zrovna u X5 bych o tvrdosti pomlcel. Je to naprosto nesmyslne tvrde auto. Cekal bych ze bude pohodlne prejizdet nerovnosti a ne ze mi na pricnem prahu scvaknou zuby.
testy aut od člověka, který ohodnotí rx350 jako "nástroj fajnšmekrů", tedy, pokud to pan redaktor nemyslel ironicky, pak to beru jako dobrý páteční vtip. :-!
Paket F Sport dělá z RX kočkopsa, který není ani pohodlný, ani sportovní. Toto pochopili Rusové, tam se RX bez sportovního paketu prodává jako housky na krámě. Pro ně je to super auto - vysoká světlost, "jednodušší motor", pohodlný podvozek a hlavně spolehlivé auto zn. Lexus. :yes:
Kdo chce jezdit rychle v SUV, stejně koupí X5/X6, tady, milý Lexusi, jsi fakt mimo.
Nedovedu si představit, že si to někdo dobrovolně koupí a to je mi Lexus značka sympatická. Do GAZíka patří nafta, aby to nežralo 15. Spojení fajňšmekr a GAZík taky nejde do kupy. Pro fajňšmekra je zadokolka sedan s šestiválcem a převodovkou co frká jako ZF.
Máme na něm naježděno 35 000, takže vím, o čem mluvím. Podvozek se vzducháčema je perfektní a je to pohodlné skoro jako S Klassa v komfortu a ve Sportu si s tím autem na SUV člověk může hodně dovolit.
"ML na vzduchu" je plně nastavitelné, od komfortního na rozbitou dálnici až po sportovní, kdy znatelně přitvrdí. To jsi střelil kozla. Co se týká nové X5, tak máš asi pravdu.
Štandardný podvozok RX 350 je podstatne mäkkší ako štandardné podvozky X5 (predchádzajúcej generácie), XC60 ši Mazdy CX7. S tými suv mám dlhodobé skúsenosti, takže len pre ilustráciu.
Inak čo sa týka obáv autora z tvrdých plastov, tak po 108 tis. km nevŕzga ani jeden, jediné čo občas povrzne je plato kufra. Nedávno sme s kamošom porovnávali hlučnosť podvozka na jeho ML so 40 tis. km a môjho rx na takej rozbitejšej ceste a nejaký bol smutný, ke´d sme to zhodnotili výsledok.
Vidím že ešte stále sú tu indivídua ktoré nechcú pochopiť, že Lex má autá (povacsinou) kvalitnejšie spravené ako supergalaktickí nemci :-!
Teraz k veci: Mame jedno EriXko v domácnosti a je to veľmi príjemne povozenie. Interiér, čo do kvality materiálov, kože a spracovania je o dosť podarenejší ako napr. BMW X5, ktorá škrípala, koža nebola práve ideálne natiahnutá a k nafte sa ani vyjadrovať nebudem 8-s Skrátka Lexusy (akékolvek) sú autami pre fajnšmekrov, ktorí chcú poctivé a príjemné auto. Čo sa týka F-sport paketu, nebál by som sa tuhosti podvozka ;-) , nie je to žiadne brutálne pritvrdzovanie, dá sa v tom stále pohodlne cestovať. Toľko môj skromný názor. KVALITNÝM AUTÁM ZDAR!
SUV pro fajnšmekry no nevím. Jde spíše o praktický velký rodinný vůz, do kterého se přesně hodí nafta. Ve srovnání s konkurencí - ML a X5 je to ošklivé, pomalé, tvrdé a ještě to moc žere. Navíc to není o nic levnější. S tímto na náročném evropském trhu neprorazí.
nabízí daleko útulnější interiér, kldině i 8mi válce na benzín i naftu, a když jsme u té spotřeby, tak naftový 6ti válec se se spotřebou dostane pod hybrid u lexusu, takže jsme vklidu... ;-)
PS. Ale jak píše redaktor, je to auto opravdu pro fajnšmekry a nikoliv pro masy..
lexus je nieco ako jaguar alebo maserati... proste charizmaticka a stylova masinka pre skutocnych fajnsmekrov :yes:
ja by som urcite uprednostnil lexa pred nemcami ak by bolo na mne .... takze spravny vyber.... a zavidim
napriklad v statistikach ochrany proti odcudzeniu vozidla je lexus uz desatrocia jasne na prvom mieste a nepochybne aj v kvalite :yes: tu nie je o com.... lexus :yes:
tak to v tom případě nejste fajšmekr :-) . Podle mě je třeba k takovému autu přistupovat jinak než k některým jiným prémiovým SUV, které vidíte na silnicích skoro všude.
Lexus nedělá auta špatně a RX už vůbec ne, je to jen otázka osobních priorit. Pokud chce někdo SUV s pořádným motorem, nemusí nutně myslet na spotřebu a to je přesně případ tohoto auta. Má svoje mouchy, ale především charakter a F Sport vzhledu dost pomohl.
Záleží na tom, co od auta chceš. Moderní šestiválce v této třídě nejsou ani hlučný, ani pomalý a na pohodovou rodinnou jízdu díky vysokýmu točivýmu momentu příjemnější.
Možno sa treba pána redaktora opýtať - "a čo si pán redaktor predstavuje pod takým pojmom fajnšmekr".
Na druhej strane, ak pán redaktor chcel povedať, že je to auto, ktoré sa určite nekupuje rozumom, ale čisto pre potrebu mať v rámci prémie niečo, čo je iné ako si zvolí väčšina, a pritom z hľadiska kvality a vlastností je to porovnateľné s tou "prémiovou väčšinou" tak má pravdu.
Mňa samého sa strašne veľa ľudí pýtalo, keď som kúpil svoje M37S prečo som nešiel k nemeckej prémii, prečo som zvoli 3,7 V6 benzín...... A odpoveď je jednoduchá - neriešim, že na každom väčšom parkovisku hľadám ktoré že je vlastne moje, spotrebu neriešim (buď na to mám alebo nemám a neriešim nezmysly o spotrebe pri aute za takú cenu), kvalita je minimálne na úrovni nemeckej prémie, jazdné vlastnosti sú super, zvuk oproti nafťákom asi nemusím rozvádzať, klasická atmosféra.......
A to je prípad aj tohto Lexusu - nemusí byť najlepší, ale je iný a to, že sa asi ťažko presadí v ČR/SR ( veď u nás sú iné hviezdy) asi Lexus nejak predýcha.......
Pride mi 3000ot pri 130km moc, od 6st prevodovky by som cakal o 500ot menej, vykonu je tam na to dost a to by hned klesla spotreba na dialnici...a na to ze to oznacuju sport verzia, tak motor mohli troska viac poladit, z 3.5 litra sa da dostat aj troska viac (nemyslim tym pridat tam turbo alebo urobit z toho priamovstrek, fuj)
...ML, ketrý určitě znáš jak svý boty, viď ;-) . Když už někdo něco takovýho napíše, měl by mít v těch autech alespoň něco najeto.
To co jsi napsal, postrádá jakoukoliv hodnotu a je-li pro tebe ML hezčí, pak až na výhrady k přední masce mi přijde RX oproti nevzhlednýmu Medvědu celkově vyváženější.
Pokud se chceš bavit na úrovni vizuálních pocitů, o víc asi nepůjde :-)
Já se vyjadřoval jen k pájou vzpomínanému základnímu podvozku. A i když se na jeho charakteru všichni shodnem, kupodivu jsem dostal již dva černý palce. >:D
V době, kdy se dá prodloužit záruka na 5let bez problémů, kdy většina prémie nabízí servis do min 100kkm zdarma apod, mi to nepřijde jako nesmysl. Pokud vezmeš ceníkovou RX350 a srovnáš s většinou konkurence, pak pokud vyloženě netrváš na atmo benzínu, nemáš problém ani cenově.
Zkoušel jsem RX450h a pro mě osobně třeba auto, který jsem nemohl koupit, je to dokonalá netrefa. Kromě ještě víc sterilního projevu než i to nejneřidičštější Audi (to není kritika Audi!), nezajímavý jízdní výkony, žádnej velkej prostor a celkově až příliš asijskej charakter. Jestliže tady chybí i baterky a chceš od toho alespoň průměrnou dynamiku, pak se obávám, že 350 nebude stačit.
Nemuzu souhlasit, kdyz presednu z Q7 do RX, tak kvalita uvnitr je jinde, Q7 hodne moc plastu, BMW zase (predesla generace) tvrda jak prase, 800km v tom bylo za trest. Ja bych to RX bral klidne i dnes - i kdyz bych spis pockal na novou Q7 a pak porovnaval. Podle mne na SUV je RX hodne povedene (az na to rizeni :-( )
Jak podvozek? Auto před 3-mi lety v Lexus Praha. Tzn.: něco po Praze, okresky směr Karlštejn, následně D5. Ale jak jsem psal, obecně jsou SUV mimo můj cíl. Pokud si je projedu, tak jen pro zajímavost.
Celkove kolem sebe vic mista, mne se zda dokonce Q5 o neco lepe resene nez Q7. Hybrid jede obstojne, jen ten zvuk motoru, kdyz se toci nic moc. Infot. v Lexu je hlavne grafikou 100 let za opicema, v Audi mnohem lepsi. Ale nijak zasadni to neni. Jaky si testoval podvozek ? My mame aktivni stabilizatory a docela dobry kompromis komfort vs jak to sedi, vzduch je houpavy jako blazen...velky rozdil (a vzduch to ma jen na zadku...) Sem tam to zatrese to je pravda, proti komplet na vzduchu u Audi je to horsi...ale napr. odhlucneni od kol, to je pro Lexe zasadni plus.
Proti Q7? V čem je mnohem větší? V prostoru na nohy cestujících vepředu kvůli jinak řešený středový konzoli? Pohodlnější taky úplně ne. Porovnání standartní sedačky Lex vítězí, oooo ti nabídne ještě příplatkový sitzny.
Mě úplně nesedí ovládání infotainmentu a hlavně mě štvalo, že to auto i přes hybridní pohon příliš nejede. To, že bylo občas houpavější, ale krátký nerovnosti dokázaly pěkně zatřást autem je taky fakt.
Psal jsem to nahoře, nejsem cílová skupina (ani pro Q7)...
Tady panuje širší shoda, potřebuje příplatkový podvozek, aby se chovala jako její předchůdkyně a přitom byla stále o poznání komfortnější. K smíchu mi pak byl test páně Červenky u konkurence, kterj si stěžoval na neustálou tvrdost...kecy v kleci.
Fajnšmekr podle koho? Podle vašich měřítek? Kde vidíte největší markanty jeho charakteru? Řeknu vám to...v tom, že je to primárně japonský auto určený pro US trh. Proto je jiný, proto má charakter...charakter vozu, kterej je jinej než jsme zvyklý.
Vemte ze svýho bez 250k 2mio a běžte je za něj utratit...
P.S.: Vsadil bych boty, že byste odjel ve finále něčím jiným
Tak já se v Lexusu moc nevyznám,ale měl by zase začít dělat sedany,co sedany,ale limousiny,ty mu vždy šly.Než toto ošklivé auto,to bych si raději koupil MLko od M-B,které je lepší,rychlejší, měkčí,pohodvějšíhezčí a má větší image.
Já zase vidím daleko lepší vůz, než je RX 450 h. Lepší převodovka, lepší pohon všech kol - tuším Torsen? stejně jako u LS. A cenovka hybridu je tak vysoko, že o nějaké úspoře se nedá mluvit.
Celkově má tenhle model samozřejmě místo v Rusku, UAE, USA...
Kozla střelil bohužel Mercedes, ML podvozek na vzduchu je prostě chabý tak, jako u jiných podvozek na obyčejný pérech a pasivních tlumičích. Sport mód jeho nedostatečnost jen zvýrazní.
Nová x5 je i mezi akt. generací BMW modelů extrémní v šíři rozdílu možností postavit si podvozkově auto dle svého gusta. Od základu s pasivními tlumiči, přes aktivní podvozky různých charakterů, komfortní, mpaketový, dynamický s akt. stabilizátory, plus možnost přidat akt. zadní dif. Jinými slovy, zvenku jedno auto může jízdně znamenat naprosto jiné světy. Základ s pas. tlumiči, který se půjčuje u deaerů, je skutečně na prd, je to tak na úrovni ML na vzduchu, nijaké, houpavé a v zatáčkách žvýkavé, jenže je to jen základ. Pro tu šíři možností a výsledného efektu prostě nejde ohodnotit X5 z hlediska jízdních vlastností jako model jednou větou. ;-)
tak to by uz bolo ok ale zrejme f sport ma troska inac sprevodovanu prevodovku? takze aj potom spotreba na dialnici je nizsia ako tu udavaju? aky rocnik mate?
jak "jinak" je třeba k tomuhle autu přistupovat? Čím si to zvláštní zacházení zasluhuje? Jaké to jsou priority, které musím mít poskládané jinak, než kupec D3 v benzínu?
Že se vám osobně (z nějakého nepochopitelného důvodu >:-[] ) líbí, je jedna věc, ale mohl byste zkusit odpovědět objektivně?
Co dělá z kupce tohoto lexu většího fajnšmekra ve srovnání s majitelem D3 s velkým benzínem (a třeba M-paketem/AMG paketem)?
Nemuzu souhlasit s prostorem, proti Q7 to auto uvnitr je mnohem vetsi, pohodlnejsi, vetsi.
Jizdne je OK, ale rizeni je tragicky, proti Audi docela hruza...gumove, nepresne ;-\ To je na aute nejhorsi, jinak to auto jako celek nema moc chyb...velice pohodlne a hlavne ultra tiche.