Samozřejmě, že škodovky drahé nejsou. Prodávají se za tolik, za kolik je lidi kupují, nic víc v tom není. Nebo proč by měla škoda (a nejen škoda) prodávat své produkty za míň, když je může prodávat za víc? Znáš to, křivka nabídky/poptávky.
A co říkáš reklamní kampani Hojundaje na MS ve fotbale, neměli se na to raději vykálet, ušetřit desítky milionů a prodávat ty své zázraky za míň?
ale proč, jsou to normální auta jako každá jiná. Já sice mám škodu, ale H, uznávám jako relativně slušná auta a dobrou konkurenci škodě ... zatímco paka jako ty prostě vidí černobíle.
kdečeho důvodem, proč jsou Škodovky tak drahé? Dost často laciná, výběhová technika koncernu, nic moc výbava. Prostě skoro jako Dacia u Renaultu, jen ty ceny jsou úplně někde jinde :-) Připomíná mi to takovou Alza taktiku - extrémní investice do reklam a díky tomu vyšší ceny než má konkurence u stejného zboží. No ale asi se to vyplatí, jejich cílové skupiny možná zase tak nekoukají na ceny a kupují "značku".
Zajimavy udaj jsem si tam precetl, ze v kolone auto na tour nesmi byt SUV a podobna vozidla, protoze vyska je omezena na 166 cm.... A pri blizsi prohlidce fotek je na snimku 8 v zadu VW Amarok, ktery se jiste svoji vejskou do 166 nevejde. Podobne jako ayta s majaky, ktere jsou jiste take vyssi. Jak to tedy je s tim omezenim? Muze nam to prosim autor jeste trosku upresnit?
Jj, máš pravdu. Ale řadě lidí by evidentně vyhovoval systém komančů, kteří se s volným trhem umí vypořádat pěkně po bolševicku, vyrábí se to, co nařídí ÚV, v kvalitě, kterou nařídí ÚV, v množství a za ceny, které schválí ÚV. Viz zásahy čínských soudruhů proti luxusním automobilkám ve vedlejším článku.