Novinky
Problém není dostat to turbo do sériovýho auta. Problém je že potřebuje vyšší napětí palubní sítě. Audi počítá s 48V systémem. A to bude oříšek po všech stránkách. Nic takového sériově na trhu není, takže to bude pro uživatele na začátku pěknej vopruz. Všecko originál za příslušný peníz od Audi. ;-\
Třeba chtějí nasávaný vzduch přeplňovat elektrickým napětím, tak se možná jednou dočkáme i přeplňovaní erotickým napětím, tady kdo ví. >😁
Elektrické přeplňování ? Snad jenom kompresor nebo dmychadlo poháněný elektromotorem. Jinak docela divoký "terminus technicus".
A teď si představ, že bys místo el. holícího strojku/el. sekačky běžně používal "terminus technicus": Holicí břit poháněný elektromotorem, nebo kosící nůž poháněný elektromotorem. 😉