Novinky
RADEK1
2
Dobra volba, vlastne nejlepsi. ZF je dnes naprostou jednickou. :yes:
Přejít do diskuze
Konečně! Tohle byl jediný velký kámen úrazu, s touhle novou skříňí letí automaticky k elitě. Takový V12 Vantage S a ten krásný Vanquish musejí být žrádlo...je vidět, že AM bude ofenzivní a dostal pořádnou finanční injekci, jen pokračujme, ale originální V12 zachovat! AMG ocaď pocaď, aby se ze značky nestalo to, co s M-B AMG samotným - ztichlo a zevšednělo.
Co do kvantity zakázek ano, převodovka je to bezesporu výborná, ale jako nejlepší bych označil skříň Ferrari nebo PDK Porsche, případně Graziano od McLarenu.
Devítku samozřejmě dělá Mercedes - 9G Tronnic. Jinak zase ten Aisin, v příští generaci Lexusů bude desetistupňová a na deseti makaj i u Hjondé [odkaz] 😄
Záleží, na jaké parametry se díváš. A Graziano je firma (Oerlikon Graziano SpA), takže spíš Graziano v McLarenu. 😉
Aisin dělá narozdíl vod ZF i levný převodovky. Mezi 8mistupněm pro Lexus LS a Cliem bude rozdíl v převodovce nejspíš jako mezi těma autama
Myslim že nejlevnější auto kde je ta 8 vod Aisinu je Volvo S80
Myslim že nejlevnější auto kde je ta 8 vod Aisinu je Volvo S80
Nedělá aisin jen příčnou zástavbu? (nevím jen se ptám) Asi jsem s aisinem jel pouze jedenkrát a to v Renaultu laguna Coupe 3dci a tam mě ta převodovka teda moc nenadchla. Ale byl to 6kvalt.Dneska to může být všechno jinak.
Popravdě myslim že většina lidí by rozdíl mezi 8mistupňovym Aisinem a ZF nepoznala, ale jo ZF8HP :yes: 😄