Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen potřebuje ušetřit téměř 140 miliard korun

Koncern Volkswagen potřebuje dosahovat vyšších zisků, aby mohl financovat svou budoucí expanzi. Prohlásil to šéf Martin Winterkorn při setkání se zaměstnanci v hlavní továrně ve Wolfsburgu.
Zpět na článek
24. 7. 2014 10:30
24. 7. 2014 11:06
24. 7. 2014 11:35
24. 7. 2014 12:46
24. 7. 2014 11:51
24. 7. 2014 12:03
24. 7. 2014 12:27
24. 7. 2014 12:54
24. 7. 2014 12:57
24. 7. 2014 12:56
24. 7. 2014 13:17
24. 7. 2014 13:26
24. 7. 2014 14:02
24. 7. 2014 14:16
24. 7. 2014 14:25
24. 7. 2014 14:25
24. 7. 2014 14:26
24. 7. 2014 14:32
24. 7. 2014 14:09
24. 7. 2014 14:18
24. 7. 2014 14:28
24. 7. 2014 14:29
24. 7. 2014 14:36
24. 7. 2014 14:57
24. 7. 2014 15:31
24. 7. 2014 15:48
25. 7. 2014 07:47
24. 7. 2014 14:54
24. 7. 2014 16:25
25. 7. 2014 07:45
24. 7. 2014 10:43
24. 7. 2014 16:22
24. 7. 2014 10:30
VW Klasika
Firma která prodává auta s minimálními změny, z jednoho nápadu těží snad 6 vozů, (kolikrát je to 10 a víc let starý nápad - a to snad už jen vydělává), tak tato firma potřebuje nutně šetřit. Jak to ale dělají KIA, HYUNDAI, RENAULT, PEUGEOT, a další, kde ten prodej mohl být častěji i lepší, a stejně můžou si dovolit neustálé změny ve tvarech karoserií, vnitřek vozu, nová kategorie vozů. ..........Bez debat nejúspěšnější firma posledních let v jednom kuse potřebuje šetřit. To víte že jo.
Rozbalit vlákno
46
Avatar - standajlk
24. 7. 2014 10:35
Re: VW Klasika
To je jednoduche - kdyby nesetrili, nebyli by uspesni. Nebo si myslis, ze kdyz maji penize dnes, tak je mohou vyhazovat oknem?
24. 7. 2014 11:06
Re: VW Klasika
Tys mě nepochopil. Koukni se kolem. Firmy v nouzi -Jejich auta ne že se nepodobají (předešlé generace), naopak ještě vytvářejí nová kategorie aut. Neustále vyvíjí nového, elegantního, pro mladší, atd............Naopak, je tady firma úspěšná, každý jeden krok pečlivě hlídá, ne že nepatří do kategorie inovátorů, ale ten svůj minimal design/myšlení, atd hlídají.. všechno použijí i 15x když je třeba..i 10let když je třeba, a ještě oni potřebují šetřit. Je to blbost.
Avatar - maros
24. 7. 2014 11:35
Re: VW Klasika
Tak Peugeota a Renaulta bych tu moc netahal. To že pokroutí karoserii jak bramboru neznamená, že je to vývoj, .. nebo dokonce něco elegantního.

Taky šetří na vývoji techniky, kterou maji katastrofální a tisíc let za VW. Nemluvě o tom, že u frantíků se hlavně šetří u zákazníka.
Avatar - Blue Sun
24. 7. 2014 11:45
Re: VW Klasika
U tebe se viditelně také šetřilo - na mozku.
24. 7. 2014 12:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 7. 2014 11:51
Re: VW Klasika
Francouzi zkoušejí neustále! Francouzi uvědomují si že co se týče kvality nejsou tam kde by ,,chtěli,, (kvalita nemusí být to nejhlavnější. To že pro Němce je, to je jejich věc. Ale já rozhodně (a ne jen já) ne podle toho kupuji auto kolik je mezírka mezi plechy, atd , ale podle pocitů. Nejsem totiž manažer a od auta vyžaduji něco víc než ,,jen,, kvalitu! --- Francouz vymýšlí pořád, Francouz udělal Cactus a další auta, Francouz nebojí se nápadu, Francouz musí od prvního dne s obrovskými akcemi prodávat auta, ale ten Francouz pořád tady je! Naopak Němec, který šetří, který o každém kroku přemýšlí půl roku (občas i 5 let) , který nemusí moc dělat akci co se týče prodeje, kde ta Škodovka letí, prostě ten Germán prodá všechno (O III taky není nic víc než O II malinko s jinými tvary--- a tohle bude prodávat ještě tak 8 let) ... tak ten Němec brečí. Tak určitě.
Avatar - maros
24. 7. 2014 12:03
Re: VW Klasika
Kvalita není důležitá :-O Tak to už se nedívím, že ty šroty ještě prodávají, když se najdou takové názory.

To není jenom o mezírce mezi plechy, což je navíc dílenské zpracování.. tady jde o to, že ty auta se sypou jak z pískovce.

Raději starší prověřenou techniku, než za každou cenu originální zpotvořeninu(viz tragická P308)
24. 7. 2014 12:27
Re: VW Klasika
Mě nemusíš vysvětlovat o čem je kvalita, já pracuji v německé firmě. A rozhodně tohle není debata na tři řádky. Ale, rozhodně někdo kdo pracuje minimalisticky , má tvář prodat to co vymyslel deset let zpátky jako nový, nemusí dělat akce, tak ten at mi tady nebrečí.
24. 7. 2014 12:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 7. 2014 13:30
Re: VW Klasika
To je po dloooooooouhé době něco rozumného, cos tu napsal. :yes:
Avatar - Blue Sun
24. 7. 2014 12:52
Re: VW Klasika
Tyjo... vezmi za ruku brášku Adu a jděte oba společně někam pod zem...
24. 7. 2014 12:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 7. 2014 13:32
Re: VW Klasika
Chlapci, zkuste začít rozlišovat pojmy předmět a podmět.

Na diskuzích tu poté bude mnohem lépe. ;-)
Avatar - Blue Sun
24. 7. 2014 19:33
Re: VW Klasika
Eh, a teď tu myšlenku?
24. 7. 2014 20:37
Re: VW Klasika
Přestaň nadávat lidem.

Je velký rozdíl, nadávat na neživé krámy či živým lidem. :-!
24. 7. 2014 12:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 7. 2014 13:17
Re: VW Klasika
Ty myslíš, že ten francouz by nechtěl být tam, kde je němec? Ty myslíš, že francouz zkouší různé slevové akce, podivné kreatury a pořád něco nové proto, že to je v jejich povaze nebo proto, aby svět viděl, jak jsou kreativní? Nedaří se jim, prodeje jdou do kopru (snad vyjma renaultu) a tak pořád zkouší, co by mohlo zabrat. Němec nemusí, jeho auta jdou na odbyt i s jeho (podle tebe) 10 let starou technikou (kterou například francouz nenabídne ani dnes... nebo mi třeba ukaž francouzský kompaktní kombík ve 4-kolce). Otevři voči, zabedněnče.
24. 7. 2014 13:26
Re: VW Klasika
Nemluvě o tom, že by nejspíš měli citelně méně peněz, kdyby měli ve výrobě kdejaký hokus pokus. Nebudu je kritizovat za to, že chtějí další rozvoj financovat ze svého. Otázka je, co to bude znamenat pro zákazníky. A to teprve uvidíme. Mělo by jít o další snahu zefektivnit výrobu - VW využíval služeb Porsche i v minulosti, po převzetí do toho chtěli šlápnout více.
24. 7. 2014 14:02
Re: VW Klasika
Přečti si předtím historii umění, než tady začneš říkat něco jako že ,,Francouz dělá to jen aby se chytil,, Němec nemá nic jen svůj pracovitost. Vybrali si tu cestu sami, tak at tady neříkají pořád kolem v jaký bryndě jsou! Furt hledají aby nemuseli své dělníky (vyjma germána) patřičně ocenit. Říkám, doporučuji ti přestudovat historii umění!
24. 7. 2014 14:10
Re: VW Klasika
Já ji četl, o čem se budem bavit?

PS: Nepamatuji si, že by Francouz své dělníky odměňoval nějakými zvláštními prémiemi, jak to činí třeba koncern VW.
24. 7. 2014 14:16
Re: VW Klasika
tobě jsem to nepsal jossalito. To at si vyhodnotí pargi aby příště nepsal podobné blbosti.
24. 7. 2014 14:21
Re: VW Klasika
No, jen mne to zajímalo, šermuješ tu uměním, v tom jsem já docela kovaný, protože je to můj koníček, tak jsem si řekl, že konečně někdo, s kým se budu moci erudovaně pobavit...
24. 7. 2014 14:25
Re: VW Klasika
tak to jsi blbý že tolik čekáš na debatu o umění na stránce o autech
24. 7. 2014 14:27
Re: VW Klasika
Tys to načnul, já ne... :-O
24. 7. 2014 14:25
Re: VW Klasika
Tady ale není řeč o umění, tohle je autoprůmysl. Spletl sis server.
24. 7. 2014 14:26
Re: VW Klasika
a ty zas myšlenky své
24. 7. 2014 14:32
Re: VW Klasika
No to by ještě bylo, abych si pletl třeba myšlenky...tvé :-!
24. 7. 2014 14:09
Re: VW Klasika
jo a ten kompaktní kombík: Víš že MPV je lepší?? Je pohodlnější, je víc rodinnější? Je to super věc. kde ten prostor je nejlíp využito. Kombík na MPV nemá i kdyby nevím co udělali. Ale ty kup si kombíka.
24. 7. 2014 14:13
Re: VW Klasika
Až na malý a nepodstatný fakt, že MPV jsou snad ty nejneřidičštější auta, které stojí jen kousek od dodávek a na jízdní schopnosti kombíků se mohou dívat tak někde ze sklepa. ;-)
24. 7. 2014 14:18
Re: VW Klasika
Vážně? Jak to víš už jsi vlastnil MPV? MPV je pro rodinu a ta technika to zvládne, nikdo s MPV nechce lítat na silnici, ne proto jsme to koupili. Tak tady nemíchej do toho něco jako že jak se chová MPV nad 120 kmh a podobně.
24. 7. 2014 14:19
Re: VW Klasika
Na to, abych mohl tohle prohlásit, nemusím vlastnit MPV/kombi, stačí mít cit pro řízení a auta projet. ;-)
24. 7. 2014 14:28
Re: VW Klasika
kámo ty nevíš co říkáš, jdi raději do školy zbývá ti ještě hodně toho naučit. Hodně štěstí
24. 7. 2014 14:30
Re: VW Klasika
Děkuji za starost o mé vzdělání, ale doktorát ani docenturu už opravdu nepotřebuji.
24. 7. 2014 14:29
Re: VW Klasika
Jistě jsou oblasti, kde MPV vyniká. Ale nelze takhle paušálně říct, že je ve všem lepší než kombi. Tedy jde, pokud jsi zabedněný.
24. 7. 2014 14:36
Re: VW Klasika
Já myslím, že jsi to těžce nepochopil...1000MB tady rozhodně nekope do VW...on naopak popisuje jistou genialitu koncernu v tom, že dokáže úspěšně prodávat auta bez nějakých závratných změn a extrémního vývoje - to je přeci úspěch. On naráží na to, že VW díky strategii, kterou provozuje, musí mít zákonitě nižší náklady než francouzi, kteří furt něco vymýšlejí a stejně jim to nepomáhá. No a protože VW musí mít podstatně nižší náklady než francouzi se pozastavuje nad tím, že VW brečí, že potřebuje ušetřit téměř 140 miliard...nic víc.

Než tady někoho začneš urážet do zabedněnců, tak se zkus zamyslet nad tím jestli jsi pochopil jednoduchý psaný text a jestli za toho zabedněnce nejsi především ty...bohužel, tys tu předvedl naprosto ukázkový příklad zaslepeného zastánce určité značky (ať je to koncern nebo korejec je fuk) ... prostě jsi začal číst text o tom, jak VW neinvestuje do vývoje apod. (on samozřejmě investuje ale možná ne tolik jako ten francouz, který furt něco musí měnit) a hned jsi se začal čertit co to je ten 1000MB za zabedněnce... :no:
24. 7. 2014 14:43
Re: VW Klasika
Bohužel, 1000MB vychází ze špatné základní myšlenky.

VW díky své modelové šíři, zastoupením na různých světových trzích, počtu značek a proklamacím, má náklady na vývoj řádově někde úplně jinde. Výše.

Co tam máš dál?
24. 7. 2014 14:57
Re: VW Klasika
Hele, já myslím, že to trochu překrucuješ...zastoupení na různých trzích má i francouz...to jestli VW je v Americe nebo třeba Číně nic neznamená...zase díky tomu prodá víc aut. 1000MB předpokládám mluvil o rozpočtených nákladech na jedno vozidlo.
Počet značek sem taky netahej, zde je řeč pouze a výhradně o VW (v článku je to i zmíněno).
24. 7. 2014 15:25
Re: VW Klasika
VW vyrábí specifické modely pro USA, Jižní Ameriku, Čínu, Evropu. Pro téměř každý model má na výběr několik bezínových i dieslových motorů, podvozků, pohonů, neskutečné kvanta další výbavy. Navíc to vše poměrně pravidelně faceliftuje a to vše stojí na vývoji opravdu honě peněz.

Tak o co tedy jde? Můžeš být konkrétní? Nejlépe, když nalinkuješ třeba náklady na vývoj u PSA a u VW.
24. 7. 2014 15:31
Re: VW Klasika
Hele já tu netvrdím, že to tak je nebo není...ja jsem jen Pargimu vysvětloval jak to 1000MB myslí.
Osobně si myslím, že VW má nižší náklady na jedno vozidlo už jenom díky tomu, že má společný vývoj pro VW, Škodu, Seat a něco málo i Audi, takže náklady na vývoj se mělní na 4 značky.
Ale to bysme se tady takhle mohli hádat dlouze...mě je to úplně jedno jestli to tak je nebo není...mě jen nasrala reakce Pargiho, protože nepochopil co chtěl básník příspěvkem říci...
24. 7. 2014 15:48
Re: VW Klasika
Klíčové jsou prodeje a ty má VW dobré. Rozmělňování mezi značky je složitější. Nemluvě o efektivitě, o které má tohle být.
25. 7. 2014 07:47
Re: VW Klasika
A zabedněné 1000MB-ho paušalizace typu "MPV je vždy lepší než kombík" tě neserou?
24. 7. 2014 14:54
Re: VW Klasika
Popis geniality koncernu v příspěvcích 1000MB se mi nepodařilo nijak interpretovat. Pouze to, jak to nejsou inovátoři a jak tady cpou lidem pod nos starou techniku a ještě za draho a bez slev. Když tak obdivuje a vzhlíží k vw, mohl to napsat bez matení čtenářů.
24. 7. 2014 16:25
Re: VW Klasika
Nagano: Já považuji VW za geniální firmu. Opravdu občas padá mi čelist jak oni z minima umí udělat věc co se dá prodat. (příklad: Dnes je design tam, že nemůžeš dovolit abys nemyslel na všechny partie na voze. Třeba zádě. Jak to ale udělat aby to nevyšlo draho? Třeba se podívat na všechny Škodovky, jak ten malinký zalomený kus vedle značky [odkaz] stačí k tomu aby z nuly najednou byl věc postačující. Spousta novinářů (čtu i zahraniční media) nemohlo na to přijít proč to tam je. Ale stačí si myslet na filozofii té firmy a hned je jasno. Prostě z co nejméně materiálu udělat všechno. Někdo třeba řekne, -vždyt to jsou jen 3 milimetry- ale 3x několik milionů kusů to jsou peníze. Aby se nemuselo moc pohnout s karoserií, proto máme ostřejší hrany. Auto vypadá moderněji i tak že vlastně vypadá stejně jak ten starší. Navíc co nejmenší je ten oblouk (v lomu) tím méně materiálu potřebuje. Další věc- strohost interiéru.. To třeba vyvíjelo z nátury člověka žijícího tady, ale dnes už to tak docela není ten důvod. Protože zase co nejméně toho materiálu, tím se to stává levnější. Nemluvě už o to, že jelikož prakticky dělají jen facelifty (na rozdíl od zbytku světa) mohou ten samý věc zase použít u dalšího vozu. Podstatně víc než jinde. Je to zase o něco levnější, což oni i využijí........... Uživatel pargi řekl, že Francouz proto experimentuje aby nějak byl v obrazu když už kvalitou není. Ale to je omyl. Francouz je umělec. Francouz pořád přemýšlí o nových věcech a ten svět jejich umění posouvá dál. To že dnes Francouz anebo Ital není tak kvalitní, to je jasný všem, ale jsou lidi - a tihle a další národy taky s tím souhlasí jinak by to nedělali- kde ne kvalita je na prvním místě, ale jiné pocity. ... Nikdo Nemcům nebere jejich zarputilost ( a speciálni osobně si myslím, darmo peněz VW, nebýt myšlení českého člověka Škoda dnes není tam kde je. Myslím si že ten Němec věděl přesně do čeho má dávat peníze a já můžu jen pogratulovat.) .... Vidíme ale že ten Francouz nebojí se nápadů, nebojí se milimetrů navíc, a pořád žije i tak, že prakticky s velkými slevami umí prodat svůj výrobek. Já ale ani bych neřekl že jsou to slevy (klasicky) jen prostě dnes základní ceny aut jsou někde jinde než by měli. Moje kritika VW je proto, že firma která svou myšlenkou-cestou může využít to že z minima postaví vůz (není to jen méně materiálu) pořád říká zaměstnancům ,,musíme šetřit,, Já se ptám: pane prezidente ted frčíme a frčíme už 15 let, kdy konečně už můžeme sklízet ovoce? Protože takhle to zřejmě nikoho nepotěší, vyjma pár manažérů a vědění, kteří koupou v penězích. Ptám se kde je chyba když mají navíc i levnou pracovní sílu? Čech dělá za pakatel (v porovnání s tím co může dovolit Němec doma) o ostatních zemích ani nemluvím. Je nutně důležitý vždy šetřit? Právě takhle pohřbili Roomstera. Podívejte se boční prolis pod zrcátkem (studio) kde to auto tím získává tvář, energii. Co udělali? Když auto šlo do výroby tak přesně nejdůležitější část toho smazali, jen aby ušetřili pár milimetrů. Jak důležité je kvalita na trzích kde stačí aby to auto vydrželo 4-5 let a stejně kupují nový? Firma která má patent na LEGO, at mi nemluví o šetření. Nemají v tom konkurenci.
25. 7. 2014 07:45
Re: VW Klasika
Koukám, že se oba nechápeme. Nenapsal jsem: "že Francouz proto experimentuje aby nějak byl v obrazu když už kvalitou není". A už vůbec jsem nemyslel to, co jsem ani nenapsal. Jde o to, že francouz (nutno chápat jako francouzská automobilka) nějak nemůže najít ten recept, co našel němec (německá automobilka). Až ho francouz najde, nebude pořád vymýšlet nové kreatury, u fungujícího receptu setrvá. Tohle není věc nátury, tohle je tvrdý obchodní boj. Další věc k těm slevám. Kdyby francouz uměl prodat bez velkých slev, bude prodávat bez velkých slev. Ale neumí, takže se musí takhle podbízet cenou, aby prodal alespoň "něco".
24. 7. 2014 10:43
Re: VW Klasika
Korejský HK je skutečný kolos, VW je proti tomu jednoodvětvový trpaslík. Jeho jediná šance je skoupit rychle konkurenci, jinak nepřežije, proto se bude šetřit a kupovat kde co - docela riskantní strategie - marketing vše nezachrání a lidem už nestačí jen perceived kvalita, chtějí skutečnou - většina lidí má to tiž auto na ježdění a ne aby stálo v servisu!
24. 7. 2014 10:58
Re: VW Klasika
to je jasný, že je to blamáž. Za tím ve skutečnosti bude něco jiného : (megaexpanze spalováků v číně jim skončila - pokračovat může pouze v verzi ELEKTRO [odkaz] protože čína není žádný hadr a má nacionální a logické uvažovaní - mohutně podporuje domácí ELEKTROMOBILY a SOLAR - nedávno schválila další zákon odkaz si najděte ).
No a to by jinak nebyl VWágoen, od dob CityStromeru samý voblbospalováky [odkaz] a donutila je až TESLA něco pořádnýho GOLF elektro [odkaz] udělat.

A jelikože tenhle ELEKTROVÝVOJ ODPODLAHY stojí pořádný balík, rozhodl se VW rozjetý evrospalováky dokud šlapou pořádně roztočit, nachrlit na trh verzí co se jen vejde (evropolitika elektromobilů je přiškrcená už rok mají dohody) dokaď to jde a z tohodle vyždímat na ELETROROZMACH V ČÍNĚ kde jim slušně řečeno dávají skoronůž na krk ;-) : buď elektro nebo out

tedy - oni do budoucna stejnak out, ale dočasně se v číně hodí dokaď číňani nerozjedou svoje čínský elektromobily ve velkým a v dokonalosti ;-) kdy už evro nebudou počebovat

tak to by měl být standart v nacionálním uvažování každýho státu že ;-)
24. 7. 2014 13:40
klasická nastoupená strategie
Prodat co nejdráž co nejlevnější produkt - prostě smart auto pro hlupáky. Už dnes tvoří až 10% z ceny náklady na PíáR, technický vývoj se přesouvá na dodavatele (světla, převodovky, sedadla kde co) a ve firmě zůstávají hlavně marketingoví pracovníci ti určí, jak drahé komponenty se na uinfikovanou platformu navěsí, jaká cenovka se nastaví a kolik se investuje do reklamy. Doby, kdy se auta dělaly z technického hlediska a pak se prostě jen cenou konkurovalo podobným autum už je pomalu pryč ... A můžou za to i zákazníci, kteří nevidí rozdíl mezi na staré Áčko pověšenou novou kastli a reálně konstrukčně moderním a bezpečným vozem.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - maros
24. 7. 2014 14:03
Re: klasická nastoupená strategie
Trend je jasný. Pokud VW vidí, že lidi jsou ochotní koupit nekvalitní, starou a nemoderní francouzkou techniku výměnou za trošku nižší cenu. Není se pak čemu divit.

Proč dávat milióny do vývoje, který nikdo neocení, když si můžeš zaplatit pár tisíc za PR nebo placené diskutéry na auto.cz.
24. 7. 2014 14:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - maros
24. 7. 2014 15:11
Re: klasická nastoupená strategie
třeba, potrefená husa >:D
24. 7. 2014 15:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 7. 2014 14:59
Re: klasická nastoupená strategie
Takhle funguje obchod už dávno. Obchodník chce prodat za co nejdráž věc, kterou za co možná nejmíň koupil/vyrobil. Zákazník chce zase koupit za co nejmíň. Když se množiny "prodat za co nejvíc" a "koupit za co nejmíň" protnou, obchodník a zákazník si plácnou. Nebo znáš nějakou automobilku, která to dělá naopak (aniž by chtěla)?
24. 7. 2014 16:22
vw
ked chcú šetriť tak nech si vedenie VW zníži platy a nech si nedávajú žiadne 100 000 odmeny.
Rozbalit vlákno
0