Ekonomika
já to prostě nedávám.. takže asi taky "zmizím".
Fakt se mi tady nechce rozčilovat.
Lidi jsou prostě jak omámení. Můj brácha - chytrej chlap - zaplatil hodně SVÝCH peněz, za Oktávku TSI, 1.8, čtyřkolku, v kombíku... naloženou výbavou.
Na 50 tisících km začaly problémy... na 80 tisících mu to kleklo. Rozvody i turbo... po smrti.
Napřed klel... pak to nechal opravit. Dostal na to slevu - zaplatil "jen" asi 70tis Kč.
A víš Ty co? Vrátil se ze servisu... a prý, že mu tam řekli, že to dělá benzín... a že je to vlastně možný, protože on dost tankoval u Shella a podle nich benzín od Shella málo maže.
Je to normální? Strojař... chytrej chlap... a sežere takovou kravinu - protože tomu prostě chce uvěřit!
To mě utvrdilo, že se na to mám vykašlat...
Užijte si to tady.
Já si půjdu raději zajezdit svou letitou Alfou. Naštěstí pořád jezdí - i když do ní taknukuju ten hroznej benzím od Shella!
:-!
Fakt se mi tady nechce rozčilovat.
Lidi jsou prostě jak omámení. Můj brácha - chytrej chlap - zaplatil hodně SVÝCH peněz, za Oktávku TSI, 1.8, čtyřkolku, v kombíku... naloženou výbavou.
Na 50 tisících km začaly problémy... na 80 tisících mu to kleklo. Rozvody i turbo... po smrti.
Napřed klel... pak to nechal opravit. Dostal na to slevu - zaplatil "jen" asi 70tis Kč.
A víš Ty co? Vrátil se ze servisu... a prý, že mu tam řekli, že to dělá benzín... a že je to vlastně možný, protože on dost tankoval u Shella a podle nich benzín od Shella málo maže.
Je to normální? Strojař... chytrej chlap... a sežere takovou kravinu - protože tomu prostě chce uvěřit!
To mě utvrdilo, že se na to mám vykašlat...
Užijte si to tady.
Já si půjdu raději zajezdit svou letitou Alfou. Naštěstí pořád jezdí - i když do ní taknukuju ten hroznej benzím od Shella!
:-!
Básník tím chtěl asi říct, že o Ecoboostech není slyšet nic moc špatnýho, proto ho zajímá jaký info má Emel. Tak se hoď do klidu. I mě by to zajímalo, jaký má ford problémy s turbobenziny.
Jenomže reálný život nejsou jenom srážky s megany. Někdy je to i srážka s 400letou lípou a někdy, člověče, vůbec žádné srážky, pouze rozjezdy, zpomalování, tankování, zatáčení...
Opel se začíná malinko zvedat. Taky bylo na čase- Každopádně když se podívám na nabídku kombíků nižší střední třídy v naftě na sauto, tak Astra patří k těm nejlevnějším. Třeba v porovnání s i30 a Ceedem docela podstatně. A silnější motorizace nejsou nikterak předražené, plus takovou míru možnosti výbavy nenabízí v mainstreamu krom VW již nikdo jiný. Ano, Astra je možná trochu těžší, ale docela zbytečně opomíjená.
Problémy u Forda? Nevtipkuj, s turbom, alebo ... ? Prezraď, nenechávaj si pre seba? Mám Forda s turbom a chcel by som vedieť čo ma čaká.
Děkuji redakci za doplnění čísel jak za značky, tak kumulativně od začátku roku.
Ti, co pod diskusí o modelech pochybovali o tom, jestli náhodou nedochází k oslabení pozice Škody na trhu, mají teď před sebou poměrně jasnou odpověď - nedochází.
Ti, co pod diskusí o modelech pochybovali o tom, jestli náhodou nedochází k oslabení pozice Škody na trhu, mají teď před sebou poměrně jasnou odpověď - nedochází.
Brácha, strojař, chytrej chlap... a nechá se utáhnout na takovou nudli >😁 měl tam raději poslat svého ještě chytřejšího bráchu >😁
že lidi konečně dostávají rozum a přestávají kupovat ty křápy od Pežóó :yes: Za mě, velká pochvala.
Záleží na úhlu pohledu... je to lowend, což na jedné straně znamená jednodušší technická řešení a třeba slabší bezpečnost, na druhé ale velký kus auta za málo peněz.
Souhlasím, ona ta váha je strašně přeceňovaná a každý se jí ohání jako by to byla největší tragédie, jenže když se člověk projede, tak zjistí, že na tlumícím materiálu se tolik nešetřilo a pocit z jízdy je pak o dost jinde. Jinak příplatková výbava je určitě na špičce, vždyť kdo má v této kategorii prodlužování sedáku (mj. i do Merivy!)
Hmm...to jsou takove ty zkusenosti nezkusenosti zalozene na jednom pripadu, tkery znas z okoli.
Mam na firme hodne Octavii, pred par lety jsem prestal nakupovat diesely a 1.8 TSI je jeden z nejcastejsich motoru. A zadna (vazne zadna) netrpi prakticky nicim, obcas nejake svetlo, ale motory bez jedineho problemu a s nizkou spotrebou s klidnejsi nohou. Pouzivame Shell karty, berou bud Shell nebo OMV, takze v tom to taky nebude 😄
Mrzi me to s Tvym brachou, ale zakladat na tom obecne hodnoceni taky nejde..
Mam na firme hodne Octavii, pred par lety jsem prestal nakupovat diesely a 1.8 TSI je jeden z nejcastejsich motoru. A zadna (vazne zadna) netrpi prakticky nicim, obcas nejake svetlo, ale motory bez jedineho problemu a s nizkou spotrebou s klidnejsi nohou. Pouzivame Shell karty, berou bud Shell nebo OMV, takze v tom to taky nebude 😄
Mrzi me to s Tvym brachou, ale zakladat na tom obecne hodnoceni taky nejde..
Na hmotnosti zalezi u sportovnich aut, u kterych se hodla jezdit na cas nebo zabavu. U rodinnych aut je to docela jedno, nemluvim o extremech a mezi auty stejnych trid velke rozdily nejsou.
Jestlize rodinne auto vazi 1500 kg nebo 1600 kg, je docela jedno. U tezsiho auta muze byt problem spotreba, ale to se da vyresit lepsim motorem a zprevodovanim. Pocitam, ze tezsi auto dostane automaticky o neco vetsi brzdy.
Realne hmotnost vozu (znovu, bez extremu) v normalnim rodinnem provozu hraje minimalni roli, 90% ridicu se nikdy nedostane ani blizko k limitum auta, kde by hmotnost mohla byt problem. Tezsi auto muze byt stabilnejsi a pohodlnejsi, coz jsou treba vlastnosti, ktere (pro normalni provoz) jsou spise dulezitejsi.
Pominme auta typu Q7, X5 atd. ktera jsou obecne tezka jak hovado a dle meho nazoru zcela zbytecna, nenabizi temer nic navic proti A6 / 5er.
Jestlize rodinne auto vazi 1500 kg nebo 1600 kg, je docela jedno. U tezsiho auta muze byt problem spotreba, ale to se da vyresit lepsim motorem a zprevodovanim. Pocitam, ze tezsi auto dostane automaticky o neco vetsi brzdy.
Realne hmotnost vozu (znovu, bez extremu) v normalnim rodinnem provozu hraje minimalni roli, 90% ridicu se nikdy nedostane ani blizko k limitum auta, kde by hmotnost mohla byt problem. Tezsi auto muze byt stabilnejsi a pohodlnejsi, coz jsou treba vlastnosti, ktere (pro normalni provoz) jsou spise dulezitejsi.
Pominme auta typu Q7, X5 atd. ktera jsou obecne tezka jak hovado a dle meho nazoru zcela zbytecna, nenabizi temer nic navic proti A6 / 5er.
Veď Emel vraví, že sa vyskytli problémy a teda čosi sa fakticky porúchalo. Aká predpoveď, aký data mining?
že jsem ještě neslyšel v mém okolí žádný pozitivní názor na tuto značku. Už raději nikomu neříkám co jsi kupuji za auto >😁 Jinak mne překvapilo,že spolupráce Renault a Nissan ,využívá právě i Dacia. Myslím tím právě Nissan ( Renault je jasný )
Pokud nevezmete skladovku kterých moc není,tak je dodací lhůta 4 měsíce. V červnu kdy jsem objednával Logan MCV se dal sehnat pouze jeden kus ale byl by až za 2 měsíce. Kvůli tomu,že jsem trval na LPG ,park.senzorya navig., se auto muselo zadat do výroby. Zajímavé taky je že LPG se montuje přímo ve fabrice ! Subaru,Hyundai co vím tak ty auta dovezou na autosalon a až pak se provádí dodatečná přestavba.Nechápu proto, když každý na tu značku nadává kdo ty auta kupuje >😁
Z toho ale bude matfyz. 😄
Nedavno šikovný matematik Perelman vypracoval dôkaz matematického problému, ktorý Henri Poincaré definoval okolo roku 1900.
-
Emel napísal, že Ford má problémy s turbom a na základe toho som chcel vedieť o spomenutých problémoch, keď že ma teoreticky môže „potkat“ obdobný problém. Z toho vzniká logický asociačný blud a som posielaný k jasnovidkám.
-
Nebudem analyzovať kde básnik v ... robí chybu.
Nedavno šikovný matematik Perelman vypracoval dôkaz matematického problému, ktorý Henri Poincaré definoval okolo roku 1900.
-
Emel napísal, že Ford má problémy s turbom a na základe toho som chcel vedieť o spomenutých problémoch, keď že ma teoreticky môže „potkat“ obdobný problém. Z toho vzniká logický asociačný blud a som posielaný k jasnovidkám.
-
Nebudem analyzovať kde básnik v ... robí chybu.
Myslím že srovnáváš pohotovostní a provozní hmotnosti - tzn. provozní = pohotovostní + 75 kg.
Takže golf 1.6 d = 1313 kg
astra 1,6 d = 1428
Chápu že pro mistry excelu a hltače marketingových vyjádření je o ohromný rozdíl, ale jinak..
Mimochodem - možná by stálo za to kdyby auta při testu taky vážili - ony údaje v katalozích často vůbec nevypovídají o těch v techničáku...
Takže golf 1.6 d = 1313 kg
astra 1,6 d = 1428
Chápu že pro mistry excelu a hltače marketingových vyjádření je o ohromný rozdíl, ale jinak..
Mimochodem - možná by stálo za to kdyby auta při testu taky vážili - ony údaje v katalozích často vůbec nevypovídají o těch v techničáku...
Nesuhlasim.
Astra ma v dizli a vybave 1550kg.
308 okolo1350, golf7 este menej.
Standart pre c segment je to pod 1400kg.
Rozdiel 250kg medzi astrou a golfon je signifijantny a toto veru nezahovoris tvojimi argumentami. Aj vacsie brzdy budu znamenat max rovnake spomalenie za viac penazi. A dost zalezi aj od rozmerov pneu,ktore sa pri tazsom aute opotrebuju rychlejsie. A bezpecnost pri tazsom aute je nezmysel. Minimalne v zakrutach to pocitis.
Nehovoriac o 4450mm dlzke a vn. Priestore mensom ako golf ktory je o 20cm kratsi.
Astra ma v dizli a vybave 1550kg.
308 okolo1350, golf7 este menej.
Standart pre c segment je to pod 1400kg.
Rozdiel 250kg medzi astrou a golfon je signifijantny a toto veru nezahovoris tvojimi argumentami. Aj vacsie brzdy budu znamenat max rovnake spomalenie za viac penazi. A dost zalezi aj od rozmerov pneu,ktore sa pri tazsom aute opotrebuju rychlejsie. A bezpecnost pri tazsom aute je nezmysel. Minimalne v zakrutach to pocitis.
Nehovoriac o 4450mm dlzke a vn. Priestore mensom ako golf ktory je o 20cm kratsi.
škoda, že se neznáme... autopark nevlastním, ale ve svém oklí znám hodně škodovek s TSI... a neznám ani JEDNU, ale fakt ani jednu bez problému.
A je úplně jedno, jakej má objem.. v jakém je modelu... hořej všechny.
Potvrdili mi to nezávisle dva vedoucí autoservisů... takže sorry - ale na základě anonymního příspěvku na "škoda webu" názor měnit nebudu.
Ale jestli to je, jak říkáš - tak blahopřeju a děkuj osudu!
😉
A je úplně jedno, jakej má objem.. v jakém je modelu... hořej všechny.
Potvrdili mi to nezávisle dva vedoucí autoservisů... takže sorry - ale na základě anonymního příspěvku na "škoda webu" názor měnit nebudu.
Ale jestli to je, jak říkáš - tak blahopřeju a děkuj osudu!
😉
Samozřejmě že je přeceňovaná. Ono žádné jiné auto neváží víc než Opel a když mi do auta sednou dva lidi, auto vůbec nepojede, že ? Což teprve bezpečnost, viz nedávný reálný crash test - čelní srážka Opel Astra ST vs. Renault Megane předchozí generace s výsledkem malý škrábanec : smrt Meganisty namístě.
Byla má odpověď tak neklidná? 😲 Kromě toho, že se zajímá o to, co Emel ví, se ho jasně ptá, co čeká právě jeho.
Třeba nějaká statisticky významná závada, nebo statisticky téměř bezvýznamná, nebo vůbec žádná. Jak to má asi Emel vědět, co zrovna tebe čeká? Pro předpovědi si zajdi ke kartářce.
...a ti, co nejsou fandové ani jednoho, tvrdí, že na hmotnosti záleží, že víceprvek je lepší (nevím proč zmiňuješ koncern, který ten víceprvek pro většinu kompaktů nabídnout umí) a že problémy s benzínovými turby se týkají nejen VW, ale i Fordu nebo PSA. O Opelu jsem neslyšel, ale možná je to tím, že je o něm tak všeobecně méně slyšet.
Hmotnost se projevuje pořád... zatěžuje nápravy, je nutné ji brzdit, působí odstředivou silou na kola v zatáčce...
Hele, zaslechl jsem právě něco o té 1.6EB, ale už je to dýl... a pak bylo cosi v US, to se ale myslím týkalo větších motorů. Tímto se Fordu omlouvám 😄
Napriklad Focus III je taky lepe odhlucnen nez II-ka ale nepribral 120kg, jenom nejakych 5-10kg. Na druhe strane, ta hmotnost ze taha napric platformou GM pres Fiat(Alfa) az ke korenum v Saabu, kde hmotnost nikdy nevadila, ale hosi seversti tam vzdycky davali i poradny motor, no moc se tato koncepce nesetkala s pochopenim u zakazniku, protoze dnes jde v prvni rade o spotrebu.
Zrovna mam cerstvou zkusenost. Jen takova zajimavost, nec nevyvozuji, mohlo to mit milion duvodu. Jedu na kole a najednou vedle mne spomaluje Alfa 159, motor chcipa, ridic se to snazi turovat, motor jeste bezi, ale slyset, ze asi ridic to jeste i startuje, zastavil, zkousi vsechno mozne. No stane se i v lepsich rodinach. Den na to zase u krajnice nova Insignia s vodou pod autem, asi vodni pumpa nebo chladic.
mozna by mohli jeste otestovat novou astru s kufrem plnym olovenych cihel a renault z roku 1918
Ty problemy s fordim turbobenzinem to me taky zajima. Dej nejaky link. Ja uz 3 roky hledam neco o ecoboostech (1.EB)(1.6EB mel se zacatku nejakou epizodu, ale ted nevim presne) a nic neni.
115 kg je obrovsky rozdil z hlediska znizeni hmotnosti. Beznym financne nenarocnym spusobem odeberes mozna 25kg.
Nedavno som cital clanok a tam pisali. Na zrychlenie auta amater pouzije silnejsi motor a profesional odlahcenie auta.
Urcite by som neodsudzoval celu koncepciu preplnania... Opel s benzinovymi Turbami problem nema, sam jeden vlastnim a som spokojny. Problem je so snahou setrit na komponentoch a ono to obcas nevyjde - zrovna ako pri VW.
Mne osobne odisla vodna pumpa po necelych 30 tis km. Je mimo ventilovy rozvod takze si u Opla asi povedali ze to neva 😄 Neda sa ale generalizovat. Nie je to zavada co by ma nejako znechutila. U dieslov sa toho moze pokaslat podstatne viac a nebojte sa..este sa budete usmievat ked budete musie dolievat mocovinu 😄 pocul som ze je to super.. Nakoniec sa k tym benzinom minimalne v pomere 50:50 vratime.
Ano OPel je tazky. Mam len 175 Nm a ked je nalozene auto musim byt trosku obozretnejsi pri predbiehani v strmych serpentinach. Na strane druhej casto tam vyuzivam aj 2. prevodovy stupen ktory sa da vytiahnut aj na tachometrovych 100 ak clovek predbieha pomalu kolonu.
Mne osobne odisla vodna pumpa po necelych 30 tis km. Je mimo ventilovy rozvod takze si u Opla asi povedali ze to neva 😄 Neda sa ale generalizovat. Nie je to zavada co by ma nejako znechutila. U dieslov sa toho moze pokaslat podstatne viac a nebojte sa..este sa budete usmievat ked budete musie dolievat mocovinu 😄 pocul som ze je to super.. Nakoniec sa k tym benzinom minimalne v pomere 50:50 vratime.
Ano OPel je tazky. Mam len 175 Nm a ked je nalozene auto musim byt trosku obozretnejsi pri predbiehani v strmych serpentinach. Na strane druhej casto tam vyuzivam aj 2. prevodovy stupen ktory sa da vytiahnut aj na tachometrovych 100 ak clovek predbieha pomalu kolonu.
1500 nebo 1600...jenomže tady mluvíme o kompaktech. Ještě bych bral, kdyby bylo o 100 kilo těžší, jako většina z konkurentů, ale čtvrt tuny? Že to jde komfortně a stabilně i v 1350 kilech, ukazuje třeba Auris.
Tak o tom se rozpovídej, to mne zajímá, protože to bude poprvé, co uslyším o problémech s benzínovými ( asi veřejně známými )turby u Fordů nebo PSA - pokud samozřejmě nemyslíš u PSA motor THP 1,6 , který netrpěl na turba, ale na to samé, co Tebou poslední dobou srdnatě hájený koncern - tedy rozvody. "Obecně" jsem o problémech Fordu neslyšel, o Renaultu také žádné povídání, o PSA to potvrdili v přátelském duchu minulý a předminulý rok i prodejci ( dokoce zmizel co by verze načas z cenníků ), Opel je v pohodě , a jediný, kdo zatluče i nos mezi očima jsou fandové koncernu s vymývací taktikou o tom, že u TSI o nic nejde, a dodají radu : změň servis 😄 ...
Opravdu mne zajímají ty problémy s benzínovými turby u těchto značek,ty obecné, známé, dá se říci asi hojně se vyskytující, povídej a přeháněj ...
Opravdu mne zajímají ty problémy s benzínovými turby u těchto značek,ty obecné, známé, dá se říci asi hojně se vyskytující, povídej a přeháněj ...
Vauu, ještě, že jsi tady - spousta lidiček si doteď myslela, že největší srážka je s blbem, jezdí se ke světlým zítřkům rovně na baterky ... Lípu přehlídli ...
Vauu, to byla opakovaně předvedená "mistrnná vítězná logika" , záblesk jinakosti ... >😒]
nemyslim si ze on si mysli ze od neho ludia tuzia po pochvale, to ze vyjadril svoj nazor este neznamena ze ho niekomu vnucuje alebo ocakava obdiv svojej osoby
>😒]