Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Dodge Charger SRT Hellcat bude nejvýkonnější sedan na světě

29 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
to je rozhodně pozitivní věc. Škoda že asi nebude 300C SRT8 Hellcat ale co se dá dělat no. Charger je taky fajn. To bude hodně burtální věc a za tu cenu nemá konkurenci na celém světě. :yes:
zlysoused
No vidíš to, jak to ten Sergio dobře vede. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
To jo, udělal zatím dvě dobrý věci a 10 špatných.

Tomu se říká vývážená bilance >😁 >😁 >😁
Mr.Murphy
kdybys ty měl takový poměr na dobré a nesmyslné příspěvky, tak by sis mohl gratulovat.... :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Zato ty píšeš doslova perly a hlavně drzíš nezaujatý postoj. >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
ameriky skutečně dnes umí brzdit a zatáčet, kdo nevěří at si přečte tento testík [odkaz]
pargi
Až si ho za 15 let ojeté koupíš, konečně budeš taky mít auto, co brzdí a zatáčí 😄 a znáš to rčení, jedna brzdící amerika léto nedělá? 😉
Avatar - V8
V8
Novodobé US auta zatáčejí a brzdí dobře, jsou to jen předsudky, ale samozřejmě se to týká těch sportovních modelů a verzí. Např. [odkaz]
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Vase testy sa mi pacia pan Ondrej..... pochvala hlavne za RR sport SDV6 ... 5 hviezd myslim ze zasluzene..... krasne auto..
Avatar - V8
V8
Děkuji za pochvalu a ano RRS si to opravdu zaslouží 😉
pargi
Tak zatáčí ty us auta? Nebo jsou to jen předsudky? Nebo se týká jenom sportovních modelů? Tolik rozporů v jedné větě 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Ááááá, pán snídal vtipnou kaši. Prej za 15 let......

Mě všechny ameriky co sem měl zatáčely a brzdily špičkově. Narozdíl od milého Jaguaru, kde kotouče po 6tis začly vibrovat a trhat volantem jsem tenhle problém u amerik nikdy neměl....

A narozdíl od BMW a Jaguaru jim fungovalo i topení a klimatizace bez oprav v hodnotách 15-20 tis >😁 >😁 >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
pohlad na americka auta sa uz podla mna za posledne desatrocie hodne zmenil.... aj u nas v europe..... casy kraksni ake sme vidali aj vo filmoch ako je napr. seria policajnych akademiii su predsa len uz davno prec..... je na case zmenit pohlad na americke auta...... dnes maju amici lepsie a sofistikovanejsie bezpecnostne normy ako my v europe... maju auta ktore su do detailov premakane v oblasti bezpecnosti aj ekologie...

mne sa paci corvette aj camaro... ocenujem schopnosti GCH a wranglera ...paci sa mi aj novy chrysler 200 uzasne vyzera hlavne ten interier... krasny sedan :yes:
XTad
No ja myslim, ze sedany z 80. let usly i kdyz houpave podvozky, piskajici gumy a tristupnove automaty by u nas asi nefungovaly. Nejvetsi prusvih je podle me obdobi od devadesatek do cca 2010. I kdyz ameriky z 90. maji neco do sebe.
Avatar - Anonym
Anonym
Hlavně že všechny evropský auta 70-80 let měly tehdá 10ti stupnové automaty. A halvně, že automaty GM kupovalo i BMW, Jaguar, rolls a další vid...

Co se týče 90.tek, takový stratus nebo sebring strčil řadu konkurentů z evropy do kapsy. Kor kdyby se tu prodával za cenu, za kolik byl k mání v usa.
XTad
V evrope se jezdilo s manualem. A kterou konkurenci strcil stratus do kapsy? Mozna tak GAZ Siber.
Avatar - Anonym
Anonym
V pohodě takový Mondeo, peugeoty, thedejší korejce atd.

To že evropa byla co se týče automatů 100 let za vopicema a hrkala s fofrklacky chceš dávat jako příklad jo? >😁
XTad
1. Korejce mozna, ale korea neni v evrope (btw zeme s obrovskou automobilocou tradici a porazili korejce, kteri teprve zacinali, bravo). Peugeot mel tehdy 406ku, ktera byla o tridu nize, mondeo to same. Srovnatelne bylo scorpio, coz byl krap, nebo odchazejici 605ka.
2. Jo chci. Kdybys prijel s autem z policejni akademie za majitelem soudobeho evropskeho auta, tak by tristupnovy automat za manualni petistupen nevymenil.
pargi
Tak za 10 let, no, hned se nečerti 😄
Avatar - Anonym
Anonym
300c rok výroby 05, koupeno 010, Sebring 01, koupeno 07.

Stratus nepořítám, to blyo první auto a Alero bylo kupováno schválně starý, aby to bylo levný na cesty kolem komína.

>😁 >😁
pargi
Tak za 5, no 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Nevidím nic špatnýho na tom si kupovat 5-7 let starý auta.

Ideální poměr cena/výkon a užitná hodnota. Zejména v aktegori aut co kupuju já.

chápu že oktávek a fabií je to trochu jiná liga, ale auta co sem měl já stály nový 1,5 mega (300C), 3,4 mega (jaguar), 2,5 mega (bmw) ; 950 táců (sebring) a 880 táců (stratus).
pargi
Taky jsem na tom neviděl nic špatné, dokud jsem nekoupil nové 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Mě se toho z nových aut už moc nelíbí. A rozhodně do toho nemímním vrážet 2 mega a za 3 roky na tom tratit 700 litrů

A na servis je to úplná tragédie, ošizený kudy to jde, šáhneš do 5 let starý káry a plasty praskaj, nejdou rozpojit věci....všechno se nastavuje a nahrává sw...
pargi
No ale na těch autech se právě to šizení projeví v době, kdy je koupí někdo jako ty.
Avatar - Anonym
Anonym
to co ušetřím na ztátě mezi kupní cenou nového a prodejní cenou do toho servisu nikdy nedam...

Je rozdíl dát 100 litrů za servis a prodělat někdy až polovinu porřizovací ceny....

A vybírat auto podle toho co drží cenu....tak do toho bych nešel.
Avatar - Anonym
Anonym
Hlee třeba za cenu BMW sem mohl mít Kugu, Monedo, Superb 1,4, GrandScenic, Suzuki SX4 atd

fungl nový. Ale mě ty auta nic neříkaj, takže bych do toho nešel....
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
No pokud si budeš u svých evropských aut škodolibě přát, ať se něco rozbije, tak věz, že se tomu tak dřív nebo později stane. Ale nám je nakonec docela jedno, že si lžeš do šrajtofle. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Já si nic nepřeju. Byl bych sám proti sobě si přát závady, který musím zacvakat já sám. Ono se to děje samo.

Slavné produkty Behr Hella, made in czech republic totiž stojí za kulový stejně jako Bosch, made in Germany.

Jediný rozdíl mezi mnou a uberwagen fajns je ten, že já na rovinu řeknu co se mi rozbilo a co ne.

U 4 amerik závady na topení a ventilaci 1 blower resitor za 500, vyměnil sem si ho sám.
Rozdíl co.