Ekonomika
Aj to je cesta ako splniť cieľ - stať sa najväčšou automobilkou sveta čo do počtu predávaných vozidiel. Ak máš prachy, tak akvizície sú najľahšou cestou ako ovládnuť trhy.
Pomaly to vyzerá, že EU bude mať na výber z dvoch značiek áut - nemecké a tie, ktoré nemci plánujú kúpiť 😄
Pomaly to vyzerá, že EU bude mať na výber z dvoch značiek áut - nemecké a tie, ktoré nemci plánujú kúpiť 😄
Nakonec by si VW asi představovalo koupit i GM a Toyotu a vše ovládnout. >😒] Ale pak by se objevily zase "zlaté české/slovenské ručičky" a auta bychom si začali vyrábět pěkně doma v garážích. 😉
Jako by ty jedny krumply co táhnou značku dolů nestačily....
Jedině německé automobilky mají právo žít. Ostatní Evropa končí.
Skopčák GTI má pravdu
Skopčák GTI má pravdu
Ostatní šanci taky měli, bohužel ji nevyužili. Jak dlouho Francouzi a Taliáni dělají nekvalitní šroty? To už jsou desetiletí. Tak bohužel, teď se jim to vrací.
Tak ještě jednou, kolik Fiatů jste měl čest vlastnit, připadá mi to, že haníte něco, co neznáte a takhle se chová jenom hlupák, opakující cizí názory lidí podobně postižených. Nebo se mýlím? >😒]
No upřímně to tak vypadá, že je to zpráva z "okurkový sezóny".Docela by mě zajímal prolink na tu opravdovou zprávu. Dost pochybuji, že by rodina Agneli prodala Fiat, nehledě na to, že by oba narazili na Evropskou komisi a omezení konkurence na evropském trhu. Můj názor je takový, že pokud VW otevřela diskusi, tak to bylo nejspíš opět o Alfe, kterou pan Piëch mooooooc chce. Ale je to jen spekulace 😉
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
uz len to chyba ...si predstav vw s preznackovanim multiairom tjetom alebo jtd a nad tym nalepka das auto
Bože, chraň nás před něčím podobným. Ač je pravdou, že Fiat prakticky rezignoval na vozy od nižší střední třídy výše, ovšem JTDčko v koncernu VW, to by byla "svatokrádež" 😒
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Svatá prostoto... 8-s
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Na tebe nebudu kloudně reagovat!!!
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ty jsi pro mě diskuzní prase, tak mi dej svátek ty nýmande a nereaguj na to, co píšu!!!
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Neumíš-li chápat psaný text, zkus najít někoho, kdo to zvládá a ten ti to vysvětlí. Ty jsi maximálně profesionální PRASE! Pokud si nepamatuješ co píšeš do diskuzí, radím se zamyslet, než bude pozdě...
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Co je to sfetovanéj? To je česky ty hňupe?
Že jsi diskuzní PRASE, za to poděkuj sobě. Na tebe vychovanej být nepotřebuji, jsi diskuzní póvl a na takové zmetky budu plivat pořád!
Že jsi diskuzní PRASE, za to poděkuj sobě. Na tebe vychovanej být nepotřebuji, jsi diskuzní póvl a na takové zmetky budu plivat pořád!
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ty jsi školené PRASE, to už vím. Jak už si začínáš mykat, tak to je hodně zlé ;-\ Klidně to ber jako nadávku, já to beru jako prosté označení pro tebe.
Pokud se domníváš, že jsem nevychovaný spratek, nemám problém, je to tvůj boj. Ale můžeme se sejít a můžem si to "vyříkat", budu jen rád!
Pokud se domníváš, že jsem nevychovaný spratek, nemám problém, je to tvůj boj. Ale můžeme se sejít a můžem si to "vyříkat", budu jen rád!
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jako proč?
Commonrail VW už běžně používá, nebo ne?
Commonrail VW už běžně používá, nebo ne?
Z podstaty věci. CR samozřejmě je dnes prakticky jediným způsobem, ovšem například v kategorii o objemu 1,6 nejde u koncernu o žádnou slávu...
Nechápu tě.
Psals, že "JTDčko v koncernu VW, to by byla "svatokrádež"".
Píšu ti, že JTD je v podstatě jinak označený motor s technologií common-rail, používá ho jak VW, tak Fiat, a v podstatě dnes už všichni výrobci. Je jedno, jak se ty motory jmenují, to je jen obchodní značka, ale technologie (a podstatná část techniky) vstřikování je stejná. Tedy žádná svatokrádež, oba výrobci používají tu samou techniku, jen ji jinak označují.
Co se týká kategorie 1,6 a "žádnou slávu", opět nechápu - VW používá řadu přeplňovaných dieselových motorů v objemech od 1,2l až někam po 4,2 V8, tudíž nepotřebuje vykrývat velké výkonové spektrum motorem 1,6. Pokud bereš od VW něco slabšího, dostaneš 1,4, nebo 1,2, pokud cheš výkonnější motor, budeš mít 2,0 a více. Někteří konkurenti na dvoulitry už rezignovali (třeba Renault) a tak nejen nižší, ale i vyšší výkony musí zaplnit motorem 1,6.
Psals, že "JTDčko v koncernu VW, to by byla "svatokrádež"".
Píšu ti, že JTD je v podstatě jinak označený motor s technologií common-rail, používá ho jak VW, tak Fiat, a v podstatě dnes už všichni výrobci. Je jedno, jak se ty motory jmenují, to je jen obchodní značka, ale technologie (a podstatná část techniky) vstřikování je stejná. Tedy žádná svatokrádež, oba výrobci používají tu samou techniku, jen ji jinak označují.
Co se týká kategorie 1,6 a "žádnou slávu", opět nechápu - VW používá řadu přeplňovaných dieselových motorů v objemech od 1,2l až někam po 4,2 V8, tudíž nepotřebuje vykrývat velké výkonové spektrum motorem 1,6. Pokud bereš od VW něco slabšího, dostaneš 1,4, nebo 1,2, pokud cheš výkonnější motor, budeš mít 2,0 a více. Někteří konkurenti na dvoulitry už rezignovali (třeba Renault) a tak nejen nižší, ale i vyšší výkony musí zaplnit motorem 1,6.
Ani nemusíš, nepíšu zde pro to, aby mě musel každý chápat. Pro tebe je to naprosto to samé a já ti to neberu, principiálně máš pravdu. Pouze ti k tomu řeknu, že JTD není TDi. V tom je pro některé rozdíl.
A pokud znovu a nadále nechápeš, zase nemusím sloužit. Vysvětlení, že koncern používá i jiné objemové kategorie je naprosto zcestné. Já ti nadhodil kategorii, kde to prostě koncernu drhne. To, že jde aktuálně o nejběžnější objemovou kategorii naftoých motor v nižší střední, je fakt.
A pokud znovu a nadále nechápeš, zase nemusím sloužit. Vysvětlení, že koncern používá i jiné objemové kategorie je naprosto zcestné. Já ti nadhodil kategorii, kde to prostě koncernu drhne. To, že jde aktuálně o nejběžnější objemovou kategorii naftoých motor v nižší střední, je fakt.
Jednomu z nás to takhle v noci nemyslí...
Pro mně JTD není TDI a není to pro mně to samé.
Nicméně principiální rozdíly mezi JTD a TDI jsou dnes mizivé, to dříve bylo TDI se systémem PD a tam byl rozdíl v technologii markantní, to byla naprosto odlišná technologie vstřikování. Tehdy bys mohl psát o svatokrádeži, dnes je to passé.
Zkus mi popsat co v té kategorii 1,6 koncernu drhne.
Pro mně JTD není TDI a není to pro mně to samé.
Nicméně principiální rozdíly mezi JTD a TDI jsou dnes mizivé, to dříve bylo TDI se systémem PD a tam byl rozdíl v technologii markantní, to byla naprosto odlišná technologie vstřikování. Tehdy bys mohl psát o svatokrádeži, dnes je to passé.
Zkus mi popsat co v té kategorii 1,6 koncernu drhne.
Pokud se shodneme v tom, že JTD a TDi není to samé, pak není co dál řešit. Jde-li ti o principy stejné technologie, to jsem ti psal, že máš pravdu. Ale o tom to fakt není... Jde o samu podstatu použití obchodního označení u jiných.
no, chybí, klasický nízký jistě, ale přivezl jsem v sobotu domů funglovku Livinga, 0,9T a myslím, že to je ono, prostorný, svižný, jen zvuk dvouválce trochu připomíná sekačku >😁
Zatím si na sebe zvykáme, ale nevidím tam vážný problém. Časem dám na Moje auto recenzi
Zatím si na sebe zvykáme, ale nevidím tam vážný problém. Časem dám na Moje auto recenzi
Fiatu chybí kvalita :yes:
tak jak to sakra víš???? Koliks jich měl? Ani jednoho??? Tak nejdřív vyzkoušej a pak buď chytrej, nebo nemel kraviny. Sám mám v pořadí už 8. a neměnil bych. A co se týká VW, poslední poctivý auto byl brouk, a s tím mám taky mnoholetý zkušenosti
A kde chybí?!
>😒]
Takový řeči mám nejradši... mám Punto II, z roku 2008.
1.2 benzin.
A je úplně v pohodě... nic nedrnčí... všechno funguje... je v tom ticho, a komfort pérování je lepší než u Passata.
Jo, jasně - je to malý.
No ale jako malý auto jsem to kupoval.
😉
>😒]
Takový řeči mám nejradši... mám Punto II, z roku 2008.
1.2 benzin.
A je úplně v pohodě... nic nedrnčí... všechno funguje... je v tom ticho, a komfort pérování je lepší než u Passata.
Jo, jasně - je to malý.
No ale jako malý auto jsem to kupoval.
😉
Házíš perly - však víš komu >😒] ... Kde nic není, ani smrt nebere, a u Maroše jde o obsah dutiny lebeční ... Aneb když dutina zůstane dutinou >😒]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jožo Ráž se chystá požádat o ruku Lady Gaga.
Nejprve Jožo a pak i Gaga to ale popřeli.
Takže se asi nakonec nevezmou.
A proč to teda píšu?
Jen tak...
Nejprve Jožo a pak i Gaga to ale popřeli.
Takže se asi nakonec nevezmou.
A proč to teda píšu?
Jen tak...
Protože s vW jim to nejde, seat a škoda nejsou zastoupeni a i audi má ve své třídě vlekou konkurenci v usa. Takhle by jim to šlo mnohem líp. Jako bonus by získali silného hráče ve třídě pikapů - RAM.
Mimochodem fiatu šlo o to samé, o dealrskou sít a o jeep, jelikož tyto vozy v portfoliu neměl.
Akorát vw by to měl výrazně dražší jak Fiat, který to dostla prakticky zadarmo.
Každopádně mě osobně se neo nelíbí a pro chrysler samotný krok spíš z bláta po okap.