Velmi zajímavé. Škoda jen, že se nechtějí alespoň v tomhle případě na přeplňování vykašlat. Každopádně sedmistupňový manuál v roce 2019? Tomu uvěřím, až to uvidím ;-)
Myslel jsem to tak, že pochybuji o použití manuální skříně v roce 2019, ve kterém budou už samozřejmostí 10ti stupňové převodovky s rychlostí, o které se nám ani nesnilo ;-)
Ze neni bez Turba, duvod jen papirove stanoveni emisi...
Důvodem jsou jen emise... papirove stanoveni emisi u Turbo motorů je o mnoho vyhodnejsi... Jinak startovní ferrari by jistě dokázalo být koncurenceschopné i s atmosférou. A kde je ten zvuk potom :-(. Californii T jsem slyšel a samo ošklivě nezní, ale je to jiné a určitě horší. Stejně jako M3 i M5, prostě není možné vyrovnat ten emotivní faktor zvuku. Ale jinak samo vykon je jasny...
Re: Ze neni bez Turba, duvod jen papirove stanoveni emisi...
Jenže i tak budou po 2017 problémy... Je to opravdu striktní a Fiat nemá již tolik typů malých potvor jako dříve, aby tak dobře rozkládal... Ale máš pravdu, že rozkládání to řeší. Podle mého by ale do Turbo aplikace nešli, kdyby nemuseli - jednak výkonově, ale hlavní důvod myslím já budou skutečně ty emise...
To je tady na Auto.cz klasika, stejně jako když psali, že nástupce 458 bude mít ozačení M458 T, přitom osmiválec v nástupci bude mít obsah v rozmezí 3.8-4.2 l = název buď M388 T nebo M408 T, něco v podobném duchu.
Auto s V6 bude mít předpokládám motor podobný tomu z Maserati Ghibli, takže očekávám zvýšený obsah okolo 3.2 - 3.5 l