Ekonomika
Tak se jim to klukům korejským přece jen podařilo. Češi nakonec pochopili přednosti i40 a že se hned za německou trojkou ve vyšší střední třídě (XC70 tam autoři nacpali jen proto, aby to nevypadalo až tak blbě) umístil Genesis, tomu přímo tleskám.
Ten Genesis je zvláštní... od začátku roku 14 registrací, v červenci 9, přitom na stránkách Hyundai o něm není ani slovo... tipuju, že to budou nějaké předváděčky.
Páté místo zní dobře, rozhodně lépe než poslední 😉 . Trošku mě překvapuje absence XF... ani jeden?
PS: jen tak na okraj... co dělá Optima ve vyšší střední?
Páté místo zní dobře, rozhodně lépe než poslední 😉 . Trošku mě překvapuje absence XF... ani jeden?
PS: jen tak na okraj... co dělá Optima ve vyšší střední?
Páté místo rozhodně není poslední. Anebo se domníváš, že na trhu nejsou další modely ve vyšší střední třídě?
S Optimou se upsali, stejne jako se upsavali poslednich 14 let se Superbem. Ja jim odpoustim.
S Optimou se upsali, stejne jako se upsavali poslednich 14 let se Superbem. Ja jim odpoustim.
Stejně jsou ty registrace zvláštní u auta, které prodejce na webu nenabízí... jak říkám, zřejmě předváděčky registrované na dealery.
Jinak máš pravdu, jsou další auta... a docela by mě zajímalo jaká. Pokud to odečtu, dávají auta mimo Top 5 39 registrací... a zároveň nemohou mít víc než 8 kousků, jinak by dělily páté místo s Genesisem. Jinými slovy, ještě minimálně 5, spíš ale víc modelů vyšší střední chybí. Jasně, je tu XF... a co dál? Asi nějaké prémiové deriváty (A7, 6 apod.).
Jinak máš pravdu, jsou další auta... a docela by mě zajímalo jaká. Pokud to odečtu, dávají auta mimo Top 5 39 registrací... a zároveň nemohou mít víc než 8 kousků, jinak by dělily páté místo s Genesisem. Jinými slovy, ještě minimálně 5, spíš ale víc modelů vyšší střední chybí. Jasně, je tu XF... a co dál? Asi nějaké prémiové deriváty (A7, 6 apod.).
A proč tomu tleskáš? Máš k tomu objektivní důvody? Třeba akcie Hyundaie? Šéfuješ mu? Máš pocit ukojení, když se prodává dobře? Nějak mi to nedává smysl, roč bych měl tleskat úspěchům korejské značky... 😲
Jako občan ČR fandím domácí značce, poté těm evropským, dlouho nic, japonským a pak možná ostatním. To by bylo moooc zlé kdyby i tady lidi uvěřili že je Hyundai domácí značka jako tomu věří někteří slováci.
Nemyslím si, že se do toho musí nutně motat nacionalismus, ovšem čas ukáže, že když se produkce přestane zde vyplácet, tak spíše odejde cizí značka než domácí a těžko tady bude nějaký korejec přemýšlet nad růstem nezaměstnanosti.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
K tleskání mohou být i jiné důvody, než jen vlastnit někoho akcie. Nedávno jsem byl na koncertě Paula Anky. To není čech, ani nemám jeho akcie a přece jsem mu tleskal, prostě jsem měl radost.
Hyundaji tleskám za hodně velký pokrok, kterým dokázal donutit ostatní automobilky ke změnám v oblasti (nejen) cenové politiky.
Hyundaji tleskám za hodně velký pokrok, kterým dokázal donutit ostatní automobilky ke změnám v oblasti (nejen) cenové politiky.
Cenová politka aut není dána Hyundaiem, ale finanční krizí, která proběhla. Auta by šla dolů tak či tak a jak budou prodejci mít možnost, tak zase ceny půjdou nahoru, to jsou zákonitosti trhu. A Hyundai se nebude chovat jinak, jak už taky předvádí, již tak levný není, jak býval a jiní se na něj taky neohlížejí. A jaké jsou ty jiné změny, když nejsou jen v cenové politice? Odlišují se produkty Hyundaie od ostatních výrobců nějak více krom toho, že jsou ještě více zaměřeny na zisk?
Hudba je umění, Hyundai je produkt, spotřební zboží, v tomto konkrétním případě akcentovaně, zaměřené na zisk (to není kritika, plní to, co chtějí a mají plnit).
Hudba je umění, Hyundai je produkt, spotřební zboží, v tomto konkrétním případě akcentovaně, zaměřené na zisk (to není kritika, plní to, co chtějí a mají plnit).
Změny: Délka záruky, hodnotnější základní výbava (i když tady to platilo před léty, teď se spíš Hyundai přizpůsobuje konkurenci)... A ceny opravdu začal tlačit dolů Hyundai, už před krizí.
Leda délka záruky, lepší výbavu měli francouzi proti např. koncernu už vobě, kdy Korejci dělali sotva accent. Ano, před krizí ale nabízel konkurence neschopné modely, takže měl ceny nízko.
Co Hyundai přinesl především, to je zbytečně vyostřené reklamní způsoby a naučil nás, že máme říkat "Hjoundé" a ne "Hjundaj"
Co Hyundai přinesl především, to je zbytečně vyostřené reklamní způsoby a naučil nás, že máme říkat "Hjoundé" a ne "Hjundaj"
Teda musím se přiznat, na to že má B-Max celkem slušný prodeje ve svý třídě, tak sem ho od začátku roku viděl jednou, max dvakrát, to samý od začátku výroby, tak max pět kusů 😲 8-s
[odkaz]
To samozřejmě statistikou dost zamíchá... Ford, Fiat, Seat... tam už to není normální. V jednotkách procent asi není v moci automobilky tomu úplně zabránit.
Mohlo by to i vysvětlovat to, že Fordů nějak na živo nevidím tolik, jak kralují prodejům. Ale zase nových leonů potkávám docela dost... Ono taky jsme docela malý trh, takže pár nákupů němců u nás udělá poměrně dost.
tak to vypadá, že u nás je letos průměrnější i BMW 3 než Mondeo.
Letos staré modely Passat 1334 vs Mondeo 409. Uvidíme prodejní čísla nastupujících modelů v ČR a EU příští rok na jaře 😉 .
Letos staré modely Passat 1334 vs Mondeo 409. Uvidíme prodejní čísla nastupujících modelů v ČR a EU příští rok na jaře 😉 .
Nerozumím slovu "průměrnější".
Jsem to asi nenapsal moc dobře.
[odkaz]
"Ford Mondeo patří k těm nejtypičtějším evropským vozům. Vždyť kupříkladu v Británii se vžilo označení „muž v Mondeu“, které je synonymem průměrného, všudypřítomného člověka"
[odkaz]
"Ford Mondeo patří k těm nejtypičtějším evropským vozům. Vždyť kupříkladu v Británii se vžilo označení „muž v Mondeu“, které je synonymem průměrného, všudypřítomného člověka"
Zaplať pán bůh za takové "nejtypičtější auto střední třídy"! :yes: :yes: Kdo někdy Mondeo řídil, ví o čem mluvím! 😄 😄 😄 :yes: :yes: :yes: Současnou generaci bych si i teď klidně koupil, pořád je to skvělé auto a předchůdce jak by smet!
Ten článek se trochušku dubluje s dvěma co tu byli v posledních dnech. Trošku to zavání okurkovou sezónou. >😁 Navíc osobně zrovna český trh po dobu jednoho letného měsíce nepovažuji za strategický ukazatel, ale co už. PS: Max mě může těšit a je překvapující, jak Yeti ve své druhé půlce životního cyklu nabírá dech :yes:
Úplně ne, komentované výsledky podle tříd jsou zas trošku něco jiného. Jinak teda docela bych ocenil úplné tabulky raděj než top 5.
Takřka každý měsíc zveřejňujeme více článků o statistikách prodejů na českém trhu, v tomto pohledu se o okurkovou sezonu nejedná. Čtenáře toto téma zajímá, a proto jim nabízíme různé pohledy na statistiky. Články vydané v minulých dnech se určitě nedublují, jeden popisuje prodeje značek, druhý prodeje modelů a třetí jednotlivé segmenty.
Druhá věc je, že nejsilnější hráči (Polo a Fiesta) také žádné novinky nejsou a Clio je pokud vím poměrně drahé... tedy na poměry Renaultu v ČR... a konkuruje mu Captur.
Z jedné strany tady slyšíme remcání, že nekupujeme české výrobky a české potraviny především, ale v čem je auto jiné, že by domácí značka, i vzhledem k tomu, že vyrábí konkurenčně schopné produkty, než ostatní produkty.
Reálně prostě zapůsobila na neznalého reklama.
200k je hodně, ale nutno brát v potaz, že ona Insignia má 4x4, 184 kW vz 130 kW, podstatně více výbavy (jen příplatkové kožené a odvětrávané sedačky byly dalších 125t, plus spoustu další výbavy, celková cena byla před slevou bezmále 1,1M. To i40 je v jednom výbavovém stupni, počáteční cena s dvoulitrem 630 a pokud se nepletu, tak díky omezeným možnostem konfigurace u i40 tam musí mít paket Premium a má panoramatické střešní okno, bez metly.