Design
[odkaz]
az taka hruza to nie je no 😉
kludne by som si to vyskusal.... vyzera sikovne, len nemam prehlad o technike pod kapotou....
az taka hruza to nie je no 😉
kludne by som si to vyskusal.... vyzera sikovne, len nemam prehlad o technike pod kapotou....
jestli používá stejnou techniku jako Rodius tak je to naftový 5ti válec z dřívější generace nebo benzín 3,2 v6 - jen pro čínu a rusko
jinak nový rodius už je povedené auto za danou cenu bez konkurence, škoda že se u nás zatím nedá projet, samozřejmě mercedes nebo vw umí nabídnout něco podobného ale za dvojnásobek ceny, kamarád jezdil s modelem musso po horách a vedle toyot ani nisanů se neztratil
jinak nový rodius už je povedené auto za danou cenu bez konkurence, škoda že se u nás zatím nedá projet, samozřejmě mercedes nebo vw umí nabídnout něco podobného ale za dvojnásobek ceny, kamarád jezdil s modelem musso po horách a vedle toyot ani nisanů se neztratil
tvarosloví ve spojení s designem to mě fakt hlava nebere [odkaz]
Nikoliv s designem, ale s jeho estetickou složkou. Termín tvarosloví je užíván v automobilovém designu, architektuře i navrhování produktů.
Nebylo by lepší například nekonformní vzezření? Tvarosloví ve spojení s vizuální stránkou věci zní opravdu dost divně a abych pravdu řekl tak jsem se u toho perexu zasekl dost dlouho >😁 Netvrdím, že jsem Einstein, ale za * se taky nepovažuju.
Z principu nemají šanci soutěžit v mainstreamu a jediná možnost pro ně je se jasně a úzce vyprofilovat... Bohužel SY si to ujasňuje už hodně dlouho (a nepříliš úspěšně)... Neustálé změny majitelů a výpadky výroby pověsti značky taky neprospěly... Je otázka, zda má mít takový výrobce globální záběr - možná by byl SY na tom ekonomicky lépe, kdyby nevyhazoval peníze na pokusy se prosadit v Evropě, ale soustředil se na asijské trhy, kde i jeho "netradiční" tvary mohou více odpovídat vkusu zákazníků...
Až na to že SY není malý výrobce, na to těch aut vyrobil a prodal až moc. Samozřejmě prodává hodně doma, dost v Rusku, na Ukrajině, spoustu aut ve Španělsku, Itálii a slušně prodává v UK a dalších zemích.
navyse actyon bol schopny aj nejakeho toho terenu... slusna svetla vyska, male previsy , nesedel rozcapeny na bruchu ako mnohe dnesne premiovky
skoda ze sa moc neujal..... napad to bol podla mna hodny uznania .. mozno nemal spravne logo na maske... to tiez robi vela
Do terénu se Actyon možná hodil, ale nijak o moc lépe než řada dalších aut. Nicméně podle testu mi ani tak nepřipadá, že by prémiové vozy terén nezvládly. Hlavně je třeba si uvědomit, že auto za 3 mega si bude těžko pořizovat lesník, aby stahoval klády z lesa. To nemluvím o velikosti.
Takže výsledek? Design příšerný, ostatní nic na průměrem. Prostě auto, které kdyby nikdy nevzniklo, nic by se nestalo
ale ok samozrejme dizajn bol zvlastny uznavam... ale taky rexton je dodnes stale parada.... jedno z poslednych skutocnych off road aut.... s klasickym pevnym ramom a perfektnou schopnostou v terene... este aj dnes kto chce skutocny offroad mze o tomto aute uvazovat ako o velmi dobrej alternative... kedze konkurencia je minimalna a stale sa zmensuje a offroadov ubuda
Dle mého je tohle celé ujeté. Projekt, který od začátku neměl šanci přežít. Takhle to dopadá, když výrobci vyrábějí to co se líbí jim a ne to co se líbí lidem
no hej no.... tie auta moc krasy nepobrali >😁 ale rexton je podla mna vynimka.... to auto je na ssangyong az moc "podarene" a "pekne" [odkaz] len to logo na maske no jo ... keby tam bola honda hned by to bola paradicka
ale ano inak suhlas... lesnici maju dustery, nivy, uazy.... velku haraburdu tazko predat
ale tohto krasavca by som si kludne aj kupil ak by som potreboval taketo nieco [odkaz] ... tu je z toho asi seriovka [odkaz]
[odkaz]