levný indický auta potřebují levné díly a nevadí že jsou obstarožní a výběhový. Angličani se musí někde tych plných skladů zbavit, nebot jsou o dvě generace starší a druhý automobilky je nechcou.
Gilgit
Co to tady plácá za nesmysly, zase te nekde mucili nebo co?
petrumr
zase nepíšeš o motorismu?
Gilgit
Písu. Ptám se te, co píses za nesmysly o tech dílech, ty mucedníku.
petrumr
Po práci nasednu do auta, nastartuji( nemusím vyndávat dálkáč), klepnu na páčku stěrače , na HD displeji se objeví hláška o automatických stěračích a kontrolka, dvakrát to setřelo a rozsvítily se světla, rychlost a cykl stěračů řídí už čidlo. Nebudu se rozepisovat, že ruční brzda se odbrzdí sama. Couvání k chaloupce za bránu jsem použil zpětnou kameru s čidly, kdyby náhodou nějaká žaba v kaluži nebo nějakéj zkurvenjén komouš. :-!
Gilgit
A jak couvás na parkovisti u psychiatra, ty mucedníku s komunistickým autem Citroen?
webpaja
1
Nejvíc o komančích řvou ti, co by si sami kdysi svojí rudou knížku na prsa tetovat nechali 😉 .
Předpokládám, že si pak užiješ výtečně nastavenej podvozek a tlumiče necháváš u svýho sametovýho šestiválce v automatickým režimu, viď? >😒]
petrumr
správně tos nandal gilgítkovi. Elektronicky řízené pneumatické pérování je standart a sametový běh šestiválce je řízen při volnoběhu klapkou, aby se nepodchladil.
webpaja
1
Ty děláš skladníka v JLR? Dobrej job pro kluka z moravský vesnice. 😉
petrumr
ne dispečera a mám přehled co se tam dováží a vyváží.
Předpokládám, že si pak užiješ výtečně nastavenej podvozek a tlumiče necháváš u svýho sametovýho šestiválce v automatickým režimu, viď? >😒]