Novinky
Chápu, že to spíš bude pro trh do us, ale napadá mě jedna věc. Všichni lezou do suv, hlavní argument je zvýšení bezpečnosti /bla, bla, bla.......... /. Takže až všichni přelezeme do suv typu asx, yeti atd., tak z důvodu bezpečnosti můžeme přejít na větší typu touareq, x5 a Q7. Ale když přelezeme do Cross blue, tak to bude ještě lepší- bezpečnější. A v tomto duchu můžeme za chvíli všichni jezdit ve svých osobní autobusech,nebo OT-čkách, ty jsou největší a nejbezpečnější. 😉 >😁 :-!
Opravdoví chlapi SUV nenávidí a sedají pěkně nízko nad zem... To, že se automobilky ohánějí "přáním zákazníků" ještě neznamená, že zlom v poptávce směrem k výrazně výrobně, ekologicky i spotřebitelsky úsporným klasickým autům nenastane mnohem dříve... 😄
... po další krizi budou američani rádi, když budou mít na UP! >😁
Je otázkou jestli po další krizi budou Evropané vůbec ještě něco vyrábět. 😉 A sázka na americký trh se VW asi nevyplatí nikdy. NMS taky udělali pro USA a amíci jim na něj dlabou. Holt USA nejsou pro VW zemi zaslíbenou.
Můj odhad je, že prorokovaná spřízněnost znamená použití MQB u obou SUV. Rozměry můžou být úplně jiné.
rozvržením interieru to je auto téměř na úrovni Multivanu/Viana s určitě nepoměrně lepšími jízdními vlastnostmi. Po eRku tu zůstala díra...
Jinak eRko se už neprodává. Ve výrobě sice je, ale ta jde POUZE a JEN do Číny. Nikde jinde ho nové nekoupíš!
Nemluvě o tom, že CrossBlue možná v Evropě vůbec nenabídnou (ani v pětimístné konfiguraci) - původně to v plánu nebylo, později o té možnosti uvažovali (pokud už oficiálně rozhodli, tak mi to uniklo).