kdečeho důvodem, proč jsou Škodovky tak drahé? Dost často laciná, výběhová technika koncernu, nic moc výbava. Prostě skoro jako Dacia u Renaultu, jen ty ceny jsou úplně někde jinde :-) Připomíná mi to takovou Alza taktiku - extrémní investice do reklam a díky tomu vyšší ceny než má konkurence u stejného zboží. No ale asi se to vyplatí, jejich cílové skupiny možná zase tak nekoukají na ceny a kupují "značku".
Samozřejmě, že škodovky drahé nejsou. Prodávají se za tolik, za kolik je lidi kupují, nic víc v tom není. Nebo proč by měla škoda (a nejen škoda) prodávat své produkty za míň, když je může prodávat za víc? Znáš to, křivka nabídky/poptávky.
A co říkáš reklamní kampani Hojundaje na MS ve fotbale, neměli se na to raději vykálet, ušetřit desítky milionů a prodávat ty své zázraky za míň?
ale proč, jsou to normální auta jako každá jiná. Já sice mám škodu, ale H, uznávám jako relativně slušná auta a dobrou konkurenci škodě ... zatímco paka jako ty prostě vidí černobíle.
Jj, máš pravdu. Ale řadě lidí by evidentně vyhovoval systém komančů, kteří se s volným trhem umí vypořádat pěkně po bolševicku, vyrábí se to, co nařídí ÚV, v kvalitě, kterou nařídí ÚV, v množství a za ceny, které schválí ÚV. Viz zásahy čínských soudruhů proti luxusním automobilkám ve vedlejším článku.
Zajimavy udaj jsem si tam precetl, ze v kolone auto na tour nesmi byt SUV a podobna vozidla, protoze vyska je omezena na 166 cm.... A pri blizsi prohlidce fotek je na snimku 8 v zadu VW Amarok, ktery se jiste svoji vejskou do 166 nevejde. Podobne jako ayta s majaky, ktere jsou jiste take vyssi. Jak to tedy je s tim omezenim? Muze nam to prosim autor jeste trosku upresnit?