Ekonomika
Prodat co nejdráž co nejlevnější produkt - prostě smart auto pro hlupáky. Už dnes tvoří až 10% z ceny náklady na PíáR, technický vývoj se přesouvá na dodavatele (světla, převodovky, sedadla kde co) a ve firmě zůstávají hlavně marketingoví pracovníci ti určí, jak drahé komponenty se na uinfikovanou platformu navěsí, jaká cenovka se nastaví a kolik se investuje do reklamy. Doby, kdy se auta dělaly z technického hlediska a pak se prostě jen cenou konkurovalo podobným autum už je pomalu pryč ... A můžou za to i zákazníci, kteří nevidí rozdíl mezi na staré Áčko pověšenou novou kastli a reálně konstrukčně moderním a bezpečným vozem.
Trend je jasný. Pokud VW vidí, že lidi jsou ochotní koupit nekvalitní, starou a nemoderní francouzkou techniku výměnou za trošku nižší cenu. Není se pak čemu divit.
Proč dávat milióny do vývoje, který nikdo neocení, když si můžeš zaplatit pár tisíc za PR nebo placené diskutéry na auto.cz.
Proč dávat milióny do vývoje, který nikdo neocení, když si můžeš zaplatit pár tisíc za PR nebo placené diskutéry na auto.cz.
Takhle funguje obchod už dávno. Obchodník chce prodat za co nejdráž věc, kterou za co možná nejmíň koupil/vyrobil. Zákazník chce zase koupit za co nejmíň. Když se množiny "prodat za co nejvíc" a "koupit za co nejmíň" protnou, obchodník a zákazník si plácnou. Nebo znáš nějakou automobilku, která to dělá naopak (aniž by chtěla)?
Taky šetří na vývoji techniky, kterou maji katastrofální a tisíc let za VW. Nemluvě o tom, že u frantíků se hlavně šetří u zákazníka.
To není jenom o mezírce mezi plechy, což je navíc dílenské zpracování.. tady jde o to, že ty auta se sypou jak z pískovce.
Raději starší prověřenou techniku, než za každou cenu originální zpotvořeninu(viz tragická P30😄
Na diskuzích tu poté bude mnohem lépe. 😉
Je velký rozdíl, nadávat na neživé krámy či živým lidem. :-!
PS: Nepamatuji si, že by Francouz své dělníky odměňoval nějakými zvláštními prémiemi, jak to činí třeba koncern VW.
Než tady někoho začneš urážet do zabedněnců, tak se zkus zamyslet nad tím jestli jsi pochopil jednoduchý psaný text a jestli za toho zabedněnce nejsi především ty...bohužel, tys tu předvedl naprosto ukázkový příklad zaslepeného zastánce určité značky (ať je to koncern nebo korejec je fuk) ... prostě jsi začal číst text o tom, jak VW neinvestuje do vývoje apod. (on samozřejmě investuje ale možná ne tolik jako ten francouz, který furt něco musí měnit) a hned jsi se začal čertit co to je ten 1000MB za zabedněnce... :no:
VW díky své modelové šíři, zastoupením na různých světových trzích, počtu značek a proklamacím, má náklady na vývoj řádově někde úplně jinde. Výše.
Co tam máš dál?
Počet značek sem taky netahej, zde je řeč pouze a výhradně o VW (v článku je to i zmíněno).
Tak o co tedy jde? Můžeš být konkrétní? Nejlépe, když nalinkuješ třeba náklady na vývoj u PSA a u VW.
Osobně si myslím, že VW má nižší náklady na jedno vozidlo už jenom díky tomu, že má společný vývoj pro VW, Škodu, Seat a něco málo i Audi, takže náklady na vývoj se mělní na 4 značky.
Ale to bysme se tady takhle mohli hádat dlouze...mě je to úplně jedno jestli to tak je nebo není...mě jen nasrala reakce Pargiho, protože nepochopil co chtěl básník příspěvkem říci...
No a to by jinak nebyl VWágoen, od dob CityStromeru samý voblbospalováky [odkaz] a donutila je až TESLA něco pořádnýho GOLF elektro [odkaz] udělat.
A jelikože tenhle ELEKTROVÝVOJ ODPODLAHY stojí pořádný balík, rozhodl se VW rozjetý evrospalováky dokud šlapou pořádně roztočit, nachrlit na trh verzí co se jen vejde (evropolitika elektromobilů je přiškrcená už rok mají dohody) dokaď to jde a z tohodle vyždímat na ELETROROZMACH V ČÍNĚ kde jim slušně řečeno dávají skoronůž na krk 😉 : buď elektro nebo out
tedy - oni do budoucna stejnak out, ale dočasně se v číně hodí dokaď číňani nerozjedou svoje čínský elektromobily ve velkým a v dokonalosti 😉 kdy už evro nebudou počebovat
tak to by měl být standart v nacionálním uvažování každýho státu že 😉