Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Uživatel_5340709
dostane originál odznáček škoda a slevový kupon v hodotě 3%, na nákup nové fabie u kteréhokoliv prodejce!
Simply clever, díky skoda, Das auto, Die liebe!!! >😁
Simply clever, díky skoda, Das auto, Die liebe!!! >😁
zino
Ráno som si povedal, že jaké "fajn" vidieť dnes tak zrkadielko!
PS: Jak je to možné, že GTI tu ešte nevypustil mlíčí? Však to je v podstate od vlčihradu, tak už by tu mal onanovať? Alebo konečne zomrel? 8-s
PS: Jak je to možné, že GTI tu ešte nevypustil mlíčí? Však to je v podstate od vlčihradu, tak už by tu mal onanovať? Alebo konečne zomrel? 8-s
Se chudak asi uhonil k smrti
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Něco jako oslavná óda na zámek pátých dveří fabie III? Na to je třeba minimálně národního umělce formátu GTI!
Zino, Střelec, Gilgit, Will.I.Am, J@W - správate sa jak banda blbečkov. Kto vám dal právo brať si do huby človeka, čo tu nie je? Úbohý prejav. Pritom diskusne ani jeden z vás nesiaha GTI-mu ani po členky.
A proč si bereš do huby ty mě? Napiš mi, co jsme napsal proti GTI tak strašnýho a urážlivýho, nebo to nechej ležet!
Pro mě je GTI jedním z příjemných oživení zdejších diskuzí, přestože vím že spousta zdejších ho nemusí.
Pro mě je GTI jedním z příjemných oživení zdejších diskuzí, přestože vím že spousta zdejších ho nemusí.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ono to vôbec nie je môj štýl, ale GTI je taký klaun, že u neho mi to problém nerobí. Stejnak si myslím, že buď ten človek nie je normálny alebo je to nejaká nepodarená forma reklamy, takže je mi to u neho jedno. Rovnako ako tvoja snaha o nejaké moralizovanie. Ak ti je GTI tak ohromne sympatický, tak bež za ním a môžete onanovať spolu. Budete jak dvaja stoporení apoštoli. Napríklad na tom jeho neuveriteľnom výzvratku, ktorý splodil pod článkom k novému passatu... 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No vida, trafené husi zagágali. Urážate niekoho bezdôvodne. Ja som ten dôvod dostal, aj keď hlupákovi sa môže napísať čokoľvek, obvykle je to zbytočné.
Ukázali ste sa pekne, IQ jak húpací koník. Všetci dokopy.
Ukázali ste sa pekne, IQ jak húpací koník. Všetci dokopy.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Souhlasim Klaudie.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Uzasne hloupej prispevek. O autech nic samozrejme. Takovej ratlikovskej komplex mas...zezadu pribehnout a okousavat kotniky. Na nic vic se nezmuzes. To plati i pro stejne ladeny reakce na tvuj zvast. U nekterych me to dost prekvapilo.
MariAchi
...na fotce je asi Dunlopka - nepsali někde, že Škodovka bude montovat nějaké čínské, nebo korejské šmejdy?
Jenže tohle není základ, takže v základu se uvidí co koupíš 😉
Jinak když to bude montovat Škoda, tak to přeci musí být špička, ne? Že by tedy korejci dělali špičku, nebo Škoda montovala šméčko i od dalších výrobců?
Jinak když to bude montovat Škoda, tak to přeci musí být špička, ne? Že by tedy korejci dělali špičku, nebo Škoda montovala šméčko i od dalších výrobců?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Low cost pneu v prekladu.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Vše ne, ale pneu ano - minimálně ty, které jsem měl možnost vyzkoušet.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
VW s tím zatím nemá problém, já myslím, že u pár lidí, kteří toto sledují to bude znamenat ztrátu prestiže německé značky. A nedejbože, že někde v testech propadne VW (Škoda, Seat...) v jízdních vlastnostech a redaktoři napíšou, že za tím stojí "ne moc povedené pneu Čínské firmy XXXX"...
Tak to pak nechápu proč se u nás staví fabrika Nexenu!!!??? :-!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pneumatiky v prvovýbavě nejsou jednotné. Souběžně se tam dávají 3-4 značky v jednom rozměru, podle toho, který výrobce v tu chvíli dodává víc a nebo dá lepší cenu.
Pneumatiky do prvovýbavy jsou obrovský byznis a hraje tam roli strašná spousta faktoru.
Na fabii III se budou pro trh EMEA montovat pneumatiky v rozměru 185/60 R15, 215/45 R16 a 215/40 R17.
V 15" bude pneu dodávat Continental, Nexen, Dunlop a Bridgestone. V 16" rozměru, který není běžný a vyrábí v něm asi 4 nebo pět značek, to bude Dunlop SP Sportmaxx, od příštího roku RT, Goodyear EfficientGrip a Bridgestone ER300, V 17" verzi také Dunlop SP Sportmaxx, nebo Continental SportContact 5.
Vyjímku tvoří francouzský trh, kam půjdou pochopitelně Micheliny.
Nicméně je fakt, že co se koncernu VW týče, tak pneumatiky Hankook, které tam montovali se s dobrým ohlasem nesetkali, vyjma celkem vysoké hlučnosti byl u spoustu zákazníků problém, jak je možné, je na německém aute korejská pneu. Známý co prodává VW říkal, že jedna firma jim odmítla převzít dva golfy a dva passaty, dokud to nepřezují na německé pneu.
Je fakt, že já dostat německé auto na korejských gumách, tak bych se ozval. A je taky fakt, že gumy neřeší skoro vůbec nikdo při koupi auta....pod heslem, hlavně, že tam jsou nové
Když kamarád kupoval nového focuse, tak jsem mu kladl na srdce, ať si dá bacha, ať mu to nepřijede na hankookách, protože jinak tam montují Michelin Primacy HP nebo 3, už jen proto, že Hankook stojí nějakých 2500 a michelina 3500, ale cena auta je stejná a nesleví jí o těch cca 4000 kč kvůli pneu.
Pro výrobce aut je to samozřejmě lepší, čím levnější značku tam namontují, tím více ušetří....
Pneumatiky do prvovýbavy jsou obrovský byznis a hraje tam roli strašná spousta faktoru.
Na fabii III se budou pro trh EMEA montovat pneumatiky v rozměru 185/60 R15, 215/45 R16 a 215/40 R17.
V 15" bude pneu dodávat Continental, Nexen, Dunlop a Bridgestone. V 16" rozměru, který není běžný a vyrábí v něm asi 4 nebo pět značek, to bude Dunlop SP Sportmaxx, od příštího roku RT, Goodyear EfficientGrip a Bridgestone ER300, V 17" verzi také Dunlop SP Sportmaxx, nebo Continental SportContact 5.
Vyjímku tvoří francouzský trh, kam půjdou pochopitelně Micheliny.
Nicméně je fakt, že co se koncernu VW týče, tak pneumatiky Hankook, které tam montovali se s dobrým ohlasem nesetkali, vyjma celkem vysoké hlučnosti byl u spoustu zákazníků problém, jak je možné, je na německém aute korejská pneu. Známý co prodává VW říkal, že jedna firma jim odmítla převzít dva golfy a dva passaty, dokud to nepřezují na německé pneu.
Je fakt, že já dostat německé auto na korejských gumách, tak bych se ozval. A je taky fakt, že gumy neřeší skoro vůbec nikdo při koupi auta....pod heslem, hlavně, že tam jsou nové
Když kamarád kupoval nového focuse, tak jsem mu kladl na srdce, ať si dá bacha, ať mu to nepřijede na hankookách, protože jinak tam montují Michelin Primacy HP nebo 3, už jen proto, že Hankook stojí nějakých 2500 a michelina 3500, ale cena auta je stejná a nesleví jí o těch cca 4000 kč kvůli pneu.
Pro výrobce aut je to samozřejmě lepší, čím levnější značku tam namontují, tím více ušetří....
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
to je zbytečné slovíčkaření, škodovka je taky česká, i když má továrnu v rusku a kdo ví kde, stejně jako korejci u nás. 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
s tím nic nenaděláš, to je globalizace a volný trh.. Fakticky vzato úplně všichni evropští výrobci pneumatik po krizových létech min. rok a letos uzavřeli své továrny v západní evropě a odstěhovali je na východ, hlavně do Polska. A takoví jako koncern goodyear, pak bridgestone, Michelin a i Pirelli začali kopat továrny v Rusku, ovšem jak to s tím kopáním bude dál to je otázka. Všechno je o penězích.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Je podstatný rozdíl, jestli německá firma se svým přístupem ke kvalitě vyrábí ve Vietnamu , nebo čínská firma se svým přístupem ke kvalitě a ceně vyrábí (respektive balí) v Německu. To mi jistě vyvracet nebudeš. Takže Goodyear z Číny vezmu určitě raději, než Nexen "Made in CZ".
Focuse mám na Hankookách a je to trága...oproti předchozím Michelinům to auto najednou nesedí, hůř brzdí a ty gumy strašně hučej. Na mokru ale dobrý. 😄
(Teda je to dvojkovej Focus, jak je to u nových, nevím...).
(Teda je to dvojkovej Focus, jak je to u nových, nevím...).
úplně stejně, aspoň tak co mi lidé říkali, když přijedou na přezouvandu....
Každopádně druhej Focus, kterej má kolegyně, je na Uniroyalech RainE😜ert, který podle faktury stály méně a auto se chová líp... Ono u auta se 170tkm člověk těžko pozná, co je dáno gumama a co opotřebovanejma komponentama, ale ten rozdíl mezi jinak shodnými auty mě zaráží...
Tak ono záleží co máš taky za dezén, jestli tu směrovou EVo V12 nebo jak se to přesně jmenovalo, nebo asymetrickou S1, ta směrová hučela pekelně a hlavně při vyšším ojetí přestala fungovat.
A ten uniroyal je co se směrových pneu nejlepší. Ono taky proto všichni začali dělat asymetrické pneu, protože u nich není co pokazit, u směrové si s tím tvarem kostry musí hodně pohrát, aby to drželo, nehučelo a brzdilo to i při polovičním opotřebení a dál.
A ten uniroyal je co se směrových pneu nejlepší. Ono taky proto všichni začali dělat asymetrické pneu, protože u nich není co pokazit, u směrové si s tím tvarem kostry musí hodně pohrát, aby to drželo, nehučelo a brzdilo to i při polovičním opotřebení a dál.
Nechci kecat, ale pokud si dobře pamatuju, jsou na tom Ventus Prime. A jsem teda nespokojenej 😄
Do pneu moc nevidím, beru to podle doporučení od známých a samozřejmě dle ceny... Potom, co jsem se na soukromym spálil s Maxxisama MAZ1, vrátil jsem se k Michelinům - tentokrát Pilot Super Sport a není co vytknout. Jen ta cena...
Do pneu moc nevidím, beru to podle doporučení od známých a samozřejmě dle ceny... Potom, co jsem se na soukromym spálil s Maxxisama MAZ1, vrátil jsem se k Michelinům - tentokrát Pilot Super Sport a není co vytknout. Jen ta cena...
Ty jsou hodně dobrý, já mám teď pilot Sport 3 a jsou taky naprosto v pohodě. Fakt je, že Michelin má tu řadu Pilot Sport hodně dobrou celou..
Nevím, jak jsou na obyčejnější modely značky, ale měl jsem Ventus V12 evo a nemohl jsem si na ty pneu stěžovat 😉
tak ono taky záleží na rozměru, obzvlášť u těch směrových. Mám zkušenost, že jeden člověk je s nimi spokojený a pak přijede druhý, který má to stejné, ale v jiném rozměru a nejradši by to rozkopal....
Jasně, Hankooky jsou hrozně špatný gumy...
https😐/autembezpecne.cz/cz/s40/Testy/… />
Omg, vy jste vážně ***i lidi...ty bys měl problém, kdyby sis koupil německý auto na korejských gumách, který patří k tomu nejlepšímu...máš to zvládnutý...radši jen zouvej a obouvej...
A neber to tak, že bráním korejce, je mi to úplně jedno, mě jen hrozně sere, tohle kastování na německý, korejský, francouzský apod... :no:
https😐/autembezpecne.cz/cz/s40/Testy/… />
Omg, vy jste vážně ***i lidi...ty bys měl problém, kdyby sis koupil německý auto na korejských gumách, který patří k tomu nejlepšímu...máš to zvládnutý...radši jen zouvej a obouvej...
A neber to tak, že bráním korejce, je mi to úplně jedno, mě jen hrozně sere, tohle kastování na německý, korejský, francouzský apod... :no:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No aby Ti nepraskla žilka čoveče. Mě dost serou lidi, kteří jsou takoví ***i, kteří neumí číst. Kde jsem napsal, že je hankook špatná pneumatika, kde jsem napsal, že bych s tím měl problém já, kdybych to auto na nich koupil.
Mimochodem já hankooky prodávám taky, já pouze konstatoval, co mi říkali někteří lidé, kteří na nich jezdí a kamarád co dělá prodejce VW co s tím měl za zážitek, nikde jsem nenapsal, že by to byla špatná guma. Kdyby jsi uměl trochu číst, tak o pár řádků níž píšu, že záleží na konkrétním autě a rozměru a hlavně taky dezénu a to platí pro všechny značky, ať je to německá, korejská nebo francouzská..
Tak příště vytáhni hlavu z * a prvně čti než něco napíšeš.
Mimochodem já hankooky prodávám taky, já pouze konstatoval, co mi říkali někteří lidé, kteří na nich jezdí a kamarád co dělá prodejce VW co s tím měl za zážitek, nikde jsem nenapsal, že by to byla špatná guma. Kdyby jsi uměl trochu číst, tak o pár řádků níž píšu, že záleží na konkrétním autě a rozměru a hlavně taky dezénu a to platí pro všechny značky, ať je to německá, korejská nebo francouzská..
Tak příště vytáhni hlavu z * a prvně čti než něco napíšeš.
Třeba tady: "Je fakt, že já dostat německé auto na korejských gumách, tak bych se ozval."
To naprosto stačí a další komentář to nepotřebuje...
To naprosto stačí a další komentář to nepotřebuje...
Ano, ozval, ale ne, že bych je chtěl sundat, tak extrémní bych nebyl, ale kvůli ceně, protože jsou levnější, tak abych dostal slevu......
Už jsi někdy viděl, že by ti kvůli nějakým gumám dával prodejce slevu? Ve smlouvě ani nikde jinde nemáš uvedeno, na jakých gumách auto dojede, je to čistě na výrobci, na jaké značce ti auto dodá...
No a to je právě ta prasárna...kamarád si to u focuse vyhádal..teda nevyhádal si prachy, vyhádal si přehození kol a jako nutno podotknout, že pravda to je.
Pokud ta pneu prostě stojí 2500 a ta druhá 3500...v případě takových 18" kol na Smaxe je ten rozdíl i 2000 na gumě, tak proč ty by jsi měl být bytý na tom, že dostaneš cenově levnější gumu za stejný peníze. A argumentovat můžeš, vycházíš li s maloobchodní ceny výrobce pneu, tak jsou ty rozdíly klidně i větší....
Přece to je taky součást výbavy auta....nemůžeš to brát jenom jako gumy...nejde o značku, ale jde o ty peníze...
Pokud ta pneu prostě stojí 2500 a ta druhá 3500...v případě takových 18" kol na Smaxe je ten rozdíl i 2000 na gumě, tak proč ty by jsi měl být bytý na tom, že dostaneš cenově levnější gumu za stejný peníze. A argumentovat můžeš, vycházíš li s maloobchodní ceny výrobce pneu, tak jsou ty rozdíly klidně i větší....
Přece to je taky součást výbavy auta....nemůžeš to brát jenom jako gumy...nejde o značku, ale jde o ty peníze...
Omg, to je argument jako noha...mě by zajímalo u jakýho pitomce si vyhádal to prohození kol?
Neexistuje jeden jedinej logickej důvod, proč by měl mít zákazník nárok na nějakou konkrétní značku pneumatiky, pokud není v ceníku přímo uvedeno o jakou značku se jedná...
Neexistuje jeden jedinej logickej důvod, proč by měl mít zákazník nárok na nějakou konkrétní značku pneumatiky, pokud není v ceníku přímo uvedeno o jakou značku se jedná...
U forda v Praze, kupoval to na černokostelecký.
Já tohle nechápu, skoro každý se tu prčíte, že je za příplatek, tohle a tamto, že to je drahý, že musí být sleva a na gumy se nekoukáte.
Tebe by neštvalo, když by jsi si šel koupit auto zaplatil za něj například 350 tis. a dostal jsi ho na barumkách, když bude vedle stát to stejný, za těch stejných 350, ale bude mít continentaly?
Já tohle nechápu, skoro každý se tu prčíte, že je za příplatek, tohle a tamto, že to je drahý, že musí být sleva a na gumy se nekoukáte.
Tebe by neštvalo, když by jsi si šel koupit auto zaplatil za něj například 350 tis. a dostal jsi ho na barumkách, když bude vedle stát to stejný, za těch stejných 350, ale bude mít continentaly?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ale nejsou, to jsem neřekl, ale cenově jsou samozřejmě levnější a to je samozřejmě dost podstatný, když kupuješ to auto, tak v něm platíš i ty pneumatiky...
Na Černokostelecký to je u Charouze a tam se bohužel může stát leccos, tam totiž klidně ty původní kola byly použitý na něco úplně jinýho, klidně i jinou značku...tím jsi toho poměrně hodně vysvětlil...
Upřímně by mi to bylo asi jedno, pokud by to nebyly úplný shi.ty (což z toho co tady zaznělo není ani jedna značka...Barum stojí za *, ale úplná tragédie to není). U auta typu základní Focus si to nekupujou lidi na závody na ringu, takže ten rozdíl v gumách nebude nikterak zásadní (testy pneumatik jsou v krajních mezích, kam se normální člověk s autem nedostane pokud přizpůsobuje jízdu stavu apod.).
Pokud bych si naopak šel koupit něco ostřejšího, tady příznačně třeba ST (jako nedávno 😄 ), tak se na gumy podívám, ale u těchto modelů zase nehrozí, že ti výrobce dá šitky...takže to máš jedno.
Upřímně by mi to bylo asi jedno, pokud by to nebyly úplný shi.ty (což z toho co tady zaznělo není ani jedna značka...Barum stojí za *, ale úplná tragédie to není). U auta typu základní Focus si to nekupujou lidi na závody na ringu, takže ten rozdíl v gumách nebude nikterak zásadní (testy pneumatik jsou v krajních mezích, kam se normální člověk s autem nedostane pokud přizpůsobuje jízdu stavu apod.).
Pokud bych si naopak šel koupit něco ostřejšího, tady příznačně třeba ST (jako nedávno 😄 ), tak se na gumy podívám, ale u těchto modelů zase nehrozí, že ti výrobce dá šitky...takže to máš jedno.
Jasně já to chápu, ale zrovna v případě toho focuse půjde lidem o to, kolik kilometrů na těch gumách ujedou a byť proti tomu hankooku nic nemám, tak prostě ta primacy HP, která se tam v tom rozměru 215/55 R16 dávala, tak měla i oproti jiným značkám vyšší kilometrový proběh. Takže tím pádem ti lidé na nich ujedou více km a také tím pádem později ty gumy budou měnit a tím šetří peníze.
Já s tímhle co píšeš souhlasím, ale nepřijde mi to prostě fér. Osobně si myslím, že to co tam výrobci aut dělají není vůči zákazníkům fér a pneumatika by měla být samostatná položka v ceníku a zákazník by si mohl vybrat...
Já s tímhle co píšeš souhlasím, ale nepřijde mi to prostě fér. Osobně si myslím, že to co tam výrobci aut dělají není vůči zákazníkům fér a pneumatika by měla být samostatná položka v ceníku a zákazník by si mohl vybrat...
Hele a co když zrovna kupujícímu nepůjde o kilometrový proběh, ale jednomu třeba o vlastnostech na suchu, druhému na vodě, třetí bude chtít co "nejsportovnější grip", takže ti všichni půjdou za prodejcem a budou požadovat slevu, protože oni chtějí něco jiného než dostali? >😁
no a od toho si myslím, že by to právě mělo být jako samostatná položka výbavy a každý zákazník by si měl právo vybrat, jakou specifikaci pneumatik by tam chtěl.....
Prasárna v čem? Kde jsi ty, potažmo kamarád, přišel na to, na jakých pneu má auto dojet? Automobilky jak si sám uvedl dávají na své vozy pneu kvalitativně stejné úrovně. To, že nějaký prodejce měnil gumy byla jen jeho libovůle, zákazník nemá na tento krok naprosto žádný nárok.
Nebo tvůj kamarád remcal nad použitím rozvodového řemene jiné značky než chtěl, nechal si měnit výfuk za "lepší" (pro něj rozuměj dražší) nebo dostal lepší žárovičky v hlavních světlometech? Ano, posledním odstavcem to zlehčuji, ale je to naprosto ta samá situace a ten sám nesmysl.
Nebo tvůj kamarád remcal nad použitím rozvodového řemene jiné značky než chtěl, nechal si měnit výfuk za "lepší" (pro něj rozuměj dražší) nebo dostal lepší žárovičky v hlavních světlometech? Ano, posledním odstavcem to zlehčuji, ale je to naprosto ta samá situace a ten sám nesmysl.
Protože já ty tabulky pneumatik v první výbavě, co který rok a měsíc sjíždí mám k dispozici, tak to moc dobře vím co tam montují.
Já to chápu, že na to žádný nárok není, ale když se tady řeší, že chtějí slevu na to a na to, tak proč z toho prostě vyhazujete ty pneumatiky???? jako to je každýmu jedno na čem jezdí?
Já to chápu, že na to žádný nárok není, ale když se tady řeší, že chtějí slevu na to a na to, tak proč z toho prostě vyhazujete ty pneumatiky???? jako to je každýmu jedno na čem jezdí?
Naprostě tě nechápu, ty do toho vidíš a píšeš úplně něco jinýho. Když víš, že nemáš nárok na nějakou konkrétní značku a zároveň víš, jaké značky se montují, tak na co si stěžuješ?
Hele kupoval jsi nový auto někdy? Pokud ano, sledoval jsi u něj všechny dodovatele komponentů s maloobchodním ceníkem v ruce a chtěl jsi po prodejci, aby ti dojelo auto v tebou přesně dané specifikaci dodavatelských firem?
Jedno na čem každý jezdí to je ve chvíli, kdy ti dodávají jednoho z renomovaných výrobců pneu. Jestli dostaneš GY nebo cokoliv jiného záleží na montovně a aktuálním dodavateli, ne na prodejci.
Hele kupoval jsi nový auto někdy? Pokud ano, sledoval jsi u něj všechny dodovatele komponentů s maloobchodním ceníkem v ruce a chtěl jsi po prodejci, aby ti dojelo auto v tebou přesně dané specifikaci dodavatelských firem?
Jedno na čem každý jezdí to je ve chvíli, kdy ti dodávají jednoho z renomovaných výrobců pneu. Jestli dostaneš GY nebo cokoliv jiného záleží na montovně a aktuálním dodavateli, ne na prodejci.
Jasně, tak chápu, že tím, že dělám s gumama, montuju prodávám, tak jsem z toho trochu pošahanej, to máš pravdu. Já jsem tady měl zákazníka, který kupoval octavii a protože vyrábí a distribuuje ložiska, tak chtěl po prodejci přesnou specifikaci všech ložisek, která v autě jsou a jaká tam jsou a ten prodejce mu to sice po velkých dohadech přes boleslav nakonec k nahlédnutí dodal......to se nám prostě nemůžeš divit, že jsme tím chycení.
Já si prostě myslím, že by ty pneumatiky měly být samostatnou položkou v ceníku a zákazník by si vybral, kterou chce a případně si připlatil, nebo zvolil základ.
Já si prostě myslím, že by ty pneumatiky měly být samostatnou položkou v ceníku a zákazník by si vybral, kterou chce a případně si připlatil, nebo zvolil základ.
Nemyslel jsem vyloženě "profesní deformaci". Zákazník sice teoreticky může vědět, jaké značky komponent tam teoreticky bude mít, ale pokud chce jiné, naprosto nic s tím nenadělá.
Chápu sice jak to myslíš, ale je to nemožné. Ty si budeš chtít vbrat gum, druhý dodavatele baterky, třetí výfuku atd. a to by ceník vozů nebyl ničím jiným než seznamem použitelných dílů a to, jak sám uznáš, je naprosto nemožné 😉
Chápu sice jak to myslíš, ale je to nemožné. Ty si budeš chtít vbrat gum, druhý dodavatele baterky, třetí výfuku atd. a to by ceník vozů nebyl ničím jiným než seznamem použitelných dílů a to, jak sám uznáš, je naprosto nemožné 😉
to je fakt to máš pravdu...ale myslím, že zrovna ty pneumatiky by ti výrobci zohlednit mohli, aspoň za blahých dob, když se prodávala v roce 96 opel vectra, tak teta si mohla vybrat mezi Michelinem a Pirelli, ale je fakt, že to je naposled, co jsem to tam viděl a už nikdy jinde...
No jo, pokud by někomu dodaná pneumatika vyloženě vadila, tak sadu hned prodá a koupí si, co je mu libo 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nám dodali VW Jettu taky na Hankookach... myslim že to dávali svého času na hodně VW aut. Jsou to špatné gumy?
aspoŇ že tam dají 185/60 a ne jak u dvojkový 195/55 😒 to bylo něco strašnýho, tu gumy sou o 4 stovky - tisícovku/kus dle modelu a značky dražší a ještě to byly převážně Dunlopky ("sportovní") takže to odskakovalo, nesedělo, a hučelo..... continentaly sou proti tomu v týhle veliksoti pohodička....
takže Brawo za 185/60!!!! :yes:
takže Brawo za 185/60!!!! :yes:
donPedro
Tož jsme se ve 4. dílu dostali z přídě na levý bok, hosana halejuja 😉 Positivní zprávou jest že v zrcátku se nachází blinkr. Tvary takto nazírané vypadají poměrně sympaticky byť očekávaně, o proporcích nám toho zatím mnoho nepoví. Jo a modrá je dobrá. Tož tak.
Já s Vámi souhlasím, jen nevidím to pozitivum blinkru v zrcátku. Podle mě jde pouze o módu, žádný jiný význam to nemá. Nevšiml jsem si, že by to bylo třeba lépe vidět
Já v tom spatřuji návrat k prapůvodní historii automobilů kdy se znamení o změně směru jízdy dávalo v podobné výšce vozidla. A to bylo někdy v době kdy před jedoucím automobilem přestal býti běžec běžec jakožto informátor o směru jeho pohybu 😉
>😁 tak to mě nenapadlo :yes: ne, ale vážně. Například BMW začalo dělat blinkr v zrcátku až vloni a samo přiznává, že je to jen módní záležitost. Když se kouknete na to zrcátku Fabie, tak komora blinkru ne dost velká a napovídá, že tam bude žárovka a nikoliv světlovodič, jako v případě Octavie. A měnit žárovku v zrcátku je o dost složitější, než vycvaknout to světélko v blatníku, nehledě k tomu, že tím, že se to bude muset dát vyměnit, nebude komora tak dobře izolovaná a je možné, že se tam bude kondenzovat vlhkost
toš tak, stejně jako blinkr za denníma diodama až u masky chladiče... a ještě tak pitomě malej... ale hlavně když to vypadá moc hezky 😄
grifith
Děkuji redakci za brzké přidání dalšího dílku skládačky 😉
Co o víkendu, bude také něco? Protože pokud ne, tak myslím, že do pondělí spousta z nás ani nebude moct dospat >😒] :yes😒br />
PS: Měl bych námět pro další dva články na víkend. V sobotu poprosím o generační srovnání zrcátek a v neděli bych dal odpočinkově porovnat kliky, co vy na to? 😄
Co o víkendu, bude také něco? Protože pokud ne, tak myslím, že do pondělí spousta z nás ani nebude moct dospat >😒] :yes😒br />
PS: Měl bych námět pro další dva články na víkend. V sobotu poprosím o generační srovnání zrcátek a v neděli bych dal odpočinkově porovnat kliky, co vy na to? 😄
3_diamanty
bude to pekna skoda :yes: .... dynamicke ostre rysy sa mi na nej pozdavaju, odklon od vajicka sucasnej fabie chvalim :yes:
Jojo, ta vysoká přední kapota je dynamická jako u Ferrari >😁
bude to paradicka... kompaktne dynamicke sikovne auto kde postacia 16tky elektrony a bude vyzerat pekne sportovo .... :yes😒br />
klobuk dole pred skodou.... zda sa ze nova fabia to ma dobre nasliapnute...
klobuk dole pred skodou.... zda sa ze nova fabia to ma dobre nasliapnute...
Jestli to bude parádička nechám na to až to uvidím, zatím si spíše myslím, že bereš něco hodně silného 😉
ostre dynamicke tvary budu malemu autu pasovat..... navyse bude pomaly starnut a zaroven bude vyzerat kompaktne sportovo .... ved sucasne polo ma koniec koncov podobny recept na uspech.... je male kompaktne hranate .... skoda bude podobna
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ferrari California + 599 + FF mají motor vpředu, modely LaFerrari a 458 ho mají uprostřed, takže se dá - vzhledem ke kusové výrobě LaFerrari - napsat, že Ferrari až na vyjímky motor vpředu má.
No možná by s tim eště trochu zamíchaly prodejní čísla, předpokládám že 458 se prodává vo dost víc než vostatní modely. Nevim jak California
Nejde mi o prodejní čísla celkově, spíš o to, že LaFerrari není sériovka, udělají pár kousků a šmitec, pak bude jen jeden model s motorem uprostřed. Každopádně na modely se dá pořád napsat, že Ferrari má - až na vyjímky - motor vpředu.
Jasně. Nezpochybňuju. Jen sem chtěl říct že se na to dá koukat i z jinýho pohledu a tam to možná tak jednoznačný nebude
Současná generace již byla designově neudržitelná a tak její vzhled volal po radikální změně. Co je pro mě měné pozitivní je velká designová unifikace jednotlivých značek. Zejména u Škodovky je to velmi zřetelné a je otázka, zda-li si podobným designem neodhánějí případné zákaznky. Dříve bylo možné si i z nabídky jedné značky vybrat to své, jelikož jednotlivé modely byly mnohem více odlišeny.... No doba se mění, jestli k lepšímu, to se neodvažuji tvrdit. 😄
v sucasnej podobe sa mi paci snad jedine vo verzii monte carlo... je az zazrak ako tie male zmeny dokazu z proporcne podivneho vajicka spravit vcelku stylove auto
Myslím, že to tak není. říci, že jsem si mohl v nabídce vybrat to, co se mi líbí nedává smysl. To jako, že bych se rozhodoval mezi Superbem a Fabií jen podle vzhledu? A mimochodem první Fabie, první Superb, první Octavie si byly také podobné
To víš, že to dává smysl, jen se na to musíš podívat jinak. Máš určitý budget, za který si můžeš dopřát solidně vybavenou Fabii kombi (Octavii) a nějakou chudší Octavii (Superb) a dříve rozdíl v jejich vzhledu mohl rozhodnut o výběru ve prospěch jednoho nebo druhého. U první i u druhé generace měly jednotlivé vozy svou osobitost.
U současné produke bude pomalu problém rozeznat velkou část modelové nabídky. Fabia - Rapid - Octavia - budoucí Superb to vše v jednom uni designu. A ten se buď líbí nebo ne. Nic mezitím není.
U současné produke bude pomalu problém rozeznat velkou část modelové nabídky. Fabia - Rapid - Octavia - budoucí Superb to vše v jednom uni designu. A ten se buď líbí nebo ne. Nic mezitím není.
Tak pro mnohé je pozitivum, že chci-li malé auto, koupím Fabii, chci-li větší, tak Octavii a chci-li velké, tak koupím Superb a všechny si budou podobná, protože prostě kupuju Škodovku, tak bych byl rád, aby vypadala jako Škodovka. Většina automobilek to dělá taky tak. Ukažte mi nějakou, která má každé auto jiné. Na přiklad u Mazdy, což jsou podle mě dnes nejhezčí vozy, jsem nedokázal zepředu poznat novou šestku od nové trojky
Je to jedna z možností, to nepopírám. Na druhou stranu, pokud se mi jedno nelíbí, nejspíše si značku nevyberu a jdu jinam. Jestli je to dobře pro značku se teprve uvidí. Která značka má modely jasně rozeznatelné? Kupříkladu Citroen, Hyundai, Kia, Opel, Peugeot, Renault...
Já nehaním apriori značku Škoda, ale na tento postup budu mít stejný názor napříč všemi značkami.
Já nehaním apriori značku Škoda, ale na tento postup budu mít stejný názor napříč všemi značkami.
Peugeot, Renault, Opel? Ani ten Citroën bych tak úplně netvrdil...
Ano, u těchto značek je dle mě celková rozlišnost modelů větší.
Tak je možné, že to vnímáte jinak. Já z dálky na cestě nerozeznám zepředu 208 od 308 a 508, Astru od Insignie a Corsy a co se renaultů týká, tak teď faceliftované Megane, Fluence a Laguna jsou skoro jako nové Clio.....u Citroënů poznám C5..C4 a C3 už jsou oříšek. Bavíme se o pohledu z dálky na cestě, ale to samé mám u Škodovek. Z blízka je rozeznám naprosto bezpečně
Už se to rýsuje a taky čekám hezké auto 😄 .
Teď ale čekám samé palce dolů >😁 >😁 >😁
Teď ale čekám samé palce dolů >😁 >😁 >😁
No děda Piëch tvrdil, že to bude jedno z nejkrásnějších koncernových aut. Fabia III bude určitě povedené auto, ale to je to s koncernem tak špatný, že to ten koncernovej hlavoun řekne zrovna o této malé levné škodůvce ?
Nebol by som až taký optimista. Aj priehrštie pekných detailov môže byť zmiešané do nevydareného celku. A pekný detail som zatiaľ videl len jeden - dvojitý prelis od predných svetiel popod okná... Kupodivu naň som si tu nevšimol prakticky žiadnu reakciu. Blábolí sa tu o zrkadlách a vysokom predku, a čo je naozaj zaujímavé, ostáva skoro nepovšimnuté.
Naopak, na první pohled to působí nesmírně násilným dojmem - jako něco, co zcela zbytečně narušuje uhlazenost vnějších panelů.
Samoúčelný nesmysl, nebo rafinovaný, působivý doplněk? Uvidíme.
Samoúčelný nesmysl, nebo rafinovaný, působivý doplněk? Uvidíme.
Brandon Walsh
mam si tie obrazky postupne ukladat, aby som si mohol spravit wallpaper s fabiou ako prvy ? >😁 zaujimave, ze to robite iba so skodovkou
miromen
Jde vidět že tato skladačka na některe jedince zabira tak jak ma a jsou pravidelnymi učastniky i když tvrdi jak je to strašne. :yes:
:yes: Taky jen pročítám diskuze, jak všichni brečí, nadávají a já nevím co všechno a pak je pod každým zrcátkem, blatníkem a já nevím čím vším stovky příspěvků v diskuzích. Podle mě to splnilo účel nad očekávání.
Přesně. Článek sám o sobě je krátkej, tomu se ani nejde divit, ale kolik lidí pod tím slovně onanuje, těch jsou denně stovky >😒] Plní to svůj účel - jeden tábor je den ode dne nadšenější a druhej den ode dne naštvanější. >😒]
Co přijde dalšího? Klika? Kolo? Práh? Už abysme se dostali k zadním lampám, ty mě zajímají :yes:
Co přijde dalšího? Klika? Kolo? Práh? Už abysme se dostali k zadním lampám, ty mě zajímají :yes:
Egi
Vzpomínám si, jak když byla na trhu první Fabia, první Octavia a první Superb, tak se lidé rozčilovali, že jsou si auta až moc podobná. Pak přišla druhá Octavia a web byl plný výkřiků, že je moc podobná té staré a že se skoro nezměnila. Pak přišel Roomster a druhá Fabia a najednou byl web plný výkřiků, že je to moc jiný, že ta stará byla hezčí a že to neměli měnit tak moc, to samé následovalo u Superba a Yeti byl okamžitě moc podobný Roomsteru. Pak se objevilo Citigo a Rapid, což zase zvedlo vlnu nevole, že se to moc podobá těm předchozím, Octavia, že je stejná jako Rapid a teď tady čtu, že je Fabia stejná jako všechny ostatní a že je to zase nuda......Tak sakra lidi, co vlastně chcete? >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
českému uživateli se nezavděčíš. ten si ideální auto kompaktní třídy představuje jako kombinaci AUDi, BMW, bugatti, trošku šmrncnutý korejským kolotočářským fresh designem, které má kufr aspon 550 l, motor, která nepodléhá downsizingu, při spotřebě 4-5 l, u kterého půjde vyndat turbodmychadlo a zase ho tam nacvaknout, když ho prostě ten den bude potřebovat, se sportovním podvozkem, maximálně odhlučněným a komfortním, že nepoznáš, když přejedeš retardem v 50 km/h, že jsi něco přejel s totál. maximální výbavou, vychytávkama, které nemá žádné jiné auto a to vše při ceně kolem 120 tis kč s DPH (z toho pochitelně 14% slevy) a jako bonus samočinné řízení, s doživotní zárukou a servisními prohlídkami zdarma a jako druhý bonus koberečky a povinné ručení na pět let zcela zdarma.
>😁 :yes: jo, to je fakt. Já jen, že se nikdo nezajímá o to, že všechny mercedesy vypadají stejně, všechna BMW vypadají stejně, všechny Mazdy vypadají stejně, Všechny Renaulty vypadají stejně...evidentně je to problém jen u Škodivky
Všechny Renaulty vypadají stejně? A jaké?
Koukněte se na Clio a pak se koukněte na faceliftovaný Megane, Fluence, Lagunu, nový Captour....
Renault by rád, aby vypadaly stejně... jenže ten směr mění příliš často, což vede k tomu, že občas poněkud násilně faceliftuje některé modely, které pak vypadají hůř než původně.
Příkladů je mnoho - facelift Laguny II, Megane I, Scenic I, Clio snad v každé generaci. Osobně se mi i Megane III zdál před FL takový čistší... ale tam záleží na barvě.
Příkladů je mnoho - facelift Laguny II, Megane I, Scenic I, Clio snad v každé generaci. Osobně se mi i Megane III zdál před FL takový čistší... ale tam záleží na barvě.
Ano, Renaultovské facelifty jsou v mnoha případech katastrofické. Ovšem takovou podobu, jakou navodila dvojice Rapid-Octavia a přidávají se k nim další, tam nespatřuji...
Hele, nechme se překvapit. Renault po chvíli tápání (Megane III, Laguna III) zřejmě trefil do černého s Capturem a (dejme tomu) Cliem, takže čekám, že to bude chtít vytěžit až do poslední kapičky.
Ne že by si Captur a Clio byly nějak moc podobné... já osobně preferuju Captur, nikdy jsem nefandil vysokým světlům a i logo a okolí je u Captura lepší.
Ne že by si Captur a Clio byly nějak moc podobné... já osobně preferuju Captur, nikdy jsem nefandil vysokým světlům a i logo a okolí je u Captura lepší.
Souhlas, poslední modely (Clio a Captur) se zcela nepochybně trefily do vskusu Evropanů a pokud na ně naváže Megane i Laguna, tak se značka dostane zase na vrcholky prodejnosti. Čas ukáže.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
I Octavia to nemá u všech výbav a kde to má, tam je žárovka! Opravdu, jediný vůz, který to měl řešeno na tu dobu neobvykle bílou diodou byl první Superb a byly s tím problémy, protože i když dioda nevydává takové teplo, byla špatně odstíněná a občas se stalo, že chytlo zrcátko 😄
To je nějaká blbost, od diody nemůže nikdy nic chytnout...
Budete se divit, není to blbost. Právě proto, že si všichni mysleli, že od ní nemůže nic chytnout, podcenili tepelný štít. Jenže vysoce svítivá bílá dioda, zvláště v roce 2001, byla celkem vzácnost a protože je dioda řízená nikoliv napětím, ale průtokem proudu, muselo být zajištěno, aby pro dobrý účinek, do ní šlo co nejvíce proudu. A to si tak jednou vyjel s prototypem Superbu tehdejší šéf představenstva Vratislav Kulhánek a zatímco tankoval u stojanu interní benzínky Škoda Auto v hlavním závodě, tak dioda, která logicky svítí i bez zapalování, aby osvětlovala prostor okolo auta, když k němu přicházíte, zapálila zrcátko prototypu. Vyřešilo se to snížením proudu, ale tím pádem i svítivosti té diody. Ovšem za určitých podmínek se to mohlo stávat i na seriových vozech
Když to říkáš... normálně tam bývá žárovka a dioda se srovnatelnou svítivostí... no, to je jedno.
Jenže u žárovky musí být větší komora a tepelný štít. U diody ne. Jenže pokud chcete diodu, která bude svítit jako žárovka, musíte okolo ní dát i odrazivou plochu, protože vyzařovací úhel diody je velmi malý, ve srovnání se žárovkou. A co udělá odrazivá plocha? Už Archimedes zapaloval římské lodě zrcadly 😉
Kubyyyk
Něco takového může nadchnout jedině impotenta.
keby si videl blatnik a klucku pola .... myslis zeby to nebola nuda?
co ma byt zaujimave na blatniku a klucke..... ver mi ze rovnaka nuda bude aj ked ti sem hodim podobne foto blatniku pola alebo fiesty.....
co ma byt zaujimave na blatniku a klucke..... ver mi ze rovnaka nuda bude aj ked ti sem hodim podobne foto blatniku pola alebo fiesty.....
Dokonce i kdybych sem dal blatník a kliku BMW nebo Jaguaru, tak to pořád bude nuda....ty fotky tu nejsou pro zábavu 😄
Nemyslel jsem kličku a dveře - myslím celé auto že bude nuda. Stejně jako tato "prezentace po dílech" 😄
a polo nie je nudne? .... fabia bude podla mna vyzerat menej nudne ako polo 😉
koniec koncov uspech auta nezavisi od poctu kriviek na blatniku .... fabia bude bestseller... o tom snad skoda debat ... bude to pecka
koniec koncov uspech auta nezavisi od poctu kriviek na blatniku .... fabia bude bestseller... o tom snad skoda debat ... bude to pecka
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nadzvukovy
Nuž, je to dráma ako sa patrí >😁
Takže po B stĺpik to nebude Rapid, ako som si myslel.
Mohli niečo ušetriť na "razniciach". Keď je to o tom istom, len trochu inak.
Takže po B stĺpik to nebude Rapid, ako som si myslel.
Mohli niečo ušetriť na "razniciach". Keď je to o tom istom, len trochu inak.
rohYpnol
Vůz pravděpodobně stojí na 17p kolech. ... Vůz má pravděpodobně pod kapotou 1.2 TSI, je vybaven klimou a příplatkovými sportovními sedadly ... Ach ty bože, to jsou zase povídačky >😒] 8-s 8-s
ml_ml_ml
[odkaz]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ovsem po shlednuti techto fotek by cesky lid nemel proc cekat na dalsi kousek kliky, ze
Jak rika svet kia... Je to vazne pecka! Elegance sama
Jak rika svet kia... Je to vazne pecka! Elegance sama
šmoula nešika
Tak tady je to včerejší selfie: [odkaz] >😁 >😒]
šmoula nešika
Vždycky si vzpomenu na svlíkací párky z Albertu. A toto. [odkaz] >😁
>😁 Povedená diskuse. >😁
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
jo ... ta ti sadla 😉
koniec koncov okolo fabii ani taky humbuk nie je, staci sa spytat verejnosti a nikto o nej nic nevie..... humbuk je len tu na diskusii ktory sami vyvolavaju poniektori... 😉
koniec koncov okolo fabii ani taky humbuk nie je, staci sa spytat verejnosti a nikto o nej nic nevie..... humbuk je len tu na diskusii ktory sami vyvolavaju poniektori... 😉
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
tfu
Vyber motoru bude:
1.0 TSI tříválec ve 44 a 55Kw/140Nm,
1.2 TSI čtyřválec, 68 a 82kw/180Nm (místo 63 a 77kw/160Nm),
Pozor: 1.0 MPI (základní jednotka Citigo) nema s 1.0 TSI nic spolecneho a do F3 se davat nebude !
1.0 TSI tříválec ve 44 a 55Kw/140Nm,
1.2 TSI čtyřválec, 68 a 82kw/180Nm (místo 63 a 77kw/160Nm),
Pozor: 1.0 MPI (základní jednotka Citigo) nema s 1.0 TSI nic spolecneho a do F3 se davat nebude !
vrkuboy
[odkaz]
Tady je ten kombík docela podobný Rapidu Spaceback.
Což při současný designový filozofii značky neni moc překvapivý, žejo? >😒]
Snad aspoň novej Sup se bude trochu odlišovat
Snad aspoň novej Sup se bude trochu odlišovat
Jen další odhad. Nicméně Škoda je v situaci, kdy je snad každému jasné, jak přibližně bude vůz vypadat, takže neznámou jsou jen detaily typu jestli zadní okno mude skloněno o stupeň víc či míň.
Škoda navrhla "jeden design" a do toho teď balí všechny modely. Pro mě zklamání, ale z druhé strany to tak dělají všichni - VW Golfizuje, Audi má svůj single-frame, Fiat má 500 ...
Unifikace, unifikace, unifikace... Zlatá Toyota :-!
Škoda navrhla "jeden design" a do toho teď balí všechny modely. Pro mě zklamání, ale z druhé strany to tak dělají všichni - VW Golfizuje, Audi má svůj single-frame, Fiat má 500 ...
Unifikace, unifikace, unifikace... Zlatá Toyota :-!
Konečně se zase někde uplatní zrcátko z Rapida