Celosvětový prodej automobilky Renault v prvním pololetí meziročně stoupl o 4,7 procenta, když oživení v Evropě převážilo nad oslabující poptávkou na rozvíjejících se trzích.
Smiř se s tím, že kvalitní auta dneska dělá jenom Německo, Japonsko. Francie naopak okupuje spodní příčky. Kazivost Renaultu a Pažotů už je legendární.
Pokud hodnotíš spolehlivost na základě tabulek spálených žárovek, pak máš určitě pravdu a nehodlám ti ji vyvracet. Bohužel toto hodnocení je silně povrchní, ale nic jiného neočekávám.
Jakou kazivost mají poslední modely Renaultu? Můžeš to nějak specifikovat co u jakých modelů je špatně?
vzhledem k faktu, že rozvody jsou spotřební zboží, které se mění u všech řemenem poháněných motorů (někdy i u těch s řetězem...), tak to až tak neočekávaný náklad nebyl. Ta hadice od turba byla v tomto halířovou položkou >:D
PS: Chápu, jak je to myšleno, ale asi jsi měl podle některých kliku na kus >:-[]:yes:
ano presne tak... len by ma zaujimalo ako je na tom 3ova laguna 2.0i ake su naklady na servis bohuzial ich je malo to znamena ze 3/4 su typu francuz nikdy uz len kvoli principu samozrejme :-) a ten zvysok? staci jedna ruka pritom si myslim ze to by bolo pre rodicov vyhodna kupa popripade sa im snazim najst neake bravo 1.4t
oba renaulty su od aaa :-) jedine ak by tie dva kusy boli vyrobene ako t34 >:D
na ktoru skvele nadväzuje vw ;-) bavil som sa s kamaratom pytam sa co tvoja fabka(tsi) kolko krat ti menili rozvody ? ze ani raz a potom mi ju ukazal na foto a auto na totalku :-| to bola asi jedina fabia pri ktorej vydrzali tie retazove rozvody takzvane dozivotne >:-[] >:-[] >:-[]
tolko k tej legendarnej nespolahlivosti