Novinky
Petrolhead_CZ
3
Velmi zajímavé. Škoda jen, že se nechtějí alespoň v tomhle případě na přeplňování vykašlat. Každopádně sedmistupňový manuál v roce 2019? Tomu uvěřím, až to uvidím 😉
Hammunasakra
1
Tak koukej [odkaz] 😄
Petrolhead_CZ
0
Myslel jsem to tak, že pochybuji o použití manuální skříně v roce 2019, ve kterém budou už samozřejmostí 10ti stupňové převodovky s rychlostí, o které se nám ani nesnilo 😉
Hammunasakra
0
Automatický budou deseti, manuál těžko 😉
lebo niektori priaznivci znacky ferrari to uz bez SUV nemozu vydrzat a potom to takto dopadne [odkaz]
takze minimalne jeden kupec by sa nasiel :yes:
takze minimalne jeden kupec by sa nasiel :yes:
Ferrari pomalu , ale jistě přestává býti Ferrari
Důvodem jsou jen emise... papirove stanoveni emisi u Turbo motorů je o mnoho vyhodnejsi... Jinak startovní ferrari by jistě dokázalo být koncurenceschopné i s atmosférou. A kde je ten zvuk potom 😒. Californii T jsem slyšel a samo ošklivě nezní, ale je to jiné a určitě horší. Stejně jako M3 i M5, prostě není možné vyrovnat ten emotivní faktor zvuku. Ale jinak samo vykon je jasny...
Emise se ale počítaj na celej koncern, takže tam problém není.
Jenže i tak budou po 2017 problémy... Je to opravdu striktní a Fiat nemá již tolik typů malých potvor jako dříve, aby tak dobře rozkládal... Ale máš pravdu, že rozkládání to řeší. Podle mého by ale do Turbo aplikace nešli, kdyby nemuseli - jednak výkonově, ale hlavní důvod myslím já budou skutečně ty emise...
Takže ten název si někdo asi vyšťoural z prde*e
To je tady na Auto.cz klasika, stejně jako když psali, že nástupce 458 bude mít ozačení M458 T, přitom osmiválec v nástupci bude mít obsah v rozmezí 3.8-4.2 l = název buď M388 T nebo M408 T, něco v podobném duchu.
Auto s V6 bude mít předpokládám motor podobný tomu z Maserati Ghibli, takže očekávám zvýšený obsah okolo 3.2 - 3.5 l
Auto s V6 bude mít předpokládám motor podobný tomu z Maserati Ghibli, takže očekávám zvýšený obsah okolo 3.2 - 3.5 l
jak by se nový model mohl jmenovat opět 456? a nemohla by se taky vrátit F40? to bych byl ještě radši.