Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia III, 4. díl: Zrcátko, přední blatník a klika dveří

Postupné odhalování nové generace Škody Fabia pokračuje. Nyní si podivíme, jak vypadá část předních dveří, blatník a zrcátko.
Zpět na článek
15. 8. 2014 14:20
15. 8. 2014 14:37
15. 8. 2014 15:01
15. 8. 2014 15:35
15. 8. 2014 15:42
15. 8. 2014 14:23
15. 8. 2014 14:24
15. 8. 2014 14:29
15. 8. 2014 14:41
16. 8. 2014 06:09
16. 8. 2014 08:39
16. 8. 2014 08:51
16. 8. 2014 09:22
16. 8. 2014 11:29
16. 8. 2014 13:52
15. 8. 2014 14:57
16. 8. 2014 09:01
15. 8. 2014 14:52
15. 8. 2014 14:59
15. 8. 2014 15:00
15. 8. 2014 15:08
15. 8. 2014 15:14
15. 8. 2014 15:37
16. 8. 2014 08:55
16. 8. 2014 09:25
16. 8. 2014 11:31
15. 8. 2014 15:12
15. 8. 2014 15:15
15. 8. 2014 15:20
15. 8. 2014 15:24
15. 8. 2014 15:48
15. 8. 2014 15:50
15. 8. 2014 16:22
15. 8. 2014 15:23
15. 8. 2014 15:25
15. 8. 2014 15:29
15. 8. 2014 15:35
15. 8. 2014 15:35
15. 8. 2014 15:38
15. 8. 2014 15:43
15. 8. 2014 15:56
15. 8. 2014 15:57
15. 8. 2014 16:00
15. 8. 2014 16:05
15. 8. 2014 16:14
15. 8. 2014 16:26
15. 8. 2014 16:32
15. 8. 2014 16:37
15. 8. 2014 16:41
15. 8. 2014 16:43
15. 8. 2014 16:58
15. 8. 2014 17:10
15. 8. 2014 17:13
15. 8. 2014 16:41
15. 8. 2014 16:53
15. 8. 2014 17:07
15. 8. 2014 17:12
15. 8. 2014 17:22
15. 8. 2014 17:25
15. 8. 2014 17:30
15. 8. 2014 16:36
15. 8. 2014 17:51
16. 8. 2014 08:58
15. 8. 2014 20:56
15. 8. 2014 15:44
15. 8. 2014 16:00
16. 8. 2014 00:29
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 8. 2014 16:07
15. 8. 2014 14:47
15. 8. 2014 15:19
15. 8. 2014 15:55
15. 8. 2014 15:02
15. 8. 2014 15:14
15. 8. 2014 15:32
15. 8. 2014 15:42
15. 8. 2014 16:09
15. 8. 2014 15:14
15. 8. 2014 15:16
15. 8. 2014 15:42
15. 8. 2014 19:34
15. 8. 2014 20:29
15. 8. 2014 20:39
15. 8. 2014 15:24
15. 8. 2014 16:31
15. 8. 2014 16:37
15. 8. 2014 19:48
15. 8. 2014 21:13
15. 8. 2014 21:54
16. 8. 2014 08:07
16. 8. 2014 13:59
15. 8. 2014 14:20
Ty vado
To je bomba, málem jsem spadl ze židle >:D >:-[]

Konečně se zase někde uplatní zrcátko z Rapida
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Egi
15. 8. 2014 14:37
Re: Ty vado
ehm...nejste moc vnímavý. Rapid má boční blinkr v blatníku. Vidíte tady nějaký? Fabia má blinkr v zrcátku a představte si, že to zrcátku je jiné...
Avatar - petrumr
15. 8. 2014 15:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 8. 2014 15:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 8. 2014 15:42
Re: Ty vado
Sorry, ale fakt jsi tento týden nějaký divný, trvá to už nejmíň třetí den. Co ti je? Doporučuji klid na lůžku, třít se froté ručníkem anebo nohy v teple, vyber si sám. Ale fakt už se hoď do klidu, kdo má ty troje myšlenkový výlevy a urážky všech kolem sebe pořád číst!
Avatar - Uživatel_5340709
15. 8. 2014 14:23
A kdo první složí fotku celé fabie,
dostane originál odznáček škoda a slevový kupon v hodotě 3%, na nákup nové fabie u kteréhokoliv prodejce!
Simply clever, díky skoda, Das auto, Die liebe!!! >:D
Rozbalit vlákno
2
15. 8. 2014 15:42
Re: A kdo první složí fotku celé fabie,
>:-[] :yes:
Avatar - Typhoon
15. 8. 2014 21:28
Re: A kdo první složí fotku celé fabie,
Škodovce fandím, i když z ní nejsem zrovna urvaný. Snad si udrží úroveň Simply clever. Nerad bych se dožil sloganu "More simply than clever".
15. 8. 2014 14:23
Neuveriteľné!
Ráno som si povedal, že jaké "fajn" vidieť dnes tak zrkadielko!

PS: Jak je to možné, že GTI tu ešte nevypustil mlíčí? Však to je v podstate od vlčihradu, tak už by tu mal onanovať? Alebo konečne zomrel? 8-s
Rozbalit vlákno
19
15. 8. 2014 14:25
Re: Neuveriteľné!
Se chudak asi uhonil k smrti
15. 8. 2014 14:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 8. 2014 15:43
Re: Neuveriteľné!
Možná je jednoduše na dovolený. Anebo čeká, až mu redakce složí celou Fabii >:-[]
Avatar - Uživatel_5340709
15. 8. 2014 14:31
Re: Neuveriteľné!
Něco jako oslavná óda na zámek pátých dveří fabie III? Na to je třeba minimálně národního umělce formátu GTI!
Avatar - Typhoon
15. 8. 2014 21:32
Re: Neuveriteľné!
Jo chybí nám tu. GéTéÍ, vrať se zpátky, vše odpuštěno! :-(
15. 8. 2014 16:01
Re: Neuveriteľné!
Zino, Střelec, Gilgit, Will.I.Am, J@W - správate sa jak banda blbečkov. Kto vám dal právo brať si do huby človeka, čo tu nie je? Úbohý prejav. Pritom diskusne ani jeden z vás nesiaha GTI-mu ani po členky.
15. 8. 2014 16:20
Re: Neuveriteľné!
A proč si bereš do huby ty mě? Napiš mi, co jsme napsal proti GTI tak strašnýho a urážlivýho, nebo to nechej ležet!

Pro mě je GTI jedním z příjemných oživení zdejších diskuzí, přestože vím že spousta zdejších ho nemusí.
15. 8. 2014 16:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 8. 2014 17:18
Re: Neuveriteľné!
Ono to vôbec nie je môj štýl, ale GTI je taký klaun, že u neho mi to problém nerobí. Stejnak si myslím, že buď ten človek nie je normálny alebo je to nejaká nepodarená forma reklamy, takže je mi to u neho jedno. Rovnako ako tvoja snaha o nejaké moralizovanie. Ak ti je GTI tak ohromne sympatický, tak bež za ním a môžete onanovať spolu. Budete jak dvaja stoporení apoštoli. Napríklad na tom jeho neuveriteľnom výzvratku, ktorý splodil pod článkom k novému passatu... ;-)
15. 8. 2014 17:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 8. 2014 20:39
Re: Neuveriteľné!
No vida, trafené husi zagágali. Urážate niekoho bezdôvodne. Ja som ten dôvod dostal, aj keď hlupákovi sa môže napísať čokoľvek, obvykle je to zbytočné.
Ukázali ste sa pekne, IQ jak húpací koník. Všetci dokopy.
Avatar - Typhoon
15. 8. 2014 21:36
Re: Neuveriteľné!
Zdejší občas vulgární diskuzi bych uzavřel mottem: FANDI, ALE ZŮSTAŇ ČLOVĚKEM!
16. 8. 2014 02:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 8. 2014 06:08
Re: Neuveriteľné!
Souhlasim Klaudie.
16. 8. 2014 08:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 8. 2014 07:27
Re: Neuveriteľné!
Ne...nesnáším hulváty. Ty jsi se mezi ně zařadil.
16. 8. 2014 13:50
Re: Neuveriteľné!
Dobře Klaudie.
16. 8. 2014 06:07
Re: Neuveriteľné!
Uzasne hloupej prispevek. O autech nic samozrejme. Takovej ratlikovskej komplex mas...zezadu pribehnout a okousavat kotniky. Na nic vic se nezmuzes. To plati i pro stejne ladeny reakce na tvuj zvast. U nekterych me to dost prekvapilo.
15. 8. 2014 14:24
Guma...
...na fotce je asi Dunlopka - nepsali někde, že Škodovka bude montovat nějaké čínské, nebo korejské šmejdy?
Rozbalit vlákno
63
15. 8. 2014 14:29
Re: Guma...
Jenže tohle není základ, takže v základu se uvidí co koupíš ;-)
Jinak když to bude montovat Škoda, tak to přeci musí být špička, ne? Že by tedy korejci dělali špičku, nebo Škoda montovala šméčko i od dalších výrobců?
15. 8. 2014 14:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 8. 2014 06:09
Re: Guma...
Low cost pneu v prekladu.
16. 8. 2014 08:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 8. 2014 08:51
Re: Guma...
Vše ne, ale pneu ano - minimálně ty, které jsem měl možnost vyzkoušet.
16. 8. 2014 09:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 8. 2014 11:29
Re: Guma...
VW s tím zatím nemá problém, já myslím, že u pár lidí, kteří toto sledují to bude znamenat ztrátu prestiže německé značky. A nedejbože, že někde v testech propadne VW (Škoda, Seat...) v jízdních vlastnostech a redaktoři napíšou, že za tím stojí "ne moc povedené pneu Čínské firmy XXXX"...
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2014 12:11
Re: Guma...
Bacha jestli ty redaktory nebo aspoň některý nepřeceňuješ >:-[]
Avatar - Ja Prvni 123
16. 8. 2014 13:42
Re: Guma...
K tomu patří můj postoj: přednostní kupuju věci vyvinute a vyrobene v Evropě. Nenechme ze sebe udělat kolonii...
;-)
16. 8. 2014 13:52
Re: Guma...
Spíš bych řekl "vyvinuté evropany", on přístup k poměru cena/kvalita je u nich přece jen více orientován na tu kvalitu i přes nevýhodu vyšší ceny.
Avatar - Drevokocůr
15. 8. 2014 14:45
Re: Guma...
Tak to pak nechápu proč se u nás staví fabrika Nexenu!!!??? :-!
15. 8. 2014 14:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 8. 2014 09:01
Re: Guma...
Myslíš, že když se ty šmejdy budou vyrábět u nás, tak to nebudou šmejdy?
15. 8. 2014 14:52
Re: Guma...
Pneumatiky v prvovýbavě nejsou jednotné. Souběžně se tam dávají 3-4 značky v jednom rozměru, podle toho, který výrobce v tu chvíli dodává víc a nebo dá lepší cenu.

Pneumatiky do prvovýbavy jsou obrovský byznis a hraje tam roli strašná spousta faktoru.

Na fabii III se budou pro trh EMEA montovat pneumatiky v rozměru 185/60 R15, 215/45 R16 a 215/40 R17.

V 15" bude pneu dodávat Continental, Nexen, Dunlop a Bridgestone. V 16" rozměru, který není běžný a vyrábí v něm asi 4 nebo pět značek, to bude Dunlop SP Sportmaxx, od příštího roku RT, Goodyear EfficientGrip a Bridgestone ER300, V 17" verzi také Dunlop SP Sportmaxx, nebo Continental SportContact 5.

Vyjímku tvoří francouzský trh, kam půjdou pochopitelně Micheliny.

Nicméně je fakt, že co se koncernu VW týče, tak pneumatiky Hankook, které tam montovali se s dobrým ohlasem nesetkali, vyjma celkem vysoké hlučnosti byl u spoustu zákazníků problém, jak je možné, je na německém aute korejská pneu. Známý co prodává VW říkal, že jedna firma jim odmítla převzít dva golfy a dva passaty, dokud to nepřezují na německé pneu.

Je fakt, že já dostat německé auto na korejských gumách, tak bych se ozval. A je taky fakt, že gumy neřeší skoro vůbec nikdo při koupi auta....pod heslem, hlavně, že tam jsou nové

Když kamarád kupoval nového focuse, tak jsem mu kladl na srdce, ať si dá bacha, ať mu to nepřijede na hankookách, protože jinak tam montují Michelin Primacy HP nebo 3, už jen proto, že Hankook stojí nějakých 2500 a michelina 3500, ale cena auta je stejná a nesleví jí o těch cca 4000 kč kvůli pneu.

Pro výrobce aut je to samozřejmě lepší, čím levnější značku tam namontují, tím více ušetří....
15. 8. 2014 14:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 8. 2014 15:00
Re: Guma...
to je zbytečné slovíčkaření, škodovka je taky česká, i když má továrnu v rusku a kdo ví kde, stejně jako korejci u nás. :-)
15. 8. 2014 15:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 8. 2014 15:14
Re: Guma...
s tím nic nenaděláš, to je globalizace a volný trh.. Fakticky vzato úplně všichni evropští výrobci pneumatik po krizových létech min. rok a letos uzavřeli své továrny v západní evropě a odstěhovali je na východ, hlavně do Polska. A takoví jako koncern goodyear, pak bridgestone, Michelin a i Pirelli začali kopat továrny v Rusku, ovšem jak to s tím kopáním bude dál to je otázka. Všechno je o penězích.
15. 8. 2014 15:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 8. 2014 08:55
Re: Guma...
Je podstatný rozdíl, jestli německá firma se svým přístupem ke kvalitě vyrábí ve Vietnamu , nebo čínská firma se svým přístupem ke kvalitě a ceně vyrábí (respektive balí) v Německu. To mi jistě vyvracet nebudeš. Takže Goodyear z Číny vezmu určitě raději, než Nexen "Made in CZ".
16. 8. 2014 09:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 8. 2014 15:12
Re: Guma...
Focuse mám na Hankookách a je to trága...oproti předchozím Michelinům to auto najednou nesedí, hůř brzdí a ty gumy strašně hučej. Na mokru ale dobrý. :-)
(Teda je to dvojkovej Focus, jak je to u nových, nevím...).
15. 8. 2014 15:15
Re: Guma...
úplně stejně, aspoň tak co mi lidé říkali, když přijedou na přezouvandu....
15. 8. 2014 15:20
Re: Guma...
Každopádně druhej Focus, kterej má kolegyně, je na Uniroyalech RainExpert, který podle faktury stály méně a auto se chová líp... Ono u auta se 170tkm člověk těžko pozná, co je dáno gumama a co opotřebovanejma komponentama, ale ten rozdíl mezi jinak shodnými auty mě zaráží...
15. 8. 2014 15:24
Re: Guma...
Tak ono záleží co máš taky za dezén, jestli tu směrovou EVo V12 nebo jak se to přesně jmenovalo, nebo asymetrickou S1, ta směrová hučela pekelně a hlavně při vyšším ojetí přestala fungovat.

A ten uniroyal je co se směrových pneu nejlepší. Ono taky proto všichni začali dělat asymetrické pneu, protože u nich není co pokazit, u směrové si s tím tvarem kostry musí hodně pohrát, aby to drželo, nehučelo a brzdilo to i při polovičním opotřebení a dál.
15. 8. 2014 15:48
Re: Guma...
A taky jak se k tomu autu chováš >:-[]
15. 8. 2014 15:50
Re: Guma...
Nechci kecat, ale pokud si dobře pamatuju, jsou na tom Ventus Prime. A jsem teda nespokojenej :-)
Do pneu moc nevidím, beru to podle doporučení od známých a samozřejmě dle ceny... Potom, co jsem se na soukromym spálil s Maxxisama MAZ1, vrátil jsem se k Michelinům - tentokrát Pilot Super Sport a není co vytknout. Jen ta cena...
15. 8. 2014 16:22
Re: Guma...
Ty jsou hodně dobrý, já mám teď pilot Sport 3 a jsou taky naprosto v pohodě. Fakt je, že Michelin má tu řadu Pilot Sport hodně dobrou celou..
Avatar - grifith
15. 8. 2014 15:23
Re: Guma...
Nevím, jak jsou na obyčejnější modely značky, ale měl jsem Ventus V12 evo a nemohl jsem si na ty pneu stěžovat ;-)
15. 8. 2014 15:25
Re: Guma...
tak ono taky záleží na rozměru, obzvlášť u těch směrových. Mám zkušenost, že jeden člověk je s nimi spokojený a pak přijede druhý, který má to stejné, ale v jiném rozměru a nejradši by to rozkopal....
Avatar - grifith
15. 8. 2014 15:29
Re: Guma...
Jednak rozměr, druhak to bude velmi subjektivní názor. Stejně jako u aut, jednomu sedne to a druhému ono. ;-)
15. 8. 2014 15:35
Re: Guma...
No a taky aby si to auto sedlo s pneumatikama, ono ne vždy to co se zdá papírově nejlepší se na některých autech chová stejně tak.:-)
15. 8. 2014 15:35
Re: Guma...
Jasně, Hankooky jsou hrozně špatný gumy...
https://autembezpecne.cz/cz/s40/Testy/… />
Omg, vy jste vážně idioti lidi...ty bys měl problém, kdyby sis koupil německý auto na korejských gumách, který patří k tomu nejlepšímu...máš to zvládnutý...radši jen zouvej a obouvej...

A neber to tak, že bráním korejce, je mi to úplně jedno, mě jen hrozně sere, tohle kastování na německý, korejský, francouzský apod... :no:
15. 8. 2014 15:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 8. 2014 15:43
Re: Guma...
Kua, se mi nezobrazil odkaz...

[odkaz]
Avatar - šmoula nešika
15. 8. 2014 20:53
Re: Guma...
S eskem to nežere vůbec, emko mimo mobil neotevřeš a s odkazem na konkurenci nikdy nevíš... i když - z komolení odkazů byl vždy podezříván Vaverka, co už byl odvelen na Auto 7. >:D Takže i při vkládání odkazů je třeba být ostražitý. :-)
15. 8. 2014 15:56
Re: Guma...
No aby Ti nepraskla žilka čoveče. Mě dost serou lidi, kteří jsou takoví idioti, kteří neumí číst. Kde jsem napsal, že je hankook špatná pneumatika, kde jsem napsal, že bych s tím měl problém já, kdybych to auto na nich koupil.

Mimochodem já hankooky prodávám taky, já pouze konstatoval, co mi říkali někteří lidé, kteří na nich jezdí a kamarád co dělá prodejce VW co s tím měl za zážitek, nikde jsem nenapsal, že by to byla špatná guma. Kdyby jsi uměl trochu číst, tak o pár řádků níž píšu, že záleží na konkrétním autě a rozměru a hlavně taky dezénu a to platí pro všechny značky, ať je to německá, korejská nebo francouzská..

Tak příště vytáhni hlavu z * a prvně čti než něco napíšeš.
15. 8. 2014 15:57
Re: Guma...
Třeba tady: "Je fakt, že já dostat německé auto na korejských gumách, tak bych se ozval."

To naprosto stačí a další komentář to nepotřebuje...
15. 8. 2014 16:00
Re: Guma...
Ano, ozval, ale ne, že bych je chtěl sundat, tak extrémní bych nebyl, ale kvůli ceně, protože jsou levnější, tak abych dostal slevu......
Avatar - grifith
15. 8. 2014 16:05
Re: Guma...
Už jsi někdy viděl, že by ti kvůli nějakým gumám dával prodejce slevu? Ve smlouvě ani nikde jinde nemáš uvedeno, na jakých gumách auto dojede, je to čistě na výrobci, na jaké značce ti auto dodá...
15. 8. 2014 16:14
Re: Guma...
No a to je právě ta prasárna...kamarád si to u focuse vyhádal..teda nevyhádal si prachy, vyhádal si přehození kol a jako nutno podotknout, že pravda to je.

Pokud ta pneu prostě stojí 2500 a ta druhá 3500...v případě takových 18" kol na Smaxe je ten rozdíl i 2000 na gumě, tak proč ty by jsi měl být bytý na tom, že dostaneš cenově levnější gumu za stejný peníze. A argumentovat můžeš, vycházíš li s maloobchodní ceny výrobce pneu, tak jsou ty rozdíly klidně i větší....

Přece to je taky součást výbavy auta....nemůžeš to brát jenom jako gumy...nejde o značku, ale jde o ty peníze...
15. 8. 2014 16:26
Re: Guma...
Omg, to je argument jako noha...mě by zajímalo u jakýho pitomce si vyhádal to prohození kol?
Neexistuje jeden jedinej logickej důvod, proč by měl mít zákazník nárok na nějakou konkrétní značku pneumatiky, pokud není v ceníku přímo uvedeno o jakou značku se jedná...
15. 8. 2014 16:32
Re: Guma...
U forda v Praze, kupoval to na černokostelecký.

Já tohle nechápu, skoro každý se tu prčíte, že je za příplatek, tohle a tamto, že to je drahý, že musí být sleva a na gumy se nekoukáte.

Tebe by neštvalo, když by jsi si šel koupit auto zaplatil za něj například 350 tis. a dostal jsi ho na barumkách, když bude vedle stát to stejný, za těch stejných 350, ale bude mít continentaly?
15. 8. 2014 16:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 8. 2014 16:41
Re: Guma...
Ale nejsou, to jsem neřekl, ale cenově jsou samozřejmě levnější a to je samozřejmě dost podstatný, když kupuješ to auto, tak v něm platíš i ty pneumatiky...
15. 8. 2014 16:43
Re: Guma...
Na Černokostelecký to je u Charouze a tam se bohužel může stát leccos, tam totiž klidně ty původní kola byly použitý na něco úplně jinýho, klidně i jinou značku...tím jsi toho poměrně hodně vysvětlil...

Upřímně by mi to bylo asi jedno, pokud by to nebyly úplný shi.ty (což z toho co tady zaznělo není ani jedna značka...Barum stojí za *, ale úplná tragédie to není). U auta typu základní Focus si to nekupujou lidi na závody na ringu, takže ten rozdíl v gumách nebude nikterak zásadní (testy pneumatik jsou v krajních mezích, kam se normální člověk s autem nedostane pokud přizpůsobuje jízdu stavu apod.).

Pokud bych si naopak šel koupit něco ostřejšího, tady příznačně třeba ST (jako nedávno :-) ), tak se na gumy podívám, ale u těchto modelů zase nehrozí, že ti výrobce dá šitky...takže to máš jedno.
15. 8. 2014 16:58
Re: Guma...
Jasně já to chápu, ale zrovna v případě toho focuse půjde lidem o to, kolik kilometrů na těch gumách ujedou a byť proti tomu hankooku nic nemám, tak prostě ta primacy HP, která se tam v tom rozměru 215/55 R16 dávala, tak měla i oproti jiným značkám vyšší kilometrový proběh. Takže tím pádem ti lidé na nich ujedou více km a také tím pádem později ty gumy budou měnit a tím šetří peníze.

Já s tímhle co píšeš souhlasím, ale nepřijde mi to prostě fér. Osobně si myslím, že to co tam výrobci aut dělají není vůči zákazníkům fér a pneumatika by měla být samostatná položka v ceníku a zákazník by si mohl vybrat...
Avatar - grifith
15. 8. 2014 17:10
Re: Guma...
Hele a co když zrovna kupujícímu nepůjde o kilometrový proběh, ale jednomu třeba o vlastnostech na suchu, druhému na vodě, třetí bude chtít co "nejsportovnější grip", takže ti všichni půjdou za prodejcem a budou požadovat slevu, protože oni chtějí něco jiného než dostali? >:D
15. 8. 2014 17:13
Re: Guma...
no a od toho si myslím, že by to právě mělo být jako samostatná položka výbavy a každý zákazník by si měl právo vybrat, jakou specifikaci pneumatik by tam chtěl.....
Avatar - grifith
15. 8. 2014 16:41
Re: Guma...
Prasárna v čem? Kde jsi ty, potažmo kamarád, přišel na to, na jakých pneu má auto dojet? Automobilky jak si sám uvedl dávají na své vozy pneu kvalitativně stejné úrovně. To, že nějaký prodejce měnil gumy byla jen jeho libovůle, zákazník nemá na tento krok naprosto žádný nárok.
Nebo tvůj kamarád remcal nad použitím rozvodového řemene jiné značky než chtěl, nechal si měnit výfuk za "lepší" (pro něj rozuměj dražší) nebo dostal lepší žárovičky v hlavních světlometech? Ano, posledním odstavcem to zlehčuji, ale je to naprosto ta samá situace a ten sám nesmysl.
15. 8. 2014 16:53
Re: Guma...
Protože já ty tabulky pneumatik v první výbavě, co který rok a měsíc sjíždí mám k dispozici, tak to moc dobře vím co tam montují.

Já to chápu, že na to žádný nárok není, ale když se tady řeší, že chtějí slevu na to a na to, tak proč z toho prostě vyhazujete ty pneumatiky???? jako to je každýmu jedno na čem jezdí?
Avatar - grifith
15. 8. 2014 17:07
Re: Guma...
Naprostě tě nechápu, ty do toho vidíš a píšeš úplně něco jinýho. Když víš, že nemáš nárok na nějakou konkrétní značku a zároveň víš, jaké značky se montují, tak na co si stěžuješ?
Hele kupoval jsi nový auto někdy? Pokud ano, sledoval jsi u něj všechny dodovatele komponentů s maloobchodním ceníkem v ruce a chtěl jsi po prodejci, aby ti dojelo auto v tebou přesně dané specifikaci dodavatelských firem?
Jedno na čem každý jezdí to je ve chvíli, kdy ti dodávají jednoho z renomovaných výrobců pneu. Jestli dostaneš GY nebo cokoliv jiného záleží na montovně a aktuálním dodavateli, ne na prodejci.
15. 8. 2014 17:12
Re: Guma...
Jasně, tak chápu, že tím, že dělám s gumama, montuju prodávám, tak jsem z toho trochu pošahanej, to máš pravdu. Já jsem tady měl zákazníka, který kupoval octavii a protože vyrábí a distribuuje ložiska, tak chtěl po prodejci přesnou specifikaci všech ložisek, která v autě jsou a jaká tam jsou a ten prodejce mu to sice po velkých dohadech přes boleslav nakonec k nahlédnutí dodal......to se nám prostě nemůžeš divit, že jsme tím chycení.

Já si prostě myslím, že by ty pneumatiky měly být samostatnou položkou v ceníku a zákazník by si vybral, kterou chce a případně si připlatil, nebo zvolil základ.
Avatar - grifith
15. 8. 2014 17:22
Re: Guma...
Nemyslel jsem vyloženě "profesní deformaci". Zákazník sice teoreticky může vědět, jaké značky komponent tam teoreticky bude mít, ale pokud chce jiné, naprosto nic s tím nenadělá.
Chápu sice jak to myslíš, ale je to nemožné. Ty si budeš chtít vbrat gum, druhý dodavatele baterky, třetí výfuku atd. a to by ceník vozů nebyl ničím jiným než seznamem použitelných dílů a to, jak sám uznáš, je naprosto nemožné ;-)
15. 8. 2014 17:25
Re: Guma...
to je fakt to máš pravdu...ale myslím, že zrovna ty pneumatiky by ti výrobci zohlednit mohli, aspoň za blahých dob, když se prodávala v roce 96 opel vectra, tak teta si mohla vybrat mezi Michelinem a Pirelli, ale je fakt, že to je naposled, co jsem to tam viděl a už nikdy jinde...
Avatar - grifith
15. 8. 2014 17:30
Re: Guma...
No jo, pokud by někomu dodaná pneumatika vyloženě vadila, tak sadu hned prodá a koupí si, co je mu libo ;-)
15. 8. 2014 16:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
15. 8. 2014 17:51
Re: Guma...
Nám dodali VW Jettu taky na Hankookach... myslim že to dávali svého času na hodně VW aut. Jsou to špatné gumy?
16. 8. 2014 08:58
Re: Guma...
Do idiotů si nadávej sám sobě před zrcadlem, primitive :no:
Avatar - chlapecx
15. 8. 2014 20:56
Re: Guma...
aspoŇ že tam dají 185/60 a ne jak u dvojkový 195/55 :-( to bylo něco strašnýho, tu gumy sou o 4 stovky - tisícovku/kus dle modelu a značky dražší a ještě to byly převážně Dunlopky ("sportovní") takže to odskakovalo, nesedělo, a hučelo..... continentaly sou proti tomu v týhle veliksoti pohodička....
takže Brawo za 185/60!!!! :yes:
15. 8. 2014 15:44
Re: Guma...
Psali, máš pravdu, něco jako Kumho nebo tak nějak.
15. 8. 2014 16:00
Re: Guma...
poslední zprávy co mám tak psali o Nexenu, o Kumho nic nevím.
Avatar - donPedro
15. 8. 2014 14:26
Denní dávka emocí IV.
Tož jsme se ve 4. dílu dostali z přídě na levý bok, hosana halejuja ;-) Positivní zprávou jest že v zrcátku se nachází blinkr. Tvary takto nazírané vypadají poměrně sympaticky byť očekávaně, o proporcích nám toho zatím mnoho nepoví. Jo a modrá je dobrá. Tož tak.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Egi
15. 8. 2014 14:39
Re: Denní dávka emocí IV.
Já s Vámi souhlasím, jen nevidím to pozitivum blinkru v zrcátku. Podle mě jde pouze o módu, žádný jiný význam to nemá. Nevšiml jsem si, že by to bylo třeba lépe vidět
Avatar - donPedro
15. 8. 2014 14:46
Re: Denní dávka emocí IV.
Já v tom spatřuji návrat k prapůvodní historii automobilů kdy se znamení o změně směru jízdy dávalo v podobné výšce vozidla. A to bylo někdy v době kdy před jedoucím automobilem přestal býti běžec běžec jakožto informátor o směru jeho pohybu ;-)
Avatar - Egi
15. 8. 2014 14:52
Re: Denní dávka emocí IV.
>:D tak to mě nenapadlo :yes: ne, ale vážně. Například BMW začalo dělat blinkr v zrcátku až vloni a samo přiznává, že je to jen módní záležitost. Když se kouknete na to zrcátku Fabie, tak komora blinkru ne dost velká a napovídá, že tam bude žárovka a nikoliv světlovodič, jako v případě Octavie. A měnit žárovku v zrcátku je o dost složitější, než vycvaknout to světélko v blatníku, nehledě k tomu, že tím, že se to bude muset dát vyměnit, nebude komora tak dobře izolovaná a je možné, že se tam bude kondenzovat vlhkost
Avatar - chlapecx
16. 8. 2014 00:10
Re: Denní dávka emocí IV.
toš tak, stejně jako blinkr za denníma diodama až u masky chladiče... a ještě tak pitomě malej... ale hlavně když to vypadá moc hezky :-)
Avatar - grifith
15. 8. 2014 14:26
PŘED VÍKENDEM
Děkuji redakci za brzké přidání dalšího dílku skládačky ;-)
Co o víkendu, bude také něco? Protože pokud ne, tak myslím, že do pondělí spousta z nás ani nebude moct dospat >:-[] :yes:

PS: Měl bych námět pro další dva články na víkend. V sobotu poprosím o generační srovnání zrcátek a v neděli bych dal odpočinkově porovnat kliky, co vy na to? :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Uživatel_5340709
15. 8. 2014 14:36
Re: PŘED VÍKENDEM
Celé je to reklama ve stylu "Vím že víš, že vím!", něco jako Horst Fuchs, tisíckrát sr..... dokola, všichni to víme, ale funguje to. :-!
Avatar - 3_diamanty
15. 8. 2014 14:26
vyzera to vyborne
bude to pekna skoda :yes: .... dynamicke ostre rysy sa mi na nej pozdavaju, odklon od vajicka sucasnej fabie chvalim :yes:
Rozbalit vlákno
27
15. 8. 2014 14:32
Re: vyzera to vyborne
Jojo, ta vysoká přední kapota je dynamická jako u Ferrari >:D
Avatar - 3_diamanty
15. 8. 2014 14:37
Re: vyzera to vyborne
bude to paradicka... kompaktne dynamicke sikovne auto kde postacia 16tky elektrony a bude vyzerat pekne sportovo .... :yes:

klobuk dole pred skodou.... zda sa ze nova fabia to ma dobre nasliapnute...
15. 8. 2014 14:42
Re: vyzera to vyborne
Jestli to bude parádička nechám na to až to uvidím, zatím si spíše myslím, že bereš něco hodně silného ;-)
Avatar - 3_diamanty
15. 8. 2014 14:45
Re: vyzera to vyborne
ostre dynamicke tvary budu malemu autu pasovat..... navyse bude pomaly starnut a zaroven bude vyzerat kompaktne sportovo .... ved sucasne polo ma koniec koncov podobny recept na uspech.... je male kompaktne hranate .... skoda bude podobna
Avatar - Egi
15. 8. 2014 14:40
Re: vyzera to vyborne
Ochrana chodců Vám nic neříká?
Avatar - petrumr
15. 8. 2014 15:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 8. 2014 09:00
Re: vyzera to vyborne
Ferrari California + 599 + FF mají motor vpředu, modely LaFerrari a 458 ho mají uprostřed, takže se dá - vzhledem ke kusové výrobě LaFerrari - napsat, že Ferrari až na vyjímky motor vpředu má.
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2014 12:14
Re: vyzera to vyborne
No možná by s tim eště trochu zamíchaly prodejní čísla, předpokládám že 458 se prodává vo dost víc než vostatní modely. Nevim jak California
16. 8. 2014 13:55
Re: vyzera to vyborne
Nejde mi o prodejní čísla celkově, spíš o to, že LaFerrari není sériovka, udělají pár kousků a šmitec, pak bude jen jeden model s motorem uprostřed. Každopádně na modely se dá pořád napsat, že Ferrari má - až na vyjímky - motor vpředu.
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2014 14:01
Re: vyzera to vyborne
Jasně. Nezpochybňuju. Jen sem chtěl říct že se na to dá koukat i z jinýho pohledu a tam to možná tak jednoznačný nebude
Avatar - grifith
15. 8. 2014 14:36
Re: vyzera to vyborne
Současná generace již byla designově neudržitelná a tak její vzhled volal po radikální změně. Co je pro mě měné pozitivní je velká designová unifikace jednotlivých značek. Zejména u Škodovky je to velmi zřetelné a je otázka, zda-li si podobným designem neodhánějí případné zákaznky. Dříve bylo možné si i z nabídky jedné značky vybrat to své, jelikož jednotlivé modely byly mnohem více odlišeny.... No doba se mění, jestli k lepšímu, to se neodvažuji tvrdit. :-)
Avatar - 3_diamanty
15. 8. 2014 14:40
Re: vyzera to vyborne
v sucasnej podobe sa mi paci snad jedine vo verzii monte carlo... je az zazrak ako tie male zmeny dokazu z proporcne podivneho vajicka spravit vcelku stylove auto
Avatar - Egi
15. 8. 2014 14:57
Re: vyzera to vyborne
Myslím, že to tak není. říci, že jsem si mohl v nabídce vybrat to, co se mi líbí nedává smysl. To jako, že bych se rozhodoval mezi Superbem a Fabií jen podle vzhledu? A mimochodem první Fabie, první Superb, první Octavie si byly také podobné
Avatar - grifith
15. 8. 2014 15:07
Re: vyzera to vyborne
To víš, že to dává smysl, jen se na to musíš podívat jinak. Máš určitý budget, za který si můžeš dopřát solidně vybavenou Fabii kombi (Octavii) a nějakou chudší Octavii (Superb) a dříve rozdíl v jejich vzhledu mohl rozhodnut o výběru ve prospěch jednoho nebo druhého. U první i u druhé generace měly jednotlivé vozy svou osobitost.
U současné produke bude pomalu problém rozeznat velkou část modelové nabídky. Fabia - Rapid - Octavia - budoucí Superb to vše v jednom uni designu. A ten se buď líbí nebo ne. Nic mezitím není.
Avatar - Egi
15. 8. 2014 15:11
Re: vyzera to vyborne
Tak pro mnohé je pozitivum, že chci-li malé auto, koupím Fabii, chci-li větší, tak Octavii a chci-li velké, tak koupím Superb a všechny si budou podobná, protože prostě kupuju Škodovku, tak bych byl rád, aby vypadala jako Škodovka. Většina automobilek to dělá taky tak. Ukažte mi nějakou, která má každé auto jiné. Na přiklad u Mazdy, což jsou podle mě dnes nejhezčí vozy, jsem nedokázal zepředu poznat novou šestku od nové trojky
Avatar - grifith
15. 8. 2014 15:18
Re: vyzera to vyborne
Je to jedna z možností, to nepopírám. Na druhou stranu, pokud se mi jedno nelíbí, nejspíše si značku nevyberu a jdu jinam. Jestli je to dobře pro značku se teprve uvidí. Která značka má modely jasně rozeznatelné? Kupříkladu Citroen, Hyundai, Kia, Opel, Peugeot, Renault...
Já nehaním apriori značku Škoda, ale na tento postup budu mít stejný názor napříč všemi značkami.
Avatar - Egi
15. 8. 2014 15:20
Re: vyzera to vyborne
Peugeot, Renault, Opel? Ani ten Citroën bych tak úplně netvrdil...
Avatar - grifith
15. 8. 2014 15:26
Re: vyzera to vyborne
Ano, u těchto značek je dle mě celková rozlišnost modelů větší.
Avatar - Egi
15. 8. 2014 15:31
Re: vyzera to vyborne
Tak je možné, že to vnímáte jinak. Já z dálky na cestě nerozeznám zepředu 208 od 308 a 508, Astru od Insignie a Corsy a co se renaultů týká, tak teď faceliftované Megane, Fluence a Laguna jsou skoro jako nové Clio.....u Citroënů poznám C5..C4 a C3 už jsou oříšek. Bavíme se o pohledu z dálky na cestě, ale to samé mám u Škodovek. Z blízka je rozeznám naprosto bezpečně
Avatar - grifith
15. 8. 2014 15:35
Re: vyzera to vyborne
Samozřejmě to jako tvůj názor respektuji ;-)
Avatar - Honza Mička
15. 8. 2014 14:44
Re: vyzera to vyborne
Už se to rýsuje a taky čekám hezké auto :-) .

Teď ale čekám samé palce dolů >:D >:D >:D
Avatar - Drevokocůr
15. 8. 2014 14:46
Re: vyzera to vyborne
Tak to opravdu sedí!!! :no: :no: :no: :no: :no:
Avatar - 3_diamanty
15. 8. 2014 14:47
Re: vyzera to vyborne
;-) :yes: niet pochyb..... bude to paradicka
Avatar - Uživatel_5340709
15. 8. 2014 14:47
Re: vyzera to vyborne
Naopak, všichni čekáme krásné auto. :-)
15. 8. 2014 16:29
Re: vyzera to vyborne
No děda Piëch tvrdil, že to bude jedno z nejkrásnějších koncernových aut. Fabia III bude určitě povedené auto, ale to je to s koncernem tak špatný, že to ten koncernovej hlavoun řekne zrovna o této malé levné škodůvce ?
15. 8. 2014 20:33
Re: vyzera to vyborne
Nebol by som až taký optimista. Aj priehrštie pekných detailov môže byť zmiešané do nevydareného celku. A pekný detail som zatiaľ videl len jeden - dvojitý prelis od predných svetiel popod okná... Kupodivu naň som si tu nevšimol prakticky žiadnu reakciu. Blábolí sa tu o zrkadlách a vysokom predku, a čo je naozaj zaujímavé, ostáva skoro nepovšimnuté.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 8. 2014 00:29
Re: vyzera to vyborne
Naopak, na první pohled to působí nesmírně násilným dojmem - jako něco, co zcela zbytečně narušuje uhlazenost vnějších panelů.

Samoúčelný nesmysl, nebo rafinovaný, působivý doplněk? Uvidíme.
Avatar - Brandon Walsh
15. 8. 2014 14:35
kto je na to zvedavy ?
mam si tie obrazky postupne ukladat, aby som si mohol spravit wallpaper s fabiou ako prvy ? >:D zaujimave, ze to robite iba so skodovkou
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barrichello
15. 8. 2014 14:39
Re: kto je na to zvedavy ?
koho chleba jíš, toho píseň zpívej......
15. 8. 2014 15:52
Re: kto je na to zvedavy ?
Vytiskni, vystříhej, slep, připevni na zeď a můžeš nad tím pak... však víš co >:-[]
Avatar - Uživatel_5340709
15. 8. 2014 14:42
NÁVRH
Mám návrh - přejmenujte Auto.cz na Škoda/aobčasnějakýjinýauto/.cz
Rozbalit vlákno
1
15. 8. 2014 16:07
Re: NÁVRH
Máte dneska formu >:D :yes:
Avatar - aproximus
15. 8. 2014 14:43
To je žrádlo
>:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - miromen
15. 8. 2014 14:47
Tleskám
Jde vidět že tato skladačka na některe jedince zabira tak jak ma a jsou pravidelnymi učastniky i když tvrdi jak je to strašne. :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - kari.laz
15. 8. 2014 15:19
Re: Tleskám
:yes: Taky jen pročítám diskuze, jak všichni brečí, nadávají a já nevím co všechno a pak je pod každým zrcátkem, blatníkem a já nevím čím vším stovky příspěvků v diskuzích. Podle mě to splnilo účel nad očekávání.
15. 8. 2014 15:55
Re: Tleskám
Přesně. Článek sám o sobě je krátkej, tomu se ani nejde divit, ale kolik lidí pod tím slovně onanuje, těch jsou denně stovky >:-[] Plní to svůj účel - jeden tábor je den ode dne nadšenější a druhej den ode dne naštvanější. >:-[]

Co přijde dalšího? Klika? Kolo? Práh? Už abysme se dostali k zadním lampám, ty mě zajímají :yes:
Avatar - Egi
15. 8. 2014 15:02
Je to tu zas
Vzpomínám si, jak když byla na trhu první Fabia, první Octavia a první Superb, tak se lidé rozčilovali, že jsou si auta až moc podobná. Pak přišla druhá Octavia a web byl plný výkřiků, že je moc podobná té staré a že se skoro nezměnila. Pak přišel Roomster a druhá Fabia a najednou byl web plný výkřiků, že je to moc jiný, že ta stará byla hezčí a že to neměli měnit tak moc, to samé následovalo u Superba a Yeti byl okamžitě moc podobný Roomsteru. Pak se objevilo Citigo a Rapid, což zase zvedlo vlnu nevole, že se to moc podobá těm předchozím, Octavia, že je stejná jako Rapid a teď tady čtu, že je Fabia stejná jako všechny ostatní a že je to zase nuda......Tak sakra lidi, co vlastně chcete? >:D >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
11
15. 8. 2014 15:11
Re: Je to tu zas
českému uživateli se nezavděčíš. ten si ideální auto kompaktní třídy představuje jako kombinaci AUDi, BMW, bugatti, trošku šmrncnutý korejským kolotočářským fresh designem, které má kufr aspon 550 l, motor, která nepodléhá downsizingu, při spotřebě 4-5 l, u kterého půjde vyndat turbodmychadlo a zase ho tam nacvaknout, když ho prostě ten den bude potřebovat, se sportovním podvozkem, maximálně odhlučněným a komfortním, že nepoznáš, když přejedeš retardem v 50 km/h, že jsi něco přejel s totál. maximální výbavou, vychytávkama, které nemá žádné jiné auto a to vše při ceně kolem 120 tis kč s DPH (z toho pochitelně 14% slevy) a jako bonus samočinné řízení, s doživotní zárukou a servisními prohlídkami zdarma a jako druhý bonus koberečky a povinné ručení na pět let zcela zdarma.
Avatar - Egi
15. 8. 2014 15:14
Re: Je to tu zas
>:D :yes: jo, to je fakt. Já jen, že se nikdo nezajímá o to, že všechny mercedesy vypadají stejně, všechna BMW vypadají stejně, všechny Mazdy vypadají stejně, Všechny Renaulty vypadají stejně...evidentně je to problém jen u Škodivky
Avatar - grifith
15. 8. 2014 15:27
Re: Je to tu zas
Všechny Renaulty vypadají stejně? A jaké?
Avatar - Egi
15. 8. 2014 15:32
Re: Je to tu zas
Koukněte se na Clio a pak se koukněte na faceliftovaný Megane, Fluence, Lagunu, nový Captour....
Avatar - grifith
15. 8. 2014 15:41
Re: Je to tu zas
Koukám a nějak se mi Clio-Megane-Laguna nezdají podobné.
Avatar - Emel
15. 8. 2014 15:42
Re: Je to tu zas
Renault by rád, aby vypadaly stejně... jenže ten směr mění příliš často, což vede k tomu, že občas poněkud násilně faceliftuje některé modely, které pak vypadají hůř než původně.

Příkladů je mnoho - facelift Laguny II, Megane I, Scenic I, Clio snad v každé generaci. Osobně se mi i Megane III zdál před FL takový čistší... ale tam záleží na barvě.
Avatar - grifith
15. 8. 2014 15:54
Re: Je to tu zas
Ano, Renaultovské facelifty jsou v mnoha případech katastrofické. Ovšem takovou podobu, jakou navodila dvojice Rapid-Octavia a přidávají se k nim další, tam nespatřuji...
Avatar - Emel
15. 8. 2014 16:09
Re: Je to tu zas
Hele, nechme se překvapit. Renault po chvíli tápání (Megane III, Laguna III) zřejmě trefil do černého s Capturem a (dejme tomu) Cliem, takže čekám, že to bude chtít vytěžit až do poslední kapičky.

Ne že by si Captur a Clio byly nějak moc podobné... já osobně preferuju Captur, nikdy jsem nefandil vysokým světlům a i logo a okolí je u Captura lepší.
Avatar - grifith
15. 8. 2014 16:35
Re: Je to tu zas
Souhlas, poslední modely (Clio a Captur) se zcela nepochybně trefily do vskusu Evropanů a pokud na ně naváže Megane i Laguna, tak se značka dostane zase na vrcholky prodejnosti. Čas ukáže.
15. 8. 2014 20:35
Re: Je to tu zas
Pán potrebuje okuliare, alebo psychiatrické vyšetrenie?
15. 8. 2014 15:55
Re: Je to tu zas
Konečně příspěvek do diskuze :yes:
Avatar - petrumr
15. 8. 2014 15:14
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Egi
15. 8. 2014 15:16
Re: osvětlení
I Octavia to nemá u všech výbav a kde to má, tam je žárovka! Opravdu, jediný vůz, který to měl řešeno na tu dobu neobvykle bílou diodou byl první Superb a byly s tím problémy, protože i když dioda nevydává takové teplo, byla špatně odstíněná a občas se stalo, že chytlo zrcátko :-)
Avatar - Emel
15. 8. 2014 15:42
Re: osvětlení
To je nějaká blbost, od diody nemůže nikdy nic chytnout...
Avatar - Egi
15. 8. 2014 19:34
Re: osvětlení
Budete se divit, není to blbost. Právě proto, že si všichni mysleli, že od ní nemůže nic chytnout, podcenili tepelný štít. Jenže vysoce svítivá bílá dioda, zvláště v roce 2001, byla celkem vzácnost a protože je dioda řízená nikoliv napětím, ale průtokem proudu, muselo být zajištěno, aby pro dobrý účinek, do ní šlo co nejvíce proudu. A to si tak jednou vyjel s prototypem Superbu tehdejší šéf představenstva Vratislav Kulhánek a zatímco tankoval u stojanu interní benzínky Škoda Auto v hlavním závodě, tak dioda, která logicky svítí i bez zapalování, aby osvětlovala prostor okolo auta, když k němu přicházíte, zapálila zrcátko prototypu. Vyřešilo se to snížením proudu, ale tím pádem i svítivosti té diody. Ovšem za určitých podmínek se to mohlo stávat i na seriových vozech
Avatar - Emel
15. 8. 2014 20:29
Re: osvětlení
Když to říkáš... normálně tam bývá žárovka a dioda se srovnatelnou svítivostí... no, to je jedno.
Avatar - Egi
15. 8. 2014 20:39
Re: osvětlení
Jenže u žárovky musí být větší komora a tepelný štít. U diody ne. Jenže pokud chcete diodu, která bude svítit jako žárovka, musíte okolo ní dát i odrazivou plochu, protože vyzařovací úhel diody je velmi malý, ve srovnání se žárovkou. A co udělá odrazivá plocha? Už Archimedes zapaloval římské lodě zrcadly ;-)
Avatar - Kubyyyk
15. 8. 2014 15:20
Nuda, nuda, nuda a nuda
Něco takového může nadchnout jedině impotenta.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
15. 8. 2014 15:24
Re: Nuda, nuda, nuda a nuda
keby si videl blatnik a klucku pola .... myslis zeby to nebola nuda?

co ma byt zaujimave na blatniku a klucke..... ver mi ze rovnaka nuda bude aj ked ti sem hodim podobne foto blatniku pola alebo fiesty.....
Avatar - Egi
15. 8. 2014 15:34
Re: Nuda, nuda, nuda a nuda
Dokonce i kdybych sem dal blatník a kliku BMW nebo Jaguaru, tak to pořád bude nuda....ty fotky tu nejsou pro zábavu :-)
Avatar - 3_diamanty
15. 8. 2014 15:36
Re: Nuda, nuda, nuda a nuda
;-) :yes:

ja sa pozeram na klucku rollsa..... tiez to nie je ziadna zabava suhlas :yes:

neviem co ludia cakaju od tychto fotiek fabie... poniektori su skutocne asi blazni
Avatar - Emel
15. 8. 2014 15:43
Re: Nuda, nuda, nuda a nuda
Hezký blatník může být docela porno ;-)
Avatar - Kubyyyk
15. 8. 2014 15:48
Re: Nuda, nuda, nuda a nuda
Nemyslel jsem kličku a dveře - myslím celé auto že bude nuda. Stejně jako tato "prezentace po dílech" :-)
Avatar - 3_diamanty
15. 8. 2014 15:54
Re: Nuda, nuda, nuda a nuda
a polo nie je nudne? .... fabia bude podla mna vyzerat menej nudne ako polo ;-)

koniec koncov uspech auta nezavisi od poctu kriviek na blatniku .... fabia bude bestseller... o tom snad skoda debat ... bude to pecka
Avatar - petrumr
15. 8. 2014 18:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 8. 2014 15:57
Re: Nuda, nuda, nuda a nuda
Teď si se teda odhalil, při pátku >:-[] :yes:
Avatar - Nadzvukovy
15. 8. 2014 15:24
Dráma...
Nuž, je to dráma ako sa patrí >:D
Takže po B stĺpik to nebude Rapid, ako som si myslel.
Mohli niečo ušetriť na "razniciach". Keď je to o tom istom, len trochu inak.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
15. 8. 2014 16:29
Pravděpodobně
Vůz pravděpodobně stojí na 17p kolech. ... Vůz má pravděpodobně pod kapotou 1.2 TSI, je vybaven klimou a příplatkovými sportovními sedadly ... Ach ty bože, to jsou zase povídačky >:-[] 8-s 8-s
Rozbalit vlákno
0
15. 8. 2014 16:30
Tohle je trochu zajímavější článek..
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
15. 8. 2014 16:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 8. 2014 19:24
Re: Tohle je trochu zajímavější článek..
Ovsem po shlednuti techto fotek by cesky lid nemel proc cekat na dalsi kousek kliky, ze
Jak rika svet kia... Je to vazne pecka! Elegance sama
Avatar - šmoula nešika
15. 8. 2014 16:31
...
Tak tady je to včerejší selfie: [odkaz] >:D >:-[]
Rozbalit vlákno
2
15. 8. 2014 16:37
Re: ...
Škoda toho modrýho fleku >:-[] Tím myslím toho přes obličej >:-[]
Avatar - šmoula nešika
15. 8. 2014 16:49
Re: ...
To mi ukáplo... Hustý je dát sem odkaz a pak se dívat, jak přibývají zobrazení. :-)
Avatar - šmoula nešika
15. 8. 2014 16:35
Víte, proč se mi tahle kampaň docela líbí?
Vždycky si vzpomenu na svlíkací párky z Albertu. A toto. [odkaz] >:D
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Uživatel_5340709
15. 8. 2014 17:36
Re: Víte, proč se mi tahle kampaň docela líbí?
>:D Povedená diskuse. >:D
Avatar - petrumr
15. 8. 2014 18:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - šmoula nešika
15. 8. 2014 18:54
Re: Víte, proč se mi tahle kampaň docela líbí?
Značná část přežila Rapid i Octavii, tak přežije i Fabii.
15. 8. 2014 18:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
15. 8. 2014 19:32
Re: Víte, proč se mi tahle kampaň docela líbí?
jo ... ta ti sadla ;-)

koniec koncov okolo fabii ani taky humbuk nie je, staci sa spytat verejnosti a nikto o nej nic nevie..... humbuk je len tu na diskusii ktory sami vyvolavaju poniektori... ;-)
Avatar - petrumr
15. 8. 2014 19:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 8. 2014 12:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 8. 2014 19:48
Dacia Logan
Na dvojkoveho Logana to nema :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - salamoon
15. 8. 2014 21:13
sklamanie
tesil som sa na prednu hmlovku,namiesto toho je tu zrkadlo a blatnik... :-(
Rozbalit vlákno
0
15. 8. 2014 21:54
perfektní
Fabia III je pěkné auto :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2014 22:00
Re: perfektní
Jak to víš? Tys ho někde viděl? ;-)
Avatar - tfu
16. 8. 2014 08:07
1.0 TSI
Vyber motoru bude:
1.0 TSI tříválec ve 44 a 55Kw/140Nm,
1.2 TSI čtyřválec, 68 a 82kw/180Nm (místo 63 a 77kw/160Nm),
Pozor: 1.0 MPI (základní jednotka Citigo) nema s 1.0 TSI nic spolecneho a do F3 se davat nebude !
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2014 08:24
Re: 1.0 TSI
Boha proč dva úplně jiný 1.0 TSI vo stejnym výkonu? :-|
16. 8. 2014 13:59
Re: 1.0 TSI
Podle toho, co napsal (1.0 TSI tříválec ve 44 a 55Kw/140Nm) je to jeden a ten samý TSI s různými výkony.
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2014 14:08
Re: 1.0 TSI
Taky by mi to přišlo logický. Nevidim žádnej důvod draze vyvíjet novej motor
16. 8. 2014 10:28
foto celého auta
[odkaz]
Rozbalit vlákno
5
Avatar - white label
16. 8. 2014 12:22
Re: foto celého auta
Tady je ten kombík docela podobný Rapidu Spaceback.
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2014 12:45
Re: foto celého auta
Což při současný designový filozofii značky neni moc překvapivý, žejo? >:-[]
Snad aspoň novej Sup se bude trochu odlišovat
Avatar - white label
16. 8. 2014 13:06
Re: foto celého auta
Celkové větší designové "překvapení" snad ani nikdo normální nemohl/nemůže čekat. ;-)
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2014 13:10
Re: foto celého auta
Tak ty si měl potřebu konstatovat že je Fabka bude docela podobná Rapidu a ten je zase docela podobnej Oktě. Prostě takovej designovej kolotoč >:-[]
Snad aspoň ten novej Sup.. ;-)
Avatar - rohYpnol
16. 8. 2014 13:02
Re: foto celého auta
Jen další odhad. Nicméně Škoda je v situaci, kdy je snad každému jasné, jak přibližně bude vůz vypadat, takže neznámou jsou jen detaily typu jestli zadní okno mude skloněno o stupeň víc či míň.

Škoda navrhla "jeden design" a do toho teď balí všechny modely. Pro mě zklamání, ale z druhé strany to tak dělají všichni - VW Golfizuje, Audi má svůj single-frame, Fiat má 500 ...

Unifikace, unifikace, unifikace... Zlatá Toyota :-!