Novinky
V8
4
Novodobé US auta zatáčejí a brzdí dobře, jsou to jen předsudky, ale samozřejmě se to týká těch sportovních modelů a verzí. Např. [odkaz]
Přejít do diskuze
kdybys ty měl takový poměr na dobré a nesmyslné příspěvky, tak by sis mohl gratulovat.... :yes:
Až si ho za 15 let ojeté koupíš, konečně budeš taky mít auto, co brzdí a zatáčí 😄 a znáš to rčení, jedna brzdící amerika léto nedělá? 😉
to je rozhodně pozitivní věc. Škoda že asi nebude 300C SRT8 Hellcat ale co se dá dělat no. Charger je taky fajn. To bude hodně burtální věc a za tu cenu nemá konkurenci na celém světě. :yes:
Vase testy sa mi pacia pan Ondrej..... pochvala hlavne za RR sport SDV6 ... 5 hviezd myslim ze zasluzene..... krasne auto..
1. Korejce mozna, ale korea neni v evrope (btw zeme s obrovskou automobilocou tradici a porazili korejce, kteri teprve zacinali, bravo). Peugeot mel tehdy 406ku, ktera byla o tridu nize, mondeo to same. Srovnatelne bylo scorpio, coz byl krap, nebo odchazejici 605ka.
2. Jo chci. Kdybys prijel s autem z policejni akademie za majitelem soudobeho evropskeho auta, tak by tristupnovy automat za manualni petistupen nevymenil.
2. Jo chci. Kdybys prijel s autem z policejni akademie za majitelem soudobeho evropskeho auta, tak by tristupnovy automat za manualni petistupen nevymenil.
V pohodě takový Mondeo, peugeoty, thedejší korejce atd.
To že evropa byla co se týče automatů 100 let za vopicema a hrkala s fofrklacky chceš dávat jako příklad jo? >😁
To že evropa byla co se týče automatů 100 let za vopicema a hrkala s fofrklacky chceš dávat jako příklad jo? >😁
V evrope se jezdilo s manualem. A kterou konkurenci strcil stratus do kapsy? Mozna tak GAZ Siber.
Hlee třeba za cenu BMW sem mohl mít Kugu, Monedo, Superb 1,4, GrandScenic, Suzuki SX4 atd
fungl nový. Ale mě ty auta nic neříkaj, takže bych do toho nešel....
fungl nový. Ale mě ty auta nic neříkaj, takže bych do toho nešel....
to co ušetřím na ztátě mezi kupní cenou nového a prodejní cenou do toho servisu nikdy nedam...
Je rozdíl dát 100 litrů za servis a prodělat někdy až polovinu porřizovací ceny....
A vybírat auto podle toho co drží cenu....tak do toho bych nešel.
Je rozdíl dát 100 litrů za servis a prodělat někdy až polovinu porřizovací ceny....
A vybírat auto podle toho co drží cenu....tak do toho bych nešel.
Mě se toho z nových aut už moc nelíbí. A rozhodně do toho nemímním vrážet 2 mega a za 3 roky na tom tratit 700 litrů
A na servis je to úplná tragédie, ošizený kudy to jde, šáhneš do 5 let starý káry a plasty praskaj, nejdou rozpojit věci....všechno se nastavuje a nahrává sw...
A na servis je to úplná tragédie, ošizený kudy to jde, šáhneš do 5 let starý káry a plasty praskaj, nejdou rozpojit věci....všechno se nastavuje a nahrává sw...
Nevidím nic špatnýho na tom si kupovat 5-7 let starý auta.
Ideální poměr cena/výkon a užitná hodnota. Zejména v aktegori aut co kupuju já.
chápu že oktávek a fabií je to trochu jiná liga, ale auta co sem měl já stály nový 1,5 mega (300C), 3,4 mega (jaguar), 2,5 mega (bmw) ; 950 táců (sebring) a 880 táců (stratus).
Ideální poměr cena/výkon a užitná hodnota. Zejména v aktegori aut co kupuju já.
chápu že oktávek a fabií je to trochu jiná liga, ale auta co sem měl já stály nový 1,5 mega (300C), 3,4 mega (jaguar), 2,5 mega (bmw) ; 950 táců (sebring) a 880 táců (stratus).
300c rok výroby 05, koupeno 010, Sebring 01, koupeno 07.
Stratus nepořítám, to blyo první auto a Alero bylo kupováno schválně starý, aby to bylo levný na cesty kolem komína.
>😁 >😁
Stratus nepořítám, to blyo první auto a Alero bylo kupováno schválně starý, aby to bylo levný na cesty kolem komína.
>😁 >😁
Já si nic nepřeju. Byl bych sám proti sobě si přát závady, který musím zacvakat já sám. Ono se to děje samo.
Slavné produkty Behr Hella, made in czech republic totiž stojí za kulový stejně jako Bosch, made in Germany.
Jediný rozdíl mezi mnou a uberwagen fajns je ten, že já na rovinu řeknu co se mi rozbilo a co ne.
U 4 amerik závady na topení a ventilaci 1 blower resitor za 500, vyměnil sem si ho sám.
Rozdíl co.
Slavné produkty Behr Hella, made in czech republic totiž stojí za kulový stejně jako Bosch, made in Germany.
Jediný rozdíl mezi mnou a uberwagen fajns je ten, že já na rovinu řeknu co se mi rozbilo a co ne.
U 4 amerik závady na topení a ventilaci 1 blower resitor za 500, vyměnil sem si ho sám.
Rozdíl co.
Hlavně že všechny evropský auta 70-80 let měly tehdá 10ti stupnové automaty. A halvně, že automaty GM kupovalo i BMW, Jaguar, rolls a další vid...
Co se týče 90.tek, takový stratus nebo sebring strčil řadu konkurentů z evropy do kapsy. Kor kdyby se tu prodával za cenu, za kolik byl k mání v usa.
Co se týče 90.tek, takový stratus nebo sebring strčil řadu konkurentů z evropy do kapsy. Kor kdyby se tu prodával za cenu, za kolik byl k mání v usa.
No ja myslim, ze sedany z 80. let usly i kdyz houpave podvozky, piskajici gumy a tristupnove automaty by u nas asi nefungovaly. Nejvetsi prusvih je podle me obdobi od devadesatek do cca 2010. I kdyz ameriky z 90. maji neco do sebe.
No pokud si budeš u svých evropských aut škodolibě přát, ať se něco rozbije, tak věz, že se tomu tak dřív nebo později stane. Ale nám je nakonec docela jedno, že si lžeš do šrajtofle. 😉
pohlad na americka auta sa uz podla mna za posledne desatrocie hodne zmenil.... aj u nas v europe..... casy kraksni ake sme vidali aj vo filmoch ako je napr. seria policajnych akademiii su predsa len uz davno prec..... je na case zmenit pohlad na americke auta...... dnes maju amici lepsie a sofistikovanejsie bezpecnostne normy ako my v europe... maju auta ktore su do detailov premakane v oblasti bezpecnosti aj ekologie...
mne sa paci corvette aj camaro... ocenujem schopnosti GCH a wranglera ...paci sa mi aj novy chrysler 200 uzasne vyzera hlavne ten interier... krasny sedan :yes:
mne sa paci corvette aj camaro... ocenujem schopnosti GCH a wranglera ...paci sa mi aj novy chrysler 200 uzasne vyzera hlavne ten interier... krasny sedan :yes:
Tak zatáčí ty us auta? Nebo jsou to jen předsudky? Nebo se týká jenom sportovních modelů? Tolik rozporů v jedné větě 😄
Ááááá, pán snídal vtipnou kaši. Prej za 15 let......
Mě všechny ameriky co sem měl zatáčely a brzdily špičkově. Narozdíl od milého Jaguaru, kde kotouče po 6tis začly vibrovat a trhat volantem jsem tenhle problém u amerik nikdy neměl....
A narozdíl od BMW a Jaguaru jim fungovalo i topení a klimatizace bez oprav v hodnotách 15-20 tis >😁 >😁 >😁
Mě všechny ameriky co sem měl zatáčely a brzdily špičkově. Narozdíl od milého Jaguaru, kde kotouče po 6tis začly vibrovat a trhat volantem jsem tenhle problém u amerik nikdy neměl....
A narozdíl od BMW a Jaguaru jim fungovalo i topení a klimatizace bez oprav v hodnotách 15-20 tis >😁 >😁 >😁