Novinky
Skvěle Lamborghini! Nenechává se zatáhnout do uniformnosti i přes to, že je součástí tak nenasytného koncernu a dokáže si zachovat ryzost a jedinečnost.
Po prusvihu s puvodne zamyslenym nastupcem Diabla je sance Lamborghini prosadit si v ramci koncernu vlastni, samostatny vyvoj v podstate nulova.
Řečičky. Design - Filippo Perini, Lamborghini Centro Stile, záležitost čistě italská. Motor V12 - čistě italská konstrukce. Technika - kromě převodovky (tu si ale Lambo optimalizuje a vyrábí vlastně taky samo), motoru V10 a pár čudlíků v interiéru je to taky jejich dílo. To Audi od nich převážně bere.
Cely vyvoj Huracanu probihal spolu s R8 v Neckarsulmu, samotne testovaci prototypy jezdily na NS s nemeckou RZ. Role Lamborghini spocivala jen ve vyslani nekolika svych zamestnancu do SRN, kteri meli predkladat navrhy, v cem by mel byt Huracan specificky, a v provadeni zaverecnich silnicnich testu.
V12 Aventadoru vyuziva technologie Audi (FSI, CoD), ciste italsky je tak maximalne blok motoru.
V12 Aventadoru vyuziva technologie Audi (FSI, CoD), ciste italsky je tak maximalne blok motoru.
V čem je vw nenasytnější než třeba renault?
Jak pise kolega Petrolhead_CZ, ja si myslim take, ze to ma sve limity a zejmena exkluzivni znacky by platformu meli mit vlastni. Snizovani nakladu je mozne i vyuziti dalsich dilu, ale platforma je klicova vec a mela by byt opravdu s co nejvetsi mirou originality. :yes:
To takovy Rolls Royce pouziva platformu BMW a exkluzivni je az az.
Nemuzu nic nez souhlasit. Hold RR a BMW se dohodnout umej 😉 VW group jako celek moc nemusim pro jeho nenasytnost a agresivitu (jen muj osobni nazor 😉 ), takze se tim vlastne jen bavim >😁 Nic ve zlem.
Ja jsem to myslel tak, ze neni problem v pouziti stejne platformy, kdyz se pouzije s rozumem - usetri na vyvoji neceho, co uz je nekde vyvinuto, ty prostredky radeji daji do toho, co je vic odlisi (motor/komfortni vybava/dalsi veci v RR).
Pekne to rekl Jeremy ohledne Jaguaru X-Type (na tema platformy od Mondea): "genetically, you are 98% identical to a halibut, but it's the 2% that makes the difference". A s timto souhlasim.
Pekne to rekl Jeremy ohledne Jaguaru X-Type (na tema platformy od Mondea): "genetically, you are 98% identical to a halibut, but it's the 2% that makes the difference". A s timto souhlasim.
Vo VAG su firmy, ktore posobia na rovnakom segmente trhu.
Firmu riadia manazeri, ktorych primarnou ulohou je zisk a co najnizsie naklady.
Samozrejme, ze dochadza k sporom, pretoze ide o "design by committee" pristup, na konci ktoreho je sialena unifikacia a parts sharing.
Firmu riadia manazeri, ktorych primarnou ulohou je zisk a co najnizsie naklady.
Samozrejme, ze dochadza k sporom, pretoze ide o "design by committee" pristup, na konci ktoreho je sialena unifikacia a parts sharing.
Veľa kohútov na jednom smetisku, je jasné, že sa to tam bude mlieť. Aj keď je jeden z nich boss, ktorý ich vlastní všetkých aj s tým smetiskom. Prečo sa tomu niekto diví?
Tu má audi konečne šancu mať poriadny RWD koncept s motorom za prednými kolesami, čo by bolo podla mňa super, lebo až na ten fakt sú mi Audi celkom sympatické oproti BMW napríklad a oni povedia, že nechcú... podla mňa zlý krok od Audi.
Nevěřte PR blábolům, šéf koncernu Martin Winterkorn, má toto vše pod kontrolou. Jde jen o to zvýšit image Audi v boji na trhu s BMW a MB, spojitostí s prestižnější značkou Porsche v rámci jednoho koncernu.
ale obcas sa stane ze sa nezhodnes ani s tym "najchapavejsim" partnerom