Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lidové Ferrari 456 bude mít šestiválec a 500 koní

Ferrari přemýšlí o novém základním modelu s motorem uprostřed. Bude levnější, než California T pohánět ho bude dvakrát přeplňovaný motor V6.
Zpět na článek
28. 8. 2014 12:20
28. 8. 2014 21:54
28. 8. 2014 23:08
Avatar - Petrolhead_CZ
28. 8. 2014 12:20
hen hen
Velmi zajímavé. Škoda jen, že se nechtějí alespoň v tomhle případě na přeplňování vykašlat. Každopádně sedmistupňový manuál v roce 2019? Tomu uvěřím, až to uvidím ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
28. 8. 2014 16:42
Re: hen hen
Tak koukej [odkaz] :-)
Avatar - Petrolhead_CZ
28. 8. 2014 19:32
Re: hen hen
Myslel jsem to tak, že pochybuji o použití manuální skříně v roce 2019, ve kterém budou už samozřejmostí 10ti stupňové převodovky s rychlostí, o které se nám ani nesnilo ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 8. 2014 20:11
Re: hen hen
Automatický budou deseti, manuál těžko ;-)
Avatar - 3_diamanty
28. 8. 2014 13:23
bude aj SUV v dizli?
lebo niektori priaznivci znacky ferrari to uz bez SUV nemozu vydrzat a potom to takto dopadne [odkaz]

takze minimalne jeden kupec by sa nasiel :yes:
Rozbalit vlákno
1
29. 8. 2014 04:32
Re: bude aj SUV v dizli?
Máš něco k tématu? ;-)
Avatar - flyboyeda
28. 8. 2014 15:20
Nová Audi R8 bude mít V10 bez turba
Ferrari pomalu , ale jistě přestává býti Ferrari
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hammunasakra
28. 8. 2014 16:44
Re: Nová Audi R8 bude mít V10 bez turba
A to si zase vymyslel jak? :-)
29. 8. 2014 04:34
Re: Nová Audi R8 bude mít V10 bez turba
...ano, vrchol v podání Audi, základ pro Ferrari. Zkus se občas zamyslet ;-)
28. 8. 2014 16:15
Ze neni bez Turba, duvod jen papirove stanoveni emisi...
Důvodem jsou jen emise... papirove stanoveni emisi u Turbo motorů je o mnoho vyhodnejsi... Jinak startovní ferrari by jistě dokázalo být koncurenceschopné i s atmosférou. A kde je ten zvuk potom :-(. Californii T jsem slyšel a samo ošklivě nezní, ale je to jiné a určitě horší. Stejně jako M3 i M5, prostě není možné vyrovnat ten emotivní faktor zvuku. Ale jinak samo vykon je jasny...
Rozbalit vlákno
3
28. 8. 2014 20:26
Re: Ze neni bez Turba, duvod jen papirove stanoveni emisi...
Emise se ale počítaj na celej koncern, takže tam problém není.
28. 8. 2014 21:53
Re: Ze neni bez Turba, duvod jen papirove stanoveni emisi...
Jenže i tak budou po 2017 problémy... Je to opravdu striktní a Fiat nemá již tolik typů malých potvor jako dříve, aby tak dobře rozkládal... Ale máš pravdu, že rozkládání to řeší. Podle mého by ale do Turbo aplikace nešli, kdyby nemuseli - jednak výkonově, ale hlavní důvod myslím já budou skutečně ty emise...
29. 8. 2014 04:32
Re: Ze neni bez Turba, duvod jen papirove stanoveni emisi...
Fiat kromě malých aut toho moc nemá.
Avatar - beibej
28. 8. 2014 21:54
456 je V12 2+2
Takže ten název si někdo asi vyšťoural z prde*e
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Petrolhead_CZ
28. 8. 2014 22:54
Re: 456 je V12 2+2
To je tady na Auto.cz klasika, stejně jako když psali, že nástupce 458 bude mít ozačení M458 T, přitom osmiválec v nástupci bude mít obsah v rozmezí 3.8-4.2 l = název buď M388 T nebo M408 T, něco v podobném duchu.

Auto s V6 bude mít předpokládám motor podobný tomu z Maserati Ghibli, takže očekávám zvýšený obsah okolo 3.2 - 3.5 l
28. 8. 2014 23:08
456
jak by se nový model mohl jmenovat opět 456? a nemohla by se taky vrátit F40? to bych byl ještě radši.
Rozbalit vlákno
0