Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mercedes-Benz S W223 přijde s infotainmentem ovládaným gesty

35 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ved len nedavno prislo sucasne S-ko ( ktore som videl snad len par krat ) a o 4 roky ma by zase nove? len 5 rocny generacny cyklus? k comu je to dobre okrem toho ze to nuti ludi kupovat stale nove auta ak chcu byt in... ( ako u mobilov a podobne ) ... seriozne ... vie niekto?

u miniaut s to da pochopit ale luxusna limuzina by podla mna mohla vydrzat v jednej generacii kludne aj 7-8 rokov a aj viac... postacili by urcite priebezne vylepsenie vybavy a facelifty.... tieto auta v tejto najvyssej triede su proste tak dokonale a majestatne ze obmienat nove modely kazdych par rokov je fakticky plytvanie penazi .... ci uz z pohladu zakaznika alebo z pohladu vyvoja automobilky ... lenze ukazka moci a sily je dnes velka carodejka v tomto uz zvlastnom svete a s logikou si moc netyka ;-\
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Přesně naopak, malé auta jsou už na samé hranici dokonalosti a kvůli ceny se do nich nemůžou cpát nové technologie jako v luxusní třídě.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
to je fakt.... male auta tam uz nie je co menit a zlepsovat.... ale predsa len sa predavaju na miliony a ich vzhlad sa okuka za par rokov.... ale velka limuzina ( kvalitna limuzina ) musi proste vydrzat na trhu aspon 7-8 rokov bez urazky.... o com to potom je.,.... teba by ako zakaznika nestavalo ze 10 rokov makas v nejakej uspesnej firme kupis si Sko celozivotny sen a za 3 roky bude zase nove? ..... ved je to cele divne... o com to je
WildWave
Tvoj pohľad na vec len dokazuje, že v marketingových analýzach MB figuruješ ako marginálny element resp. a to skôr, nie si objektom ich záujmu vôbec.
Predaje Ska skutočne nie sú napĺňané z 10 ročných úspor strednej triedy. V biznis sfére väčšina áut odchádza z flotily najneskôr po skončení leasingu. Funkčné obdobia všetkých volených funkcií sú tiež na úrovni 4-5 rokov. Tam hľadaj odpoveď pre hľadanie equilibria tejto triedy...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
nech sa na to pozeras akokolvek ... 5 rocny generacny cyklus je proste kratky.... obzvlast prave u velkych limuzin... ktore by bez debaty vydrzali aj 10 rokov na trhu... postaci len zlepsit vybavu a motory prisposobit aktualnym normam.... nic ine sa tu uz neda vymyslat ....
qp
Nedá vymýšlet? Sko je minimálně 3 roky staré auto. Neberte v potaz to, kdy se začne prodávat, ale kdy začne vývoj.

Jinak souhlas s WildWawe. Ve firmě se takové auto udrží pár let a jde pryč. Pak si ho můžete koupit za solidní peníz a bude Vám sloužit třeba dalších 10 let (jestli budete mít na servis a generálky).
Kharl.ANTIDIESEL
samý nesmysly !! ;-\ to sou plky že by se z toho jeden : není tady správná ikonka
qp
Aha, tak vy jste schopen luxusní vůz navrhnou, otestovat, certifikovat atd. za týden?

V tom případě nevím, proč tady tak inteligentní a nadaný člověk s námi ztrácí čas >:D

V opačném případě už raději nic nepište.

Děkuji.
Kharl.ANTIDIESEL
jj
todle tady mělo byt už dávno !!
vždyť je to obyčejny LCDčko jako má : [odkaz] co se zařadilo jako standart na stoly každé domácnosti v roce 2004
Po 10ti letech to má být v autě jako zázrak?? 8-s 8-s
Avatar - boost.
boost.
Že by bez faceliftu představili rovnou novou generaci? To těźko. Když už mají tyhle fičurky přijít, tak v rámci Mopf-u.

Mercedes měl dál používat zajíždějící displej nebo ho klasicky integrovat do palubky, tak jak to bylo předtím. A navíc ty jejich ajpedy mají příliš tlusté okraje.
Johnnn
Kdo si kupuje drahé eSka a spol, tak v nich jezdí max těch 5 let a pak kupuje nové. Tedy alespoň v zemích, kterou jsou zajímavými a zásadním trhy, ne ČR nebo SK. No a kdybych měl takovouhle limu, tak bych další rozhodně nechtěl zase tu samou, ale něco nového jiného (místo pro konkurenci), sám relativně drahé automobily vlastním a vždycky vyčkávám na nový model. Navíc Audi a BMW nespí a je třeba být vždy o krok před a facelift to nikdy nespasí.
Avatar - boost.
boost.
Píšeš, jak kdyby více než 5letý cyklus byl něco zvláštního. 7er F01 je na trhu od roku 2008, prošla jedním liftem a za rok bude nová generace. W221 byla na trhu od 2005 do loňska. Například.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Však současné eSko je oficiálně faceliftem, tak co. :-)
Avatar - boost.
boost.
Jak oficiálně? Můžeš to rozvést?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Mám na mysli to, že eSko W222 nedostalo novou (evropskou) homologaci, ale využilo té starší, takže jde formálně o modernizaci. A to mu umožňuje použití staršího chladiva.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Pořád se vymýšlejí kraviny a už nebude čas na skutečné řízení. Např. když vypínám ten ***ský start stop tak nečumím na cestu, ale na na čudle. Navíc start stop má funkci, že motor zdechne těsně před tím, než znova potřebuješ popojed.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
a ked zavries oci auto zacne aj zatacat .. to len bude pecka ;-) ... bezpecnost nadovsetko

uz davno vravim... nejde to dobrym smerom... nie som proti technike ( odtial potial) ale ak sa raz uz veci zacinaju prehanat nie je to dobre .. este budeme za starymi autami plakat za par rokov ...

a pre toto mam radsej ROLLS alebo jaguare , sice nie su to technologicky huperskvosty ako S-ko... ale prave preto su to krasne luxusne auta.... a podstatne je to ze este su to normalne auta a nie lietajuce taniere :yes:
Avatar - Ondore
Ondore
"pre toto mam radsej ROLLS alebo jaguare , sice nie su to technologicky huperskvosty"
>:D >:D >:D
Si asi dávno nesedel v Rollse, čo? >:-[]
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
>:D .... no znie to divne viem :yes:

najlepsie luxusne limuziny boli stejne z 90tych rokov ... krasne stihle Sko z r 1998 alebo to BMW 7 z bondovky ... to boli auta... a nie tie dnesne lietajuce hovoriace premiestnovadla kde sa musis venovat vsetkemu moznemu len nie riadeniu ... mne to ani luxusnejsie nepride ked si uvedomime fakt ze mnohe tieto technologicke hypernovinky ( sracky ) skor zatazuju vodica a odputavaju jeho pozornost ... ako kankunen spravne pise s tym start stop systemom... o com to je... na houby je to vsetko .. cim viac sraciek v aute tym horsie.. a vraj luxus.... ved to len otravuje vodica... odputava pozornost.... cele toto hranie sa na hyperauta sa mina ucinku.... a podstate toho na co ma auto sluzit

najlepsi luxus v aute mas vtedy ked na teba nic nesvieti neblika, nic ti nepipa neprikazuje... ked nic nehulaka na teba... a nie ked sedis v luxusnom kresle ako otrok techniky na ktoreho dozera 10 el. systemov ci si nahodou neprdol alebo ci pozera na cestu a nie spolujazdkyni na kozy... hrozne kam to speje ... taky luxus dik neprosim.... to radsej stareho rollsa corniche :yes:
webpaja
Nechceš zklidnit slovník Toppere?!!! :no:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
napis nieco k teme a potom sa mozme bavit ;-)

drzim palce
Avatar - Dinar
Dinar
K tématu? Jako že by sis s webpajou začal vyměňovat zkušenosti s jaguary nebo rollsy? A co bys jako k tejto teme mohl říct? :-O
webpaja
Až nebudeš psát jako uhrovatej puboš, klidně si pokecejme jak objednáš eSko ;-)
webpaja
...moje otázka by zněla, zda vůbec někdy nějakou lux limuzínu řídil ;-)
briza
Např. odmítnutí příchozího telefonního hovoru aktivované vztyčeným prostředníkem. >:-[]
Avatar - Dinar
Dinar
>:-[] :yes:
Ondris
>:D :yes:
Avatar - HitmanPB
HitmanPB
>:D :yes:
Avatar - boost.
boost.
LOL >:D
MariAchi
Lusknutí pravačkou = podrbat zespod.
blacklemon4
nový majiteľ dostane k autu bezplatný týždenný kurz posunkovej reči >:D
Avatar - Dinar
Dinar
gesty už někde padlo v souvislosti s Kia, popravdě, moc nechápu využitelnost. Když si představím třeba dva Italy jedoucí v novém esku a zabraném do standardního italského rozhovoru, který je doprovázen ručním "koncertem", tak jim do toho bude auto telefonovat, přenastavovat klimu, rozvěcet, zhasínat apod. >:D
webpaja
>:-[]
_MT_
>:D
qp
Třeba se bude jednat jen o posouvání obrazu (slidování) z jednoho monitoru na druhý, podobně, jako to používá Nova v hlavních večerních zprávách...

Prostě je sleduje Kinect a sw upravuje animace kolem nich podle toho, jak se hýbou.

Příklad, nepořebuju navi na přístrojovce, ale chci tam přehrávač (ten se může zrcadlit do head-up displeje) a tak navi hodím na centrální displej a přehrávač do přístrojovky. Možností konfigurace by byly mraky... :-)