Passat má být nějaký etalon své třídy? Mám plno známých, kteří podle jejich slov bohužel měli i Passata. Jedním z mnoha důvodů proč toho litují je to, že na mnoha kusech ať už soukromých, či firemních museli po 60 - 80 000 km měnit komplet motor i když chodili na pravidelné garanční prohlídky za nekřesťanské peníze!! Jiní mají více než rok problémy s blikajícími kontrolkami a nikdo jim není schopný říct kde je problém.... Nějakou modlu si z toho udělali akorát jen češi, kteří jsou z "němců" skoro po*ělaní a vychvalují všechny jejich výrobky, ne jen auta, na která v mnohém slyším nehezké komenty z pohledu spolehlivosti.
No s tými generáciami je to také diskutabilné, osobne aktuálny Passat nepovažujem za novú, samostatnú generáciu, ale len za facelift B6ky. Ostatne je to najlepšie vidieť na fotkách: ktorá z týchto je B6 a ktorá B7? Nedá sa rozoznať:
[odkaz]
[odkaz]
To je fakt strašný dostat od firmy Passata k ježdění. Být zaměstnancem takové firmy, tak dám okamžitou výpověď! Přece dostat zdarma auto střední třídy včetně jeho kompletního servisu je do nebe volající drzost!!!
Zajímavé, když provnám auta co máme ve firmě tak proti Mondeu nebo C5kám jsou ty Passaty mnohem spolehlivější >:-[]
A poslední motor kterej se musel měnit bylo na Mondeu když vdechlo utrženou vířivou klapku ze sání ;-)
Máme ve firmě taky nějaké passaty, v plné výbavě 2.0 tdi 125kw 4x4 dsg, včetně všech asistentů, kůže, navigace a pod. A zatim naprosto v pohodě. naproti tomu tam byl Ford galaxy a ten byl více v servisu, než na cestě a to už od nového auta, ale upřímně přiznávám, že to byl nějaký divný kus. každopádně pohádky o rozpadlych passatech po 80000 už nejsou ani úsměvné. S konkurencí si nemají co vyčítat.
Tak s :no: sa pomaly trha vrece, dufam, ze ich davaju ti, ktori jazdia v MB E, MB S, BMW 5, BMW 7, AUDI A8 s priecne ulozenymi motormi, lebo predsa pozdlzne ulozenie je krokom spet a kazda prevodovka na vyssi krutiaci moment je vhodna na priecnu zastavbu vdaka malym rozmerom >:D >:D >:D Tento text je vymysleny a nevychadza zoskutocnosti, akakolvek podobnost s realitou je vylucena >:-[]
Ak bola technika A6 u B5 krok spat, co bolo potom u B6 pouzitie techniky golfu ? Taktne sa zamlcala lacnejsia technika B6 oproti byvalej B5 a Passat zostupil skoro na uroven Octavie, ktora sa s nim vlastne mohla porovnavat >:-[] >:D A jazdil som B5 benzin 1,8 B5 facelift 1,9 Tdi . A kedy predstavia ten novy zazrak a etalon, dufam, ze nie o 23:59:59
Souhlas. O etalonu by se dalo mluvit jen u 3. generace (první s motorem napříč). Po všech možných stránkách byla vynikající. Vedle prostoru i třeba "vdech" do motorového prostoru pod nárazníkem (s přítlačným účinkem místo obvyklého spojleru, který má odpor vzduchu a s dolní hranou na střihání mezní vrstvy vzduchu pod vůz). Sednete-li si do posledních generací, jste zklamaní: pohled zvenku napovídá něco jiného.
Ať se ti to líbí,nebo ne... Passat byl a je etalonem své třídy! Stejně jako Golf té své... Ostatní automobilky již desetiletí dohánějí vždy předposlední generaci těchto vozů a v poslední době už bohužel dokonce tu předpředposlední... Vždyť který model mainstreamové střední třídy se může rovnat současné B6? :-!
Dneska seženeš tahle sovětská auta za hubičku. Na oldtimerských inzercích klidně 40 let staré v lepším stavu než feldu za stejné prachy. Do budoucna možná i investice.
Dnes som po dlhom čase videl Passata B4-ku a to bol teda pekný facelift (pre VW nová generácia). Ozaj podarené omladenie, myslím že dodnes vyzerá celkom reprezentatívne. B4-ky a staršie už skoro úplne vymizli. Človek si ani nevšimne kedy sa tak stalo...
V článku se nepřipomíná to, že když se 3.-í generací VW dopracoval k motoru napříč a Passat byl tehdy opravu velmi velmi povedené auto (zasloužilo by si pořádný popis), vrátil se 5.-ou generací zase o mnoho let zpět k motoru podélně před přední nápravou (společná plošina s Audi 6, kterou tím podědil i první Škoda-Superb). Rád bych zjistil hlavního konstruktéra 4. generace, kterého jako mně neznámému léta obdivuji - mám takové tušení, že se pak podílel i na zdařilé generaci Pola-hatchbacku (na originální plošině, která už bohužel nebyla použitá pro prodloužené verze - ty stály na starších horších plošinách).
Popis B5 je plný chyb... Když to vezmu od začátku, VR6 se tam nemontovala né proto že by se nevešla, ale proto že v této platformě byl "doma" normální V6 2.8, a protože dík platformě audi cílila tato generace výše, motor z golfu nebyl jaksi na pořadu dne. Dále pohon všech kol se jmenoval SYNCRO (4Motion až od faceliftu), a jednalo se o stálý systém pohonu pomocí Torsenu, tedy stejně jako v audi. Potom palubní deska rozhodně se Superbem totožná nebyla, pouze její vrchní část, střední část a tunel byl jiný. A poslední nesmysl je že motor W8 vznikl spojením dvou čtyřválců. Takový čtyřválec by měl konfiguraci V4 2.0!!! Ve skutečnosti motor vznikl naopak jako polovina motoru W16 z Bugatti Veyron. Snad to autor opraví, takto to bolí do očí.
Díky za doplnění, věděl jsem, že tahle zásadní změna (respektive návrat) tam byla, ale nemohl jsem si z hlavy vzpomenou kdy. Ještě to do článku dám, to je docela důležité.
vyzera vyborne.... ono by to chcelo take tie realistickejsie zabery ( na tie si musime este kusok pockat ).... ale stejne uz z tohto niet pochyb o tom ze to auto vyzera vyborne ... supnut do toho nejake tsi so 132kw a nie je o com... konkurencia ma neriesitelny problem
Keď klikneš pod videom ako je počet videní a hlasovanie na Share, tak stačí len skopírovať ten odkaz a vtedy to vždy ide. Ale vidím že už ste to vyriešili. :-)
moja teta mala kedysi ladu 1600-ku tiez rocnik 78 z Tuzexu ... bordova .. 4 gulate svetla vpredu ( neznicitelne auto ).....co to som sa v nej povozil ako male decko pred x rokmi ale dodnes si pamatam ako ujo bojoval s volantom ( skodovky uz vtedy mali hrebenove riadenie ktore slo lahsie, ale lady mali v tych casoch riadenie s obehom gulocok )... chcel by som si dnes taketo auto opat vyskusat ...
ak by si siel do tatier kludne odporucam ... po tak dlhom case ako pises ze si uz nebol... ono uz je to ine ako ked si bol naposledy... z roka na rok sa tatry dost menia.... turistov je viac... pribuda hotelov... na strbskom plese mas uz clny pre turistov.... vzdy nejaka zmena... ja tatry uz ani nespoznavam ak ich porovnam s tatrami spred 10 rokov dozadu ... ale aby bolo jasne... turisticke tatry to nie je parkovisko s hotelmi.... skutocne tatry zacinaju az nad 1600m
Já si pamatuji první auto Ladu z 1978, ale tou sem tam nebyl, až Felicií v 2000 roce, potom Cordobou, to už sem i řídil :-) Škodovku starou sme nikdy neměli :-)
ja rozumiem ze ide o srandu.... ;-) .... len neviem ktory odkaz si myslel.... lebo je ich fakt spusta a ake bezia uz dnes reklamy v TV nemam sajnu
no ja som v tatrach kazdy rok aspon 3 krat.... kedze to mam relativne blizko a mam rad turistiku, aj my sme kedysi jazdili 105L-kou do tatier.. boze to boli casy... a nebolo ani tolko dianic ako dnes...dnes uz clovek preleti z kosic do tatier ani nevie ako.... otazka 2 hodin..... ale prave jazda 105L kou mala svoje caro.... akosi clovek viac si uzival prirodu a okolie a cestou sa aj najedol zastavil.... dnes je to uz ine....
no ja ti neviem.. je tam spusta reklam (klasicku TV uz ani nepozeram, nebavi ma ) ... ale k vychodiskovym bodom ako strbske pleso alebo stary smokovec SUV nie je potrebne... tam su lepsie cesty ako u nas v meste
lebo od zajtra som 3 dni v tatrach... no nic... v najhorsom pripade v nedelu vecer si o nom uz precitam .. kazdopadne som uz cakal ze info tu uz bude pocas dna a nie az dnes o polnoci .... uz davno som sa tak na ziadny novy vw netesil.... sam neviem cim to je
Passat je normálníprůměrné auto své třídy . Jeho prodeje kterými třídu deklasuje jsou výsledkem ne nějaké jeho nadřazenosti , ale odrazem úspěšné prodejní strategie cílené na firemní flotily . Pokud bychom měli auta hodnotit které je lepší , porovnávejme prodeje do soukromých rukou . Tam lidé vynakládají svoje peníze a tak vybírají podle jiných kritérií , pobídek a zvýhodnění než firmy . Dokud VW například nezačal v ČR se svojí prodejní strategií Passatu zaměřenou na firmy , Passat se prodával velmi málo a jeho prodeje se potácely na chvostu prodejních žebříčků
Etalon? Nepouzivam toto slovo ani si neviem predstavit co to v skutocnosti je.Poznam iba auta ktore su pre mna vyhovujuce alebo nie alebo auta za ktore som ochotny zaplatil/nezaplatit a tam moc vw a passat uz urcite nepatri.Za zmienku stoji len verzia r36 a w8 aspon pre mna inak ma passat nicim neuchvati.Proste je to vrchol priemernosti nevidim dvovod mat ho v oblube alebo nenavidiet :-| jeho majitelia to uz su pacienti obcas >:D
Souhlas. "Je s podivem jak lehce a rychle přijímáme mylné názory a jak těžce a zdlouhavě se jich pak zbavujeme." (z knížky "100 astronomických omylů přivedených na pravou míru"). Ani Golf ani Passat není objektivně žádným technickým etalonem. Techničtější propagátoři tohoto označení aspoň tvrdí, že sice žádným konstrukčním důvtipem po žádné stránce nevynikají, ale jsou prý vyváženým kompromisem všeho dohromady. To ukazuje zase na české přísloví, že: "Každá liška chválí svůj ocas a když ho nemá, říká, že je lepší bez něj."
Konkurencia má třeba dvoulitrový ecoboost a ten jede taky velmi pěkně :-) Nehledě na to, že Passat býva nalazen komfortněji narozdíl od některých soupeřů :)