Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Audi a Porsche se hádají o platformy

22 komentářů

Avatar - Petrolhead_CZ
Petrolhead_CZ
Skvěle Lamborghini! Nenechává se zatáhnout do uniformnosti i přes to, že je součástí tak nenasytného koncernu a dokáže si zachovat ryzost a jedinečnost.
vanos
Po prusvihu s puvodne zamyslenym nastupcem Diabla je sance Lamborghini prosadit si v ramci koncernu vlastni, samostatny vyvoj v podstate nulova.
Machbuster
Jak pise kolega Petrolhead_CZ, ja si myslim take, ze to ma sve limity a zejmena exkluzivni znacky by platformu meli mit vlastni. Snizovani nakladu je mozne i vyuziti dalsich dilu, ale platforma je klicova vec a mela by byt opravdu s co nejvetsi mirou originality. :yes:
Avatar - dolfi
dolfi
>:D
Avatar - Petrolhead_CZ
Petrolhead_CZ
Řečičky. Design - Filippo Perini, Lamborghini Centro Stile, záležitost čistě italská. Motor V12 - čistě italská konstrukce. Technika - kromě převodovky (tu si ale Lambo optimalizuje a vyrábí vlastně taky samo), motoru V10 a pár čudlíků v interiéru je to taky jejich dílo. To Audi od nich převážně bere.
wider
Nemuzu nic nez souhlasit. Hold RR a BMW se dohodnout umej ;) VW group jako celek moc nemusim pro jeho nenasytnost a agresivitu (jen muj osobni nazor ;) ), takze se tim vlastne jen bavim >:D Nic ve zlem.
Avatar - standajlk
standajlk
To takovy Rolls Royce pouziva platformu BMW a exkluzivni je az az.
Avatar - Hittman
Hittman
Jó, dva se perou, BMW se směje... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak v požírání dalších značek teda určitě >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jo to by mohlo bejt :yes: >:-[]
508
Nevěřte PR blábolům, šéf koncernu Martin Winterkorn, má toto vše pod kontrolou. Jde jen o to zvýšit image Audi v boji na trhu s BMW a MB, spojitostí s prestižnější značkou Porsche v rámci jednoho koncernu.
Avatar - standajlk
standajlk
Ja jsem to myslel tak, ze neni problem v pouziti stejne platformy, kdyz se pouzije s rozumem - usetri na vyvoji neceho, co uz je nekde vyvinuto, ty prostredky radeji daji do toho, co je vic odlisi (motor/komfortni vybava/dalsi veci v RR).

Pekne to rekl Jeremy ohledne Jaguaru X-Type (na tema platformy od Mondea): "genetically, you are 98% identical to a halibut, but it's the 2% that makes the difference". A s timto souhlasim.
Avatar - Spartan
Spartan
Tu má audi konečne šancu mať poriadny RWD koncept s motorom za prednými kolesami, čo by bolo podla mňa super, lebo až na ten fakt sú mi Audi celkom sympatické oproti BMW napríklad a oni povedia, že nechcú... podla mňa zlý krok od Audi.
Avatar - Inferius
Inferius
Zapoměl jsi na Mercedes. ;-)
Klaudius
Veľa kohútov na jednom smetisku, je jasné, že sa to tam bude mlieť. Aj keď je jeden z nich boss, ktorý ich vlastní všetkých aj s tým smetiskom. Prečo sa tomu niekto diví?
Vo VAG su firmy, ktore posobia na rovnakom segmente trhu.

Firmu riadia manazeri, ktorych primarnou ulohou je zisk a co najnizsie naklady.

Samozrejme, ze dochadza k sporom, pretoze ide o "design by committee" pristup, na konci ktoreho je sialena unifikacia a parts sharing.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mne tato ich hadka tiez nieco pripomina [odkaz] ;-)

ale obcas sa stane ze sa nezhodnes ani s tym "najchapavejsim" partnerom
pargi
Jde mi především o ujasnění si terminologie.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Mluvil si vo Renaultu, jen ať si ujasníme pojmy ;-)
vanos
Cely vyvoj Huracanu probihal spolu s R8 v Neckarsulmu, samotne testovaci prototypy jezdily na NS s nemeckou RZ. Role Lamborghini spocivala jen ve vyslani nekolika svych zamestnancu do SRN, kteri meli predkladat navrhy, v cem by mel byt Huracan specificky, a v provadeni zaverecnich silnicnich testu.

V12 Aventadoru vyuziva technologie Audi (FSI, CoD), ciste italsky je tak maximalne blok motoru.
pargi
Takový GM taky požírá nebo ten jenom normálně kupuje podíly? Jenom ať si ujasníme pojmy.
pargi
V čem je vw nenasytnější než třeba renault?