Ekonomika
Chtěl bych vidět porovnání karosářských verzí Rapida, jestli je to opravdu 50/50, jak říkala při uvedení SB Škoda.
vcera som u nas na sidlisku videl bledomodry ukrajinsky peugeot 206 sedan.... pane boze to bol pohlad... voci tomu je aj taky bezny rapid neohrozeny kral dizajnu 😉
predpokaldam ze na vychode skor leti lift a na zapade skor hatch .. no a u nas vstrednej eu je to tak pol na pol >😁 co sa tyka toho rapidu
predpokaldam ze na vychode skor leti lift a na zapade skor hatch .. no a u nas vstrednej eu je to tak pol na pol >😁 co sa tyka toho rapidu
[odkaz] takze niet co dodat >😁 >😁 >😁
Ovšem tohle je v tom článku nejlepší : "Například nikdo z více než dvou tisícovek oslovených majitelů vozu Škoda si díky svému autu nepřipadá přitažlivý a jen dvě procenta se domnívají, že svým příjezdem ve voze Škoda vyvolají pozdvižení. Pět procent dotázaných se domnívá, že jim škodovku někdo závidí." Holt Britové nejsou Češi.
legrační svět. Škoda prodá v Číně za půl roku 130k aut a je hvězda . Kdyby u nás chtěli prodávat auta Číňaňi to by bylo keců. Víc než na korejce.
Jo svět je legrační. Zkoušel jsi někdy prodat v Číně něco vyrobeného v Evropě? Pokud to má čínský ekvivalent, pak jsou cla taková, že šanci mají jen luxusní nebo hitech věci, které i s enormním celním zatížením někdo koupí. :-!
Ty škodovky v Číně prodané jsou v Číně vyrobené, až budou Číňani stavět své fabriky v EU budou svá auta v EU prodávat stejně jako Korejci.
Ty škodovky v Číně prodané jsou v Číně vyrobené, až budou Číňani stavět své fabriky v EU budou svá auta v EU prodávat stejně jako Korejci.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Môže mi niekto prosím vysvetliť túto českú nenávisť voči Škode?
Máte tam fabriku s viac ako storočnou tradíciou.
Fabriku prebral nemecký kapitál, ale ten citlivo udržiava korene a tradíciu.
A na rozdiel napr. od Hyuandaiu (či ako sa to píše) tu má aj vývoj. Takže sa tu vychovávajú ďaľšie´generácie motorárov, karosárov a všelijakých iných špecialistov.
Naprek tomu bude polovica českej verejnosti nadávať na Škodovku a nazývať ju nemeckou firmou a preto sa za ňu hanbiť...
Kefalíne a nie je tak trochu trápne???
Máte tam fabriku s viac ako storočnou tradíciou.
Fabriku prebral nemecký kapitál, ale ten citlivo udržiava korene a tradíciu.
A na rozdiel napr. od Hyuandaiu (či ako sa to píše) tu má aj vývoj. Takže sa tu vychovávajú ďaľšie´generácie motorárov, karosárov a všelijakých iných špecialistov.
Naprek tomu bude polovica českej verejnosti nadávať na Škodovku a nazývať ju nemeckou firmou a preto sa za ňu hanbiť...
Kefalíne a nie je tak trochu trápne???
Ono to máš těžké. My češi jsme velmi debilní národ. Remcáme na všechno kolem, ať je to politika, auta, teď momentálně mrtví vojáci v afghanistánu (dokonce jsem teď slyšel, že jim to i někdo přeje, aspoň vidí, že je to válka a ne jít někam dělat žoldáka za eura)....takoví jsme holt my češi.
Obecně češi škodovku rádi nemají, spousta lidí ji nenávidí a byly by nejradši, aby zkrachovala. A úplně nejhorší je, že jsme ji pustili do ruky němcům, kteří na tom teď vydělávají, kde my jsme mohli být a jaká auta by škodovka dělala, kdyby byla jen naše....to slyším pořád. Lidé si holt nevidí do huby a mají krátkou pamět a mnohdy dobrou, ale nechtějí to vidět. Těžko spousta lidí pochopí, že kdyby to VW nekoupil, tak by dnes z té továrny byly rozkradené rujny, protože v podobném duchu se tady v 90. letech privatizovalo. nejvíce se na tom podepsali naši slavní "kapitalisté", kteří ze spousty podniků vycucali, co jen šlo a pak to poslali do krachu. Největší zahraniční kanibalové byli frantíci. Ti zde koupili cukrovary čokoládovny a udělali z toho sklady a výrobu zrušili, aby se mohli poslat své laskominky.
O dalších podnicích nemluvě. Bohužel tohle si lidé neuvědomí, jak to tady probíhali a jak můžeme být rádi, že to VW koupil a tu výrobu dostal tam kde je.
Ať se to někomu líbí nebo ne, tak škodovka dělá sakra dobrá auta a já se sám divím, co vše ji VW dovolí. kdyby i škodovka přežila s ryze českým vlastníkem, tak by se nikdy nedostala tam, kde je pod VW, měli bychom tu asi tak 12 faceliftů favorita a to by bylo tak vše.
Jistě lidé mají představu, že když je to naše značka, že by ty auta měli stát tak do 100 tis Kč v případě plně vybavené fabie a maximálně 200 v plně vybavené octavii a superba by zrušili, protože ten si kupují ti, kteří kradou a to auto si vlastně koupí z jejich peněz....
Jasně někde by škodovka mohla být levnější, ale cožpak kdyby oni sami prodávali něco, po čem je velká poptávka, tak by si na tom přirazili oni také. To víš, že ano, ale tohle lidem nevysvětlíš.
A pak tu máš další skupinu lidí a to ti, kterým naše výrobky nevoní a musí mít něco zahraničního, protože je to IN.
Já jsem třeba hrdý na to, že škodovku máme, dává práci tisícům lidí, spousta pro škodovku dělá nějaké ty serepetičky, ať už jsou koberečky, loketky, čalounění, potahy a díky ní ve spoustě dalších krajů mají lidé práci. a hanba by mě fackovala, kdybych měl někdy jezdit v autě jiné značky, ale samozřejmě ať si každý koupí co se mu líbí, máme obrovskou výhodu, že si můžeme vybírat, ale nikdy by mě nenapadlo, ač mám k některým značkám výhrady tady permanentě držkovat, jak je ta značka na houby, nebo někomu to auto hanit. máme obrovskou výhodu, že si můžeme z aut vybírat, podívejte třeba na Kubu, nebo jiné státy, kde jsou nechutná cla, že jim nic jiného nezbyde.
Obecně češi škodovku rádi nemají, spousta lidí ji nenávidí a byly by nejradši, aby zkrachovala. A úplně nejhorší je, že jsme ji pustili do ruky němcům, kteří na tom teď vydělávají, kde my jsme mohli být a jaká auta by škodovka dělala, kdyby byla jen naše....to slyším pořád. Lidé si holt nevidí do huby a mají krátkou pamět a mnohdy dobrou, ale nechtějí to vidět. Těžko spousta lidí pochopí, že kdyby to VW nekoupil, tak by dnes z té továrny byly rozkradené rujny, protože v podobném duchu se tady v 90. letech privatizovalo. nejvíce se na tom podepsali naši slavní "kapitalisté", kteří ze spousty podniků vycucali, co jen šlo a pak to poslali do krachu. Největší zahraniční kanibalové byli frantíci. Ti zde koupili cukrovary čokoládovny a udělali z toho sklady a výrobu zrušili, aby se mohli poslat své laskominky.
O dalších podnicích nemluvě. Bohužel tohle si lidé neuvědomí, jak to tady probíhali a jak můžeme být rádi, že to VW koupil a tu výrobu dostal tam kde je.
Ať se to někomu líbí nebo ne, tak škodovka dělá sakra dobrá auta a já se sám divím, co vše ji VW dovolí. kdyby i škodovka přežila s ryze českým vlastníkem, tak by se nikdy nedostala tam, kde je pod VW, měli bychom tu asi tak 12 faceliftů favorita a to by bylo tak vše.
Jistě lidé mají představu, že když je to naše značka, že by ty auta měli stát tak do 100 tis Kč v případě plně vybavené fabie a maximálně 200 v plně vybavené octavii a superba by zrušili, protože ten si kupují ti, kteří kradou a to auto si vlastně koupí z jejich peněz....
Jasně někde by škodovka mohla být levnější, ale cožpak kdyby oni sami prodávali něco, po čem je velká poptávka, tak by si na tom přirazili oni také. To víš, že ano, ale tohle lidem nevysvětlíš.
A pak tu máš další skupinu lidí a to ti, kterým naše výrobky nevoní a musí mít něco zahraničního, protože je to IN.
Já jsem třeba hrdý na to, že škodovku máme, dává práci tisícům lidí, spousta pro škodovku dělá nějaké ty serepetičky, ať už jsou koberečky, loketky, čalounění, potahy a díky ní ve spoustě dalších krajů mají lidé práci. a hanba by mě fackovala, kdybych měl někdy jezdit v autě jiné značky, ale samozřejmě ať si každý koupí co se mu líbí, máme obrovskou výhodu, že si můžeme vybírat, ale nikdy by mě nenapadlo, ač mám k některým značkám výhrady tady permanentě držkovat, jak je ta značka na houby, nebo někomu to auto hanit. máme obrovskou výhodu, že si můžeme z aut vybírat, podívejte třeba na Kubu, nebo jiné státy, kde jsou nechutná cla, že jim nic jiného nezbyde.
Typický krátkozraký pohled. Kdyby Číňany fackovala hamba že by jezdili v jiném než čínském autě tak by poslední krizy nepřežilo podstatně víc automobilek. Btw. pokud by se nedařilo VW včetně Škody v Číně měla by škodovka taky problémy a tomu věř. Takže mi nejvíc vadí ti co se bijou v prsa jací jsou vlastenci a oslavujou úspěch Škody která kdyby žila jen z domácího trhu tak je dávno pod drnem, a všechny ostatní automobilky ať už jsou Francouzi, Italové, Japonci nebo Korejci. To zase vadí mně. Jak tady vyřvávají někteří my jsme Češi maximálně Evropané a zbytek nás nezajímá. Kdyby si to řekl VW a nevyráběl a neprodával po celém světě, neměl by tenkrát ani na akvizici Škody. Takže se někdy páni vlastenci zamyslete že za úspěchem Škody stojí i to že má kdo prodávat. A až zase budete o Číňanech mluvit jako žluťácich, šikmáčich nebo kdoví jak jim říkáte uvědomte si že bez nich by úspěch Škody nebyl a nejsou to o nic horší lidé než vy, hrdí Evropané.
To mi řekni, co ty jsi s prominutím za ignoranta? Kde se v příspěvku obouvám do číňanů? Kde se obouvám do korejců ve svém příspěvku? Co je na tom za krátkozraký pohled, že píšu, jak to je? Vybíráš si z toho jen to co si hodí, aniž bych to napsal. Jasně jsem napsal, ať si každý jezdí na co chce, ale do škodovky se tu poměrně neprávem obouvá kde kdo a to zase vadí mě.
Pro mě za mě, ať si tady auta prodává kdo chce, ať je to klidně číňan nebo korejec.
Pro mě za mě, ať si tady auta prodává kdo chce, ať je to klidně číňan nebo korejec.
Je pravda, že v EU šlapou pouze něměcká auta a Schadewagen.
Každý chce německé auto, takže tak. V ČR se hned za Škodovkami umísťuje Golf.
rekordy se mají překonávat !! Až nahradí dosavadní ROPNÝ SRAČKY SPALUJÍCÍ TSIPOPELNICE [odkaz] alespoň CNG když už ne LPG a na ELEKTRO [odkaz] nemá energy protože je to VolksWageňécký PŘIŠKRCENÝ BÉCKOLE, pak to teprv bude na flašku 😉
VIVÁÁÁ LAS TESLA´S https😐/www.dropbox.com/…sh/wdbuskse6hfwc… />
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
ELEKTROMOBIL NEPRÁŠÍ😒br />
1) NA ULICI LIDEM CO JDOU PO CHODNÍKU
2) CYKLISTŮM CO JEDOU PO SILNICI
3) ŘIDIČŮM CO JEDOU ZA SPALOVACÍ POPELNICÍ PŘEZ VENTILACI
PŘÍMO DO NOSU RAKOVINOTVOTNÝ PRACH !! [odkaz]
FUCKDIESEL A VŠEM SMRADŮM CO HO PODPORUJOU 😉
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Nejsou tedy reálný emise na úrovni běžnýho vozu střední nebo vyšší střední třídy? 😄
ja nerozumět panimaješ? 😉
co žes to chtěl? tyse ale navotravuješ, to ti všecko musim vysvětlovat !! to nemaš internet !!
Kolik byl přepočet exhalací Tesly? 140g/km? co je to za pitomou otázku, ted když nad ní vážně uvažuju tak ji vážně nerozumím 😄
A jestli se firma prodá a šlape, pak je mi šumák, jestli ji vlastní Pepík nebo Helmut
Skoda byla jen ten krachujici podnik ktery tezil (tezi) z vyvoje a investici volkswagnu, az pozdeji se zacal sam podilet a prizpivat a az pozdeji kluci z vlcihradu rozhodli ze nejaka cast vyvoje pobezi i v CR (taky proc ne, kdyz je o 2/3 levnejsi nez v Nemecku).
Je tam rozdil mezi Jaguarem a Skodovkou a ne ze ne. V Jaguaru by nemeli bez Indu na vyplaty, ve skodovce by bez nemcu nemeli poslednich 25 let podvozky, motory, prevodovky, prvky vybav jako navigace a az k tomu vsemu by jako vysledek nemeli na vyplaty.
Buď by skončila rozkradená jako Česká zbrojovka a spousty dalších nebo by byla schopná konkurovat tak možná v zemích 3. světa
Skoda auto jako firma stala pred uplnym zanikem, nebo spasou a spasa ve forme VW prisla a ta spasa sebou prinesla vse co Skoda potrebovala, a to nebyli jen penize ale byli to jak vedeni, technologie a technika, procesy... jednoduse dohnani a preklenuti 15let zaostavajiciho vyvoje nebylo jen tak. To tem ostatnim, ktere Dinar zminoval nechybelo, tem chybeli jen penize ale furt operovali slusnou (netvrdim spickovou) technikou. Kdyz pak penize z indie pritekli nepritekli i podvozky, motory, prevodovky z Tata do novych modelu Jagu, ale ty penize se jen natlacili do vyvoje v samotnem jaguaru (na ktere jag sam nemnel) a posunuli jej zase dal. Proto na ne nahlizim jinak a skodu proste povazuju (tak jako hodne nemcu) za nemeckou znacku vic, nez jaguar za znacku indickou nebo volvo za znacku cinskou.
Toto tema je takovej mistni evergreen a zvlast fanousci skody a patrioti v jedne osobe s tim maji casto problem. Je to ale jen muj nazor, kterej nikomu nevnucuju a dal uz to radeji ani nebudu rozvadet. 😉
Nemohlo to fungovat. S jen prumernym (s tim nesouhlasim, podle me podprumernym) produktem na trh nikdy uspesne nevztoupis. Kazda zdejsi firma se tehda potrebovala soustredit na zapad, jen vychodni trhy byli vsechny v utlumu a v nadseni z dostupnosti zapadniho zbozi, ergo by skodu pri zivote neudrzeli. No a na zapad potrebujes budovat sit prodejcu, pretahnout zakaznika od jinych znacek, necim je presvedcit a to s favoritem v ruce proste neslo.
I H&K jsou si toho vedomi a tak pritahli do boje v evrope s cenovou valkou a 5-7 letou zarukou a i tak to maji proti zabehle konkurenci sakra tezke se prosadit. Ostatne dnesni rapid funguje taky jen diky kombinaci renome ktere si skoda vytvorila poslednich par let a diky renome ktere je spojene s ostatnima znackama koncernu. Stejne je zalozen uspech dacie, overena, levna technika s velkym bratrem za zadama, nebyt toho velkeho bratra (ikdyby technika byla podobna/stejna) tipnu si ze by uspech stejny rozhodne nebyl, ostatne by na to dacia do zacatku ani nemela prostredky, se nekde rozumne odpropagovat.
@Toman01
Nemci v testech reknou ze je to ceske auto, nemci s kteryma jsem prisel do styku osobne ji povazuji za v CR vyrabeny a levnejsi volkswagen, nemecke auto. Mozna mam smulu na lidi 😉
Skoda jako znacka je bezpochyb ceska, historie ji tam radi, ale jako automobilka tak jak ji zname dnes je pro me nemecka minimalne stejne jako ceska. Hyundai bych do toho netahal, jestli je skoda ceske auto rekneme z 50%, tak Hyundai tak max z 20% (prave kvuli te chybejici historii i kvuli tomu ze pokud vim se zde Hyundai dale nerozviji, desing, technicke reseni atd. se komplet importuji).