Do mych spolecnosti ti nic neni, Jiriho znam osobne a je to inteligentni a vzdelany clovek jehoz si vazim. Do vasi diskuze jsem se nepletl, umi se branit sam. A to, ze s nim souhlasim? Ano, mame podobne nazory.
Nejsem u kazdy diskuze, takze kdo te kdy cim pocastoval (hrubej pytel a hruba zaplata jsi psal ne?) neumim posoudit.
Upozornuju te, ze by jsi mi to co detsky nahore vypisujes do oci nerekl, ppkud by jsi v sobe tolik drzosti nasel, resil bych to jako chlap.
Sam sebe obhajovat nemusim. A pred tebou uz vubec ne ;-)
Netřeba zdůrazňovat že ta první ruská anexe Krymu byla v tehdejší době relativně běžná věc, nebo aspoň zdaleka ne tak výjímečná jako ta letošní. Ale vůbec bych to nezmiňoval kdyby přesně to nebyl vpodstatě jedinej argument obhájců tý současný
Diskutovat na pokračování vo designu nový Fabky je jak koukat na seriál typu Ulice, to je fakt zabitej čas :-)
Krom toho už se vobjevil vobrázek celýho auta z profilu [odkaz] takže tim to snad končí >:-[]
Ano to je ten rozdil, sem chodim kvuli autum, ne rozebirat politickou situaci, ani se po nikom vozit. Politicky forum si otevri nekde jinde, zde s nim jen zaplevelujes diskuzi.
Nevim co bych ti mel vysvetlovat, chovas se jako hulvat a presto s tebou umim jednat v ramci slusnych mezi. Az to dokazes i ty a budes se chtit bavit o autech, tak jsi vitan. Do ty doby... :-)
Možná jsem tě výše nepochopil, psals "já kdybych dělal ve Škodě tak b to byla prémiová značka", z toho mi vyplynulo něco trochu jiného, ale při neděli to nebudem řešit >:D
Ten dlouhej druhej odstavec si doufám nepsal pro mě ale pro tu většinu ;-)
Nijak nezpochybňuju jeho celoživotní dílo a nejít s masovym názorem považuju za klad. Jen na obě ruský anexe Krymu mám prostě jinej názor. A jak sem řek ani on pro svuj názor neměl argument kterej by přebil mě známý fakta.
Z akceptace převzetí Krymu Ruskem totiž vychází fakt extrémní přístup: Když už nějaký cizí území obsadíš vybij místní obyvatelstvo domrtě. Musíš totálně vyhladit celej národ. Pak ti to bude patřit navěky. Kdybys je nechal žít.. Doplň si sám >:-[]
Je to drsný ale tak to prostě je. Jak sem řek, pokud někdo vodejde až po devadesátce je to fakt vysokej věk a je skoro pravděpodobný že my se ho nedožijeme. A Scholl-Latour zvlád i v pokročilym důchodu bejt docela aktivní, nebo dokonce aktivnější než většina z nás v produktivnim věku :yes:
A co se týče nadprůměrnejch novinářů, možná ti názorově ne úplně sednou ale když zůstanu tady tak já docela můžu Hvížďalu, Neffa nebo Doležala. Nevim jestli je to náhoda ale všichni už sou to taky dědci plesniví :-)
Tak vodtud máš to uznání anexe Krymu! ;-)
No málokdo se dožije devadesátky, to už je fakt hodně vysokej věk. Při všem respektu k zemřelýmu Krym patří Krymcum, teda krymskejm tatarum. Když se zeptáš některýho z těch pár co nevyvraždili tak rusum ho fakt nepřeje. Tady se prostě Scholl-Latour mejlil a pokud vim ani von k tomu neměl žádnej pádnej argument
Nestavěli novou linku (celou), ale část se přesouvala do nové haly kvůli modernizaci a zefektivnění výroby. Jestli mě paměť neklame, tak to byla karosárna, která se přesunula.
a proč?
já nemachruji, já jen objektivně posuzuji, ve Felicii, Fabii a v Oktávii jsem dlouho jezdil, stejně tak jsem dlouho jezdil s Citroenem C3 a C4, Mini Cooperem, takže objektivně posuzovat mohu a fakt že mi koncern Škody nemá co nabídnout je realita :yes:
Ztrapnit se takhle dlouhým příspěvkem mezi fandy aut chce řádnou dávku vlastního sebemrskačství.
LaFerrari oslovilo celý svět, jen ho bohužel bude vlastnit jen zlomek těch, kteří by chtěli. Srovnávat to s Fabií, při vší důležitosti pro evropskej trh znamená, že k autům nemůžeš cítit nic... Zklamal jsi Toppere, na celý čáře. :no:
Nevim co ste porovnávali ale šířka, rozchod kol ani šířka uvnitř to určitě nebyla >:-[]
A s tou C4 to je vyložně trapný, tam sou rozdíly už v desítkách centimetrů, prostě rozdíl třídy >:D
Tak litr ve fabce ma 55kW a auto vazi tunu, tudiz pomer vaha/vykon je lepsi. A k te klimatizaci... jezdit stylem "ruka vonku trci z auta" uz neni moc dnesni.
Ferrari oslovuje stamiliony po celom svete, ty saso pocmarany, len si to nemozu dovolit, preto ich nejazdi po tvojej rodnej vieske tisice.
Na dajaku Fabiu sere pes, to je obycajna skatula, ktoru si ludia kupuju z firemnej povinnosti, koncernovej prislusnosti, cene ci len z nostalgie.
ty detaily se imho ztratí. zatímco v přechozích generacích stačila metalíza a základní elektrony, tak u nové fabky mám obavy, že běžné verze budou vyvolávat pocit, že tomu pořád něco chybí.
Málokedy pre nový model montujú novú linku. Vždy sa snažia zachovať čo najviac s pôvodných zariadení, ak sa dajú opraviť a použiť. Masovo vyrábaný model tiež nemusí schádzať len z jednej linky, ale súbežne z viacerých. A tiež môže z linky zbiehať nový model súčasne so starým, záleží na jej možnostiach, kompatibilite a priestore. V Bratislave napríklad jednu časť linky zdieľali Touareg, Q7 aj Octavia...
tak to zase opatrně... ten litr v "embéčku" měl podle let mezi zhruba 30 až 35kW. Ale při pohotovostní hmotnosti 750 kilo... takže na tom bylo líp, než dnešní Fábka.
Klimu nemělo... no a? ;-)
Prolisy na kapotě, dvojitým zalomením v hmotě pontonu, klenutím zadního čela (propojujícího světlomety), samotným tvarem krytů reflektorů, celkem poutavě řešenou prohlubní pod nimi... oproti Rapidu a Octavii je tu docela hodně milých drobností. Uvidíme ale v realitě.
pises ako keby skoda to pouzila prvykrat... ved ide o beznu povinnu vybavu .... aku ma mat povinne aj trabant ... ty snad jazdis bez hevera? bez tazneho lana? tak bacha na fizlov ;-)
Nojo ta skleróza. Škodovka má asi 25 tisíc stálejch zaměstnanců. Podle momentální potřeby se počet agenturních mění vod stovek po maximálně asi 2 tisíce. Prostě zanedbatelný jednotky procent >:-[]
Re: Stále čekám, zda konečně ukáží na fotkách volant v zákla
;-) ... ani nemci nemaju v zaklade metalizu a elektrony .... zakladny motor je tiez zhodny.... podla mojho nazoru ten zakladny motor je v premii vysmech.... fakt neviem kto si kupi zakladne hole acko..... jedine firmy ..... inak je to nepredajne.... to radsej nadupany golfik za podobnu cenu ... aj o tom premiovom dizajne A-cka mozeme tiez debatovat....
Re: Stále čekám, zda konečně ukáží na fotkách volant v zákla
auto v základu neuvidíš nikde jinde, než v konfigurátoru. I prodejci vědí, že Škoda v základu bez nejmíň 5 příplatkových položek je prakticky neprodejné zboží >:D
já to otočím vzhledem k tomu že jsem dlouho jezdi v C4, tak C4 je uvnitř prostornější jak Oktávie (krom kufru samozřejmě) má i v základu pohodlná sedadla na moji výšku 190 cm, což Fábie nemá. i vepředu je málo podelného i příčného místa i místa nad hlavou
já nevím ale kabel od rádia ke kraji okna je jednodužší a kratší řešení než jej tahat střechou ;-)
já kdybych dělal ve Škodě tak b to byla prémiová značka ;-)
nevím jak v Práglu ale po Brně jezdí hromada "Porsche" tramvají a jen tak na okraj, to co jezdí není plnohodnotný produkt. Studio Porsche Design navrhlo opravdu luxusní tramvaj, ale Škoda řekla ne je to moc luxusní a drahé a udělal se kompromis co teď jezdí. Být ve vedení studia Porsche Design tak potom co škoda udělala bych se od projektu distancoval
tak buď kecáš nebo sis popletl týdny nebo nesedí oficiální zprávy. Během celozávodní dovolené měly být linky upraveny na FIII a zčásti přesunuty do nové výroby v MB.
Tím že by byl vysazený na hranatý design bych si nebyl tak úplně jistý třeba na Veyronu jsem žádnou hranu neviděl, je mi jasné že tam je to kvůli aerodynamice ale i tak...
Jasně, Porsche je nej na celym světě, beru tvé nadšení a zápal pro značku, ale opakuju, že koax od palubky k anténce na střeše je levnější řešení a ve třídě Fabie money talks.
Řekl bych že to svazování začíná už ve VW. Přece tomu nedovolí udělat nějaký extra atraktivní design aby to nekanibalizovalo na Polu atd.. Neříkám že by mi nějak vadilo že je škodovka v koncernu ale řekl bych že tím to bude.
Takže Škodovka to dělá po staru protože myslí na chudé zákazníky? Tak tím pándem se tak dají obhájit i třeba nezakryté pojezdy předních sedadel, švihadla, absence mlhovek... prostě co tam není to se nerozbije >:D
můžeš mi říct, které ze současných hybridních či elektrických aut má bezúdržbový elektromotor?
"bezúdržbový" je pouze vysokootáčkový motor na střídavý proud, který se používá třeba u top praček Miele a Siemens a má garantovanou životnost 20 let
co jsem četl tak právě tyto motory nejsou do autoobilového průmyslu zrovna to pravé
Průměrnej plat ve Škodovce je asi 45 tisíc, průměr na montážní lince 33 tisíc. Českej průměr 27 tisíc, teda ani ne tisíc eur a hlavně vo dost míň než ve Škodovce. Takovej doktor věd z UK si na dělníka vod pásu ani neškrtne >:-[]
To si povedal fakt múdro, som rád, že peknú babu chceš v kuse, nestačia Ti len oči >:D
Teraz sa vráťme k Fabii - zatiaľ som videl len fotky nudných častí, ktoré dajú dokopy očakávaný celok. Aký má zmysel servírovať detaily niečoho, čo nie je ani pekné, ani zaujímavé?
čéče ale motor má skvělej !! 10% emisi, víš jak nám líný ZAPRODANÝ dynomobilky ničej zdraví [odkaz] a na poddaný lid ty manageri srrrrr [odkaz]
A PROTO NEPŘÍTEL MÝHO NEPŘÍTELE JE MUJ PŘÍTEL I KDYBY MĚL BÝT Z MARZU !!! >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Konec celozávodní dovolené znamení jediné - v pondělí první otroci za 9000,- začnou bastlit nové Fabie, takže Škoda ACZ už moc dalších "dílů" nestihne.
V Po máme na autoforu fungl novou Fabii III bez maskování >:-[]:-!
no právě 2014 a furt vás tahaj za nos jak to pořát nejde ;-)
PS: Kontrolní otázka soudruidi, výte vy vůbec kolik má elektromobil [odkaz] v elektromotoru součástek na výměnu? jako se musej v popelnicích mětit svíčky řemeny filty sajrajt ... a kdovíco všechno se tam podela - tak je to k tu účelu taky konstruovany že ;-)
kaban sa urcite neinspiroval favoritom ani dobou pred 20 rokmi.... myslim ze sa inspiroval skor rapidom a celkovo hranatym stylom ktory mu sedi.... a ktory preferuje.... bez navaznosti na historicku minulost skody..... hladat v novej fabii favorita to je asi nova moda.... ale myslim ze kaban sa nepozeral do minulosti ;-)
podla mna je to lepsie ako neukazat nic .... a cakat dalsi mesiac na fotku celeho auta ;-)
niekto neukaze nic a az potom ukaze cele auto.... a niekto medzi tym ukazuje kazdy den nejaku tu fotecku a aj tak sa vam to nepaci .... tak co chcete... nepozerajte necitajte... chodte rovno do pariza
Ok, doteď se to postupný odhalování dalo pochopit.. ukázaly se přední světlomety, ok.. ostrý jak u ostatních modelů značky, ale ukazovat deset tisíc detailů vozu v tuně článků už je fakt trapný.. :no::no:
Ostré linky jsou zvýrazněny úpravou fotek, ve skutečnosti to bude jemnější. Osobně se mi ostřejší linky líbí, ovšem jak to bude u Fábky fungovat jako celek, si budeme muset ještě počkat. Příští fotku očekávám pravé zadní světlo.
no neviem [odkaz] ... na mna to posobi divne... hlavne zadna cast kabiny.. tam to vyzera byt uzke.... boky su siroke ale kabina je uzka ... zadne klucky tiez mohli byt klasicke... vyzeralo by to lepsie.... bocna linka dveri mohla byt rovna.... ta priehlbina mi nesedi... to malilinkate okienko za zadnymi dverami tam ani nemuselo byt... je uplne zbytocne ... predne svetla na cliu su snad 5 krat vacsie ako tie zadne.... nekoresponduje to... zadok hranaty svetla uzke... a predok obly a tazkopadny ... svetla obrovske
Mně osobně se ploutvičkové antény nelíbí. Prutové jsou lepší, tedy pokud nejsou delší jak 20 cm. A v myčce anténku odšroubovávat nemusím, protože do strojních myček nejezdím. Neumí auto pořádně umýt a akorát ho ničí.
tak pardon ..... a kto si? redakcia ma asi clanok bez chyb ked sa teraz pre zmenu pustas do diskuterov ... som rad ze si si nieco nasiel... ja ti vzdy rad posluzim
krasu v detaile si stejne najlepsie vsimnes ked vidis auto ako celok..... pekne klucky dveri si vsimnes najskor na aute ked ho vidis cele.... lebo ked vidis len tie klucky tak nemozu potom nijako vyniknut.... to mas ako s holkou.... ked vidis len fotku oka tak nevies nic.... ale ked vidis peknu babu s modrymi ocami tak hned tie oci vyniknu akosi viac..... chce to vidiet celok
Dick Kvetňanský říká, že automobilky jsou jediné, s kým slovenská firma RTU nejedná. Má na to vysvětlení: "Rád používám analogii s mobily - nabíjemí si mobil za 40 minut a funguje 50 hodin. Mám v něm HD kameru, přístup na internet, čtyřjádrový procesor, prostě vše, na co jsme v minulosti potřebovali velké počítače. Za deset let nastal ohromný pokrok. Ale to neplatí u spalovacích motorů. Za sto let jsme se posunuli možná o deset procent. Henry Ford měl ve svých autech 15procentní účinnost spalovacího motoru, a to měli dřevěné kola. Nyní mají motory 25procentní účinnost. Za ten čas se všechno neuvěřitelně posunulo, ale motory až tak ne. Jak je to možné? Já si to vysvětluji tak, že každých pět let automobilka představí nový model nějakého auta. Vždy má o nějaké procento vyšší výkon ao chlup nižší spotřebu. Takto to budou v dalších a dalších modelech zlepšovat jen postupně. Kdyby udělali odrazu revoluci a vyrobili by dokonalý motor s výkonem 300 koní a se spotřebou dva litry, narazily by na strop možností spalovacích motorů a více by je už nedokázali zlepšovat. Z marketingového hlediska by to byla pro ně katastrofa. " [odkaz] ;-)
Lékem na tu spalovací zaprodanost je BEZUDRZBOVY ELEKTROMOBIL ;-) [odkaz]
Kecáš, alebo máš reálne čísla? Ja som ich pre Teba našiel:
- [odkaz]
vs.
- [odkaz]
Dúfam, že odkazy prejdú, pre vysvetlenie: je tam Fabia vs. Clio, ročník 2010 a tak veľké rozdiely tam teda nie sú, naopak v tých lepších modeloch (RS vs. Gordini) je Renault znateľne drahší...
Ja jsem ten posledni, kdo by chtel kritizovat skodovku, ale - sportovni? Zamaskovana auta jsme videli a nepusobi ani dynamicky, natoz sportovne. Ale nerad bych soudil predcasne. Nadcasove? Asi ano. Originalni? Jestli po odmaskovani prekvapi zadni svetla nevim, ale ta predni vypadaji stejne, jako u deseti dalsich koncernovych modelu, tak snad jedine ta slavna tornado linie, ale ta to asi nezachrani. Naopak si myslim, ze to chtelo vice se odvazat. Chteli cilit na mlade, tak podsekli sedacku o sest centaku, ale duchodcovsky design je snad jeste patrnejsi, nez minule.
Flyboyeda je takovy mistni placal, to po chvilce dojde kazdemu. Ale dohaje, co maji byt ty tvoje prispevky? Skrehotas tady same nesmysly, neuveritelne trapnym zpusobem lidi urazis, pripadne jim komolis prezdivky a kdyz mas pocit, ze se ti obzvlast povedla, tak ji projistotu zopakujes nekolikrat. Chapu, ze ty prispevky asi nebudou uplne ve tve rezii, ale ctes to po sobe? Zatim jsem od tebe necetl nic k tematu, takze by jsi se mozna mohl jit hadat na nejake forum o vlaccich, nebo tak nejak.
sa necaka ze bude gycovo svietit a kricat.... necaka sa ze bude posobit ako pocmulany bonbon, necaka sa ze bude mat vlnobitie na blatnikoch ako i30 smahnuta s elantrou... necaka sa ze bude mat svetla do polovice prednej kapoty az po A stlpik ako corsa... necaka sa ze bude mat 4 farebny interier aj exterier ako clio.......... jednoducho caka sa paradne male sikovne auto na urovni... ziadna hracka..... a to myslim ze skoda splni do bodky :yes:
skoda nepripusti francuzku gycovitost... a robi dobre :yes:
pozri si cenniky aut po 4 rokoch .. .a ich zostatkove hodnoty... ako si drzia ceny .... a tak... uvidis kde je renault a kde skoda.....
na fabiu I sa da aj dnes pozerat ako na plnohodnotne auto stale na urovni dnesnej doby.... vyzera stale super... co o cliu z jej rokov nemozem povedat.....
Oceňujem názor, ale ak som to správne pochopil, tak detaily pozeráš skôr či nie sú "ako päsť na oko", či Ti tam všetko sedí, ale asi tam nehľadáš krásu v detaile - alebo sa mýlim?
Ono je taky možné, že majitele nového Porsche nebolí cena jeho okna (a mimojiné i z toho počítané pojistky) tolik, jako potenciálního zákazníka Fabie, kór když u auta kategorie Fabky nehraje anténa roli v aerodynamice zdaleka tolik, jako u sportovního vozu.
Nespochybňujem Škodovku, nespochybňujem Kabaňa, ja len, či je pre vás prezentácia daného auta týmto štýlom v poriadku, alebo sa len marketingové oddelenie ukazuje ako vie s prepáčením pekne zabaliť ho\/no. Osobne mi to príde ako keby som ľuďom ukazoval farebné sklíčka a hovoril ako sa pekne lesknú - fajn, ale zo skla ani sebalepšou prezentáciou diamant neurobíš...
Poslušně se hlásím. Já třeba o FIII uvažuju, podívám se na fotky a zatím tam není nic co by mi vadilo. Teda ta anténa se mi moc nezdá, ale třeba to bude takovej 10cm proutek,kterej nebudeš muset sundavat ani v myčce - ale to zatím nevíme. Čekal jsem podobnost s Rapidem a OIII, to se potvrdilo - takže spokojenost. :-)
ja myslim ze o dizajnove zaujimavosti ako napriklad v stlpiku skryta klucka v zadnych dverach ... tak o to tu nikto nestoji.... pozri sa na vw polo.... skus si ho takisto takto rozkuskovat na blatnik, svetlo, zadny c stlpik.... tiez to bude nuda..... ale ako celok je auto ok.... fabia bude paradna... o tragikomicke krivky a dizajnove gyce tu nikto nestoji.... fabia bude totiz mierit na ine hodnoty ako povedmze jej francuzski radobykonkurenti ... o uspechu novej fabie uz teraz nepochybuju ani ti najvacsi kritici.... takze tak .. mozte nadavat, zosmiesnovat mozete nesuhlasit .... ale to je tak vsetko co mozete... fabia bude pecka :yes:
je to Škoda, takže žádné wau se konat nemůže, kdyby Kabaňovi nesvazovali ve Škodovce ruce tak mohla být Škoda perla v nudném koncernu. Proto to jen a pouze musí vyplnit Porsche
mě spíš zaráží že v roce 2014 mají auta klasický prutový antény a není anténa schovaná v rámu předního skla, to mělo i moje ex Porsche z roku 1989...
a argumentace že by byl špatný signál je nesmysl, bydlím v kopcovitém a členitém terénu a rádio jelo vždy
Chlapi, je tu niekto na mäkko z fotiek, ktoré nám sú servírované? Máme tu rozsekanú krabicu, dizajnové zaujímavosti tam fakt nevidím, a tak sa chcem spýtať - niekto si tu fakt reálne povie: "Wau, to je ale nádherný C-stĺpik! A to okienko je pecka!" ?
Borci, ktorí z titulku vedia, že nasleduje najkrajšie auto na svete sa nepočítajú, ostatní pls ohláste sa, chcem len vedieť či som divný ja, alebo chlapci čo nám to tu servírujú ako superskvost... :-)
ja myslim ze to vobec nevadi.... ;-) .... maximalne ju raz za cas odsrubujes pri navsteve umyvarky.... inak nevidim problem mat namiesto plutvicky klasicku antenu .... vzhlad to nekazi
Tož dneska vidíme horní zadní část boku pravého, vypadá nenuceně elegantně, proporčně se již dá něco málo z něj odvoditi, nechám to však na ostatních erudovaných spoludiskutérech ;-) sedadla jsou tam kde mají býti, nechybí anténa, víčko nádrže je kulaté, tedy legendární šrkabka bude či nebude? Jo a modrá furt dobrá. Tož tak.
nebo je to tím, že poslední dvě fotky jsou lepší než "detail hrany předního světlometu"... ale už mi to tak nevadí.
A dokonce sse mi zdá, že by se mi to auto mohlo i líbit.
Záleží na tom, jestli bude mít lepší vnitřek... mohlo by. Když jinak to bude víceméně dvojče Spacebacka... a směrem dolů už to snad nepůjdu. :-!
Pořád mi ale bude chybět slušnej = jednoduchej a spolehlivej benzínovej motor. Ten prostě "koncern" momentálně nemá...
la ferrari preda par kuskov par milionarom a je po zabavke ktora stejne nikoho nezauima.... ale fabia bude predavat statisice rocne ... bude to auto ktore bude pisat historiu skody dalsich 6-7 rokov ... skody ktora je jedna z najstarsich automobiliek sveta..... ktorej historia siaha do cias kedy zakladatel ferrari ( enzo ferrari ) nebol ani na svete ..... ferrari je mozno frajerinka pre par vyvolenych a bohatych ale v praxi ich jazdi po svete za tie desiatky rokov hodne hodne malo a ich vyuzitelnost mimo okruhu je fakticky mizerna a nulova.... za to skodovky su prakticke poctive normalne pouzitelne auta ktore sluzia 99 percentam ludi .... ferrari je prave to 1 percento... aj to mozno som optimsta.... skoda fabia oslovi miliony zakaznikov takmer po celom svete za par rokov... la ferrari oslovi len par desiatok za celu existenciu .... a teraz sa spytaj sam seba preco tolko kriku kvoli jednej skode ;-)
Kdyby se jednalo třeba o la- ferrari tak bych to pochopil to auto si zaslouží pozornost, ale takovýmu tuctovýmu vysavači jako je Fábie věnovat takovou pozornost mi příjde trapný