Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

DOČASNĚ PODPORUJEME CNG
| 27. 6. 2014 09:33
JAKO
NUTNÉ DOČASNÉ STÁDIUM PŘECHODU K ELEKTROMOBILŮM [odkaz] ABY EVROPSKÝ SOUSTRUŽNÍCI MĚLICOŽRÁT NEŽ SI NAJDOU JINOU PRÁCI
DOČASNĚ PODPORUJEME CNG
| 27. 6. 2014 10:39
Jdi s tímhle víš kam... :no:
Avatar - Ada je zase tady
DOČASNĚ PODPORUJEME CNG
| 27. 6. 2014 10:45
Dočasně podporujeme zážehový motor na CNG. Konečným řešením bude diesel na CNG :yes:
DOČASNĚ PODPORUJEME CNG
| 27. 6. 2014 22:15
Nového CNG vozu u dieselových motorů se zatím neprovádí, kdy možnost doplnění CNG nebude v dohledu jako v případě naftových TDI z toho ale nebude :-( !

Takže spotřebu nafty a CNG nelze srovnávat napřímo, ale obecně lze říci, že průměrná spotřeba naftových verzí měřená v litrech na 100 km přibližně odpovídá spotřebě CNG v m3 na ujetí stejné vzdálenosti. Při aplikování tohoto pravidla pak z průzkumu vyplývá, že spotřeba CNG nebývá vždy nižší než v případě nafty. U některých vozidel je srovnatelná a u některých, například u Opelu Zafira dokonce výrazně vyšší. Která porovnávala CNG vozy s benzínovými protějšky, pak zde byly hodnoty na poli spotřeby výrazně vyrovnanější. To je ale logické, CNG lépe vyhovují zážehové typy motorů :yes: :-!

PS:- To je ale logické, CNG lépe vyhovují zážehové typy motorů :-!
Avatar - grifith
PROČ?
| 27. 6. 2014 09:34
Jen taková malá otázka na redakci, z jakého důvodu uvádíte ani ne dva týdny po sobě téměř dva shodné testy jednoho vozu? Chápu, že v prvním případě šlo o zkopírování z tištěného Světa motorů, ale i tak. Osobně mi váš test nepřinesl naprosto nic nového, čili práce redaktora mi v tomto případě přijde jako trochu zbytečná...
PROČ?
| 27. 6. 2014 10:38
Len si plnili svoju povinnost voci svojmu chlebodarcovi.
PROČ?
| 27. 6. 2014 10:40
No spíš to podle mě měli v redakci na test, nevidím na tom nic divnýho.
Avatar - rohYpnol
PROČ?
| 27. 6. 2014 14:32
kde jinde uvést nováčka, než v testu, který je naprosto nadbytečný a kde není co pokazit?
Avatar - grifith
PROČ?
| 27. 6. 2014 14:55
No i tato varianta není od věci ;-)
Avatar - Ondore
A máme to to zase
| 27. 6. 2014 10:37
David buď len odpisuje od kolegu Ondřeje, alebo obaja sprosto kopírujú PR materiály škodovky, ale opäť musím - rovnako ako pod článkom [odkaz] povedať:

- NIE, G-Tec sa 103 kW verzii neblíži ani náhodou, bližšie je 1,2 77 kW a to aj dynamikou (0-100 za 10,3s (77kW) vs. 10,9s (G-Tec), tým pádom je rozdiel v cene nepríjemných 71.000 CZK

- do porovnávačky by som sa nebál dať konkurenčné autá na alternatívny pohon, Astra 103 kW LPG za 401.000 CZK je jeden z možných kandidátov, Auris Hybrid za 500.000 CZK znesie porovnanie keď sa v cenníku objaví Octavia G-Tec s automatom.

- "Příplatková výbava zvýšila cenu na více než 860.000 korun", tak a máme tu klasický problém koncernu - keď si auto nižšej strednej vybavíte, poľahky sa dostanete na úroveň prémie (Lexus IS 250 V6 stojí 859.000 CZK, BMW BMW 316i začína na 834.600 CZK). Viem, vo výbave nebude cúvacia kamera, ale krásne to ukazuje, aký nezmyselný dokáže nákup vw-mainstreamu byť.

Napriek uvedenému vravím, že G-Tec stojí za zváženie - nevyber si nezmyselné doplnky, dohodni si s predajcom zľavu cca 10% a dostaneš auto, ktoré sa oplatí.
A máme to to zase
| 27. 6. 2014 10:59
Spíš to ukazuje, jaký dokáže být nesmyslný ceník.
Nikoliv nákup, ten je totiž reálně minimálně o desítky tisíc méně nákladný.
Avatar - Ondore
A máme to to zase
| 27. 6. 2014 11:07
Nechápem, toto má byť ospravedlnenie koncernových cien? Zľava pri nákupe z cenníkovej ceny? BMW Ti dá zľavu tiež...

Ja len apelujem na ľudí, nech používajú rozum a zvažujú, čo dostanú za svoje peniaze. V určitom bode (u vw fakt rýchlo) príde okamih, kedy sa za dané peniaze oplatí zvažovať iné auto.
A máme to to zase
| 27. 6. 2014 13:21
Nevím co nechápeš. Ceníky jsou pro drtivou většinu prodejců pouze orientační a v podstatě ukazují maximální možnou teoretickou cenu za určitý model. Dráž to nikdy a u nikoho nekoupíš, ale téměř vždy levněji.

A já reagoval na tvé ..."krásne to ukazuje, aký nezmyselný dokáže nákup vw-mainstreamu byť"...
Protože ten, kdo opravdu jde koupit, tak slevu dostane hned u dveří a co je napsáno v oficiálním ceníku, ho až tak zásadně zajímat nemusí.
Tyhlety cenové "rozdíly" na které poukazuješ a snažíš se navodit mylný dojem, že "za to už mám prémii", je reálně zcela mimo.
Reálně bude Octavia za ceníkových 860 tis. reálných někde tipuju hrubo pod 800 tis. prošpikována takovou výbavou, kterou u prémie v holotě nikdy neuvidíš. A to nemluvím o faktu, že stále bude onen reálný cenový rozdíl ve statisících korun ve prospěch Octavie.
Avatar - Ondore
A máme to to zase
| 27. 6. 2014 13:44
Skús si - čiste teoreticky - predstaviť, že sa bavíme o aute nižšej strednej. A bavíme sa o aute, ktorého účelom je ušetriť peniaze. A teraz si skús predstaviť (fakt len čiste teoreticky), že tým autom je Octavia G-Tec. Začíname na 467.000 CZK (cenníkových, áno). Si vlastenec, chceš dobré auto a tak Ti ani nenapadne aby si premýšľal nad inými alternatívami, žiadne šetrenie voľbou auta o triedu nižšie s cenovkou niekde okolo 300.000 CZK, žiadna alternatíva v podobe Astry LPG, ktorá má o krásnych 30 koní viac za cenníkových 400 tis. CZK, skrátka chceš Škodu G-Tec. Máš to v hlave? OK, niektorí sa pozastavia, prečo si si vybral toto auto, ale stále v pohode, nič proti Tvojej voľbe nemám, pohoda.

A teraz si skús predstaviť, že ideš šetriť peniaze. Čiste teoreticky si vyberieš Škodu G-Tec. A vybavíš si ju tak, že cenníkovo sa dostaneš na 860.000 CZK. Stále máš pocit, že pohoda, že takto je to normálne? Nič Ti netrklo? Fakt nie? Ak v Octávke vidíš princeznú hodnú tej ceny, tak ja za dané peniaze radšej uprednostním to IS-ko V6, ktoré mimochodom tiež kúpim pod reálnych 800 tis.
A máme to to zase
| 27. 6. 2014 13:56
Ty pořád řešíš ceník. Proč?

Reálného kupce ceník přestane zajímat po první návštěvě salonu a předložení nabídky na konkrétní konfiguraci.

Druhá věc, člověk, co chce auto na CNG, je tak v prvné řadě nejspíše motivován z důvodu úspory za palivo. Ten asi nebude koukat po šestiválcovém benzínovém dvouapůllitru.
Lexus jsem nikdy nekupoval ani se o něj nezajímal, tudíž to, jestli i na základní model a základní výbavu dostaneš slevu ze základní ceny, nic nevím a osobně si dovolím silně pochybovat.
Avatar - Ondore
A máme to to zase
| 27. 6. 2014 14:41
Cenníkom automobilka ukazuje, kam by sa rada s daným modelom zaradila. Cenník je dokument z ktorého vychádza kupujúci a aj predajca. Cenník naznačuje, za čo dané auto kúpiš, niekto si dohodne zľavu 5%, iný 15%, ale stále je to "niekde okolo cenníkovej ceny", takže mám za to, že sa dá ako orientačná pomôcka celkom dobre použiť. A povedané platí naprieč značkami, na Škodu, rovnako ako na BMW. Tak preto sa bavím o cenníkových cenách, ale ak si si všimol, spomínam aj ceny trhové. Silne pochybuješ, že sa mi podarí dostať základné IS pod 800 tis. CZK, ale naopak Octavia v testovanej výbave sa podľa teba ľahko dostane pod túto hranicu - sám na sebe potvrdzuješ, že reálna cena mainstreamu leží podstatne nižšie a to je presne to, čo vravím aj ja, v čom máme teda rozpor? Rovnako si potvrdil, že ten, čo volí G-Tec chce ušetriť. Súhlasím, ak investovať do Octavie, tak volím RS v cene od 632 tis. CZK.

Takže znova - v čom je problém, ak označím za blázna človeka, ktorý by si nakonfiguroval a kúpil Octaviu G-Tec za 860.000? V čom je problém, ak vyzývam ľudí k tomu, aby používali rozum a premýšľali, čo za dané peniaze dostanú?
A máme to to zase
| 27. 6. 2014 14:48
On je totiž zcela zásadní fakt, jestli slevu dostaneš ze základní holoty "už od", nebo z modelu, jehož výbava jej posílá na více jak dvojnásobnou cenu jeho základu.

Problém je v tom, že Octavii v testované konfiguraci za uvedenou cenu koupí jen ten, který by prodejci odmítl veškeré nabízené a vysoké slevy a bohorovně mu tam nechal to, co si řekne ceník. Neznám nikoho takového, ani prodejce, ani zákazníka.

A právě z tohoto důvodu mne tvé výzvy překvapují, jako by nikdo žádnou slevu nikdy nedostal.
Avatar - Ondore
A máme to to zase
| 27. 6. 2014 14:55
OK, tak sa zahrajme hru - Ty si zober konfiguráciu Octavie G-Tec aká je v teste a skús získať záväznú ponuku predajcu na čo najlepšiu cenu, ja dtto spravím s Lexusom (alebo BMW, nemám problém) a potom to sem hodíme, nech si ľudia sami odhlasujú, čo za dané peniaze považujú za lepšiu kúpu - súhlasíš?
A máme to to zase
| 27. 6. 2014 15:08
Já nevím, o co ti jde?

Porovnat dvě naprosto odlišné auta? Jako že já budu shánět nabídku pro výbavou po střechu nadupanou octavii v CNG a ty se pokusíš sehnat nabídku na prémiovou holotu s dvojnásobnými náklady na palivo a "nulovou" výbavou?

Základní cena Octavie G-TEC je 434 tis. Kč.
Základní cena IS250 je 859 tis. Kč.

Výbavu, ať si každý dohází jakou potřebuje. Slevu na Škodu dostaneš v minimální výši 8%. Co ti dá Lexus, jak jsem psal výše, nevím.
Každý, rozumně uvažující, má vcelku jasno, jak to asi ve finále vyzní.
Avatar - rimow11
A máme to to zase
| 27. 6. 2014 16:26
radšej si priplatím za kvalitný lexus :-)
A máme to to zase
| 27. 6. 2014 19:18
Já ti to rozhodně nebudu rozmlouvat. Doufám, že tak ale i opravdu uděláš a to ISko koupíš. :yes:
A máme to to zase
| 27. 6. 2014 16:52
Tvoja myslienka porovnania zakladov ma jednu zasadnu vadu a to, ze IS250 ma v zaklade taku "nulovu" vybavu, ako Okta za cca 670tis. Tzn. porovnanie zakladu a zakladu je v principe nonsens.
Za chechtaky navyse ziskava zaujemca ovela silnejsi motor, lepsi podvozok, lepsi interier....atd... Nevyhodou je rozhodne vyssia spotreba.
A máme to to zase
| 27. 6. 2014 18:35
On je v zásadě nesmysl srovnávat CNG v objemu 1.4 s benzínem 2.5 V6. To už nemluvím o tom, že jedno je škodovka, druhé japonská prémiovka, jedno kombík, druhý na svou třídu malý sedan. I ceny obdobných výbav jsou o statisíce rozdílné.
Ty auta se srovnat nedají. Tipuji, že nebude zákazník, který by se reálně rozhodoval mezi těmito vozy. To je celé.
Avatar - Ondore
A máme to to zase
| 27. 6. 2014 16:54
Nie som zďaleka prvý, kto porovnáva Octaviu a BMW 3, na mňa to nehádž >:D
Vidím, že si sa v tom stratil, je to v cudzom jazyku a navyše sa to dá chápať ako útok na koncern, tak skúsim ešte raz a pomaly:

- "Příplatková výbava zvýšila cenu na více než 860.000 korun", tak a máme tu klasický problém koncernu - keď si auto nižšej strednej vybavíte, poľahky sa dostanete na úroveň prémie - tu sa to začalo, pokojne napíš, čo si na tejto vete nepochopil. Nemám problém spraviť pre Teba to, že rozpíšem položky výbavy pri jednom aj druhom aute, pointa je ale v tom, že za porovnateľnú cenu (860.000 CZK !!) dostaneš 110 koní v Octavii plus akási výbava okolo, alebo si môžeš zobrať 6-valec 208 koní v Lexuse, ak chceš nechať peniaze v EU, tak stále máš na výber, napr. BMW 316i so 136 koňmi. Či má Lexus Bixenóny a voduodpudivé sklá neriešim, niečo v tej "výbavou po střechu nadupanou octavii" nájdeš niečo nie, image a kvalita jazdy je neporovnateľná.

Proste som len apeloval na to, aby ľudia G-Tec brali, ale s rozumom, ak Ti na tom niečo nie je jasné, tak povedz čo a pokúsim sa vysvetliť to tak, aby si to pochopil.
A máme to to zase
| 27. 6. 2014 19:16
Ty předně vycházíš ze špatného předpokladu, že se člověk bude rozhodovat mezi dvěma nesouměrnými vozy.

Tady máš novinářské auto, které nepředstavuje běžnou volbu zákazníka. Ta samá situace se opakuje prakticky pod každým novinářským autem s hromadou výbavy. Stále mne udivuje, kolik diskutérů to stále má problém uchopit a začnou argumentovat prémiovkou.
Bohužel pro tebe, tohle zůstává v diskuzní teoretické rovině.
Avatar - Ondore
A máme to to zase
| 27. 6. 2014 19:40
Je to trochu inak: "ja předně vycházím ze špatného předpokladu, že člověk chce maximalizovat hodnotu kterou získá za svoje peníze." Že je to moje uvažovanie mylné vidno z toho, že nielen novinári sa vozia na nadupaných predvádzačkách, ale aj kopec zákazníkov sa rozhodne pre podobne iracionálnu voľbu. A pokúsil som sa potenciálnym zákazníkom povedať, že Octavia G-Tec s cenovkou presahujúcou 860.000 CZK je nezmysel. To je všetko, nič viac, nič menej.
Avatar - dolfi
A máme to to zase
| 2. 7. 2014 21:49
:-) ;-) :-| ;-\ :-( :'-( :*) >:D :-! 8-s >:-[] :no: :yes:
Avatar - rimow11
A máme to to zase
| 27. 6. 2014 14:19
:yes:
A máme to to zase
| 27. 6. 2014 18:38
Ty si zkus představit, že každý má jiné priority. Jeden musí mít parkovací senzory, další musí mít xenony atd. Když chceš šetřit, tak si zkrátka nenaláduješ auto výbavou po střechu. Na příplatky se dávají největší slevy, taková je má zkušenost (Škodu jsem nikdy nekupoval, ale předpokládám, že to u nich funguje stejně).

Co se 3er týče, nakonfigurovat ji pod milion chce notnou dávku sebezapření. A na to holátko se radši ani nechoď dívat, mohla by tě přejít chuť.
A máme to to zase
| 27. 6. 2014 11:17
Jasně, srovnávat je potřeba srovnatelné.
Ale těch 71 tisíc mi nepřijde "nepříjemných", když se za palivo šetří zhruba 1,2 Kč/km - návratnost investice pak vychází na 60 tkm, zatímco mnozí akceptují návratnost 200 tkm u dieselů.
Navíc je v tom příplatku zahrnuta víceprvková náprava.
To spíše bude vadit ten krátký dojezd, 300 km je fakt dost málo. Uživatel zvyklý na diesel nebo benzín to bude rozdýchávat těžko.
Avatar - Ondore
A máme to to zase
| 27. 6. 2014 11:33
Je to dané uhlom pohľadu, ktorý použiješ. Tak ako to nastavili redaktori ("Octavia Combi s turbomotorem 1.4 TSI (103 kW) je levnější o výrazných 32.000 korun") je to mimo misu a reálny rozdiel oproti porovnateľnému benzínu je "nepríjemných 71.000 CZK". Podľa mňa veľký skok pre niekoho, kto používa auto doma na príležitostné jazdy a ročný nábeh sa sotva prehupne nad 10.000 km. Vo firme je to samozrejme iné a pre aktívneho obchoďáka G-Tec odporúčam, investované peniaze sa určite vrátia :-)
A máme to to zase
| 27. 6. 2014 15:08
Na 10 tkm ročně se většinou vyplatí jen benzín, alternativy jsou zakímavé až při vyšším nájezdu. Právě ti "aktivní obchoďáci" budou zřejmě na G-Tec nadávat nejvíc, protože těch 300 km najedou leckdy za půl dne a budou muset tankovat dvakrát za den. Úspora na palivu se jeicih kapsy nedotkne - to platí firma.
A máme to to zase
| 27. 6. 2014 18:54
Když bude mít firma vlastní plnící stanici, tak by se to mohlo vrátit ještě rychleji.
A máme to to zase
| 27. 6. 2014 12:23
Rozdíl mezi kilometrovými náklady na plyn a kilometrovými náklady za benzín/naftu, tedy oněch 50% je celý daný pouze spotřební daní, která u kapalných paliv dělá cca oněch 50% ceny a u CNG je nula. To je veškeré kouzlo CNG. Růst daní v následujících 5ti letech je zanešen v zákoně. Z dlouhodobého pohledu se náklady na CNG a ropná paliva vyrovnají, stejně jako se to stalo u benzínu a nafty. Budou se lišit snat jen vhodností pro určitý roční nájezd. Takže kdo se k tomu chystá, měl by si pospíšit a využít dobu, kterou stát vyhradil k nalákání hejlů, než to zase zdaní. Takový "případ fotovoltaika" - státem vytvořená výhoda, v menším.
A máme to to zase
| 27. 6. 2014 13:08
Jojo, je treba rychle vyuzit, pac zvyseni dane je oatazka par let.
A máme to to zase
| 27. 6. 2014 13:48
Né každý si kupuje nové auto každý rok jako vy. Zvýšení daně je naplánováno na 5 let a bude probíhat postupně. Takže ano, kdo chce využít plnou výhodu, ať do toho jde hned.
A máme to to zase
| 27. 6. 2014 13:25
No a ty sám by sis měl uvědomit, jak to dopadne s elektrikou, když na ni začne jezdit čím dál tím víc lidí. Hejle. :-!
A máme to to zase
| 27. 6. 2014 13:51
S elektrikou to nedopadne vůbec nijak, protože když by se vyskytly snahy danit ji více než zdrávo, začnou si ji všichni vyrábět doma. Ať už kogenerací nebo fotovoltaikou, jejíž dnešní cena v ostrovním režimu již příliš velký prostor ke zdanění nedává. Elektřina jednoduše má vydírací potenciál omezený.
A máme to to zase
| 27. 6. 2014 14:04
Omezený možná je, ale náš stát je, co do vymýšlení různých zdanění, velmi vynalézavý. Daně za PHM představují velmi významnou položku ve statním rozpočtu, stát se o ni dobrovnolně nepřipraví.

Dále co se týče fotovoltaiky, tam si nedělám iluze o tom, že by si to někdo vyráběl ve větší míře doma (ne každý bydlí v rodiném domku, ne každý má k dispozici nutnou plochu/prostory). Mám s tím osobní zkušenost a vím, kolik a na jaké ploše dokážeš vyrobit a taky vím, co stojí si těch "pár" panelů na barák namontovat. Finanční návratnost je řádu desetiletí, životnost panelů garantována jen o něco málo delší.
A máme to to zase
| 27. 6. 2014 14:29
Což by se samozřejmě zásadně změnilo, kdyby stát chtěl nasadit na elektřinu daň desítky procent jako na paliva. Ale FV není jediná cesta. Je tu třeba i kogenerace. Jakmile by někdo chtěl elektřinu zdanit, je více cest, jak si ji doma vyrobit. Musíte uvážit, že po případném zdanění jsou pak nákladové poměry zcela jinak než dnes. Spíše se ale půjde cestou mýtných systémů i na silnice nižších tříd.
A máme to to zase
| 27. 6. 2014 14:40
Dražší pojistky, či silniční daně, jsou běžnou praxí v zahraničí, kde třeba právě tyto nepřímé náklady činí mnohdy výrazně větší roční částky, než jednorázové pořízení slušného (ojetého) vozu.
A uvědom si, že v "paneláku" si jen tak někdo elektřinu vyrábět nemůže.
cokoliv bylo výhodné stát nakonec udělal nevýhodným..
| 27. 6. 2014 12:44
...a tak to bude i s cng, čím víc aut na to bude jezdit, tím víc stát vycítí příležitost, jak z lidí vytáhnout peníze :-!
Avatar - Dzakobo
cokoliv bylo výhodné stát nakonec udělal nevýhodným..
| 27. 6. 2014 13:46
Konkrétně u CNG mám jiný názor. Pokud bude do CNG vozidla tankováno mimo veřejné plnicí stanice, tzn. soukromou plničkou napojenou na plynofikaci, tak současně s tímto faktem nepředpokládám, že bude plyn zdražen o 100% - to by v zimě půl ČR umrzlo a ostatní varianty jsou nerealizovatelné - třeba mít počítadlo průtoku na domácí plničce a z toho platit daň? Kdo by na sebe nabonzoval, že si tankuje doma, že? ;-) Řešení jako u LTO je snad technicky nemožné - že by byla nějaká příměs, kterou by celníci/policie kontrolovali? Jak by taky odebírali vzorek? Takže toho se snad nedočkáme.
cokoliv bylo výhodné stát nakonec udělal nevýhodným..
| 27. 6. 2014 14:10
Jojo, každej, kdo šetří, pořídí si auto na CNG si doma vybuduje domácí plničku... Až se za břicho popadám...
cokoliv bylo výhodné stát nakonec udělal nevýhodným..
| 27. 6. 2014 16:26
Doma plnit sa to skutocne oplati >:D
Tato mini plnicka [odkaz] stoji cca 5200Eur, (140000Kc) to budes dlho rozdychavat. Nehovoriac o tom, ze nadrze tejto oktavky naplni asi za 6.5h. To uz elektromobil sa nabije rychlejsie.
Este je aj mensia, [odkaz] ale s tymto smiesnym vykonom plnis takych 11hodin. Navyse to zhltne pri spotrebe 0.8kW asi 8.8kWh elektriny, co je cena skoro ako liter benzinu, ci 2L LPG.

Vacsia plnicka, co to da za 3.5h [odkaz] uz stoji 156tis. Kc. To sa rozhodne domov vyplati, odporuca Horst Fuchs >:D
cokoliv bylo výhodné stát nakonec udělal nevýhodným..
| 27. 6. 2014 19:10
To lze vyřešit zásobníky. Ale i ty něco stojí. Pokud se to má vyplatit, tak musíš plničku vytížit.
Skodaauto.cz
| 27. 6. 2014 14:31
Sice mate velmi blizko aj oficialne stat sa SkodaAuto.cz, ale nezda sa vam predsalen prilis 2x test rovnakeho auta v priebehu necelych 2 tyzdnov???
Uz nehovoriac o tom, ze verzia od SadoMaso je lepsia.
Avatar - rohYpnol
Pohádka o zadní nápravě
| 27. 6. 2014 14:41
Tak nalezení G-tecu dokonale vyvrací PR pohádky o zadní nápravě. Vyšší odolnost vlečené nápravy? Úspora hmotnosti? Menší prostorová náročnost?

Vždyť kde jinde by bylo třeba šetřit hmotnost než právě zde? Kde jinde by bylo třeba uspořit prostor než právě zde? Která jiná verze potřebuje zadní nápravu dimenzovat na vyšší zatížení než kombi s lahvema na CNG?

A přesto právě tahle verze dostala víceprvek. Jako zákazník tleskám. Jako firma jásám dvojnásob, protože ani s ředitelskou 2.0 TDI se nesvezu lépe než s tímhle.

V zásadě ale můžeme být rádi všichni. Doufám, že firmy už se konečně chytnou za hlavu a firemní 2.0 TDI vymění za čistý CNG. Pak už jen doufat, že stát to zase celé nedo-y-ebe zdaněním CNG...

Nebýt jistého prů*** v nedávné historii, tak srdnatě šířím poselství "Běžte do plynu!" :-!
Pohádka o zadní nápravě
| 27. 6. 2014 15:10
Hmmm, můžeš sem napsat, co si myslíš, že tě vede k tomu tvému "firemnímu" názoru?
Avatar - rohYpnol
Pohádka o zadní nápravě
| 27. 6. 2014 16:28
Kč/bkm
pořizovací náklady
kontrola a transparentnost nákladů na PHM
Avatar - chup44
Toľko recenzií ?
| 27. 6. 2014 14:52
Chápem,že Škoda je domáca značka a tým sa vždy venuje viac,ale 12 testov od auto.cz,7 porovnávacích,2 od Sveta Motorov mi príde choré, Veď ste otestovali skoro všetky verzie čo sa dajú kúpiť...Octavia nieje zlé auto,to nehovorím,ale toľko pozornosti je podla mňa prehnané a zaváňa to reklamou.
Avatar - rokyta.p
Toľko recenzií ?
| 1. 7. 2014 22:40
O II byla u nás nejprodávanějším autem, zajímá i ty co jí nechtějí, proto se nebude psát např o Infinity. O reklamu nejde, probírají se i negativa. A i kdyby tomu bylo jak říkáš ty, tak co jako. Ve světě si daleko víc chrání své výrobky. Měli by jsme se přestat stydět za to že jsme Češi. Máme prostě Octaviu a je dobrá :yes: Italové se taky můžou z Ferrari podělat, a nic na tom není.
Slušné auto na CNG
| 2. 7. 2014 07:44
prostě na trhu není. Buď má malý dojezd, nebo mizerný výkon. Anebo
oboje, jako tahle oktávka:)
Největší dojezd mezi automobily na CNG má tuším Caddy s "akčním
rádiusem" cca 650 km. Bohužel má jen cca 100 koní z atmo dvoulitru.
Na druhou stranu, zkoušel jsem plynové Volvo V70 s legendárním
pětiválcem 2,5T. Jelo pěkně, mělo krásný zvuk, leč dojezd sotva 200 km.
Kdyby někdo tyhle dvě auta zkřížil, bylo by to super:)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku