Design
Mohol by som poprosiť redakciu, aby tieto obsiahlejšie, ale hlavne hodnotnejšie články nechávala dlhší čas na hlavnej strane? Dosť to dvíha celkovú úroveň obsahu na auto.cz a bola by škoda keby to už zajtra zmizlo.
Inak dobre zmapované a Schreyer je naozaj kapacita. :yes:
Inak dobre zmapované a Schreyer je naozaj kapacita. :yes:
Nepracoval náhodou na interiéru TT? Tohle by možná stálo za odlišení. Když se mluví o designu aut, myslím spíš na karoserii.
;-\
Přesně tak. Světla protažená až do A sloupků, krytá do boku vytaženou plastovou bublinou, čelní sklo protažené do třetiny střechy, příliš vysoko posazené zadní skupinové svítilny, šílený KIA Soul a hlavně asijská ošklivka KIA Sportage, mu moc dobré vysvědčení nedávají! Dokud byla jeho extravagance umírněná kolegy v designovém týmu koncernu VW, dalo se to překousnout, ale současný asijský styl Petra Schreyera je již jen potvrzením názoru, že jeho odchodem koncern VW více získal, než ztratil.
Tohle je prostě člověk, za kterym konstantně zůstávaj krásný věci. A to nejen z ranku automobilismu. Co je u něj zvláštní, že je pořád lepší a lepší. :yes:
Pokud jde o design Kia, lze vystopovat ještě další prvky (které sice nejsou vždy ortodoxně dodržovány, ale jsou dobře viditelné)😒br />
- klínovitý ponton (Soul je právě tou výjimkou, ceed je ve druhé generaci jasnou ukázkou - možná to zde je až na hraně),
- zadní svítilny jsou maximálně vyvýšené a horizontální (rozdělené víkem, pokud to cena modelu dovolí); někdy je to povedené (Sportage, Sorrento, Optima), někdy méně (Rio),
- světlomety (více přední, ale i zadní) jsou modelované jako 3D prvky - tvoří výraznou hranu karoserie (u Audi to bylo naopak - světla splývala s povrchem panelů karoserie velmi hladce), poznámka: přední světlomety mají definovanou docela zajímavou rovinu - vzhledem ke klasickým 3 rovinám: boční - čelní (svislá) - vodorovná-svážná (kapota)… Ono se to nedá tak úplně popsat slovy, ale vizuálně je to téměř u všech modelů KIA viditelné / osahatelné a velmi jiné oproti konkurenci.
- zadní svítilny jsou maximálně vyvýšené a horizontální (rozdělené víkem, pokud to cena modelu dovolí); někdy je to povedené (Sportage, Sorrento, Optima), někdy méně (Rio),
- světlomety (více přední, ale i zadní) jsou modelované jako 3D prvky - tvoří výraznou hranu karoserie (u Audi to bylo naopak - světla splývala s povrchem panelů karoserie velmi hladce), poznámka: přední světlomety mají definovanou docela zajímavou rovinu - vzhledem ke klasickým 3 rovinám: boční - čelní (svislá) - vodorovná-svážná (kapota)… Ono se to nedá tak úplně popsat slovy, ale vizuálně je to téměř u všech modelů KIA viditelné / osahatelné a velmi jiné oproti konkurenci.
Cee😜 [odkaz]
Sportage: [odkaz]
A kde by podle tebe mely byt? Na strese? Kdepak je mela predchozi Octavka? U mlhovek ve spodni casti narazniku. A kde je ma soucasna?