tim nic nenaděláš ač se budeš sebevíc vztekat (blablabla nové díly, blabla bla opravy a svolávačky vyřeší vše (no svolávačky, o tom radši nebudu rozepisovat,jak to funguje)). Můžu doložit draze získanými zkušenostmi, které sou od pátku zase o něco čerstvější.

To, že je to auto drahé a to hodně drahé na svou velikost a určení, to je taky holý fakt. I to TSI 1.2 za 430 tisíc je raketa za lehce nafouklého Golfa.

Jediné plus vidím v opravdu atraktivním vzhledu, možná by mu slušelo se trochu protáhnout ve stylu Altey XL. Potom by tech cca 400 nemuselo být uplně mimo a jako MPV by splnilo i svůj účel.
16. 6. 2014 11:31
Re: Shrnovačka I. Barové piano
No jo, ale tak pokud vím, tak máš u té octavie, jedno z prvních TSi a ty problémy měli, dneska už je to jinde... z toho bych závěry nedělal.
Avatar - Ozzman
16. 6. 2014 11:56
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Já nevím, taky nám tvrdí, že už je tam uplně nová součástka a je nemožné, aby se to opakovalo, opakuje.

Ale nejde jen o TSI, vždyť to vidíš, když napíše někdo, že je to špatný motor co se týká spolehlivosti a životnosti, tak tu VW fans budou řikat, že je to kec, že sme to někde slyšeli a že jsou to pomluvy.. bohužel nejsou. Motor to špatný není na jízdu, ale spolehlivý není a nevěřil bych mu znovu, tečka :-) Zkusil bych možná 1.8.

Je to spíš celé o tom, že někde chybu přehlédneme a jinde z ní uděláme fatální problém :-)

Řeč je o tomto sportsvanu, já k němu napsal své :-) TSI je pruser pro hodně zklamaných zákazníků a vysoká cena je druhý průser. Kdyby to natáhli alá Altea XL, bude to už zase krapet zajímavější a zabalené v atraktivním kabátě.
Avatar - miromen
16. 6. 2014 11:59
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Takže znova se zeptam. Co ma puvodni 1.2TSI za problemy ? V čem je nespolehliva....
Avatar - wakantanka
16. 6. 2014 12:19
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Hm, žeby roztrhnutá, prípadne preskočená rozvodová reťaz? Poznám minimálne dvoch súkromných vlastníkov, ktorí takto prišli o motor pár mesiacov po uplynutí garancie. By ti vedeli porozprávať aj o ústretovosti značkového predajcu atď.
Avatar - miromen
16. 6. 2014 12:30
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Ano možne přeskočeni nebo roztrhnuti puvodniho řetězu hrozilo což se samozřejmě řešilo. Ale mě by zajimali dalši chronicke bolesti tohoto motoru když se tvrdi že jsou to nespolehlive motory ktere maji udajně mnoho druhu zavad.
Avatar - Ozzman
16. 6. 2014 12:40
Re: Shrnovačka I. Barové piano
To je ale dost fatální závada pro motor, nemyslíš ?:D To už je lepší, kdyby odcházelo turbo, díky čemuž jsou pranýřovány a označovány za nespolehlivé jiné motory, třeba u francouzů.... :-) Tak proč by Tsi mělo být za tuto "maličkost" dobrým motorem?:)
Avatar - miromen
16. 6. 2014 14:10
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Puvodni řetězy jsou minulosti tak nevim co pořad řešiš. Nove řetězy jsou bezproblemove a "nehrozi ani přeskočeni natož roztrženi". To že i s novym řetězem motor občas zarachta je bohužel vlastnost ale nic to neměni na tom co piši vyše. On ten problem s tim zarachtanim je s největši pravděpodobnosti zapřičiněn konstrukci napinaku a jeho uchyceni. Což neni problem pouze u VW. Znam dokonce i nějake okolnosti ohledně pravě řešeni napinaku a to dokonce možne ve spolupraci s jinou automobilkou ktera tento nedostatek taky řeši. Prostě možna vzajemna spoluprace.
Jinak choulostive mista ma 1.4 TSI 90kw a bohužel v praxi se to projevuje.
Avatar - Ozzman
16. 6. 2014 14:20
Re: Shrnovačka I. Barové piano
No... nevím jakou máš zkušenost ty (ne to co píše propagační leták škodovky), ale cukání motoru a občasné zarachtání, které se stupnuje je scénář, který se opakuje již po druhé. Promiň, ale mít relativně nové auto a řešit takovéhle problémy je pro mne opravdu velký důvod k nevoli vůči veškerým TSI 1.2 motorům a můžeš mi to vykládat tisíckrát. Ty by sis na základě takovéhle zkušenosti koupil znovu stejný motor, který je "prý" vylepšený... jenže to "prý" byl v pořádku i tenhle.... Já ne. A to nejen TSI, mohl by to být i super pozlacený motor z Ferrari :-)

Takže já se zeptám jeste jednou, je normální, aby teda spolehlivý motor měl takové problémy a je normální, aby ti u zánovního auta rachtal řetěz? Přijde ti to jako kvalitní výrobek?
Avatar - miromen
16. 6. 2014 16:06
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Jako tve rozhořčeni určitě chapu ale nemužeš svym rozhořčenim shazovat všechny motory. Zřejmě by mě to taky v připadě problemu odradilo a to ne jen u auta ale všeobecně. Ale potom někde skakat jako čertik z krabičky a psat že to jsou poruchove motory a teď nevim jestli to prezentuješ ty a to že to je motor ktery ma spoustu vad mi přijde docela podivne..
Ja mam třeba špatne zkušenosti s domacimi spotřebiči FR vyrobcu a jsem zapřisahly že od nich si už nikdy nic nekoupim ale tohle je po zkušenosti vicero vyrobcu a vyrobku.
Ale chapu že auto je větši investice kdy stači jedno větši zavahani a člověk ma pro přiště jasno.
Avatar - Ozzman
16. 6. 2014 17:07
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Neber to nikterak útočně, jak sem psal dole příspěvku MT. Vadí mi, že někteří považují vše co udělal VW za super a aniž by věděli, jak to bude fungovat, tak se spoléhají na PR řeči o totálním zlepšení TSI ( a mnozí ti tu budou tvrdit, že první TSI se vlastně nekazí, ale že to je jen hrstka případů a že si to vymýšlí pomlouvači), stejnej problém sem měl s fanatiky ohledně Mazdy a jejího skyactive :) . Taky sem tyto řeči slyšel v servise... až nyní i technik přiznal, že nevědi co s tim, že můžou jen čekat.

Jde mi o to, že nad některými věcmi se přimhouří oko a některé se rozmáznou v diskuzi, jak kdyby šlo o kdoví co. Měl sem Dci od renaultu, odešlo turbo, zdá se, že fatální chyba, ale po výměně auto jezdilo, i když to stálo tenkrát 30 tisíc, měl sem jistotu, že to zase vydrží (jasně, zezačátku sem měl dost strach to vytáčet). A za tohle si konkrétně Renault (potažmo jejich dízly) vysloužil pověst nejhorších aut, poruchovosti, auta pro socky a kdovíco ještě. Přitom ten motor na svou dobu jel, měl 6tikvalt, commonrail a dokonce jezdil i za velmi příznivé hodnoty, které nebyly natolik vzdálené slavným TDI. Byl to špatný motor? Já zde nevidím rozdíl oproti problému s TSI a nechápu, jak někdo může tento motor, potažmo VW vychvalovat do nebes za spolehlivost, dnes, v roce 2014 :-) a ostatní automobilky schazovat, to je celé.
Všechno do jednoho (ať je to VW, Renault, Ford, Kia, BMW) jsou to stejné šunty :-)

Nemám s tím zatím takový problém, jaký budu mít, až to odejde a odmítnou to reklamovat. Jen už tomu autu nevěříme a na delší trasy už jezdíme radši výlučně mým vozem nebo čekám, kdy mi přítelkyně zavolá, že ji to nechalo na druhý straně ČR ....
16. 6. 2014 18:27
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Hodně by mě zajímalo, kolik těch motorů už v praxi skutečně doklepalo. Pokud jde třeba o HTP/TSI, znám jen dva majitele, kteří něco takového mají (což je samozřejmě naprosto nereprezentativní vzorek), ale oba už zažili přeskočení řetězu (u TSI to bylo ve 28tkm, u HTP nevím).

Stejně tak ale znám i případ přeskočeného řetězu na Primeře 99 (SR20DE) nebo na Lanceru. V prvním případě šlo o zanedbání údržby (motor 300tkm+, hodně podtáčený, rachtání v nikom nevzbuzovalo obavy, tak napínák skočil za poslední zub a bylo), ve druhém případě šlo údajně o výrobní vadu daného kusu. Já měl taky Primeru, ale 97 a tam rachtání po startu byla v podstatě standardní vlastnost - malý otvor pro nasátí oleje do napínáku nebo něco v tom stylu. Řetěz i přes tuto konstrukční vadu nikdy nepřeskočil a při kontrole napínáku byl sotva v polovině.

Jen mi přijde, že když se zanedbají prvotní příznaky, tak je rozdíl, jestli se to podělá už po 30-50 tkm (TSI) nebo po 200-300 tkm (SR20DE) a v tomto bych viděl ten problém. Řetěz není doživotní, jak se tvrdí, ale nějakou tu stovku tisíc km by vydržet mohl.
Avatar - _Karel_
16. 6. 2014 20:25
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Řekl bych, že rachtání je evidentní předzvěst přeskočení- je špatně naplej, nepínáku trvá než začne fungovat a mezi tím hrozí přeskočení za pár desítek tis.
16. 6. 2014 21:44
Re: Shrnovačka I. Barové piano
To ale záleží na motoru. Rachtání motoru po startu je nedopnutý napínák, otázkou ale hlavně je, zda při nedopnutém napínáku ten řetěz může přeskočit nebo ne (u TSI očividně ano). Třeba u Primery P11 bylo rachtání v podstatě vlastnost motoru (rovněž konstrukční chyba) a napínák po startu moc dobře nedopínal (malý průměr pro nasátí oleje - takže taky to po startu tak 2 sekundy rachtalo). Celý mechanismus byl ale ve všech ostatních ohledech natolik odolný a dotažený, že problém s řetězem nastával až tak po 200-300 tkm, kdy napínák skočil za poslední zub, prostě jednou za pár set tisíc km se ty rozvody udělat musí.

Tudíž rachtání nerachtání, i kdyby to nerachtalo a mechanismum napínáku by rychle dopínal, i tak by problém nastal až po vytažení napínáku za maximum. Já s rachtajícím řetězem najel 50tkm a při kontrole byl napínák i řetěz zhodnocen jako naprosto OK, kamarádovi na novější verzi P11C s lepším napínákem to přeskočilo, protože to skočilo za poslední zub a ne proto, že by to nedopnulo.

Jednoduše řečeno, výrobce musí vyřešit chování řetězu při startu, kdy není dopnutý (což VW u TSI očividně neudělal)... a řidič to občas musí nechat zkontrolovat. Pak to totiž může udělat paseku i na jinak bezproblémovém motoru.
Avatar - _Karel_
16. 6. 2014 21:51
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Netrvrdím, že ne. Ale- občas nechat zkontrolovat- to znamená u dost motorů rozebrat celej předek, pár hodin práce.Já nechal napínák preventivně dát novej a doufám.
16. 6. 2014 22:43
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Opět, i zde záleží na motoru. Když jsem přijel do jednoho servisu, tak mě hned vyprali s tím, že to rozebírat prostě nebudou. Ve druhém s tím nebyl problém. A protože jsem věděl, že ten řetěz obvykle těch 200-300 tkm vydrží, tak napínák v polovině znamenal, že zhruba dalších 100 tkm to nemusím kontrolovat. Což je při mém nájezdu více než 10 let. Každopádně u auta, kde rachtání motoru není vlastnost (tzn. je to opravdu signalizace blížící se závady), to člověk díky tomuto pozná i bez rozmontování.
Avatar - miromen
16. 6. 2014 21:54
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Kde pořad chodite ne ty koniny. Neboj ono to u toho TSI je vyřešene dobře a k přeskakovani dochazelo u puvodnich řetězu kdy se protahly nad unosnou mez.
Avatar - _Karel_
16. 6. 2014 22:00
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Dík za uklidnění.To potěší od člověka od zdroje.Evidentně děláš na vývoji ve WV. To jsem si oddychl. A se mnou nejmíň desetitisíce majitelů TSI. A jak jste to kluci vyřešili?
Avatar - _Karel_
16. 6. 2014 20:23
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Evidentně ti to moc nejde.Roztrhnutí řetězu? >:D jen neumí ani na podesáté udělat spolehlivý napínák. Tak radši krok zpět- řemen. Ostuda. A sere se tam toho dost- kdo chce zjistit, najde i na škoda fóru, kde určitě nejsou nepřátelé značky. Zeptej se v servisech a uvidíš.
Avatar - miromen
16. 6. 2014 21:01
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Koukam nastudovano maš na spravnych mistech ale chytry z toho nejsi.
Avatar - _Karel_
16. 6. 2014 21:30
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Jo, před koupí jsem zjišťoval všude.Zkus to taky, vypadá to hloupě , když píšeš že s těmi motory není moc problémů. ;-)
Avatar - miromen
16. 6. 2014 21:34
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Ono to tak nevypada ono to tak prostě je.
Avatar - _Karel_
16. 6. 2014 21:38
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Líp si přečti na co odpovídáš >:D
Avatar - Ozzman
16. 6. 2014 12:33
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Vytahaný řetěz 35 tisíc KM (obligátní rachtání při startu, stupňující se s kilometry), opraveno po půlročním průtahu na záruku.
Stejná závada po výměně v 50 tisících km. Škoda odmítá i přes zjevný problém a zvukový projev opravu provést (auto je ještě v záruce), prý je to vyměněno za nové, kvalitní díly a závada se NEMŮŽE projevit a pazvuky při startu jsou prá v NORMĚ... realita je jinde

54 tisíc km problém elektroniky motoru, jel na 3 válce, přes diagnostiku opraveno + nový kabel. Nedošlo k mechanickému poškození od kuny (jak se nám snažili namluvit a jak se prý stává), prostě odešel.

Problém s rozvodovým řetězem pořád trvá a opět se stupňuje. Bohužel se kvapem blíží konec záruky na vozidlo ( 5 let a 60 tisíc km). Vyjádření Škody je, že máme čekat, dokud nepřeskočí řetěz... jinak to znovu řešit nehodlají i přes zjevný problém ( a když bude po záruce, tak už to řešit nebudou tuplem:)) . A navíc to auto při tomto posledním servisu minulý týden odřeli na nárazníku, samozřejmě ruce pryč... :-) Už sem to sem psal párkrát.
16. 6. 2014 19:02
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Ty budeš velkou smůlu na konkrétní kus...nicméně to to auto neomlouvá. Já osobně vidím problém jinde. Ty máš jednu z prvních TSI 1,2 77 kw. Upřímně moc nechápu, že se může ta závada přeskočení vracet. Podle mě by jsi měl mít tu novou rozvodovou sadu po té staré opravené a tady nastává kámen úrazu. Dali tam při té reklamaci opravdu tu novou modifikovanou sadu? A to je podle mě kámen úrazu. Kdy ty rozvody dělali? Konkrétně prosím měsíc a rok?

Další věc. Já si myslím, že 1,2 TSI 77 kw prostě nezvládá ten kroutící moment v takto těžkém autě jako je Octavie II a že je pekelně těžká. Vezmi si, že ve fabiích takové probléym neměli. Největší mouchy měli golfy, yeti, tourany a octavie....ale fabií a roomsterů bylo málo. Podle mě ten motor je dynamicky na tu stavbu předimenzovaný, ale zároveň slabý na tak velké a hlavně těžké auto. Neberme základní váhu, ale s posádkou.

že je motor divný, je už to, že ti to jelo na 3 válce...ta kuna to ale udělat opravdu mohla, tam bych to neviděl vyloženě jako blbost, mohla ho přikousnout a to úplně stačí.

Nechci to zakřiknout, ale já mám na 1,2 TSI 63 kw nalítáno 34 tis km a v pohodě, ale já mám už z výroby tu novou sadu a motor je OK. Zarachtání po startu než se ten napínák napne, než tam dojde olej je opravdu normální, ale neměl by trvat déle než 10 s, pokud ano, tak je to divné. U té nové sady k přeskoku dojít nemůže, protože je tam pouzdro, které tomu brání. Podle mě Ti tam dali znova tu starou sadu.

a poslední rada, jezdil bych do jiného servisu, tohle jsou evidentně blázni...
Avatar - miromen
16. 6. 2014 19:17
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Ale no tak proč by měli byt Golf nebo Octavia těžka auta na tento motor. Tim to rozhodně neni. A dost pochybuji že by mu tam dali stary řetěz. A je jedno jestli jde o jedni z prvnich 1.2. Dokonce znam připad ktery ještě nedavno knk. Golf jezdil na puvodni řetěz a za novy se měnil v necelych 65tkm. On ten puvodni řetěz ne jen že se vytahoval on se dokonce deformoval a u par připadu bylo dokonce zaznamenano odštipnuti menšich časti. Prostě ten žetěz byl opravdu podřadne kvality. Jinak s chrastěnim ma problemy daleko vice automobilek jen se o tom prakticky veřejně nepiše protože nejsou až tak rozšiřene. Spiš se o nich dočteš na ruznych forech. Divim se že např. nejsou nebo nevim o nich zminky o 1.2 od Opla kde je s řetězy taky problem a to po par desitkach tisic km a to neni turbo.
PS: o kolik je Golf těžši než takovy Roomster a to nemluvim o tom že Roomster je krabice ktera ma horši aerodynamiku.
16. 6. 2014 21:39
Re: Shrnovačka I. Barové piano
tak on má problém s rozvody kde kdo. Já byl tuhle se známou v servisu BMW a přišla řeč na rozvody a on přiznal, že mají s přeskočenými rozvody taky problémy, že to bohužel postihlo i BMW u modelů X5 a 5....takže ono to není dneska nic vyjímečného.

Jo to jo, ten řetěz se tam i dokázal zdeformovat, protože ten napínak mu dával strašnou čočku. Druhá věc teda taky je, jak s tím kdo jezdí. Přiznejme si narovinu, že případů, kdy u aut došlo k přetržení řemenu protože prostě nevydržel řidičův styl jízdy.

Nevím jaký je přesně rozdíl mezi váhami, ale mám pocit, že je to něco kolem 80 kg, vím, že to není moc, ale může to být znát. Ale aerodynamiku bych do toho netahal, ta by měla vliv maximálně tak na spotřebu a boční vítr a to můžu potvrdit, že je roomster méně choulostivý než moje původní octavie I.
Avatar - miromen
16. 6. 2014 21:50
Re: Shrnovačka I. Barové piano
No ono při razantnějšim zrychlovani hraje svou roli i aerodynamika když už bereš v potaz nějaky ten kg. Jinak jak se divam tak Roomster je dokonce o nějake to kilo těžši než Golf 6 a to je Golf v zakladu podstaně lepe vybaven. Prostě vahou auta to určitě neni.
O těch jinych automobilkach vim včetně BMW o kterem vim i něco ve spojeni v určite oblasti s VW. Nebo Opel ktery ma problem dokonce u atmosfer ktere maji řetězy.
16. 6. 2014 22:49
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Ano, problémy s rozvody má vícero automobilek. U BMW je nepříjemné, že motor s převodovkou musí ven. A postihlo to i nižší řady.
Avatar - Ozzman
16. 6. 2014 19:39
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Takže, auto je přítelkyně, ne moje, ale to sem tu už psal mockrát. Ano, prý by tam měla být nová rozvodová sada, technik to tvrdil, servis/výměna proběhla loni na jaře 3-4 měsíc 2013 tušim. Možná máš pravdu s problémovým kusem a to, že kuna kabel překousat může je určitě fakt, kterej se nám tu stává v okolí dost často, ale i sám servis uznal, že k tomu nedošlo a proto ho naštěstí na záruku vyměnil. Kdyby byl pokousaný od kuny, tak si musíme nový kabel uhradit sami.

Stejně mi ale nepřijde normální, aby nové auto rachtalo při startu :-) To nedělá ani staré TDI.
Avatar - miromen
16. 6. 2014 19:46
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Hele to rachtani nedělaji zdaleka jen motory TSI. Navic jak často ti to děla ? Ja jezdim poměrně často kratši trasy což by mělo byt pro motor vice zatěžujici a v letě to zaznamenam když přeženu tak 10 startu vše trvani do 2s. V zimě je to znatelně vice odhadem tak 15-20 strartu s tim že jezdim prakticky každy den.
Avatar - _Karel_
16. 6. 2014 20:46
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Hele můžu dotaz? V čem byl problém s fanatickými zastánci Mazdy a Skyactiv-u?
Avatar - Ozzman
17. 6. 2014 07:55
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Onhedá mi tu někdo pořád vysvětloval že je to špička ve spolehlivosti a mezi motory vůbec to nej, co můžeš dostat. Vadilo mi, že ten motor byl nový a nikdo nemohl tušit, jak si povede se spolehlivostí. Stejně jako kdyby někdo tvrdil v roce 2009 nebo kdy přišli TSI, že TSI je super spolehlivy jen na základě toho, že VW předtim mělo benzínový motory ok :-) Takže asi tak :-)
17. 6. 2014 08:55
Re: Shrnovačka I. Barové piano
1,4 TSI byl v Golfu myslím od roku 2005. A 2,0 TFSI ještě o rok dříve.
Avatar - Ozzman
17. 6. 2014 10:02
Re: Shrnovačka I. Barové piano
No, ta jednadvojka tu snad nebyla dřív než 2009, nebo 2008?
17. 6. 2014 14:26
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Asi tak. TSI však v tu dobu měly za sebou už jednu generaci Golfu, případná očekávání byla podložená nějakou historií.
Avatar - _Karel_
17. 6. 2014 17:10
Re: Shrnovačka I. Barové piano
hm, na tom něco bude. Vědět to nikdo nemůže. Ale pravděpodobnost dobré spolehlivosti je holt větší než aktuálně třeba u koncernu. Ale je fakt, že v tuto chvíli jen- pravděpodobnost.
Avatar - _Karel_
16. 6. 2014 21:05
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Dovolím si tvrdit, že když ti měnili rozvody, máš na ně od výměny dva roky záruku, bez ohledu na délku záruky na celý auto. tak držím palce. Chovají se jako z,mrdi.
16. 6. 2014 22:46
Re: Shrnovačka I. Barové piano
I tak je potřeba to kontrolovat. Viděl jsem motor, kde kryt fyzicky bránil přeskočení, a volný řetěz se prostě krytem prořezal. Zajímalo by mě, jakým faktorem je nepoužívání parkovací brzdy, jen nechávání zařazeného rychlostního stupně.
17. 6. 2014 12:55
Re: Shrnovačka I. Barové piano
podle mě žádný. tam bylo prostě u těch prvních TSi uělané blbě to pouzdro ve kterém se to celé vezlo. stání na kvalt z kopce to jsou fámy, protože rozvod s tím nemá nic společného. to už jsou výplody lidí na foru škoda home, kde ostatně má problém s rozvodovým řetězem každý, i ten kdo auto nemá....

To funguje tak, že když zastavíš, chcípneš motor, tak ten napínak se povolí, je to i fyzicky slyšet, takový elektronický zvuk a pak dvě nebo tři cvaknutí. ale na kvalt to nemá vliv.

Při startu, pokud je auto nakloněné třeba doleva to po zarachtá více, protože volný řetěz se otírá o to pouzdro ve kterém je řetěz veden (a to byl dříve taky problém, protože řetěz tam byl volně) a tak to zarachtá, když je to volné, než se to napne. Při startu to zarachtá, protože chvilku trvá, než se olej dostane do napínáku, který se napne, ale u těch novějších rozvodů je to tak, tak, že napínák a řetěz jsou spojení i při vypnutém motoru, zarachtání je tedy jen u řetězu...dříve u těch starších tam hlavně řval ten napínák a v pozdější fázi už řezal i do řetězu....
17. 6. 2014 14:15
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Jde o to, že v tu chvíli drží auto komprese. Když tedy pustíš brzdu, tak se auto kousek pohne a pootočí se kliková hřídel (jak moc záleží na tom, z jak prudkého kopce stojí). Otázka je, jaký to má dopad v praxi.
16. 6. 2014 14:33
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Příplatek za SV je zhruba 40 tisíc (oproti 5 dveřovému HB). Za kombi se připlácí 30. Vyšší základ je důsledek toho, že v ČR nenabízí Trendline.

Chci se zeptat, to byla OIII s tím problematickým motorem?
Avatar - Ozzman
16. 6. 2014 14:48
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Nene, O II (už sem to tu psal mockrát, ale vždy mi nejakej chytrák napíše, že sem si to vymyslel >:D ) . Kombik od Golfu je ale prostornějším a větším vozem (má ten kýžený kufr pro rodinu), ale tohle je opravdu jen vyšší Golf a cenový rozdíl 40 tisíc mi nepřijde podložený přidanou hodnotou.
16. 6. 2014 15:44
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Variant má v druhé řadě více místa?

Chápu, že ti došla trpělivost, ale u nových motorů si teprve budeme muset počkat, jak se vyloupnou. Nějaké dětské nemoci by mě nepřekvapily (jsou to přeci jen nové motory), ale snad budou držet. VW je potřeboval jak sůl. Rozhodně jim věřím víc, než jsem kdy věřil předchozí generaci, ta mě nikdy nepřesvědčila.
Avatar - Ozzman
16. 6. 2014 16:58
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Já také doufám, že to bude lepší, jen je to spíše psáno všeobecně na ty lidi, kteří nedají přes očividné problémy na VW dopustit. Nechci je hanit, že je to odpad, možná to tak vypadá, ale jde spíš o tu neomylnost, jak někteří tvrdí, že je to OK, přitom není a nebo to ještě nikdo netuší, jestli bude. Stejně tak jako je automaticky Renault či Peugeot odpad, protože je z Francie :-)

Variant má větší kufr, což bych pro rodinu uvítal více, než místo ve druhé řadě sedadel :-) Pokud budu chtít obojí, tak bych musel o třídu výše pro MPV.
16. 6. 2014 18:09
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Rodinu nemám a v MPV a podobných vozech se moc nevyznám, takže je nerad soudím. SV má myslím větší rozvor a očekávám, že bych ten prostor vzadu uvítal pro autosedačku a manipulaci s potomkem. Kufr je dost individuální záležitost.
16. 6. 2014 16:55
Re: Shrnovačka I. Barové piano
To uz radsej 500L, mas to za cca 520tis. podla cennika v porovnatelnej vybave a s lepsim chrochtakom.
Avatar - Ji/Ri
16. 6. 2014 09:53
Re: Shrnovačka I. Barové piano
;-) :yes: ano, nejede a motor si nerozumí s převodovkou. Plus pár dalších příjemností a barové piano jak vyšité. Ať hledám, jak hledám, důvodu ke koupi nenacházím.
16. 6. 2014 09:55
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Penize vem cert, kdyz auto za neco stoji, at se konto zatrese. Ale v dnesni dobe hlasite chrochtat a pustit do serie neodladenou (jindy bez mrknuti oka fungujici) prevodovku je haluz. Pak to bude stvat cloveka i za ctyri kila...
Avatar - Ji/Ri
16. 6. 2014 10:02
Re: Shrnovačka I. Barové piano
...ano, ... :-) :yes: tak to vnímám přesně i já. Za kvalitu se platí, o tom žádná. Ale tady mi to přijde něco ve stylu: co zákazník ještě zkousne. Btw. byl jsem prubnout P308SW s 1,6 hdi. Ševel,pohoda, zvuk. To, že mi uhořela ruka na šaltu je jiná >:D ....ale dneska motory už nechrochtají jak oct.1 s 900.000km.
16. 6. 2014 10:24
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Vsichni vime, ze naftovej ctyrvalec nebude nikdy sepot kvetin. Ale nemusi znit jako pribory v hrnci.
Avatar - Emel
16. 6. 2014 10:05
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Já Jirimu jeho celkový dojem nerozporuju, taky bych konfiguroval jinak... ale jak se praví dole, preference jsou různé. Já komentuju spotřebu a cenu.

Ber to tak, že Golf Variant 1.6TDI Highline stojí 590, Sportsvan je za 611, ale má silnější motor, za který se u Variantu připlácí 16.000 (v Comfortline jako BM, pro Highline se nenabízí). Sečteno a podtrženo, Sportsvan fakticky kopíruje cenu Variantu, což je asi v pořádku. Pokud má někdo potřebu nacpat tam výbavu za dalších 300t...
Avatar - Ji/Ri
16. 6. 2014 10:11
Re: Shrnovačka I. Barové piano
...víš, ono o konfig ani tak v konečném důsledku nejde. Jde o to, že jsou tam přehmaty, které dneska nemůžou být, natož u vw člověk čeká echt práci, za kterou si ochotný připlatit. Jak píše webpaja - tohle zvedne ze židle i u auta za 400. Tohle osobně považuji za úlet a zkoušku posádky. Ano, s 1,4tsi se něco konat nebude, bude tichounký....ale bojím se spotřeby. Mým odhadem to bude něco kolem 7-8lt. Tady mají kombinovanou uvedenou 4 a reál za 6,5. Jen připomenu, že tohle auto mě hodně zaujalo a těšil se na něj. ....... barové piano.
Avatar - Emel
16. 6. 2014 10:49
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Proti přehmatům jsem nenapsal ani slovo. Pokud DSG nefunguje jak má, je to na pováženou... holt asi převážily ekoaspekty, nevím. To beru a souhlasím s tebou. Komentoval jsem právě jen ten konfig a spotřebu - u té se to těžko hodnotí a byl bych překvapený, kdyby byl Sportsvan nějak výrazněj žravé auto.

Když to bude jezdit s TSI za 7,5 v rodinném nasazení... pak budiž.
Avatar - 3_diamanty
16. 6. 2014 10:24
Re: Shrnovačka I. Barové piano
suhlasim.... problem je ze testovany exemplar je v top vybave po ktorej bezny realny zakaznik asi siahat nebude.... to mas ako s yetim za milion ... kolko sa takych preda? mozno 20 zo 4000 rocne v cz .... a mozno 3 na slovensku...

zoberme si ale sportsvan s 1,4 tsi 92 kw v comfortline s manualom.. a hned sme na cene 18 500 eur ( okolo 520 tisic kc ) ... nevravim ze to je lacne auto ale voci kusku za 900 000 je to uz uplne ine kafe a auto je uz predajne a vybavou prakticky a vhodne nakonfigurovane .. to by bol iny test ... skoda
16. 6. 2014 13:26
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Nechápu, proč zastoupení nezvolilo dvoulitr, když už musel být vznětový. Rozhodně se nesnažili o střídmou konfiguraci, takový rozdíl by to v ceně neudělalo.
Avatar - Ji/Ri
16. 6. 2014 18:12
Re: Shrnovačka I. Barové piano
:yes: přesně tohle mě napadlo jako první. Když už výkladní skříň, tak full. ...možná ale by byla pokořena mil. hranice....
16. 6. 2014 22:31
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Příplatek za dvoulitr není ani 50 tisíc. To už mohli oželet DSG, kdyby nechtěli překročit nějakou cenovou hladinu, nebo pár jiných příplatků (určitě by se něco našlo). Za manuál by je těžko někdo zdrbl, když je DSG v nabídce. A i kdyby, rozhodně ne tak jako za 1,6 TDI se suchým DSG.
Avatar - Ji/Ri
16. 6. 2014 09:57
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Ok. Jsi cifršpion. Zkus si poskládat normálně solidně vybavené tohle auto s rozumným motorem s ohledem na použití vozu - tzn. bezpečnost, ekonomika provozu, pohoda na palubě. Dojdeš k tomu, že buď kočkopes s plnou náručí kompromisů nebo se holt praštíš po kapse tak, že si vyhodíš kyčel... the Choice is up 2 U...
K výbavě:
motor - kolem 140-150 ti koní, spotřeba by se měla pohybovat někde kolem 5 - 5,5 reálně, konkurence to umí, dále xenony, vyhřívání židlí, trošku pokožení, xenony, couváky, tempomat, automatická klima....
Avatar - Emel
16. 6. 2014 10:12
Re: Shrnovačka I. Barové piano
1.4TSI 110kW manuál highline za 540, k tomu bixenony 23, ergoactive sedačky 8, zimní paket 16, obyč navi 17, metalíza 14, kamera 5... počítám, že někde kolem ceníkových 600 by mělo být to co chci. Pokožení si klidně odpustím například, ty Ergo sedačky jsou fajn tak jak jsou.
Avatar - Ji/Ri
16. 6. 2014 18:13
Re: Shrnovačka I. Barové piano
;-) díky za věcnou a rozumnou diskuzi, autopříteli :-)
Avatar - Emel
16. 6. 2014 21:12
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Bylo mi potěšením :-)
Avatar - miromen
16. 6. 2014 19:30
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Mě by stačila slebši verze 1.4 TSI a barvu bych volil bilou ale jinak vybava dosti podobna. Jako prvni po vyzkoušeni bych zaškrtl Ergo sedačky ty se opravdu povedly a pokud to bude jak u klasickeho Golfa tak i zadni sedaky se prodlouži což vede k lepšimu podepřeni stehen. Dalši věc po ktere jsem patral a mrzi mě že jsem ji u součastneho auta neobjednal je kamera. Ale v konfiguratoru ji u SV nevidim......
Avatar - Emel
16. 6. 2014 20:57
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Kamera u SV v ceníku je, něco přes 5k.

Bílou nevím... bílá si obvykle žádá velká kola, jinak to vypadá jako tuctovka v základu... možná to xenony dokážou přebít, ale musel bych to vidět.
Avatar - miromen
16. 6. 2014 21:06
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Jo už koukam v ceniku je ale ne v konfiguratoru. Jinak mě se bila barva libi všeobecně.
Avatar - Jeremy.McKvak.ANTIDIESEL
16. 6. 2014 10:05
Re: Shrnovačka I. Barové piano
JO GOLF TO JE POJEM
ale
není GOLF [odkaz] jako GOLF [odkaz] [odkaz] soudruidi ;-)
Avatar - Choochoo
16. 6. 2014 10:23
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Jojo, 6,5l neni malo, kor na diesel s docela slabym vykonem a kroutakem. K papirovym hodnotam to ma hodne daleko, ale drzi si svych obvyklych 60% navic, tak jak je u vw obvykle.
Avatar - Emel
16. 6. 2014 10:46
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Já jsem teď nadšený z 2.0TDI v OIII... na lítání po Německu super, asi hodně dělá dlouhá převodovka... není problém se vejít do 6 litrů při cestovní rychlosti 160 (kterou se samozřejmě nedá jet pořád).

Víš co, pokud ti někdo řekne, že jezdil po městě a po dálnici za 6,5... moc vypovídací hodnotu to nemá.
16. 6. 2014 13:56
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Tak ale papírové údaje hovoří o provozu město+meziměsto a nikoli město+dálnice. Opravdu se mi nezdá, že motor bude žrát v meziměstském provozu stejně jako na dálnici jako tobě. Nemůžeš srovnávat papírovou hodnotu "město+meziměsto" s dosaženou spotřebou "město+dálnice"... Každopádně je pravda, že i kdyby to testovali "město+meziměsto", podle výše uvedených čísel by byl rozdíl proti udávané kombinaci dost vysoký, ale určitě ne 60%.
16. 6. 2014 14:47
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Plus ta kombinace je 63 % mimo město, jestli si dobře pamatuji (ne 50:50).
Avatar - Emel
16. 6. 2014 14:54
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Přesně tak... z jedné věty o tom, že někdo jezdil dálnici + město za 6,5, se toho moc usuzovat nedá.
16. 6. 2014 18:01
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Jj, je to zhruba 4/11 ku 7/11 (jsou to 4km a 7km plus minus pár desítek metrů). Stačí znát dvě spotřeby a kombinaci si z nich už člověk dopočítá.
16. 6. 2014 11:46
Re: Shrnovačka I. Barové piano
1. nejede - souhlas
2. neřadí - blbost
3. hlučné - je to ropák a ať je to jak chce, VW ho má ideálně odladěné a odhlučněné oproti jiným značkám
4. žere - spotřeba klesne po zajetí
5. chrochtá - viz bod 3 - zbytečný bod
6. doladit - pravda 50 na 50
7. cena - souhlas
8. ....vw syndrom. Na fotkách parádní, ale ve skutečnosti je více přitažlivý snad i Barkas. - to je věc názoru každého
Avatar - Ji/Ri
16. 6. 2014 12:16
Re: Shrnovačka I. Barové piano
2. viz. test
3. viz. test
4. mno.... fantazie ti ladí
5. viz. test
6. viz. test
8. ano.... ale koukni na fotky a pak v reálu... pokud je to vymazlené na top verzi, tak je to fajn...ale nižší než top - zpět k bodu 8
Avatar - wakantanka
16. 6. 2014 12:23
Re: Shrnovačka I. Barové piano
K bodu 3 a 5. nie v každom VW s CR chrochtá a duní. Takže niekde asi urobili súdruhovia chybu ak v tomto áno. Ak to vytkne aj redaktor redakcie, ktorá je všeobecne koncernovým autám naklonená, tak to bude prúser ako Brno. >:D
16. 6. 2014 20:36
Re: Shrnovačka I. Barové piano
3-tvrdíš blbosť, skús nové dCi a HDi, zistíš, čo je odladený motor
4-koľko klesne spotreba po zabehnutí?
16. 6. 2014 21:56
Re: Shrnovačka I. Barové piano
kamarád začínal na 6 l, postupně se dostal na 5 l po městě a mimo město s tou 77 kw udělal na začátku 5,5 a nakonec se dostal na 4,1, ty TDi na začátku berou docela hodně.

dCi - neznám. HDi jsem měl ty byly dobrý to je fakt, co se zvukového projevu týče...ale jinak se mi to pořád sralo....ale je fakt, že to už je taky 10 let
17. 6. 2014 07:29
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Ked sa niekto snazi, tak sa dostane aj zo 7 na 4.1.
Dolezite je si vsak uvedomit, ze to nebude rovnaky styl jazdy. Ale ze sa "snazil".
Takych snazivych potom vidim, ako v useku okolo Ziliny spravia za sebou vlacik dlhy aj kilometer, vdaka nekonecnym obmedzeniam, hustej premavke a plnej ciare.
17. 6. 2014 12:47
Re: Shrnovačka I. Barové piano
otázka je co myslíš tou snahou. Já jezdím s TSI po Praze v pohodě kolem 5,8-5,9, mimo město bez problémů 5,2 a to se nesnažím. Když se snažím, tak jsem dal i 4,5. Když jsem měl půjčenou OIII, tak i když měla najeto 520 km, tak jsem s toho dokázal vytlačit 3,8, na normální jízdu po Praze, ale 5,6 což mi přišlo na TDI dost. To jsem v 1,9 TDi jezdil po Praze 5,5 taky a to je rozdíl 14 let.
17. 6. 2014 15:16
Re: Shrnovačka I. Barové piano
Problem je ten, ze kazdy ma inu predstavu o rychlosti.
Niekto vali 70-80 po okreske a uz si mysli, ze je stihacka; iny dava 100 a prave sa len dostava do tempa.
Zaujimavejsie su skor priemerne rychlosti na nejakej trase, i ked ani to velmi nevypoveda realitu, kedze minimalne premavka je v kazdej dennej hodine rozdielna.
Napr. s 1.3naftou som dal Puchov-Kosice (304km)vecer po 19h s priemerkou 89kmh a spotrebou 4.7. Niekto iny vsak tu istu priemerku da s 5.1, lebo bude inak vyuzivat vykon, niekde pojde rychlejsie (roviny), niekde pomalse(zakruty) a teda bude musiet viac zrychlovat. Inde som dal priemer po 250km trasy 4.1L/100 pri priemere 81. Znova; dakto by to mozno zvladol aj za 4 alebo aj za 4.5.
To je rozdielna snaha kazdeho vodica.

S Rapidom lift 1.2 77kW som spravil jazdu mestom - 3x statie na semafore, potom chvilku 90ka, medzitym vozenie sa na 5-6ke cca 55kmh na dlhych rovnych usekoch a celkova spotreba bola 6.6/100, pricom to bola moja uplne normalna bezna jazda. Motor pri starte zohriaty. Podla mna to bola spotreba vysoka. Toto som dokazal aj so starym benzinom vo Fabii. Tento styl zvladla mala nafta objemu 1.3 za cca 4.6L/100.
Ked som sa raz snazil, takmer identicku trasu robila O2 1.6TDI, skoncila s 4.2/100. To je relativne fajn. 2.0TDI O3 na inej skusobnej trase mala za 5.6. To nie je zle, kedze auto bolo celkom nove a na casti trate som predbiehal a dosiahol okolo 120kmh (periferia obce). Na vykon 150k ten 2liter skutocne nezerie vela.
1.2TSI vsak ziadny zazrak nie je. 1.4TSI mal kamarat a to bolo v jeho rukach aj usporne aj nie, minimum dokazal za 5.1 a maxima okolo 9.5. Dlhodobo 6.3-6.5.
Avatar - Uživatel_5340709
16. 6. 2014 09:39
Za tohle dát 891.599 Kč?
Pře vší úctě k užitným hodnotám tohodle auta.................... to bych musel být blázen. >:D :-! 8-s
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KANKUNEN
16. 6. 2014 09:46
Re: Za tohle dát 891.599 Kč?
To je jednoduché, nacpeš tam všechnu výbavu. Vybavené to je jako prémie a prémie stojí o půl mega víc.
Avatar - 3_diamanty
16. 6. 2014 10:01
auto ako take
ma skutocne zaujalo uz pri statickej prezentacii a paci sa mi. Myslim ze by mohol byt ovela zaujimavejsi test s 1,4 TSI .. a nejakou beznou vybavou.... ten testovany kus v diesli a za 900 litrov je opat dalsi nepredajny testovaci exemplar, skoda.... chcelo by to testovat skor take verzie ktore sa aj realne budu predavat.... nie len vystavne kusky .... clovek takto zbytocne podvedome nadobudne pocit ze ide o nejake nezmyselne drahe a zbytocne auto... pritom to nie je pravda... sportsvan je fajn trefa... len to chce vhodny motor a vybavu

zaujimave dojmy z tohto auta clovek najde aj tu: [odkaz] ...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ji/Ri
16. 6. 2014 18:15
Re: auto ako take
nechápu za co máš ty minusy.... za tak neutrální psaní.... hm .... máš plus...
Avatar - Ozzman
16. 6. 2014 10:17
Hezké, ale
Za ty prachy... nevim nevim. Je to pořád malé auto. Jako rodinný vůz si představím spíše Tourana, nebo pravděpodobněji vozy od konkurence, jako Zafira, Scenic, Smax..
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Snooob
16. 6. 2014 10:46
Re: Hezké, ale
Stačila by nejaká "XL" verzia. Niečo na spôsob Altea/Altea XL

Lebo kupovať rodinné auto s malým kufrom nedáva zmysel...
Avatar - Ozzman
16. 6. 2014 11:16
Re: Hezké, ale
Jo, to už jsem psal výše, přesně tak.. ve stylu Altea XL by to bylo ideál.
Avatar - Snooob
16. 6. 2014 11:53
Re: Hezké, ale
Ou!
To vlákno bolo "nad moje sily" :-)
16. 6. 2014 20:58