Ekonomika
trapid
1
By mě zajímalo, jestli je tento nápad z hlav vedení automobilky (z Korei) nebo z hlav nenažraného českého zastoupení.
michalpneu
2
tutově od nás, tohle se běžně děje i v jiných odvětvích, například v náhradních dílech je tahle praxe naprosto běžná a zastoupení dovozce nebo výrobce to takhle dělá běžně, například v pneumatikách se tohle děje už pár let od několika importerů a prasárna to je, protože ta firma musí pak mít nejen velké rezervy na provoz, ale hlavně je rukojmí, jestli se pááán manažer dobře vyspí a nevymyslí nějakou pokutu nebo něco, kde by zpětný bonus mohl ořezat....
Zajímalo by mě, jestli se jedná o iniciativu pana Vošického nebo je to globálně dané ze strany "matky". Osobně mi byla Hyundai coby značka spíš mírně sympatická, ovšem do doby co zde pan Vošický předvedl na chatu - protože tak arogantního ... ehm.. manažera... jsem už dlouho neviděl. A když jsem si nedávno vybíral auto, tak Hyundai šla předem ven, protože mi nějak došlo, že každý prodaný kus se počítá jako Vošického úspěch.
Ještě taková malá perlička - nedávno jsem si listoval Autotip z doby kdy se uváděla Octavia II. Ptali se na názor taky zástupců konkurenčních značek, a shodou okolností v té době pan Vošický šéfoval Fordu. A jeho odpověď už tenkrát byla stejná jako dnes komentuje i30 - v podstatě řekl jen to že Octavia v žádném případě nemůže konkurovat Focusu.. Ostatní zástupce konkurence se vyjadřovali celkem kolegialně a k věci..
Jedna věc je loajalita k firmě, ale tohle je zaslepený fanatismus.
Ještě taková malá perlička - nedávno jsem si listoval Autotip z doby kdy se uváděla Octavia II. Ptali se na názor taky zástupců konkurenčních značek, a shodou okolností v té době pan Vošický šéfoval Fordu. A jeho odpověď už tenkrát byla stejná jako dnes komentuje i30 - v podstatě řekl jen to že Octavia v žádném případě nemůže konkurovat Focusu.. Ostatní zástupce konkurence se vyjadřovali celkem kolegialně a k věci..
Jedna věc je loajalita k firmě, ale tohle je zaslepený fanatismus.
......protože tohle je prasárna a stali by se loutkami kravaťáka, který by je měl plně v hrsti a mohl si s nimi dělat co chtěl.
A jestli to udělal proto, že se prodejci budou více snažit tím, že budou nuceni prodávat velká kvanta aut, aby tzv. dosáhli na bonus, tak to se otočí proti němu.
Tohle byla a někde ještě je běžná praxe u některých zastoupení výrobců pneumatik a mnoho jich na tom zplakalo, protože prodejci se pak na tu jejich značku jednoduše vykašlali a nahradili ji jinými značkami. takže kdo prohrál je celkem jasné....
A jestli to udělal proto, že se prodejci budou více snažit tím, že budou nuceni prodávat velká kvanta aut, aby tzv. dosáhli na bonus, tak to se otočí proti němu.
Tohle byla a někde ještě je běžná praxe u některých zastoupení výrobců pneumatik a mnoho jich na tom zplakalo, protože prodejci se pak na tu jejich značku jednoduše vykašlali a nahradili ji jinými značkami. takže kdo prohrál je celkem jasné....
...Vošický. Arogantní, s přebujelým sebevědomím, které dává okatě najevo. Takovej kingův / Foktův mentor asi.
Ale ať už je tahle akce jen jeho výmysl, nebo je to příkaz odněkud "shůry", v ČR dává podobná čistka smysl.
Když Hyundai v ČR začínalo prodávat auta, která konečně stála za ty prachy, dávali dealerskou smlouvu kde komu a ve výsledku je tak možné vidět "zahradní" prodejce, kde na jednom dvorku nabízejí Hyundai společně s Fiatem a Citroenem a nádavkem ještě třeba zbytek Chevroletu... O úrovni služeb a kvality v takovém podniku, sídlícím v budově bývalé Jednoty si můžem nechat jen zdát.
Jestli se Hyundai chce měřit se Škodou a dalšími velkými hráči, musí tomu odpovídat nejen to, co velmistr řádu velkohubě prohlašuje a co nám neuvěřielně vlezlé reklamy non-stop omílají v každé pauze OVRZu, ale musí tomu odpovídat i kultura prodeje a servisu.
Jednoduše začla hra "Nejslabší máte padáka" a i když nejslabší protestují, stejně poletí jak špinavé prádlo - s Vošickým, nebo bez něj.
Ale ať už je tahle akce jen jeho výmysl, nebo je to příkaz odněkud "shůry", v ČR dává podobná čistka smysl.
Když Hyundai v ČR začínalo prodávat auta, která konečně stála za ty prachy, dávali dealerskou smlouvu kde komu a ve výsledku je tak možné vidět "zahradní" prodejce, kde na jednom dvorku nabízejí Hyundai společně s Fiatem a Citroenem a nádavkem ještě třeba zbytek Chevroletu... O úrovni služeb a kvality v takovém podniku, sídlícím v budově bývalé Jednoty si můžem nechat jen zdát.
Jestli se Hyundai chce měřit se Škodou a dalšími velkými hráči, musí tomu odpovídat nejen to, co velmistr řádu velkohubě prohlašuje a co nám neuvěřielně vlezlé reklamy non-stop omílají v každé pauze OVRZu, ale musí tomu odpovídat i kultura prodeje a servisu.
Jednoduše začla hra "Nejslabší máte padáka" a i když nejslabší protestují, stejně poletí jak špinavé prádlo - s Vošickým, nebo bez něj.
Je to tak... velké procento stěžovatelů jsou právě ti "garážoví" prodejci...
To víš nebo si to myslíš? V principu... posilování pozice centrály se nemusí líbit ani větším salonům...
No přesně tak, to co píše nahoře mariachi je úplná kravina. Centrále nejde o prodejní kulturu, kdyby jim o to šlo, aby vyeliminovali ty nejslabší, nebo ty garážisty, tak by to udělali úplně jinak, ale tohle je šité na míru tomu, aby se dobře měla jen hrstka vyvolených. Protože jinak by nezávaděli politiku bonusů. Podobně jako je tomu v Praze u škodovky, kde jim Auto Jarov přerostl přes hlavu a stala se z toho neosobní fabrika sice s velkými prodeji, ale naprosto tragickým zoufalým servisem a škodovka teď neví, jak z toho ven, protože berou obrovské množství aut, ale kdo může tak tam auto neservisuje. A tohle se může stát i hyundai.
Politika zpětného bonusu je jednoznačně zaměřená na zisky zastoupení, aby si je mohli dát do výroční zprávy, protože to zpětné vyplácení se do toho krásně schová. Já tohle zažil s výrobci pneumatik a tohle je naprosto identický případ, akorát s autama.
Politika zpětného bonusu je jednoznačně zaměřená na zisky zastoupení, aby si je mohli dát do výroční zprávy, protože to zpětné vyplácení se do toho krásně schová. Já tohle zažil s výrobci pneumatik a tohle je naprosto identický případ, akorát s autama.
Tenhle humbuk kolem kodexu je v pořádku, jelikož to nevypadá jako smluvní vztah a partnerství, ale spíš jako nucená správa dealerů 😉
No nicméně negativní reklama je taky reklama a zdejší zastoupení to uvítá, jelikož se bude o nich mluvit, sice ve špatném, ale asi jim to nevadí...
Mě osobně tahle značka nic neříká a po prolezení posledních modelů v autosalonu ani říkat nebude. Navíc mě úplně odpuzuje chování importéra a jeho marketingové akce - uplně se účinek míjí >😁
No nicméně negativní reklama je taky reklama a zdejší zastoupení to uvítá, jelikož se bude o nich mluvit, sice ve špatném, ale asi jim to nevadí...
Mě osobně tahle značka nic neříká a po prolezení posledních modelů v autosalonu ani říkat nebude. Navíc mě úplně odpuzuje chování importéra a jeho marketingové akce - uplně se účinek míjí >😁