kult,který lidi fascinuje.Přiznám se bez mučení že i mě.I když stál vedle Italie čtyřikrát dražší Koenigsegg,který jsem viděl poprvé a možná i naposled v životě,stejně jsem víc zíral na "běžné" Ferrari.
z pohladu zberatelov ma taketo auto obrovsku hodnotu..... pamatne starozitne mince stoja tiez desiatky aj stovky ( korun...., eur ) .. a tiez s nimi platit nemozes a nebudes a predsa za ne zberatelia zaplatia cely majland ( co bezny smrtelnik nepochopi nikdy ) len aby ich mali v zbierke... s tymto autom sa tiez nikto nebude prehanat na nakupy ani po meste.... ide o zberatelsky kus.... a mozno ho majitel o dalsich 10 rokov preda este drahsie a este zarobi na tom ;-) .... je to ako s mincami alebo znamkami.... kde clovek tiez za par papierikov alebo starozitnych minci preda snad aj vlastny dom.... vravi sa tomu zberatelska vasen... sam som mince zbieral.... pamatne ceskoslovenske.... ale nedalo sa to utiahnut tak som ich na burze rozpredal kym bol cas... je to ako droga ... dnesnym zberatelom minci inak nezavidim... dnesne nove slovenske pamatne mince vznikaju snad kazdy mesiac.... nove a nove.. stal sa z toho slusny biznis.... ide to dost do penazi ale "zavisly zberatel" nema na vyber...
Agnelli byl vnukem zakladatele Fiatu, jeho hlavní akcionář a vůbec tomu dlouho šéfoval. Je znám i tím, že dělal do politiky a výstředně se oblékal a dopravoval. Fiat je už poměrně dlouho majoritním vlastníkem Ferrari. Ještě nějaké otázky? ;-)
No... Na auto po čtyři roky mrtvém čtvrtém majiteli (jakou pak váhu musí mít Ferrariho proklepávání budoucích vlastníků) a dvou bouračkách docela pálka. Kdyby se v tom vyboural alespoň Gianni Agnelli.