Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën C-Elysée 1.6 VTi – Prostor za málo peněz

Kompaktní sedan Citroën C-Elysée se zaměřuje hlavně na nízkou cenu, které podřizuje téměř všechno. Výjimkou je však prostor - toho za tyhle peníze nikde více nedostanete.
Zpět na článek
18. 6. 2014 11:18
18. 6. 2014 13:27
18. 6. 2014 09:20
18. 6. 2014 10:18
18. 6. 2014 10:29
18. 6. 2014 10:46
18. 6. 2014 19:53
22. 6. 2014 22:26
18. 6. 2014 09:53
18. 6. 2014 09:23
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
18. 6. 2014 16:57
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
18. 6. 2014 09:37
21. 6. 2014 07:28
18. 6. 2014 10:10
18. 6. 2014 10:16
18. 6. 2014 10:23
18. 6. 2014 10:24
18. 6. 2014 11:48
18. 6. 2014 11:57
18. 6. 2014 10:33
18. 6. 2014 17:14
18. 6. 2014 10:43
18. 6. 2014 12:25
18. 6. 2014 16:29
19. 6. 2014 16:02
18. 6. 2014 21:58
18. 6. 2014 22:48
18. 6. 2014 23:04
18. 6. 2014 23:23
20. 6. 2014 18:23
21. 6. 2014 00:34
21. 6. 2014 11:52
24. 6. 2014 09:26
18. 6. 2014 09:08
Negativní recenze
Takhle negativní recenzi jsem už dlouho nečetl. Skoro sem myslel, že čtu o Thalii a ne o autu, které konkuruje Rapidu, který je v obdobné výbavě za skoro 400 tisíc.

Takže připlatit nebo nepřiplatit?
Rozbalit vlákno
15
18. 6. 2014 09:19
Re: připlatit
No v rapidu jsem jel jen krátce, ale z hlediska jízdních vlastností a hluku (1,2 tsi) to rozhodně low cost nebyl. Naopak velmi mile překvapil. Takže já bych si určitě připlatil. Myslím, že čím dýl jsou obě auta na trhu (c-elysee a rapid) tak tím víc je patrné že to nejsou moc konkurenti. Jeden je absolutní low cost, a druhý je budgetový, ale ne low cost. Se vším co se k tomu váže.
Avatar - Francuz
18. 6. 2014 11:18
Re: připlatit
A v elysee si isiel ? vies to porovnat z osobnej skusenosti?
18. 6. 2014 13:27
Re: připlatit
preco by si si mal priplacat za rapida, ked v tej istej cene mozes mat lepsie?
Avatar - Emel
18. 6. 2014 09:20
Re: připlatit
Opravdu? Mně to přijde vcelku vyvážené... relativně dynamický motor, horší odhlučnění, slušný komfort, slušný poměr ceny a hodnoty.

Že to je více lowend než Rapid je zřejmé. Nevím jak jsi u Rapidu došel k 400.000... aby ses dostal na takovou částku, musíš u Ambition Fresh 1.2TSI 77kW zaškrtat snad úplně všechno včetně xenonů a navigace.
18. 6. 2014 10:14
Re: připlatit
Mě to taky přijde vyvážený.
18. 6. 2014 10:18
Re: připlatit
No tak to ani náhodou. Výbava Ambition, motor 1,2 TSI 77 kW, metalíza, litá kola a jsem na 383 tisících a to sem z výbavy nezaškrtnul vůbec nic. Ale je to jenom konfigurátor.
Avatar - Emel
18. 6. 2014 10:29
Re: připlatit
Ambition Fresh: 323.900 za 1.2TSI 77kW. V základu jsou lité 15", s metalízou a 16" jsi na 340. Dynamic, Xenony, malý kožený paket, bluetooth, navi, elektrická okna, winter paket, tempomat - jsi na 395.000. Nebo zůstaneš u bílé a připlatíš si místo toho třeba senzory nebo climatronic.

[odkaz]
18. 6. 2014 10:46
Re: připlatit
Aháá.. varianty Fresh jsem si nevšiml :-)
Avatar - Blue Sun
18. 6. 2014 12:58
Re: připlatit
Fresh je stejně jen na Škofin, takže ta cena je irelevantní a zasluhuje leda ignorování.
18. 6. 2014 19:53
Re: připlatit
Lift jde poridit i za hotove.
Avatar - Choochoo
18. 6. 2014 13:22
Re: připlatit
Kdyz to vidim, tak se fakt vyplati projizdet skladovky opravdu slusne nizsi stredni. Rapida za 380??? >:-[]
18. 6. 2014 09:38
Re: připlatit
Ono to auto totiž Rapidu ani tak moc nekonkuruje.

Stačí se podívat, kolik se jich prodalo za minulý rok v Evropě. Rapidů snad necelých 40 tis. a dvojice od PSA tuším 12 tis. I reální kupci tam rozdíly vidí a podle toho vybírají.
Avatar - Hammunasakra
18. 6. 2014 16:05
Re: připlatit
Víš že reálný kupci v Evropě kupujou víc Citrónů než škodovek? A že to nikdy nebylo jinak? >:-[]

[odkaz]
22. 6. 2014 22:26
Re: připlatit
Jestli to nebude tím, že nejzápadnější evropský trh kde se 301 a C-Elysee prodávají je ČR. Takže to není až tak špatný výsledek. Kdyby se ty dva modely nabízely ve Francii, Německu a Španělsku, tak by se prodeje minimálně vyrovnaly.
Avatar - grifith
18. 6. 2014 09:53
Re: připlatit
Přijde mi, že jde o vcelku objektivní test, jenž částečně chválí a částečně ukazuje nedostatky Je samozřejmě na preferencích každého zákazníka, čemu bude dávat přednost. Každému lze doporučit návštěvu dealera a tam oba "konkurenty" vyzkoušet... ;-) Ano, Rapid je jako celek o něco dále, to vše za o něco vyšší cenu. A navíc zde máš dalšího konkurenta v podobě Renaultu Fluence.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
18. 6. 2014 09:23
Rychle zavery pana redaktora
"Citroën C-Elysée totiž představuje ještě jiný pohled na levný, ale prostorný automobil. Žádná pozlátka, luxusní výbava či snad náznak preciznosti."

Presne toto iste plati o Skode Rapid.

Jediny rozdiel je, ze Skoda si za Rapid pyta ovela viac - aj za holobyt sialenu sumu.

Ano, Rapid sa sa da objednat s pozlatkom (to je inak skvele slovo, pan redaktor, o skutocnom zlate v pripade Rapida naozaj nemoze byt rec). Ale vacsina Rapidov bude sluzit s motorizaciami a vybavami v dolnej skale ponuky - teda na rovnakej uroni ako C-Elysée.

Takze porovnanie je absolutne na mieste - a vysledok je, ze Citroen ponukne PRESNE to iste co co Rapid. Ale za menej.

Vy skratka urobite predpojaty predpoklad hned na uvod a zvysok "testu" venujete usiliu dokazat, ze mate pravdu.
Rozbalit vlákno
37
18. 6. 2014 09:35
Re: Rychle zavery pana redaktora
Redaktor to napsal přesně tak, jak to s tím autem je. On to opravdu žádný velký konkurent Rapidu totiž není a zjistí to každej, kdo si ty auta projede.

Takže to, co sem píšeš ty, je blábol z neznalosti. A to je celé.
Zajdi si ty auta vyzkoušet. Tomu co uvidíš a zažiješ, snad sám uvěříš. :-!
Avatar - Ozzman
18. 6. 2014 09:41
Re: Rychle zavery pana redaktora
Oni si teoreticky konkurují, je to pravda. Oba (všechny tři + P301) jsou podobně veliké modely, nabízí podobně výkoné motory a jsou při zamhouření oka i v obdobné cenové hladině. Oba dva vozy jsou lowendově zpracované, interiéry nedosahují zdaleka kvalit nižší střední těchto výrobců. Jak nová 308, tak i Oktávka jsou na tom podstatně lépe, ale také cenově jinde.

Realita je však jiná, Rapid umí udělat větší parádu zvenku a má lépe využitelný zavazadelník (což dost lidí zajímá). I přes mou nevoli k 1.2 TSI bych také volil radši Rapida z této dvojice, je prostě hezčí :-)
18. 6. 2014 09:44
Re: Rychle zavery pana redaktora
Rapid je zpracovaný podstatně lépe. Podstatně! Pokud tvrdíš něco jiného, neznáš to auto. ;-)
Avatar - Ozzman
18. 6. 2014 09:51
Re: Rychle zavery pana redaktora
Rapida znám, tohle sem viděl jentak zběžně, nezkoumal sem pořádně. Rapid mne velice zklamal tvrdými plasty (čekal sem něco po vzoru Oktávky II) a jak už sem tvrdil mockrát, takové nové Clio kombi je uvnitř lepší, pokud ti zrovna extra nevadí lakované obložení v barvě karoserie :-)

Interiér jako vzhledově vypadá dobře, ale jen ve vyšších verzí. O tom žádná, tam Elysee/301 ztrácí, ale pokud si seděl v Active plasťáku, tak ten rozdíl při prvním usednutí není až tak markantní :-) To, že je někde neco očalouněného navíc sem nezkoumal, těmi auty nejezdím :-)
18. 6. 2014 09:58
Re: Rychle zavery pana redaktora
Tvrdé plasty, a ještě ve větší míře, najdeš i v tomto autě a navíc přidají lajdácké zpracování. Sedadla a čalounění jsou jen dalším dokladem, že to auto je opravdu levné. S P308 to nemá vůbec nic společného.
Avatar - Francuz
18. 6. 2014 11:26
Re: Rychle zavery pana redaktora
Sa priznaj ze si nemal na oktafku tak si kupil rapida >:D
18. 6. 2014 11:32
Re: Rychle zavery pana redaktora
Po Octavii jsem nikdy ani netoužil a Rapida jsem nekoupil. I když Spaceback ve Stylu vypadá famózně, nevím, k čemu by mi takové auto bylo.
Avatar - _Karel_
18. 6. 2014 15:38
Re: Rychle zavery pana redaktora
Souhlas, Spacebacj style plus s pár věcma navíc za 380 nevypadá ani nejezdí jako low cost.Fakt se mi líbil.Sedačky moc pěkný a 1,2 bohatě stačí.
Avatar - Hammunasakra
18. 6. 2014 16:12
Re: Rychle zavery pana redaktora
Ty si asi už hodně dlouho neviděl nějaký famózně vypadající auto viď? >:-[]
18. 6. 2014 17:45
Re: Rychle zavery pana redaktora
Povedal by som, že len nechápe význam slova "famózny".
18. 6. 2014 22:18
Re: Rychle zavery pana redaktora
Tak pro ty pomalejší, týká se to této "skupiny vozidel. Opravdu to nehodlám srovnávat s LaFerrari. ;-)
Avatar - Hammunasakra
18. 6. 2014 22:46
Re: Rychle zavery pana redaktora
Tvuj přehled v této skupině vozidel oceňujeme ale fakt ti nezávidíme ;-)
Avatar - Hammunasakra
18. 6. 2014 16:10
Re: Rychle zavery pana redaktora
Hele ty seš za tu anticitrónovskou aktivitu seš placenej nebo je to jen soukromá aktivita? >:-[]
Avatar - wakantanka
18. 6. 2014 10:01
Re: Rychle zavery pana redaktora
Neviem načo to vôbec riešiť, francúzske dvojičky sa na nič nehrajú, od počiatku jasne tvrdia že sú lowend, čomu zodpovedajú aj výbava a motorizácie. Zatiaľ cenou veľmi nepadajú, ale keď opadne záujem príde aj to. Rapid minimálne z vonku, ale aj zvnútra vo vyšších výbavách je už trošku inde aj vzhľadom k veľkým možnostiam príplatkov. Myslím, že zákazník nakoniec rozhodne ku ktorej variante sa prikloní a čo potrebuje k svojmu životu. Niekomu padne viac húpavo nastavenie podvozku francúzov, niekoho viac osloví tvrdšie nastavenie Rapida. Ale Spaceback sa fakt podaril, momentálne zvonka najviac príťažlivé auto z produkcie Škody.
Avatar - grifith
18. 6. 2014 10:09
Re: Rychle zavery pana redaktora
Ono jde o to, že tam kde C-E a P301 cenově končí, Rapid prakticky začíná. A je to na obou vozech poznat. Jestli je to špatně či dobře si musí každý odpovědět sám. ;-)
18. 6. 2014 10:16
Re: Rychle zavery pana redaktora
>:-[] :yes:
18. 6. 2014 10:16
Re: Rychle zavery pana redaktora
>:-[] :yes:
Avatar - Hammunasakra
18. 6. 2014 16:09
Re: Rychle zavery pana redaktora
Tak podstatně že to máš dokonce s vykřičníkem? >:D
A já myslel že to je jedno za 18 a druhý bez dvou za 20 a jak bylo který udělaný se pozná tak za 10 let. A možná tě to vyděsí ale existuje možnost že v horšim stavu může bejt i ten Rapid >:-[]
18. 6. 2014 14:00
Re: Rychle zavery pana redaktora
rapid je pre tych co rozmyslaju totalne nepredajne auto na trhu za tuto cenu.
pozeram cennik,
rapid 1,2 tsi 63kw, 5 st. manual, ambition (manual klima, obyc plastovy volant, el okna vpredu), zaruka 4 roky/80 000km tj v podstate minimalna vybava co za nieco stoji, u nas stoji 14480eur.

napr kia ceed 1,6gdi 99kw, vybava silver, (LEd denne svietenie, 16" kolesa, 6st manual, bluetooth, el. predne okna, manual klima, kozeny multifunkcny volant+paky, tempomat s obmedzovacom rychlosti), zaruka 5/rokov/150000km, tj lepsia vybava ako u rapida.
Ceed stoji 14150eur.
i30 comfort 1,6 88kw stoji 13690eur
leon reference 1,2 tsi 81kw, 6st. 14380eur.

Niekto normalny si tu kupi rapida?
18. 6. 2014 14:23
Re: Rychle zavery pana redaktora
A brání někdo někomu normálnímu si toho Rapida koupit třeba někde jinde? V Česku je ta cena v Ambition Fresh asi 11.050 EUR, tzn. o 25% níže ...
18. 6. 2014 17:50
Re: Rychle zavery pana redaktora
A to je podľa teba je normálne ísť kupovať nové auto za hranice? Ešte keby šlo o solídne auto, ale Rapid...?
19. 6. 2014 17:16
Re: Rychle zavery pana redaktora
ked uz za hranice do CZ, tak toho leona reference za 13000 eur
Avatar - dal
18. 6. 2014 16:30
Re: Rychle zavery pana redaktora
Teď už se nedivím, že jsem viděl Leona na Slovensku častěji než u nás.
19. 6. 2014 17:17
Re: Rychle zavery pana redaktora
a to je leon u vas este lacnejsi, z googlu:

358 900 Czech koruny =
13 084.6351 Euros
18. 6. 2014 10:15
Re: Rychle zavery pana redaktora
A bude valit oči >:-[]
18. 6. 2014 09:49
Re: Rychle zavery pana redaktora
Rozdíl mezi C-E a Rapidem je zásadní už na první pohled. Rapid na cestě vypadá jako „malá Oktávka“ a s některými doplňky, výbavami a v některých barvách to vizuálně je pěkné auto, Spaceback jednoznačně.

Naopak C-E je už na pohled děsně levné auto, které prostě nezapře především zaměření na „funkčnost“. A dle prodejů i počtu aut na cestě je jasné, že i přes výrazný rozdíl v ceně prostě jen ta nízká cena nestačí. A konkrétně u dua P301/C-E vs. Rapid byly očekávání prodejů asi jiné, a to na každé straně ….
18. 6. 2014 16:08
Re: Rychle zavery pana redaktora
Rapid, který tu máme, je určený pro EU a prodává se snad v celé Unii. Kdežto C-Elysée/ 301 není a také se v EU prodává jen v některých státech.
Avatar - Hammunasakra
18. 6. 2014 16:16
Re: Rychle zavery pana redaktora
Správně, je to auto určený pro zaostalý východní země a jejich silnice nesilnice. A je dost dobře možný že výrobce nekecal a bude to fakt odolný auto co nástrahy skoro polních cest po kterejch tady na východě jezdíme ustojí dokonce líp než mnohý daleko dražší auta
18. 6. 2014 22:11
Re: Rychle zavery pana redaktora
Co sa babe chcelo, to sa babe prisnilo....alebo u vas jazdia iba same Rapidy Elegance a 301/C-E Access a u nas opacne.
18. 6. 2014 22:20
Re: Rychle zavery pana redaktora
To víš, chudý Slovač. >:D
19. 6. 2014 09:23
Re: Rychle zavery pana redaktora
Já jsem zatím v ČR viděl jen jednoho chudého Rapida - bílý ePartners, nebo jak se to píše. A vypadal vskutku uboze. Většinou okolo projíždím, takže kromě metalízy a kol toho moc nevidím (typicky pěkná metalíza - dost modrých a zelených - a velká kola), ale do pár jsem nahlédl a hole to nevypadalo. Neříkám, že se neprodávají, ale i u Octavie bývají vidět hodně Elegance a L&K. Možná si těch ošklivých jen tolik nevšímám. >:-[]
19. 6. 2014 11:08
Re: Rychle zavery pana redaktora
je ovšem otázka, kolik z toho je služebních fleetů za úplně jiné ceny. Potkávám i ty ošklivé a často i to jsou fleety.
19. 6. 2014 11:42
Re: Rychle zavery pana redaktora
Dost jsem jich viděl zaparkovaných u domů (vesnice, městys), žádné polepy, takže to na firemní moc nevypadalo. Na druhou stranu, MB je nedaleko, takže to mohly být vozy zaměstnanců.
19. 6. 2014 15:30