Profi
Měl jsem forda tranzita a nikdy více i kdyby byl pozlacený.
1.Koroze, koroze, koroze a zase jen koroze.
2. Problémy s kardanem
3. Problémy s řízením
Už mě nenachytáte.
1.Koroze, koroze, koroze a zase jen koroze.
2. Problémy s kardanem
3. Problémy s řízením
Už mě nenachytáte.
Jakýho?
Znám dost Tranzitů kolem sebe a mimo koroze ( a to také ne u všech, kamarád má 1993 r.v. a je ve velmi dobré kondici) to auto projede všechno, pokud mu dáš trochu oleje a občas vyměníš důležité věci.
Jednoho, kterým jezdím tak mimo ukradeného katalyzátoru postihla pouze zkorodovaná trubka od oleje v servu. 2500 oprava. 2002 r.v. 2.4 Tddi dlouhé provedení ( T350). Nyní 250 tisíc km, jeste dodám a určitě ho nešetříme 😁
Znám dost Tranzitů kolem sebe a mimo koroze ( a to také ne u všech, kamarád má 1993 r.v. a je ve velmi dobré kondici) to auto projede všechno, pokud mu dáš trochu oleje a občas vyměníš důležité věci.
Jednoho, kterým jezdím tak mimo ukradeného katalyzátoru postihla pouze zkorodovaná trubka od oleje v servu. 2500 oprava. 2002 r.v. 2.4 Tddi dlouhé provedení ( T350). Nyní 250 tisíc km, jeste dodám a určitě ho nešetříme 😁
Bohuzial to musim potvrdit. Pred 3 rokmi sme si vo firme pozicali Transit na prepravu osob, kde boli 3 rady sedaciek. Sli sme do talianska a komfort bol strasny. Auto bolo skoro uplne nove, malo za sebou asi len 15000 km ale to bola hroza. Najprv sa pokazila klimatizacia, potom posilovac riadenia. Hluk bol hrozny, akoby tam ani nebola ziadna izolacia...nikdy viac.
A pritom mam kamarata podnikatela, ktory ma stary 20-rocny Transit a div sa svetu, bez problemov jazdi do dnes a ma cez 600000 km.
A pritom mam kamarata podnikatela, ktory ma stary 20-rocny Transit a div sa svetu, bez problemov jazdi do dnes a ma cez 600000 km.
A to sa vam pokazilo vsetko na tej ceste do Talianska?
Ano...myslim, ze cestou naspät sa uz nepokazilo nic. Akurat pod nasimi nohami cely cas vsetko "vrzalo", lebo rozrthlo nejaku hadicu na chladeni a podlaha bola s nejakej (inac dobrej) peny, aby tlmila vybracie a sucasne aby to bolo pre nohy pohodlnejsie...ovsem ta pena bola po tej poruche tak nasiaknuta vodou, ze pri kazdom dotyku noh "sicala" ...vhodnejsie slovo ma nenapada, co robi pena, ked je naplnena vodou a zmyka sa 😉
My sme išli asi ročným Transitom resp. Tourneom na roadtrip do Nórska (minulá generácia po facelifte) a nemalo takéto problémy našťastie. Pár vecí tam ale zamrzelo. Hneď vypadol vnútorný zámok posuvných dverí a cez dieru dnu fúkalo, vtipná bola manuálna pumpička na dofukovanie bedrovej opierky na vodičovom sedadle - vôbec nefungovala. Potom ešte príliš široké plasty okolo navíjania pásov na sedadlách trochu tlačili do ramien a motor mal dosť výraznú turbodieru. Na neustále drnčanie z izolácie strechy sa po 1000km už dalo zvyknúť.
To sa to testuje, ked je korba prazdna!
Alebo sa mylim? Nikde som sa totiz nedozvedel, aky naklad tento, radoby testovany, Transit viezol? 😉
Alebo sa mylim? Nikde som sa totiz nedozvedel, aky naklad tento, radoby testovany, Transit viezol? 😉
Jezdili jsme pouze s dodávkami, ty měly zátěž, odpovídající 50 % nosnosti.
Prosím, můžete mi odpovědět ohledně Mondea, které jste viděli? Je to opravdu jen přeznačený Fusion, nebo vyjede do Evropy jako faceliftovany Fusion?
To, co jezdilo po areálu, byly "normální fusiony", ale z toho myslím nelze nic konkrétního usuzovat, zkoušky techniky lze provádět v jakémkoli kabátě, definitivní podoba bude známa určitě v říjnu v Paříži, ale od toho, co bylo v Ženevě, se asi lišit nebude.
Par kusov vyrobia kvalitnejšie a potom si spravia z toho dobru reklamu.
Chcel by som vedieť, ako by dopadli tie testy, ak by zobrali 10r. staré auta z 500 000km.
Tým myslím ak tieto nove budú mať 10r a 500 000km.
Pretože tie staré boli o dosť kvalitnejšie, teda až na tu hrdzu. Samozrejme, že zasa nie všetky motorizácie.
Skutočná kvalita tu😒br /> [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Chcel by som vedieť, ako by dopadli tie testy, ak by zobrali 10r. staré auta z 500 000km.
Tým myslím ak tieto nove budú mať 10r a 500 000km.
Pretože tie staré boli o dosť kvalitnejšie, teda až na tu hrdzu. Samozrejme, že zasa nie všetky motorizácie.
Skutočná kvalita tu😒br /> [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Takhle to brát nemůžeš, sice to byly kvalitní auta, ale možná tak po britském důchodci se zachovala v takovém stavu, jako ve videu. Zrovna 124ku má kamarád a kvete i tak, z našich cest ani podvozek neni v nejlepší kondici a motor (2,2 110kw) té síly po letech také už nemá na rozdávání, nehledě na občasný nepravidelný chod motoru. Jinak všechna čest Mercedesu, dnešní kusy by v tomto stavu už nejspíš byly na šrotišti.
Každé auto záleží jak budeš honit a jak se o něj budeš starat. I ten tranzit může najet půl míče a být ještě ve slušné kondici. Na druhou stranu, ukaž mi jakékoliv 10tileté auto s tímto nájezdem, jak by prošlo takovým testem, od Audi až po Dacii... kdo by obstál bez chyb?
Každé auto záleží jak budeš honit a jak se o něj budeš starat. I ten tranzit může najet půl míče a být ještě ve slušné kondici. Na druhou stranu, ukaž mi jakékoliv 10tileté auto s tímto nájezdem, jak by prošlo takovým testem, od Audi až po Dacii... kdo by obstál bez chyb?
O jednu poruchovú w124 som už videl aj ja mal ju známy. Ale to bola doteraz ozaj iba jedna.
Ono aj na internete keď si pozrieš skúsenosti majiteľov, tak len samé pozitívne reakcie.
A Angličania nemajú tendenciu chváliť nemecké auta pre nič za nič.
Čo sa týka tých 10r. aut, tak to je samozrejmosť . Ono od roku 2005 kvalita aut išla hrozne dolu.
Celkom schopné auto čo ešte vydávam je VW Golf IV 1,9 tdi 90k. Na ktorom som robil 8 rokov dozadu vodičský. Vtedy mal okolo 280 000km. A stále ho vydávam.
Ešte niečo
[odkaz]
Ono aj na internete keď si pozrieš skúsenosti majiteľov, tak len samé pozitívne reakcie.
A Angličania nemajú tendenciu chváliť nemecké auta pre nič za nič.
Čo sa týka tých 10r. aut, tak to je samozrejmosť . Ono od roku 2005 kvalita aut išla hrozne dolu.
Celkom schopné auto čo ešte vydávam je VW Golf IV 1,9 tdi 90k. Na ktorom som robil 8 rokov dozadu vodičský. Vtedy mal okolo 280 000km. A stále ho vydávam.
Ešte niečo
[odkaz]
Já netvrdím, že 124ka je špatná, to vůbec ne 😄 Byl to poslední kvalitní Mercedes, ale je to i o tom, jak se o to auto staráš. Já třeba znal Vento 66kw TDI, který i po 560tisících km jezdilo, trpělo na kdejakou bolístku, ale jezdilo 😄 Ale kdybys ho vytáhl na tu testovací trať, tak se rozpadne >😁
Tak ja s tebou súhlasím, aj čo sa týka starostlivosti. Ja som chcel len poukázať , že tie nove, sú robené iba, ako spotrebný materiál.
A ford si na nový Transit roby iba reklamu.
A ford si na nový Transit roby iba reklamu.
To určitě, nedělám si iluze, že nový Tranzit bude takový "blbuvzdorný" jako kusy z 90tek, trochu mi nesedí i "truckerský" vzhled nové přídě, ale budiž, je to užitkáč....
tak je to jen o tom co lidi chteji... transit z 90. let najede milion, ani nic moc nechce ale max. rychlost 120 ... cestovni 100 a komfort pracovniho stroje.. ale lide zadaji neco jineho i za cenu zivotnosti ..
Ono nejde len o max životnosť aut. Ale tie čo sú už stavané na dlhú životnosť, majú aj nižšiu poruchovosť. Teda nižšie náklady na prevádzku.
Ak to auto nebudeš chcieť tak ho môžeš predať.
A ten čo ho od teba kúpi sa na to auto bude ináč pozerať. Ak bude vedieť, že to auto zvládne ďalších
400 000km, ako keby sa malo každú chvíľu rozpadnúť.
Ak to auto nebudeš chcieť tak ho môžeš predať.
A ten čo ho od teba kúpi sa na to auto bude ináč pozerať. Ak bude vedieť, že to auto zvládne ďalších
400 000km, ako keby sa malo každú chvíľu rozpadnúť.
Už jsem to tu psal, najel jsem s A4 2.0TDI 300kkm. Dostávala samosebou pravidelnej servis, ale byla při prodeji ve fantastický kondici. Nijak bych to tvrzení o tom, že líp už bylo nezobecňoval.
Ano, staral ses o ní, ale kdo to může říct? 90% Aut jde do světa po 100-150 tisících km a z druhé ruky si je koupí lidé, kteří se o to mnohdy ani nestarají, tak je skoro s podivem, že se těch 300 tisíc km dožijí... a to nepočítáme stočené auta a po bouračkách 😄
Tenhle novy dizajn predni masky je na mne az moc americky. Ne ze by na dizajnu dodavky nejak extra zalezelo a na dizajnu zalezi vzdy.
Dobrý den, moc tomu nerozumím, ale hledáme něco do firmy. Tohle se mi moc líbí, tak bych se chtěla zeptat, jestli je tu nějaký odborník, který by mi poradil. Díky moc! Tady je odkaz: https😐/www.vanscentre.com/…-tazne-28t-zadn/
Tranzit obecně až na rez je skvělý pomocník a pracant.... které jiné auto s přidřeným klíňákem odjede ještě 200km bez problémů >😁
Transit ...drncá. 😉 Při těchto disciplínách opravdu nelze hodnotit, jak jede, šlo opravdu především o to, ukázat, jakým způsobem se testuje a co v rámci zkoušek musí vydržet.
Každý tranzit drncá, ale ok, počkám si na test >😁