Re: Nedelal bych z manazerskeho pruseru technicky uspech
Tak třeba já jsem si jednu koupil minulý týden...rok 2005, a kuže světe div se, je v pohodě.
Mizerná kvalita interiéru?? auto má nalítáno 270 000km a na žádném tlačítku není ani škrábanec , palubovka je jak nová. A to, že je lehce ošoupaný volant se při těchto kilometrech nedá považovat za nekvalitní interiér.
Před tím jsem měl S60 2002 najeto 414 000km(při prodeji) a interiér vypadal jako rok používaný.
Takže těmto kecům rozhodně nemůžu dát za pravdu....
neuvěřitelné, že už uplynulo 12let od začátku výroby tohoto modelu. Před 12lety jsem najížděl první kilometry v autoškole s VW Vento 1.9TDI. A přitom obdivně koukal na těch pár kousků XC90, které se tenkrát začaly objevovat v ulicích. Vlastně i můj první zaměstnavatel měl XC90. Jako by to bylo včera. Safra a ona už je to taková historie.
No, měl bych si někdy splnit sen a tu XC90 si koupit, byť jetou ;-)
Nedelal bych z manazerskeho pruseru technicky uspech
Tradicni nesmysl o tom, ze XC90 byla tak uspesna, ze se vyrabela celych dvanact let. Pritom jedinym duvodem proc se vyrabela tak dlouho bylo, ze diky spatnemu strategickemu rozhodnuti managementu Volva nebyl proste k dispozici zadny nastupce, ktery by ji nahradil. Pri pohledu na prodejni cisla je zrejme, ze prodejni cyklus XC90 kopiroval prodejni cykly modelu ostatnich znacek a ze po sesti letech byla XC90 zrala na obmenu jako kazde jine auto, kdy po roce 2007 nasledoval propad prodeju na polovinu a presne na tu chvili mel byt nacasovan novy model. Protoze nebyl, tak se prodaval dal ten stavajici ovsem uz nekde na ctvrtine puvodnich prodejnich cisel coz je hodne slabe. S argumentaci v clanku by se dala oznacit za uspesny model i Lancia Thesis, protoze se prodavala celych devet let. :-) Jenze ono to neni az tak o tom jak dlouho, ale kolik.
Jinak co se tyce hodnoceni XC90 z dnesniho pohledu, tak clanek je hodne milosrdny. Jedine co pretrvalo jsou stale spickove sedacky s rozsahem nastaveni odpovidajicim tak jedine zubarskemu kreslu, kdy najde svoji polohu jak kapesni blondyna, tak dvoumetrovy basketbalista. Zbytek auta je na dnesni dobu uz extremne zastaraly, ona to v mnoha ohledech nebyla technicka hitparada ani jako novinka. Jizdni vlastnosti jsou primo strasidelne, protoze uz pri porovnani s prvni generaci BMW X5 nebo Mercedes ML to nebyl zrovna sportak, po deseti letech a posunu konkurentu uplne jinam je to asi auto s vubec nejhorsimi jizdnimi vlastnostmi na trhu. Tomu uspesne sekunduje opravdu strasidelny interier pochazejici z devadesatek, ktery narozdil od mnohem mladsich modelu znacky nebyl nikdy vyznamne modernizovan. Ty tlacitka ve stylu Volvo S60 prvni generace jsou dnes uz opravdu masakr. Krome toho je problemem dnes uz tradicni mizerna kvalita interieru Volva zejmena "kuze", ktera popraska po par kilometrech a na petiletych autech uz vypada jak konkurence po dvaceti letech. Jedine co zustalo je spickova pasivni bezpecnost dokazujici o kolik je Volvo v tomto ohledu pred svymi konkurenty. Nicmene to je tak jedine a vyvazene zoufalou aktivni bezpecnosti, takze uprimne moc nechapu kdo si to dnes jeste koupi.
Délka je skvělá. Obzvláště ve chvíli, kdy chceš vytáhnout třeba deštník, který se zakutálel dozadu k sedadlům. ;-) Nic proti délce, u kufrů a báglů to není problém, ale u menších věcí je to potenciálně otravné. Nebo když chceš něco třeba zajistit síťkou. Nemluvě o roletce, pokud to není sedan/ kupé. Na druhou stranu, s děleným víkem se do kufru leze snáze.
Re: Nedelal bych z manazerskeho pruseru technicky uspech
neměls tu S60 zlatou s T5? Když jsem v Ostravě kupoval tu svoji, tak o pár bazarů vedle stála S60 T5 zlatá s 400t km+. Nebýt odrbaného předního nárazníku od kamínků, tak na tom autě nebylo poznat, že má 400t km. A to měla světlý interier. Holt předchozí majitel byl asi pečlivka :yes:
nie je zaco, v podstate som nic neurobil.... len ;-) .... mi je divne preco sa stale bavime o sucasnej XC90 a lucime sa s nou ako ked odchadzal Gretzky ... ked pritom uz tu mame dnes oficialne predstavenu novu generaciu na ktoru clovek uz netrpezlivo roky cakal... a ono zrazu kde nic tu nic.... akoby tu zastal cas ....