Novinky
Petrolhead_CZ
3
Velmi zajímavé. Škoda jen, že se nechtějí alespoň v tomhle případě na přeplňování vykašlat. Každopádně sedmistupňový manuál v roce 2019? Tomu uvěřím, až to uvidím 😉
Přejít do diskuze
Důvodem jsou jen emise... papirove stanoveni emisi u Turbo motorů je o mnoho vyhodnejsi... Jinak startovní ferrari by jistě dokázalo být koncurenceschopné i s atmosférou. A kde je ten zvuk potom 😒. Californii T jsem slyšel a samo ošklivě nezní, ale je to jiné a určitě horší. Stejně jako M3 i M5, prostě není možné vyrovnat ten emotivní faktor zvuku. Ale jinak samo vykon je jasny...
lebo niektori priaznivci znacky ferrari to uz bez SUV nemozu vydrzat a potom to takto dopadne [odkaz]
takze minimalne jeden kupec by sa nasiel :yes:
takze minimalne jeden kupec by sa nasiel :yes:
jak by se nový model mohl jmenovat opět 456? a nemohla by se taky vrátit F40? to bych byl ještě radši.
To je tady na Auto.cz klasika, stejně jako když psali, že nástupce 458 bude mít ozačení M458 T, přitom osmiválec v nástupci bude mít obsah v rozmezí 3.8-4.2 l = název buď M388 T nebo M408 T, něco v podobném duchu.
Auto s V6 bude mít předpokládám motor podobný tomu z Maserati Ghibli, takže očekávám zvýšený obsah okolo 3.2 - 3.5 l
Auto s V6 bude mít předpokládám motor podobný tomu z Maserati Ghibli, takže očekávám zvýšený obsah okolo 3.2 - 3.5 l
Jenže i tak budou po 2017 problémy... Je to opravdu striktní a Fiat nemá již tolik typů malých potvor jako dříve, aby tak dobře rozkládal... Ale máš pravdu, že rozkládání to řeší. Podle mého by ale do Turbo aplikace nešli, kdyby nemuseli - jednak výkonově, ale hlavní důvod myslím já budou skutečně ty emise...