Opravdoví chlapi SUV nenávidí a sedají pěkně nízko nad zem... To, že se automobilky ohánějí "přáním zákazníků" ještě neznamená, že zlom v poptávce směrem k výrazně výrobně, ekologicky i spotřebitelsky úsporným klasickým autům nenastane mnohem dříve... :-)
Rozměrově nad Touareg, kvalitativně pod něj, někam na úroveň Tiguanu, prostě velká kisna pro USA s levnými střevy (motory naštorc, primárně předokolka, haldex etc.).
Ano, nástupce. Díra po odchodu eRka je doteď nezaplněna a každý výrobce, který pochopí, že jsou rodiny které mají více než 5 členů a nechtějí cestovat v dodávkách, nebo na nouzových sedačkách, má ode mne palec nahoru...
Jinak eRko se už neprodává. Ve výrobě sice je, ale ta jde POUZE a JEN do Číny. Nikde jinde ho nové nekoupíš!
Chápu, že to spíš bude pro trh do us, ale napadá mě jedna věc. Všichni lezou do suv, hlavní argument je zvýšení bezpečnosti /bla, bla, bla.......... /. Takže až všichni přelezeme do suv typu asx, yeti atd., tak z důvodu bezpečnosti můžeme přejít na větší typu touareq, x5 a Q7. Ale když přelezeme do Cross blue, tak to bude ještě lepší- bezpečnější. A v tomto duchu můžeme za chvíli všichni jezdit ve svých osobní autobusech,nebo OT-čkách, ty jsou největší a nejbezpečnější. ;-) >:D:-!
Rozmery môžu byť v konečnom dôsledku iné, len vychádzam z informácií ktoré boli /sú/ k dispozícii v čase pri a tesne po predstavení konceptu. Údajne sa počíta aj so sedemmiestnou variantou, takže až taký "drobec" to nebude. Každopádne nechám sa dúfam "príjemne" prekvapiť. Jo a ešte sa aj podozrivo zhoduje dátum produkcie, to veľké MPV od Škody by malo prísť tuším tiež v roku 2016,
Já nemám problém s tím, že to v USA chtěj. Já jsem spíš reagoval na to, že se na to u nás někdo těší, na což jsem reagoval, že já se tedy na tyhle obludy rozhodně netěším. Jestli to tady jezdit nemá, tak jedině dobře :-)
Uvědomuješ si, že sedmimístné konfigurace jsou zaměřené spíš na USA? Vem si, že Tesla narvala 7 míst i do Modelu S. Nouzová sedadla v kufru nejsou v USA novinka, v minulosti jsi je našel a dodnes najdeš v některých kombících (i evropských značek). Tak velké auto zkrátka musí mít v nabídce třetí řadu.
Nemluvě o tom, že CrossBlue možná v Evropě vůbec nenabídnou (ani v pětimístné konfiguraci) - původně to v plánu nebylo, později o té možnosti uvažovali (pokud už oficiálně rozhodli, tak mi to uniklo).
Ale notak, viděl si někdy v M-B GL 7 lidí ? A teď nemyslím na předváděčce v autosalonu... Kdo má opravdu potřebu vozit 7 lidí, tak si radši pořídí Caravelu nebo něco podobného.
Auto typu M-B GL je to nejošklivější, co na našich silnicích potkávám a CrossBlue není výjimkou. Další hranatá kostka, extrémně velká, neohrabaná, užraná a ve své podstatě vzhledem ke své obří velikosti i nepraktická protože stejné užitné vlastnosti má i Passat v kombiku nebo E estate. Ale očividně je spousta lidí, kteří s mým názorem nesouhlasí... >:-[]:no:
Na to, že Škoda vyrobí takhle velké SUV pro Evropu, bych si nevsadil ani korunu. Buď bude menší (větší než Yeti, ale ne velké jako Q7/ GL/ RR), nebo bude určené pro jiný trh (ale pak by ho nevyráběli v ČR).
Můj odhad je, že prorokovaná spřízněnost znamená použití MQB u obou SUV. Rozměry můžou být úplně jiné.
Re: Je otázkou, zda sázka na americký trh je perspektivní...
Je otázkou jestli po další krizi budou Evropané vůbec ještě něco vyrábět. ;-) A sázka na americký trh se VW asi nevyplatí nikdy. NMS taky udělali pro USA a amíci jim na něj dlabou. Holt USA nejsou pro VW zemi zaslíbenou.
Mno nepletiem,ak si dobre pamätám, tak z konceptu Cross Blue má vychádzať Snowman alebo ako sa to bude volať. >:D Jedine že niečo pletiem, ale takto to mám fixnuté. >:D
Škodovky? Nepleteš si to s něčím jiným? Tohle je sedmimístné SUV pro USA. Větší než Touareg, ale motory by měly být napříč (tedy žádné osmiválce) a osobně očekávám horší zpracování (má to být (relativně) levné auto).
dalo by se říct, že je to "nástupce" eRka.
rozvržením interieru to je auto téměř na úrovni Multivanu/Viana s určitě nepoměrně lepšími jízdními vlastnostmi. Po eRku tu zůstala díra...
Rozumiem tomu dobre, že by sa tento CrossBlue mal zaradiť v hierarchii nad Touareg? Veľkostne bližšie k Q7? Mal som pocit, že pôvodný koncept a aj derivát od Škodovky by mal byť skôr niekde medzi Tiguanom a Touaregom.